ik ook en die op aluminiumquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Flesen nu zonder verpakking
Ik ben benieuwd naar die op amulinium
skipi!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb brood met kaas
en een kiwi
ammeleninimumquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Nee volgens Koen is het kipiquote:
datquote:
Marie Curiequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, gekkie, wibi!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee volgens Koen is het kipi
[..]
dat![]()
geilquote:Hi die Daniela hier,
blöde Sache aber ich hoffe ich hatte dein Mailaddi richtig
im
Messifenster notiert, bevor mein Rechner abgestürzt ist.
Entweder
meine olle Kiste ist wirklich bald hinüber oder unser
Gespräch war
einfach zu heiß ;-)
Nein im ernst, wäre schön wenn du mich nochmal antickerst,
damit wir
das fortführen können. Am liebsten man trifft sichd ann auch
endlich
mal um Nägel mit Köpfen zu machen *ggg*.
Weißt ja wo du mich findest. Stups mich einfach auf meinem
Profil bei
ww.hasentreffen.com
an.
Bin doch so ungeduldig... ;-)
Kuss Deine kleine, süsse Dani
u haz killed ze topicquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
1 collega die "ren je rot" niet kent
En nu op Alumi... amulini... ammelemi.... metaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef wel.o.k het volgende:
1 collega die "ren je rot" niet kent
summerquote:
ziet er wel strak uit flesquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu op Alumi... amulini... ammelemi.... metaal![]()
[ afbeelding ]
Er is toch wel wat geknipt in de hoek. Linksboven had passend moeten zijn.
mja je kan amper zien dat het op alu-dinges isquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bukkenburgquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, zeg maar NIETquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja je kan amper zien dat het op alu-dinges is
muckquote:
vertel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik krijg net een heel goed idee...
links, 6de van bovenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GFquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muck
wat is pleuriswerk?
Ja vond ik ook wel. Ben best tevreden over het algemeenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ziet er wel strak uit fles
Nee laat maar, ik ben hobbyfotograaf en ik dacht zo, ik maak een mooie close-up van roze tulpenblaadjes op het vogelhuisje in mijn tuin.quote:
Ziet er goed uit... wel een beetje jammer dat Hoorn Kersenboogerd erop staatquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zeg maar NIETJe kan kiezen of je aluminium spiegelend, geborsteld of met een witte toplaag wilt hebben. Wit is het goedkoopste, maar wit is voor mijn toepassing ook het beste. ANders gaan al die witte letters ineens spiegelend metaal worden
Alu met witte toplaag is eigenlijk hetzelfde als gewoon wit printpapier qua oppervlak.
Aan de ene kant begrijpelijk omdat het maar een deel van de hele afbeelding is. Maar de linkerrand en de bovenrand hadden dus passend moeten zijn. Nu even gaan klieren hoeveel dat scheelt. ALS ik besluit om het op alemenimimum te laten doen, want dat is wel fors duurder dan op canvas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
links, 6de van boven![]()
aan de zijkanten is wel wat weggevallen
er is nogal wat weggevallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
links, 6de van boven![]()
aan de zijkanten is wel wat weggevallen
hoe ziet het op canvas eruit ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijpelijk omdat het maar een deel van de hele afbeelding is. Maar de linkerrand en de bovenrand hadden dus passend moeten zijn. Nu even gaan klieren hoeveel dat scheelt. ALS ik besluit om het op alemenimimum te laten doen, want dat is wel fors duurder dan op canvas.
BatsBaas !quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe ziet het op canvas eruit ?
fubarquote:
Ik kan best een beetje Duits maar hier kan ik niet helemaal chocola van maken. Is dit de Duitse versie van die gebrekkige oostblokhoer vertaling?quote:
flitserquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kan best een beetje Duits maar hier kan ik niet helemaal chocola van maken. Is dit de Duitse versie van die gebrekkige oostblokhoer vertaling?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe ziet het op canvas eruit ?
dan moet je veel vulsel gebruiken en een grote spaanquote:
de hele linker en bovenste rij zijn gewoon wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Er valt flink wat weg omdat het op 4 cm dikke spielatten gemonteerd is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kan best een beetje Duits maar hier kan ik niet helemaal chocola van maken. Is dit de Duitse versie van die gebrekkige oostblokhoer vertaling?
ik had een 2 voor Duits op mijn eindlijstquote:
Nee, het is de bedoeling dat alleen de gaatjes en kiertjes tussen de platen gedicht worden, dan voorstrijken en sauzenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet je veel vulsel gebruiken en een grote spaan
[ afbeelding ]
pas op met de kiertjes want dat geeft heel snel scheurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat alleen de gaatjes en kiertjes tussen de platen gedicht worden, dan voorstrijken en sauzen
iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Er valt flink wat weg omdat het op 4 cm dikke spielatten gemonteerd is
Ik vind dat altijd zo fout:quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik had een 2 voor Duits op mijn eindlijst![]()
maar dit is inderdaad de duitse versie
Weet ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas op met de kiertjes want dat geeft heel snel scheuren
heb je ook van die vezel band gebruikt voor de kieren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat alleen de gaatjes en kiertjes tussen de platen gedicht worden, dan voorstrijken en sauzen
Nope, dat blijf je zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je ook van die vezel band gebruikt voor de kieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |