quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Gratis streams, is het echt mogelijk in deze tijd. Ik vind het best, maar ik had er ook graag voor willen betalen.
he huub, ja leuk toch en mag wel weer eens tijd worden.quote:
Ja echt, heb er zin in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha Noelle dat wordt weer genieten
Zou het gratis zijn ? Ach zo niet, ook ik zou er voor betalenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Gratis streams, is het echt mogelijk in deze tijd. Ik vind het best, maar ik had er ook graag voor willen betalen.
Nadat er voor DGK betaald moest worden, was er een stuk minder buffering.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Nou ja, het heeft er wel alle schijn van. Maar nogmaals, ik denk dat we er allemaal maar wat graag voor willen dokken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Noelle06 het volgende:
Zou het gratis zijn ? Ach zo niet, ook ik zou er voor betalen
COS: commentaar op streams.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Eindelijk weer een rlsga het volgen
En wat is cos??
ja hoor heb er best wat voor over, geen probleem, en er zal heus wel een dodo zitten die het op 1 of andere manier wel ergens gratis door linkt, maar betalen geen probleem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadat er voor de DGK betaald moest worden, was er een stuk minder buffering.
Dus een klein bedrag zal ook nu de kwaliteit bevorderen.
mag zeker wel eens tijd worden, ben heel benieuwd! ik weet niet geloof dat streams DGK eerst lange tijd gratis waren en toen vanaf mei 2007 3,95 geloof ik? maar ik heb het nooit betaald en toen ik eruit ging waren de streams ook afgelopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
he huub, ja leuk toch en mag wel weer eens tijd worden.
Disana ik wil er ook best voor betalen hoor, wat koste DGK ook alweer per maand, dacht uit me hoofd 4.95 of zoiets.
ik kocht elke maand iets, weet niet eens meer hoe dat heten, moest je code intikken etc.etc. en kreeg je weer een maand erbij, maar dacht ook zoiets liesje, 4.95.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou echt niet meer weten wat we betaalden voor de streams, ik deed het altijd met mijn telefoon. Iets van 5 euro per maand ofzo?
Oh ik dacht ook dat het bijna 5 euro per maand was. In elk geval was het beslist niet teveel in ruil voor wat we kregen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mag zeker wel eens tijd worden, ben heel benieuwd! ik weet niet geloof dat streams DGK eerst lange tijd gratis waren en toen vanaf mei 2007 3,95 geloof ik? maar ik heb het nooit betaald en toen ik eruit ging waren de streams ook afgelopen
Yep, de eerste 7 maanden waren gratis. Daarna 4,95 per maand.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef ditisHuub het volgende:
mag zeker wel eens tijd worden, ben heel benieuwd! ik weet niet geloof dat streams DGK eerst lange tijd gratis waren en toen vanaf mei 2007 3,95 geloof ik? maar ik heb het nooit betaald en toen ik eruit ging waren de streams ook afgelopen
Nou, nu ga je echt merken hoe zo een RLS elke dag door heel veel mensen wordt gevolgd, hoe internet er bol van gaat staan, voor jou leek het me toch anders, jij las veel achteraf en dat is toch anders, dan zul je merken Huub dat het echt **leeft**quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik betaal ook graag hoor, indien nodig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk, streams.![]()
![]()
Ik betaal ook gewoon als het nodig is.
Bedankt voor je PM, Lavenderr.
denk ook dat het net als DGK is Disana, die volgde ik al helemaal niet op televisie, vond het ook anders op tv, wij wisten toch al wat er allemaal voor gevallen was, ze zonden het een avond later uit omdat er mooi geplakt en geknipt moest worden. Laatste maanden het nooit meer op tv gevolgd en zal dat denk ik ook nu niet doen, alles achteraf is toch minder leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
Toch vind ik dat hele uur televisie per dag wel erg veel van het goede. Je mist er beide journaals door, ik weet niet of ik dat vol ga houden. Met een beetje geluk is het net als met DGK en kun je prima (zelfs liever) zonder als je streams kijkt.
5 euro is niets voor een hele maand vertier.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
Nee betalen zou ik er zeker niet voor doen, maar ieder zn meug
Alles sappige dingen komen toch wel op filmpjes terecht en hier op FOK weer te bekijken.
inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
5 euro is niets voor een hele maand vertier.
als het onder de 10 euro per maand blijft vind ik dat een mooi prijsje voor 24 uur per etmaal vertierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik keek er ook nooit naar. Ik vraag me ook wel af hoe ze een uur per dag willen vullen, zoveel gebeurt er nou ook weer niet in een dag rls.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk ook dat het net als DGK is Disana, die volgde ik al helemaal niet op televisie, voind het ook anders op tv, wij wisten toch al wat er allemaal voor gevallen was, ze zonden het een avond later uit omdat er mooi geplakt en geknipt moest worden. Laatste maanden het nooit meer op tv gevolgd en zal dat denk ik ook nu niet doen, alles achteraf is toch minder leuk.
Ja maar toch.. het is zeker niet veel geld maar dan zou ik mijzelf misschien moeten losrukken van het beeld, blijf je kijken toch denk ik.. ook al zijn het saaie dagen misschien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zonder reclamequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als het onder de 10 euro per maand blijft vind ik dat een mooi prijsje voor 24 uur per etmaal vertier
veel plakken van gebeurtenissen wat er al voorgevallen was, veel voice over met beelden die waren geweest en weer komen gaan, en natuurlijk 3 reklameblokken van elk 9 minuten dus een uurtje is gauw gevuld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik keek er ook nooit naar. Ik vraag me ook wel af hoe ze een uur per dag willen vullen, zoveel gebeurt er nou ook weer niet in een dag rls.
Met 15 kandidaten is dat zo gevuld, lijkt me. Het wordt wat anders als er gaandeweg mensen exit gaan en er nog maar een paar overblijven. Het time-slot lijkt me wel lastig: tegenover twee journaals, DWDD en GTST.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ik keek er ook nooit naar. Ik vraag me ook wel af hoe ze een uur per dag willen vullen, zoveel gebeurt er nou ook weer niet in een dag rls.
Prime time inderdaad, en ik betwijfel of ik de journaals daarvoor ga laten schieten. Ik begrijp het eerlijk gezegd niet helemaal van ze.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met 15 kandidaten is dat zo gevuld, lijkt me. Het wordt wat anders als er gaandeweg mensen exit gaan en er nog maar een paar overblijven. Het time-slot lijkt me wel lastig: tegenover twee journaals, DWDD en GTST.
Ik heb gelukkig een PVR met dual tunerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Prime time inderdaad, en ik betwijfel of ik de journaals daarvoor ga laten schieten. Ik begrijp het eerlijk gezegd niet helemaal van ze.
Ik denk eerder dat ze dit voor een andere doelgroep hebben neer gezet, jongere kijken niet naar journaals enzo, denk het he Disana, er zal wel over nagedacht zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Prime time inderdaad, en ik betwijfel of ik de journaals daarvoor ga laten schieten. Ik begrijp het eerlijk gezegd niet helemaal van ze.
Bongetjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een PVR met dual tuner
En uiteraard ben ik ook weer van de partij in de COS om de streamlocks te melden![]()
ach ja, we zullen wel zien, als ik het op tv ga volgen dan wordt het DWDD smorgens aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Bongetje
Ga je dan twee programma's tegelijkertijd zitten kijken. Dat zie ik mezelf nog niet doen.
En natuurlijk ben je weer van de partij![]()
Toverheks, het is prime time, Scrute noemde al DWDD, daar kijken ook veel mensen naar. Maar goed van mij mogen ze het proberen.
quote:
Neejoh, ik kijk waarschijnlijk gewoon het NOS journaal en neem SecretStory op samen met Take Me out bijv op mijn losse PVR, Digitale tv heb ik ook ingebouwd dmv CI+quote:Ga je dan twee programma's tegelijkertijd zitten kijken. Dat zie ik mezelf nog niet doen.
Thanksquote:En natuurlijk ben je weer van de partij![]()
dat zou een mooie oplossing zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:15 schreef spapaars het volgende:
Omdat begin en eind datum al bekend is, verwacht ik dat je streams ook in 1 x voor de gehele periode kan kopen.
Zo gaat dat nu ook met de buitenlandse RL streams.
Die optie is ook het voordeligst.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zou een mooie oplossing zijn.
Moet meteen aan Jewsky denken met zijn : rioolratquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Gert het volgende:
Sowieso wordt SS een opneemprogramma, met al die reclame erin.
Tenzij je live tijdens de uitzending mee wilt lullen hier op FOK!, maar dat kan wat mij betreft al genoeg bij de live streams.
Aan de andere kant: de uitzendingen-topics waren ook altijd wel leuk. "VIESE MANIEPULATORS!!!;r :R "
![]()
ik kijk niet naar dwdd en niet naar het nieuws. gtst kijk ik dan weer welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ja, we zullen wel zien, als ik het op tv ga volgen dan wordt het DWDD smorgens aan het ontbijt.
Het streamen gaat mij niet eens zo zeer om de sappige dingen, maar meer om de continuïteit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Bastard het volgende:
Nee betalen zou ik er zeker niet voor doen, maar ieder zn meug
Alles sappige dingen komen toch wel op filmpjes terecht en hier op FOK weer te bekijken.
Was leuk ja, dat FOK! als eerste mocht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Marrije het volgende:
Leuk trouwens dat je de primeur had, gert.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet meteen aan Jewsky denken met zijn : rioolrat
Tuurlijk wel, jij was in staat het supersnel te plaatsen. Teamwork!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Was leuk ja, dat FOK! als eerste mocht!
Overigens verliep het contact met SBS via (Greys van) PR hoor, geen eer voor mij.
Ja ik ook, en hoe ze dat dan gaan regelen met de kabelmaatschappijen. Kan me niet voorstellen dat er een hele eredivisie-live-constructie komt met aparte abo's.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ben ook wel benieuwd of het via digitale tv is te ontvangen, omdat er gesproken wordt over een digitaal kanaal?
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij was in staat het supersnel te plaatsen. Teamwork!
Ik hoop zo dat er veel types in zitten waar we ons enorm aan kunnen gaan ergeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |