had ik ookquote:
owwwwwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
honger ja
straks pitabroodjes met kaas en salami
inderdaad prachtig weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
nog altijd niet top, hoewel er wel van alles schijnt los te komen nu![]()
ENprachtig weer
![]()
Ik wil ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
honger ja
straks pitabroodjes met kaas en salami
Ik zou alleen wel een jas aan doen want het ziet er wel mooi uit maar echt warm is het nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad prachtig weer
k ga zometeen tijdens lunch eens ff naar buiten anders zie ik het alleen door het raam heen
ben je uitgekafferd??quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ben vanmorgen oraal mishandeld.
Ze heeft hem eraf gebeten??quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
een hele grote gewoon door geduwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
met brokjes en zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ENprachtig weer
![]()
Wat ben je nu dan kwijt?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zie alleen weinig van het prachtige weer, want de zon scheen in mijn ogen, dus zitten de gordijnen nu dichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ENprachtig weer
![]()
Wat een zeikerd ben je ook, schijnt eens de zon en dan doe je meteen de gordijnen dichtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie alleen weinig van het prachtige weer, want de zon scheen in mijn ogen, dus zitten de gordijnen nu dicht.
Ja gofferquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij krijgt niet want ik ben boos
hangt er van af waar je zitquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan die mij ook wat brengen?
[..]
the evil daystar in the big blue roomquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie alleen weinig van het prachtige weer, want de zon scheen in mijn ogen, dus zitten de gordijnen nu dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |