I know LLquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I can handle it myself but thank you
En als ik uitgegeten ben, moeten we eens even praten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik heb alleen maar gratis af te halen kusjes en knuffelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat excuses voor de winterpuinzooi op het spoor? Gratis af te halen
Dat zijn die faalhonden niet waardquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gratis af te halen kusjes en knuffels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Is het goed als ik die de 5 februari op kom halen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gratis af te halen kusjes en knuffels
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zijn die faalhonden niet waardNee, die niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Joe hoiquote:
Niet allemaal, want er zijn wachtenden voor uquote:Is het goed als ik die de 5 februari op kom halen?
Met een deel er van ben ik ook al heel blijquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joe hoi![]()
[..]
Niet allemaal, want er zijn wachtenden voor u
Is de rest van ons helaas overleden ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
Met een deel er van ben ik ook al heel blij
Geen idee, misschien wel eten of zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is de rest van ons helaas overleden ofzo?![]()
Wat een rust zeg...
werkquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een rust zeg...
ja, maar meestal is het rond deze tijd juist wat drukker hier, omdat lunchtijd op werkquote:
Ik was even 2 boterhammen met aardbeienjam aan het smeren en vervolgens aan het opeten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een rust zeg...
k heb pas 13:30 lunchquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar meestal is het rond deze tijd juist wat drukker hier, omdat lunchtijd op werk
iedereen heeft z'n handen vol aan de boterhemmen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar meestal is het rond deze tijd juist wat drukker hier, omdat lunchtijd op werk
Ik las botermemmenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedereen heeft z'n handen vol aan de boterhemmen!
Hee, hoe is het met jouw buik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
Ik was even 2 boterhammen met aardbeienjam aan het smeren en vervolgens aan het opeten.
Mooi he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
Wow!
* Barretje80 doet een Fok! ontdekking!
als je op je actieve topics bent en je houd je cursur boven de laatste poster, dan krijg je het laatste bericht te zien!
en jah.. dat is vast akl JAAAAren bekend
Ik weet niet of dat bij iedereen bekent is maar die functie is er sinds de nieuwe layout erquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
Wow!
als je op je actieve topics bent en je houd je cursur boven de laatste poster, dan krijg je het laatste bericht te zien!
quote:
Mijn buik houdt me ook vandaag nog thuis. Het wisselt ook, zo heb ik een paar uur geen last, en zo moet ik een paar keer rennen in een half uur tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, hoe is het met jouw buik?
Heb je je cursor ook al boven de topicstarter gehouden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
Wow!
Dat is kut, hoezo hebben ze dat gedaan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef summer2bird het volgende:
Godver, bestelling bij bol.com is geannuleerd.
Wow!! de OP!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je je cursor ook al boven de topicstarter gehouden?.
Geannuleerd: artikel was helaas niet leverbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is kut, hoezo hebben ze dat gedaan?
Stom zeg, zo heb je er ook niks aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geannuleerd: artikel was helaas niet leverbaar.
Dat staat er, vannacht kreeg ik al een mail dat de zendtijd langer ging duren.
laters trevquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ben boodschappen aan het doen, bis later Lui![]()
quote:
dat ziet er hmmm interessant uit ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
de postbode![]()
Or rather: koerier![]()
met dit![]()
[ afbeelding ]
bordjes op canvas?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
de postbode![]()
met dit![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn 2 van de 3 proefafdrukken die ik besteld had om te zien hoe het er uit komt te zien en of het een beetje leesbaar blijft. Uiteindelijk laat ik de hele afbeelding op 100 x 100 cm afdrukken bij de boer die dat het mooiste doet. Voor in m'n nieuwe huyschquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat ziet er hmmm interessant uit ?
wokquote:
quote:
je bordjes op canvas zijn binnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
de postbode![]()
met dit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |