af en toe moet je ze even duidelijk maken van wie de pc ook alweer isquote:
4 en iets van fruitquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
6 boterhammen, good grief
neem er altijd 3 mee, en haal e meestal hier in kantine wat salade bij
als je dat nou goed doet mag je vanavond even van de kettingquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Muck het volgende:
Straks eens kijken of ik wat gaatjes van de gipsplaten dicht kan maken...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je dat nou goed doet mag je vanavond even van de ketting
Kies er dan wel eentje uit die er smakelijk uit zietquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
werken doen sommige toch niet dus wie zou ze missen
hier werken geen smakelijk uitziende collega'squote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kies er dan wel eentje uit die er smakelijk uit ziet![]()
echt hé je geeft ze 1 vinger en ze happen je tot aan je enkels kapot.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is hij eens gul en dan wil je het weer niet, waar gaat het heen met de wereld
Dat is balenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier werken geen smakelijk uitziende collega's
En dan heb je nog gelukquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
echt hé je geeft ze 1 vinger en ze happen je tot aan je enkels kapot.
Kan je dan eindelijk weer eens naar buiten kijken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Hé, volgens mij komt de glazenwasser eraan
groet hem namens zijn fansquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Nee, want de binnenkant is ook nog niet gezeemdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je dan eindelijk weer eens naar buiten kijken?
hier lopen wel wat aantrekkelijke trainee's rond de laatste tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier werken geen smakelijk uitziende collega's
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Doe dat dan eens snelquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, want de binnenkant is ook nog niet gezeemd
Neequote:
Dan kun je na het schuren wel de glazenwasser nog een keer laten komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
We zijn nog volop aan het klussen, en overmorgen gaan we veel schuren, dus het heeft geen zin
We gaan binnen schurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je na het schuren wel de glazenwasser nog een keer laten komen.
Dan heeft het dus ook geen nut dat hij nu al komtquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
We zijn nog volop aan het klussen, en overmorgen gaan we veel schuren, dus het heeft geen zin
oh kan ik ergens solliciterenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier lopen wel wat aantrekkelijke trainee's rond de laatste tijd![]()
![]()
(ik bedoel DAMES he )
Kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft het dus ook geen nut dat hij nu al komt
alleen, behalve die paar aantrekkelijke dames is het huilen met de pet opquote:
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goffer. Ik kon der toch niks an doen
?
Mot ik nu honger lije ofzo?
Forum Opties | |