quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik dus gedaan vlak voor de uitbreiding....nee was geen pron waren meer de bluerays enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus daar maar wat van weg gepleurt ...
dan krijg je toch heel snel weer ruimte terug
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
de meeste ruimt wordt bij ingenomen door de collctie van Tom & Jerry, Barbie, princes Lilly fee en K3 en dat soort filmsquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee was geen pron waren meer de bluerays enzo...
dus daar maar wat van weg gepleurt ...
dan krijg je toch heel snel weer ruimte terug
nee die heeft bij mij dr eigen tb schijfjequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de meeste ruimt wordt bij ingenomen door de collctie van Tom & Jerry, Barbie, princes Lilly fee en K3 en dat soort films
Past je Tom & Jerrycollectie op een DVD of USB-stick?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de meeste ruimt wordt bij ingenomen door de collctie van Tom & Jerry, Barbie, princes Lilly fee en K3 en dat soort films
moment, ik zal even kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Past je Tom & Jerrycollectie op een DVD of USB-stick?![]()
.
89,1Gb, 498 bestanden en 53 mappen.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Past je Tom & Jerrycollectie op een DVD of USB-stick?![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
op kantoor aangekomen..
eens kijken hoe we deze dag gaan overlevensucces dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
party danquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
ik ga vandaag de 30k halen![]()
met ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
solquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Was 1 minuut binnen gelijk 2 problemen.![]()
Wel opgelost dus nu aan de
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
nou heb toch echt geen idee ....quote:
Nee dat nog net niet, jas was al wel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol![]()
is het weer zo een dag dat je al bezig bent voordat je je jas uit hebt
postcountquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou heb toch echt geen idee ....
je bent op weg naar de top 500quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
zolang het leuk druk is dan is het primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn weer te lief voor me hoor![]()
Ik krijg het heel erg druk vandaag, kom ik net achter
wat moet je doen dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn weer te lief voor me hoor![]()
Ik krijg het heel erg druk vandaag, kom ik net achter
heul veul mensen aanschrijven omdat er een foutje is gemaaktquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heul veul mensen aanschrijven omdat er een foutje is gemaakt
Het houdt je lekker bezigquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
o leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
30 kopjes koffie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
Iets met een lading koffie en dan komt het wel goedquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
89,1Gb, 498 bestanden en 53 mappen.....
net niet dus
wilde bijna weer over de 5e beginnen, maar dat was geen openbare meet iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Kun je de schijf waar het op staat niet meenemen de 5e?.
Lovelyquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
veel koffie helpt nog wel eens jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met een lading koffie en dan komt het wel goedslaap is waaaaaaaaayyyyyyy overrated hoor
pandiquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef Panda72 het volgende:
Net de 2 golden retrieverpups van mijn collega mogen bewonderen zoooooooooooooo lief
quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Kun je de schijf waar het op staat niet meenemen de 5e?.
He jeetje wat zijn jullie flauwquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lovely![]()
![]()
Je hebt een brommobiel gekocht![]()
Slaap? tisdat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel koffie helpt nog wel eens ja![]()
maar een goede nacht slaap doet bij mij ook wonderen hoor
Mja, en ze moeten toch beziggehouden worden als jij er niet bent, natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat gaat niet gewaardeerd worden als ik mijn nas mee neem.
dan kunnen ze geen films meer kijken
Hup LLquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
precies, want dan kunnen ze papa niet pesten....quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, en ze moeten toch beziggehouden worden als jij er niet bent, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |