Straks, als de zon mijn raam voorbij is, gaan de gordijnen weer openquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een zeikerd ben je ook, schijnt eens de zon en dan doe je meteen de gordijnen dicht
in de ziektewet dus thuis dus zou wel weer te ver weg zijnquote:
Ik zit nu bij een raam op de noordkant dus zie de zon wel schijnen maar heb hooguit last van reflectiequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks, als de zon mijn raam voorbij is, gaan de gordijnen weer open.
Alleen een beetje fris buitenquote:
Ik zit met mijn gezicht naar het raam, en de zon scheen precies over het dak van de huizen aan de overkant en onder het balkon van de bovenburen door... dat kijkt toch wat minder prettigquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
in de ziektewet dus thuis dus zou wel weer te ver weg zijn
[..]
Ik zit nu bij een raam op de noordkant dus zie de zon wel schijnen maar heb hooguit last van reflectie
Dat snap ik, kan je niet echt goed zien wat je scherm staatquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit met mijn gezicht naar het raam, en de zon scheen precies over het dak van de huizen aan de overkant en onder het balkon van de bovenburen door... dat kijkt toch wat minder prettig.
herkenbaar probleem ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat ik bij een vriend van me een avondje op de PS3 heb gespeeld, zit ik er aan te denken ook zo'n ding te kopen. Dat was toch wel leuker dan ik had gedacht.
Alleen twijfel ik dus ook hoe intensief ik hem zal gaan gebruiken. Spelletjes zijn vaak even leuk, om vervolgens lange tijd ongespeeld te blijven.
hangt er van af waar je huis woondquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
in de ziektewet dus thuis dus zou wel weer te ver weg zijn
[..]
Ik zit nu bij een raam op de noordkant dus zie de zon wel schijnen maar heb hooguit last van reflectie
[..]
Alleen een beetje fris buiten
Kijk maar in mijn profielquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af waar je huis woond
jij bent erg ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt verwend
bij mij geen wii, xbox, nintendo, ps1 2 of 3 en ze hebben ook geen laptop
wel een pc![]()
en die heb ik gekaapt om er een esxi host van te maken
Niet iets van een koekje bij je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
6 boterhammen is wellicht wat weinig...................heb er nog 2 en moet tot 6
6 boterhammen, good griefquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Toekito het volgende:
6 boterhammen is wellicht wat weinig...................heb er nog 2 en moet tot 6
jawel maar overleven doe ik toch wel. Desnoods roerbak ik een collegaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet iets van een koekje bij je?
quote:
Linteloquote:
Dat is ook een optiequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel maar overleven doe ik toch wel. Desnoods roerbak ik een collega
Vraag maar aan google, die weet het welquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
[..]
Lintelo
waar de f ligt dat dan
cbaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook een optie
[..]
Vraag maar aan google, die weet het wel
werken doen sommige toch niet dus wie zou ze missenquote:
In Rotterdam hequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hangt er van af waar je huis woonT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |