mwoaquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. dat gaat xxxx leuk vinden
een hysterische kat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa![]()
iets met bookmarks en wat heb ik nu toch allemaal getypt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uit de buurt blijven
die krabben
quote:
quote:
tijd voor een nieuwe cv-ketel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
douche was lauw
maar het kon er mee door..
nu eens kijken waar de werk kleren gebleven zijn
voor de hele flat!quote:
Toek!quote:
ik krijg een kopietje toch van al die p0rn van je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
dat gaat hard![]()
8 dagen geleden zat ik nog 1,02Tb
tuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik krijg een kopietje toch van al die p0rn van je?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanuit huis.
Een nacht goed doorslapen doet al wonderen, voel me in ieder geval wat helderder dan gisteren.
Goedemorgen vanuit huis.
Een nacht goed doorslapen doet al wonderen, voel me in ieder geval wat helderder dan gisteren.
kom vandeweek maar even langs dan bekijken we beide collecties naast elkaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
heb jij nog iets wat ik niet heb
Goedemorgen vanuit huis.
Heb je gisteren toch gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door en lang slapen is idd
Zou ik ook eens iets vaker moeten doen
wheheeh maar dat was per ongeluk en dan wordt je zo klote wakker, dus koppijnquote:
ik moest vanochtend vroeg de ruit krabben, knap onverwachtquote:
Geen idee zal wel niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:19 schreef DaMart het volgende:
Toek.
Zijn de verzopen kabels al opgedroogd?
ja ja helpenquote:
i knoes the feelings !!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
dat gaat hard![]()
8 dagen geleden zat ik nog 1,02Tb
Koenquote:
Hoi snoetquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef Koen66 het volgende:
heyyyy goedemorgen Sweetie![]()
Lekker geslapen?
Hee lief jongetjequote:
Waar komt die onzin vandaan dat ik lief ben?quote:
quote:
ik dacht, ik heb wel even genoeg nu maar in dit tempo zit ik over 2 weken weer volquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen allemaal
[..]
i knoes the feelings !!
ga je van 4x 1tb naar 2x2tb zit die meuk nog vol
Zowwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoet![]()
Als ik mijn dromen moet geloven ben ik zwanger en ga ik op een lange verre reis
ben maar even gaan opriumen ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht, ik heb wel even genoeg nu maar in dit tempo zit ik over 2 weken weer vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Je wilde een baby, dus dan krijg je die ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoet![]()
Als ik mijn dromen moet geloven ben ik zwanger en ga ik op een lange verre reis
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben maar even gaan opriumen ...
vond het te zot voor woorden ...dat heb ik dus gedaan vlak voor de uitbreiding....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |