Ja, kom maar bij ons wonen Koenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah.. je gaat toch verhuizen naar Zwolle ..
Ik hoop het toch nietquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsjeblieft lieve NienkeIk sms jou zo even
Heb ook iets leuks te vertellen
Werk zequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu moet ik ECHT naar het werk, ben al te laat![]()
Tot strakjes
laters Marijkjequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot strakjes
Werk ze en Bis Later Marijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot strakjes
vrouwen van 25+quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neu duurt nog eventjes
[..]
Dagelijks... vrouwen van 30 he ?![]()
beetje te kort eigenlijk ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!Iedereen een beetje lekker geslapen?
echt helemaal niets. Ik druk op het power on knopje en krijg geen reactie. Terug naar de mediamarkt dan maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is crap, wat heb je er dan mee gedaan?
Lijkt me een goed idee, ik wil er ook nog eens eentje halenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
echt helemaal niets. Ik druk op het power on knopje en krijg geen reactie. Terug naar de mediamarkt dan maar.
quote:
Jij zit dus al met het zelfde probleem als ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm die moet ik ook hebben nog steeds (een hele wel te verstaan)
Willen jullie er vanaf?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit dus al met het zelfde probleem als ik
Oh ja, ik las het verkeerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, wij hebben er allebij geen eentje en willen er wel eentje
Lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja tijd voor wat te snacken appie tijd
handig een albert op je werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |