quote:Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.
Tegen jou raat ik niet meer met die rotquiz in je sigquote:
Whehehhe die heb ik zelf allang opgegeven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tegen jou raat ik niet meer met die rotquiz in je sig
Wat een ellende
Een COS idd,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Noek het volgende:
Vanaf 13 februari ook al. Eindelijk weer een echte COS. Sv tel ik gewoon niet mee hoor, ik heb ook gevoel. Een COS!
Omdat de reklameblokken zo lang zijn, netto een 35 minuten dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon ook uitzendingen van een uur he?
Boeie, ik keek toch bijna nooit de uitzendingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat de reklameblokken zo lang zijn, netto een 35 minuten dus
Owja....dit wordt weer nachtwerkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
dat wordt weinig slapen en streams volgen, en hopen natuurlijk dat er leuke mensen in zitten, nou ben er klaar voor
Moeje nou alweer een scriptie. Dan sla je er maar eens eentje over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
Scriptie-technisch is het misschien wat minder goed nieuws.
Tenzij ze in het persbericht enorm aan het jokken zijn, komen er streams:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Komen er echt wel streams?
Niet dat ik mezelf blij zit te maken met een dooie mus.
De formulering "een digitale kanaal" is dus niet van mij.quote:Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend
10+quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeje nou alweer een scriptie. Dan sla je er maar eens eentje over.![]()
Werk-technisch is dit ook wat minder goed nieuws, en de week vakantie in maart wordt een hel want... o nee, ik heb daar wifi!![]()
En anders zorgen de huisvrouwtjes wel voor 10 COS'sen per dag.
Blij dat ik pas eind mei op vakantie ga, hoef ik de finale niet te missenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeje nou alweer een scriptie. Dan sla je er maar eens eentje over.![]()
Werk-technisch is dit ook wat minder goed nieuws, en de week vakantie in maart wordt een hel want... o nee, ik heb daar wifi!![]()
En anders zorgen de huisvrouwtjes wel voor 10 COS'sen per dag.
ja net de link bekeken van net 5, als ik het zo zie, was de franse versie maar wordt echt leuk, ook voor ons want we kunnen complotten en zo neerplempen, nee lijkt me erg leuk om te volgen, gelukkig, want heb toch geen levenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Komen er echt wel streams?
Niet dat ik mezelf blij zit te maken met een dooie mus.
owja.... zal ik nu alvast gaan voorslapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
dat wordt weinig slapen en streams volgen, en hopen natuurlijk dat er leuke mensen in zitten, nou ben er klaar voor
denk dat net5 iets meer geld op tafel heeft gelegd,quote:
Het is allemaal hetzelfde... SBS broadcasting, daaronder vallen SBS6, NET5 en Veronicaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat net5 iets meer geld op tafel heeft gelegd,
Werd SBS6 niet verkocht???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde... SBS broadcasting, daaronder vallen SBS6, NET5 en Veronica
Er staat een 'te koop'-bord in de tuin, zijn gesprekken over, maar voorlopig wordt het nog niet verkochtquote:
Rustig de tijd om FOK! bij te lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
zal natuurlijk wel veel reklame tussen door komen, ik gok op 3 reklameblokken van ieder 9 minuten, maar dat mag de pret niet drukken.
Hater.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Dale. het volgende:
ah weer zo'n verkapte big-brother-show
No thanks
nou zal je vertellen pietje, keek nooit DGK op tv, want die liepen achter he, wat wij al wisten werd pas de volgende dag netjes door de voice over vertelt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rustig de tijd om FOK! bij te lezen.
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Ja, lekker slim geprogrammeerd. Recht tegenover Wie is de Mol?.
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf meldt in het bericht over Secret Story dat ook RTL een nieuwe RLS overweegt:
Wie is de Mol? > Secret Storyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???
Tuurlijk kan je dat terugkijken maar Beaudelaire schrijft stukken over wie is de mol op de FP en het is dus wel prettig als die er vrij snel na de aflevering staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???
Hier dus: http://www.net5.nl/secretstory.htmlquote:
ja dat begint ergens in April, en zal dat weinig volgen, hou niet zo van al dat gezing en gezang, daar hebben we toch al zat van op de buisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Zie Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
oh oke ik lees net Liesje, nou dat wordt het voor jou WIDM maar dan lees je daarna hier gewoon van wat er die avond is gebeurt in SS.quote:
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke ik lees net Liesje, nou dat wordt het voor jou WIDM maar dan lees je daarna hier gewoon van wat er die avond is gebeurt in SS.
Secret Story als je dat afkort staat er SS.......Remlof kom er maar in
Dat wordt waarschijnlijk een combinatie van Big Brother en The Voice of Holland.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat begint ergens in April, en zal dat weinig volgen, hou niet zo van al dat gezing en gezang, daar hebben we toch al zat van op de buis
met streams weet je eerder wat er gebeurt, net als DGK werd ook pas een dag later de ruzie`s enzo getoond van de dag ervoor, want ja de beelden moeten wel mooi geplakt en geknipt worden voor tv.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met streams weet je eerder wat er gebeurt, net als DGK werd ook pas een dag later de ruzie`s enzo getoond van de dag ervoor, want ja de beelden moeten wel mooi geplakt en geknipt worden voor tv.
Och.. WIDM is maar 1x per week.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.
Ongetwijfeld zal dat gebeuren denk ik, en streamverslagen enzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.
dat denk ik wel, en wij hebben PB hier dus die plakt en knipt en HiDiHo zal ook zijn steentje bijdragen, en we hebben Tuinfluiter Hoop dat ze weer komt, die maakte de leukste OP`s en heeft belooft komt er weer een stream dan ben ik van de partij. en er zullen ook wel andere komen die hun steentje bijdragen op RLSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.quote:
Ik zou het echt heel leuk vinden als Tuinfluiter weer terug komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.
Stelletje addicts.![]()
Ik zie nu al bekende gezichten van eldersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.
Stelletje addicts.![]()
ach Noek, anders maken we hier toch Hysterie, of was het historyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
It better be good. Na DGK en dat vond ik toch leuker dan alle BB's bij elkaar, zijn mijn verwachtingen misschien wat hoog. Ik hoop dan ook echt op wat hysterie.
Het wordt in ieder geval groot aangepakt, en met die 24/7 streams gaat er in ieder geval hier op het forum al genoeg leven in de brouwerij komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
It better be good. Na DGK en dat vond ik toch leuker dan alle BB's bij elkaar, zijn mijn verwachtingen misschien wat hoog. Ik hoop dan ook echt op wat hysterie.
Dat is toch dezelfde als die Gert gepost had?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:
Bron de Telegraaf
Geheimen ontrafelen in nieuwe 'Big Brother'
van onze redactie
AMSTERDAM - Het nieuwe Big Brother-achtige programma, dat op NET5 gaat verschijnen, gaat The Secret Story heten, draait om het ontrafelen van mysteries en wordt o.a. gepresenteerd door Renate Verbaan.
Een aantal mensen met allemaal een geheim laat zich opsluiten in een huis. Degene die dat het langst verborgen weet te houden voor de anderen wint. De kijkers weten wél welk geheim bij welke persoon hoort.
Deze Big Brother-variant, waar intussen al meer dan zesduizend mensen zich voor hebben aangemeld, is een groot succes geweest in Frankrijk. Naast Renate Verbaan is Bart Boonstra ingezet om de presentatie van de dagelijkse live uitzendingen en de wekelijkse live eliminatieshow voor hun rekening te nemen.
Er lijkt ook een kans dat RTL overstag gaat voor een nieuwe realityshow. Er ligt een voorstel voor een programma waarbij aanstormende djs zich laten opsluiten in een villa.
Tien mannen en tien vrouwen kunnen dan in een studio in het pand, maar helemaal afgesloten van de buitenwereld, hun kunsten vertonen. Of de omroep het daadwerkelijk wil gaan uitzenden, is nog niet duidelijk.
Disana doet vanzelfsprekend de SV , jij ook denk ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denk ik wel, en wij hebben PB hier dus die plakt en knipt en HiDiHo zal ook zijn steentje bijdragen, en we hebben Tuinfluiter Hoop dat ze weer komt, die maakte de leukste OP`s en heeft belooft komt er weer een stream dan ben ik van de partij. en er zullen ook wel andere komen die hun steentje bijdragen op RLS
In Frankrijk, vier seizoenen (2007 - 2010). Was zeer succesvol.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:02 schreef Dalaii het volgende:
In frankrijk is het programma dus al op de televisie geweest? of iig in een franstalig land?
Maar de hysterie hier ken ik wel. Ik wil het daar!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
ach Noek, anders maken we hier toch Hysterie, of was het history
True! Zeg je nu CMBL?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval groot aangepakt, en met die 24/7 streams gaat er in ieder geval hier op het forum al genoeg leven in de brouwerij komen.
Hat as jeen Cee Bee aM aL!
Noo zaj! Je vegstaot me toj zekeg wal!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar de hysterie hier ken ik wel. Ik wil het daar!
[..]
True! Zeg je nu CMBL?
Hij heeft meegedaan aan Popstars, en is nu V Reporter bij Voice of Holland... En als reporter doet-ie het echt slechtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wie is Bart Boonstra? Ken hem nergens van.
Ik ga een poging wagen onder leiding van Disanaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Disana doet vanzelfsprekend de SV , jij ook denk ik?
BQ weer op de COS.
Gaat leuk worden
Oh leuk, een stuntelende presentator, beter dan dat geliktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan Popstars, en is nu V Reporter bij Voice of Holland... En als reporter doet-ie het echt slecht
alles beter dan Ruud de wild of Beau van Erven D.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh leuk, een stuntelende presentator, beter dan dat gelikte
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk toch echt dat ze Secret Story wel een andere naam geven, want iedereen gaat het afkorten op SS, we gaan de SS bekijken, we gaan de SS eens beschrijven, vind het wel stom staan, dat daar niet over nagedacht is of zoek ik nu iets te ver.
ja als ik mijn post zo terug lees, is te ver gezocht.
ja, want steeds dat hele woord tikken, nee wordt gewoon de SSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral de internetters zullen gaan afkorten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Gratis streams, is het echt mogelijk in deze tijd. Ik vind het best, maar ik had er ook graag voor willen betalen.
he huub, ja leuk toch en mag wel weer eens tijd worden.quote:
Ja echt, heb er zin in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Noelle dat wordt weer genieten
Zou het gratis zijn ? Ach zo niet, ook ik zou er voor betalenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Gratis streams, is het echt mogelijk in deze tijd. Ik vind het best, maar ik had er ook graag voor willen betalen.
Nadat er voor DGK betaald moest worden, was er een stuk minder buffering.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Nou ja, het heeft er wel alle schijn van. Maar nogmaals, ik denk dat we er allemaal maar wat graag voor willen dokken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Noelle06 het volgende:
Zou het gratis zijn ? Ach zo niet, ook ik zou er voor betalen
COS: commentaar op streams.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Eindelijk weer een rlsga het volgen
En wat is cos??
ja hoor heb er best wat voor over, geen probleem, en er zal heus wel een dodo zitten die het op 1 of andere manier wel ergens gratis door linkt, maar betalen geen probleem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadat er voor de DGK betaald moest worden, was er een stuk minder buffering.
Dus een klein bedrag zal ook nu de kwaliteit bevorderen.
mag zeker wel eens tijd worden, ben heel benieuwd! ik weet niet geloof dat streams DGK eerst lange tijd gratis waren en toen vanaf mei 2007 3,95 geloof ik? maar ik heb het nooit betaald en toen ik eruit ging waren de streams ook afgelopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
he huub, ja leuk toch en mag wel weer eens tijd worden.
Disana ik wil er ook best voor betalen hoor, wat koste DGK ook alweer per maand, dacht uit me hoofd 4.95 of zoiets.
ik kocht elke maand iets, weet niet eens meer hoe dat heten, moest je code intikken etc.etc. en kreeg je weer een maand erbij, maar dacht ook zoiets liesje, 4.95.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou echt niet meer weten wat we betaalden voor de streams, ik deed het altijd met mijn telefoon. Iets van 5 euro per maand ofzo?
Oh ik dacht ook dat het bijna 5 euro per maand was. In elk geval was het beslist niet teveel in ruil voor wat we kregen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mag zeker wel eens tijd worden, ben heel benieuwd! ik weet niet geloof dat streams DGK eerst lange tijd gratis waren en toen vanaf mei 2007 3,95 geloof ik? maar ik heb het nooit betaald en toen ik eruit ging waren de streams ook afgelopen
Yep, de eerste 7 maanden waren gratis. Daarna 4,95 per maand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef ditisHuub het volgende:
mag zeker wel eens tijd worden, ben heel benieuwd! ik weet niet geloof dat streams DGK eerst lange tijd gratis waren en toen vanaf mei 2007 3,95 geloof ik? maar ik heb het nooit betaald en toen ik eruit ging waren de streams ook afgelopen
Nou, nu ga je echt merken hoe zo een RLS elke dag door heel veel mensen wordt gevolgd, hoe internet er bol van gaat staan, voor jou leek het me toch anders, jij las veel achteraf en dat is toch anders, dan zul je merken Huub dat het echt **leeft**quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik betaal ook graag hoor, indien nodig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk, streams.![]()
![]()
Ik betaal ook gewoon als het nodig is.
Bedankt voor je PM, Lavenderr.
denk ook dat het net als DGK is Disana, die volgde ik al helemaal niet op televisie, vond het ook anders op tv, wij wisten toch al wat er allemaal voor gevallen was, ze zonden het een avond later uit omdat er mooi geplakt en geknipt moest worden. Laatste maanden het nooit meer op tv gevolgd en zal dat denk ik ook nu niet doen, alles achteraf is toch minder leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
Toch vind ik dat hele uur televisie per dag wel erg veel van het goede. Je mist er beide journaals door, ik weet niet of ik dat vol ga houden. Met een beetje geluk is het net als met DGK en kun je prima (zelfs liever) zonder als je streams kijkt.
5 euro is niets voor een hele maand vertier.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
Nee betalen zou ik er zeker niet voor doen, maar ieder zn meug
Alles sappige dingen komen toch wel op filmpjes terecht en hier op FOK weer te bekijken.
inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
5 euro is niets voor een hele maand vertier.
als het onder de 10 euro per maand blijft vind ik dat een mooi prijsje voor 24 uur per etmaal vertierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik keek er ook nooit naar. Ik vraag me ook wel af hoe ze een uur per dag willen vullen, zoveel gebeurt er nou ook weer niet in een dag rls.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk ook dat het net als DGK is Disana, die volgde ik al helemaal niet op televisie, voind het ook anders op tv, wij wisten toch al wat er allemaal voor gevallen was, ze zonden het een avond later uit omdat er mooi geplakt en geknipt moest worden. Laatste maanden het nooit meer op tv gevolgd en zal dat denk ik ook nu niet doen, alles achteraf is toch minder leuk.
Ja maar toch.. het is zeker niet veel geld maar dan zou ik mijzelf misschien moeten losrukken van het beeld, blijf je kijken toch denk ik.. ook al zijn het saaie dagen misschien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zonder reclamequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het onder de 10 euro per maand blijft vind ik dat een mooi prijsje voor 24 uur per etmaal vertier
veel plakken van gebeurtenissen wat er al voorgevallen was, veel voice over met beelden die waren geweest en weer komen gaan, en natuurlijk 3 reklameblokken van elk 9 minuten dus een uurtje is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik keek er ook nooit naar. Ik vraag me ook wel af hoe ze een uur per dag willen vullen, zoveel gebeurt er nou ook weer niet in een dag rls.
Met 15 kandidaten is dat zo gevuld, lijkt me. Het wordt wat anders als er gaandeweg mensen exit gaan en er nog maar een paar overblijven. Het time-slot lijkt me wel lastig: tegenover twee journaals, DWDD en GTST.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik keek er ook nooit naar. Ik vraag me ook wel af hoe ze een uur per dag willen vullen, zoveel gebeurt er nou ook weer niet in een dag rls.
Prime time inderdaad, en ik betwijfel of ik de journaals daarvoor ga laten schieten. Ik begrijp het eerlijk gezegd niet helemaal van ze.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met 15 kandidaten is dat zo gevuld, lijkt me. Het wordt wat anders als er gaandeweg mensen exit gaan en er nog maar een paar overblijven. Het time-slot lijkt me wel lastig: tegenover twee journaals, DWDD en GTST.
Ik heb gelukkig een PVR met dual tunerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Prime time inderdaad, en ik betwijfel of ik de journaals daarvoor ga laten schieten. Ik begrijp het eerlijk gezegd niet helemaal van ze.
Ik denk eerder dat ze dit voor een andere doelgroep hebben neer gezet, jongere kijken niet naar journaals enzo, denk het he Disana, er zal wel over nagedacht zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Prime time inderdaad, en ik betwijfel of ik de journaals daarvoor ga laten schieten. Ik begrijp het eerlijk gezegd niet helemaal van ze.
Bongetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een PVR met dual tuner
En uiteraard ben ik ook weer van de partij in de COS om de streamlocks te melden![]()
ach ja, we zullen wel zien, als ik het op tv ga volgen dan wordt het DWDD smorgens aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Bongetje
Ga je dan twee programma's tegelijkertijd zitten kijken. Dat zie ik mezelf nog niet doen.
En natuurlijk ben je weer van de partij![]()
Toverheks, het is prime time, Scrute noemde al DWDD, daar kijken ook veel mensen naar. Maar goed van mij mogen ze het proberen.
quote:
Neejoh, ik kijk waarschijnlijk gewoon het NOS journaal en neem SecretStory op samen met Take Me out bijv op mijn losse PVR, Digitale tv heb ik ook ingebouwd dmv CI+quote:Ga je dan twee programma's tegelijkertijd zitten kijken. Dat zie ik mezelf nog niet doen.
Thanksquote:En natuurlijk ben je weer van de partij![]()
dat zou een mooie oplossing zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:15 schreef spapaars het volgende:
Omdat begin en eind datum al bekend is, verwacht ik dat je streams ook in 1 x voor de gehele periode kan kopen.
Zo gaat dat nu ook met de buitenlandse RL streams.
Die optie is ook het voordeligst.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zou een mooie oplossing zijn.
Moet meteen aan Jewsky denken met zijn : rioolratquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Gert het volgende:
Sowieso wordt SS een opneemprogramma, met al die reclame erin.
Tenzij je live tijdens de uitzending mee wilt lullen hier op FOK!, maar dat kan wat mij betreft al genoeg bij de live streams.
Aan de andere kant: de uitzendingen-topics waren ook altijd wel leuk. "VIESE MANIEPULATORS!!!;r :R "
![]()
ik kijk niet naar dwdd en niet naar het nieuws. gtst kijk ik dan weer welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ja, we zullen wel zien, als ik het op tv ga volgen dan wordt het DWDD smorgens aan het ontbijt.
Het streamen gaat mij niet eens zo zeer om de sappige dingen, maar meer om de continuïteit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
Nee betalen zou ik er zeker niet voor doen, maar ieder zn meug
Alles sappige dingen komen toch wel op filmpjes terecht en hier op FOK weer te bekijken.
Was leuk ja, dat FOK! als eerste mocht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Marrije het volgende:
Leuk trouwens dat je de primeur had, gert.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet meteen aan Jewsky denken met zijn : rioolrat
Tuurlijk wel, jij was in staat het supersnel te plaatsen. Teamwork!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Was leuk ja, dat FOK! als eerste mocht!
Overigens verliep het contact met SBS via (Greys van) PR hoor, geen eer voor mij.
Ja ik ook, en hoe ze dat dan gaan regelen met de kabelmaatschappijen. Kan me niet voorstellen dat er een hele eredivisie-live-constructie komt met aparte abo's.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ook wel benieuwd of het via digitale tv is te ontvangen, omdat er gesproken wordt over een digitaal kanaal?
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij was in staat het supersnel te plaatsen. Teamwork!
Ik hoop zo dat er veel types in zitten waar we ons enorm aan kunnen gaan ergeren!
Destijds met BB2 was het via de Mr.Zap box te ontvangen maar daar moest wel apart voor betaald worden dus ben bang dat het nu ook het geval zal zijn, heb iig nog geen berichten gelezen of er überhaupt een kanaal komt bij Ziggo (daar zit ik namelijk bij)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en hoe ze dat dan gaan regelen met de kabelmaatschappijen. Kan me niet voorstellen dat er een hele eredivisie-live-constructie komt met aparte abo's.
En dan maar een of twee types met wie we ons wel kunnen identificeren maar die dan natuurlijk vreselijk benadeeld worden enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zo dat er veel types in zitten waar we ons enorm aan kunnen gaan ergeren!
Wel slim van ze, aangezien Fok altijd goed scoort bij Google en hier toch de doelgroep zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens verliep het contact met SBS via (Greys van) PR hoor, geen eer voor mij.
Secret Story is niet alleen op televisie te volgen. Op net5.nl/secretstory en op een digitaal kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Destijds met BB2 was het via de Mr.Zap box te ontvangen maar daar moest wel apart voor betaald worden dus ben bang dat het nu ook het geval zal zijn, heb iig nog geen berichten gelezen of er überhaupt een kanaal komt bij Ziggo (daar zit ik namelijk bij)
En welke heeft de voorkeur Sjek? BB7 of Secret?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik ga ook weer streamen. Heb ook alle bigbrothers gekeken ,En natuurlijk de goudenkooi gestreamd tot in de late uurtjes
Alleen via UPCquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik lees net dat het Digitale Kanaal 'Secret Story' via UPC te zien is.
Driemaal raden wat wij hier thuis voor digi ontvanger hebben.
Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend.quote:
ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik lees net dat het Digitale Kanaal 'Secret Story' via UPC te zien is.
Driemaal raden wat wij hier thuis voor digi ontvanger hebben.
Is leuk toch! Weer eens wat anders! Meespeuren naar de geheimen van de kandidaten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
nu op de radio, ze maken wel geheimen bekend dus je kan ook thuis op de bank **meespelen**.
Renate verbaan maakt nu reklame.
Kom op zeg beetje tijd verspillen naar het kijken naar andere mensen die in een huis leven en een "geeheim"moeten bewarenquote:
is nog een jong jongetje dus, met geen ervaring, maar ik geef hem een kans, ben benieuwt.quote:
Leest iedereen nu over mijn post heen?quote:
Juist daarom is het zo lekker, gewoon dom aapjes kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kom op zeg beetje tijd verspillen naar het kijken naar andere mensen die in een huis leven en een "geeheim"moeten bewaren![]()
Hoezo onintellectuele televisie
Neehoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest iedereen nu over mijn post heen?
Hoi Bongetje.![]()
Ah,oke. Jij vind het prettiger om het via je tv te bekijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
NeehoorHet gaat erom dat ik het jammer vindt dat de streams alleen op I-net te volgen zijn in mijn geval en niet daarnaast ook nog via digitale tv
En hoi terug![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah,oke. Jij vind het prettiger om het via je tv te bekijken.
quote:Zo vinden we elkaar toch weer terug.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
Met daarnaast FOK! open natuurlijk om te COSSEN
Zeg dat...
[..][DGK COS #1] En Vast!Ik kijk er echt enorm naar uit, zeker ook om al die users weer terug te zien komen die ook destijds veelvuldig meeposten tijdens DGK/BB enz. + uiteraard de nieuwe aanwas die ook het FOK!forum zullen weten te vinden als SecretStory gaat lopen
.
Weet niet wat ik over die persoon kan vertellen, die persoon is vorige maand op auditie geweest en heeft nu meerdere gesprekken gehad. Het enige wat in de weg staat is de werkgever of die persoon onbetaald verlof kan krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
Vertel?![]()
Ik hoorde net bij shownieuws trouwens dat je je nog kon opgeven.
Ja domme TV voor het domme volk wel te verstaan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Juist daarom is het zo lekker, gewoon dom aapjes kijken.
Hoe dommer hoe beter, ik zie je als het van start gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja domme TV voor het domme volk wel te verstaan...
Maar wel met de laptop in de buurt, want ik vind de combinatie met FOK! juist zo leuk. Alleen maar de hele tijd naar streams kijken, dat gaat gauw vervelen. Mij wel tenminste.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Dementor het volgende:
Wel leuk, gewoon streams kunnen kijken vanaf de bank.
Ik was dat voor de monitor hangen toch al beu.
Dat is ook zo, wellicht dat ik 's avonds een uurtje pak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel met de laptop in de buurt, want ik vind de combinatie met FOK! juist zo leuk. Alleen maar de hele tijd naar streams kijken, dat gaat gauw vervelen. Bij mij tenminste.
Dat had ik ook al bedacht, dat gaat mij ook niet meer lukken. Die tijden zijn voorbijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Echt extreem volgen kan ik niet meer.
Met je tablet op de bank voor de stream op je tv, wordt zo 2011.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel met de laptop in de buurt, want ik vind de combinatie met FOK! juist zo leuk. Alleen maar de hele tijd naar streams kijken, dat gaat gauw vervelen. Mij wel tenminste.
Klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met je tablet op de bank voor de stream op je tv, wordt zo 2011.
Ik moet eerst een andere laptop want die van m'n werk is totaal dichtgetimmerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met je tablet op de bank voor de stream op je tv, wordt zo 2011.
Jewskyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
En SILICONEHOER
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
JewskyElke ochtend weer even goed beginnen met het vaste commentaar van Jewsky. Geweldig was dat
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om te starten als ik op vakantie ben
Yo!quote:
Net zo stom toen ze stopten met DGK toen ik op vakantie wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om te starten als ik op vakantie ben
Via een digitaal kanaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo!![]()
Daar gááán we weer, 24/7 streams.
Ja! Die klootzakken stopten toen ik begon aan 3 maanden doodziek op bed liggen! It's all a conspiracy!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo stom toen ze stopten met DGK toen ik op vakantie was
Dat of je bent ziek geworden omdat DGK stoptequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Die klootzakken stopten toen ik begon aan 3 maanden doodziek op bed liggen! It's all a conspiracy!
En HiDiHo maakt wel weer een mooie 4 in 1 paginaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend.
DGK stopte eigenlijk al op het moment dat Lieke eruit gingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat of je bent ziek geworden omdat DGK stopte
ja he Chanel, mocht ook wel weer eens tijd worden, stiekum verheug ik me er ook wel opquote:
Nee een digitale kanaal!quote:
Sushi eet je met stokjes niet met een vorkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee een digitale kanaal!
Sushi kanen jij.
Het was verder heel behoorlijk Nederlands, dus het kán die doos van DGK -waar ook ik de naam niet meer van weet- gewoon niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sushi eet je met stokjes niet met een vork![]()
Dat moet een stukje tekst van die donkere griet die voor DGK ook wel eens iets schreef, je weet wel dat donkeren grietje.
Waar is Beequeen als je haar nodig heb?
Was haar naam niet Poekie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was verder heel behoorlijk Nederlands, dus het kán die doos van DGK -waar ook ik de naam niet meer van weet- gewoon niet geweest zijn.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Marrije het volgende:
Een of andere sukkel, had al ff google gekeken wie t is, wilde zn foto hier plakken, maar na het zien van die zalvige kop heb ik de moeite niet eens genomen. En nog niemand tot nu toe
ow en hij doet het zo irritant slecht als V reporterquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Marrije het volgende:
Een of andere sukkel, had al ff google gekeken wie t is, wilde zn foto hier plakken, maar na het zien van die zalvige kop heb ik de moeite niet eens genomen. En nog niemand tot nu toe
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook de harde kern van Nowlive is er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd verwacht ik ook wel dat we moeten gaan betalen voor de streams. Het programma moet ergens van worden betaald tenslotte. En we kunnen sms-en om een deelnemer naar huis te sturen. Krijg je weer van die drama verhalen dat iemand niet op vakantie kan omdat al het geld is opgegaan aan sms-jesquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En Speknek heeft alweer zijn bronnen
[ afbeelding ]
Tja, die "primeur" had ik ook wel kunnen verzinnen, Alleen brengt hij het weer heel suggestief, alsof hij van de redactie de scoops toegespeeld krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik ook wel dat we moeten gaan betalen voor de streams. Het programma moet ergens van worden betaald tenslotte. En we kunnen sms-en om een deelnemer naar huis te sturen. Krijg je weer van die drama verhalen dat iemand niet op vakantie kan omdat al het geld is opgegaan aan sms-jes
Tja, dat had je van te voren kunnen weten. Zo'n productie kost niet zo'n klein beetje, dus logisch dat ze proberen op alles wat terug te pakken.quote:
Doe niet zo 2006.quote:
Laat Sly maar schuiven met zijn contacten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, die "primeur" had ik ook wel kunnen verzinnen, Alleen brengt hij het weer heel suggestief, alsof hij van de redactie de scoops toegespeeld krijgt
Ik ga met mun hooft op teevee, yèèèèèèèh!quote:
Och, die hadden toch ook hun charme hoor, lekker met z'n allen gissen hoeveel geld die tuinkabouter nu weer kwijt wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is wel te hopen dat we minder stream- en soundlocks krijgen dan tijdens de Gouden Kooi.
/care, ik betaal niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo 2006.![]()
Het doel van SS is niet: de samenleving verheffen of van gratis leuke streampjes voorzien, maar: winst maken.
Ik hoop van harte dat betaalde streams wél betekent dat er geen reclame door- en overheen wordt gekwakt.
Ik weet nog dat je in Duitsland zat en wel wilde betalen maar praktischerwijs niet kon.quote:
Euh, bullshit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je in Duitsland zat en wel wilde betalen maar praktischerwijs niet kon.
Ja, is hetzelfde hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want voor je tv betaal je geen abo.
Zal nog moeilijk worden met dat Silverlight..quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef spapaars het volgende:
Eerste wat we moeten doen is de streams los koppelen van de net5 site, want ik vvermoed dat bij elke switch naar een andere stream (als er meer zijn) een reclame boodschap zal verschijnen.
Zoals het was op de Talpa site.
WB Nostalgistquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
Wow.. ! échte streams en alle geneugtes van RLS !
Verheug me er nu al op.. !
![]()
Good to see old familiar faces
Goed om jou ook weer ff te zien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Nice to see you too.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Ik weet het niet.. Je zou gelijk kunnen hebben.. "Constante live streams" is een rekbaar begrip..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
Eerst maar afwachten wat 't kost, en wat we er voor krijgen.... échte streams of low budget hakkelende bufferstreams of voorgekookte 2e hands "streams" uit de montagekamer!
hahaha! boetes hebben mij uiteindelijk 8K in echte mensen geld gekostquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die hadden toch ook hun charme hoor, lekker met z'n allen gissen hoeveel geld die tuinkabouter nu weer kwijt was
Alle beetjes helpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha! boetes hebben mij uiteindelijk 8K in echte mensen geld gekostal dacht ik nooit dat ik ze echt zou krijgen!
enne denk maar niet dat je met betaalde streams de kosten van zo'n project er ook maar enigszins uit krijgt, kost werkelijk kapitalen!
Kan wel zijn, maar bij het maken van het business model is er mbt de streams heus wel een kosten/baten-analyse gedaan. Ze benne niet gek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
enne denk maar niet dat je met betaalde streams de kosten van zo'n project er ook maar enigszins uit krijgt, kost werkelijk kapitalen!
weet ik niet Gertje, kan ook om zuiver meer kijkers gaan, en het programma is al verkocht, dus meer kijkers levert niet meer geld op voor de producenten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar bij het maken van het business model is er mbt de streams heus wel een kosten/baten-analyse gedaan. Ze benne niet gek.
Wat ik dus bedoel: de verwachting is dat wél streams uiteindelijk meer geld op leveren -linksom of rechtsom- dan géén streams.
Het programma is verkocht inclusief streams. Da's letterlijk en figuurlijk niet voor niets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weet ik niet Gertje, kan ook om zuiver meer kijkers gaan, en het programma is al verkocht, dus meer kijkers levert niet meer geld op voor de producenten.
wie zegt dat SBS heeft besloten omdat ze verwachten dat daar meer geld uit te halen valt? Tuurlijk vraag je daar iets voor, want dan verdien je er tenminste nog iets aan. Maar dat is zo'n druppel op de gloeiende plaat, net als sms jes voor de winnaar. Dat levert echt zo weinig op, vaak zijn ideeen op fora dat daar enorm op verdiend wordt, en dat daar alles voor wordt gedaan, het gaat om maar om 1 ding, en dat is kijkcijfers, daar worden de makers op afgerekend!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het programma is verkocht inclusief streams. Da's letterlijk en figuurlijk niet voor niets.
Waarschijnlijk is er door de producent gesteld: mét streams kost het zoveel en zonder streams zoveel. SBS heeft besloten dat ze het geld voor die streams willen betalen omdat er de verwachting is dat daar méér geld uit te halen valt. Bijvoorbeeld door een combinatie van meer kijkers en abonnementen.
Hoe je het ook wendt of keert: we praten niet over liefdadigheid dus er is simpelweg de verwachting dat het progamma mét streams meer winst oplevert dan zonder.
Ik wil er verder niet te veel bij slepen. Mijn bewering is slechts dat er verwacht wordt dat de streams uiteindelijk meer geld op gaan leveren dan ze kosten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wie zegt dat SBS heeft besloten omdat ze verwachten dat daar meer geld uit te halen valt? Tuurlijk vraag je daar iets voor, want dan verdien je er tenminste nog iets aan. Maar dat is zo'n druppel op de gloeiende plaat, net als sms jes voor de winnaar. Dat levert echt zo weinig op, vaak zijn ideeen op fora dat daar enorm op verdiend wordt, en dat daar alles voor wordt gedaan, het gaat om maar om 1 ding, en dat is kijkcijfers, daar worden de makers op afgerekend!
Wat een service, ik verwacht er steeds meer vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
** Update **
• Er komen zowel gratis streams met reclame als reclameloze streams tegen een kleine vergoeding (exacte kosten nog niet bekend). Je kan dus kiezen.
• Ze zijn in vergevorderde onderhandelingen met meerdere kabelmaatschappijen over het digitale kanaal.
Thanx to Greys van FOK! PR
inderdaad, keuze uit gratis streams met reclame of betaalde streams zonder reclamequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een service, ik verwacht er steeds meer van
Ik weet wel waar ik voor kies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef Marrije het volgende:
inderdaad, keuze uit gratis streams met reclame of betaalde streams zonder reclame
Daar zou Ziggo toch wel bij moeten zitten lijkt mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
** Update **
• Er komen zowel gratis streams met reclame als reclameloze streams tegen een kleine vergoeding (exacte kosten nog niet bekend). Je kan dus kiezen.
• Ze zijn in vergevorderde onderhandelingen met meerdere kabelmaatschappijen over het digitale kanaal.
Thanx to Greys van FOK! PR
zonder reclame?quote:
oh werkt dat zo, midden in een gesprek, pats reclame. . .quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
BB UK zat op een digitaal kanaal en dat was waar wij via Justin.tv. naar keken. Ik kan je verzekeren dat tien minuten reclame om de twintig minuten echt niet leuk was.
Ik zet gewoon de TV aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonder reclame?
Ik weet het niet, voorheen zou ik hebben gekozen voor betaalde streams, maar ik kan toch niet meer zo die hard streamen. . .dus dan maar de gratis variant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien hebben de gratis streams wel meer stream en soundlocks zonder dat de kijker dat doorheeft tov de betaalde streams![]()
zat ik ook al ff aan te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ga ik iig gewoon betalen, ws. mocht het digi kanaal ook bij Ziggo komen zal het ook wel los betaald moeten worden naast het gewone abonnement, net als destijds het geval was met de Mr.Zap box en BB2quote:
Yep of wat Dementor zegt. Maar ik weet niet of Ziggo uit gaat zenden. Afwachten maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Marrije het volgende:
zonder reclame?
Ik weet het niet, voorheen zou ik hebben gekozen voor betaalde streams, maar ik kan toch niet meer zo die hard streamen. . .dus dan maar de gratis variant?
Same here. Bij BB2 was het toch via een decoder?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom ga ik iig gewoon betalen, ws. mocht het digi kanaal ook bij Ziggo komen zal het ook wel los betaald moeten worden naast het gewone abonnement, net als destijds het geval was met de Mr.Zap box en BB2.
Klopt, dat was toen de Mr.Zap box, daarna hebben ze ook Starmaker uitgezonden via die decoder, helaas zijn ze daarna gestopt met het uitzenden van RLS via de decoder, dus ik hoop dat het nu ook voor Ziggo gebruikers toegankelijk zal zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here. Bij BB2 was het toch via een decoder?
quote:Hoi Bongetje.
Dat keek wel super relaxt, tijdens BB2.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar zou Ziggo toch wel bij moeten zitten lijkt mij
Hoopt dat er een digitaal kanaal komt bij Ziggo
Jep, 4 streams + nog een overzicht channel waar je alle streams tegelijk kon volgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat keek wel super relaxt, tijdens BB2.
Zelfs analoog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef radio3fmfan het volgende:
Televisiekanaal Secret Story breed toegankelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Televisiezender Net5 wil het speciaal 24-uurs televisiekanaal dat rond
het nieuwe realityprogramma Secret Story wordt gemaakt breed toegankelijk maken. Daarbij bestaat voor kabelbedrijven zelfs de mogelijkheid om dit televisiekanaal analoog te verspreiden
Net5 zegt met vele kabelaars in Nederland in gesprek te zijn over de doorgifte van dit Secret Story televisiekanaal. Het lijkt zo goed als zeker dat UPC dit televisiekanaal gaat doorgeven. Of dit digitaal en/of analoog gaat gebeuren is op dit moment nog niet duidelijk. Beide partijen lijken elkaar in de onderhandelingen vrij dicht genaderd te zijn. Een definitieve, getekende, overeenkomst is er op dit moment nog niet. OokZiggo
heeft Totaal TV laten weten dat er gesprekken met Net5 over het Secret Story-televisiekanaal lopen. Maar stelt nadrukkelijk dat er wat betreft de doorgifte nog niets zeker is
![]()
![]()
We gaan er gewoon voor dat Ziggo het ook door gaat geven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
Hier Ziggo en zie wel hoe het gaat lopen.
Ik denk Secret 5thencounter en de jouwe?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En welke heeft de voorkeur Sjek? BB7 of Secret?
Dat ligt eraan hoe we de streams gepresenteerd krijgen en welk programma het best ontvangen wordt op de forums.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:05 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ik denk Secret 5thencounter en de jouwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |