Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf meldt in het bericht over Secret Story dat ook RTL een nieuwe RLS overweegt:
Wie is de Mol? > Secret Storyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???
Tuurlijk kan je dat terugkijken maar Beaudelaire schrijft stukken over wie is de mol op de FP en het is dus wel prettig als die er vrij snel na de aflevering staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???
Hier dus: http://www.net5.nl/secretstory.htmlquote:
ja dat begint ergens in April, en zal dat weinig volgen, hou niet zo van al dat gezing en gezang, daar hebben we toch al zat van op de buisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Zie Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
oh oke ik lees net Liesje, nou dat wordt het voor jou WIDM maar dan lees je daarna hier gewoon van wat er die avond is gebeurt in SS.quote:
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke ik lees net Liesje, nou dat wordt het voor jou WIDM maar dan lees je daarna hier gewoon van wat er die avond is gebeurt in SS.
Secret Story als je dat afkort staat er SS.......Remlof kom er maar in
Dat wordt waarschijnlijk een combinatie van Big Brother en The Voice of Holland.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat begint ergens in April, en zal dat weinig volgen, hou niet zo van al dat gezing en gezang, daar hebben we toch al zat van op de buis
met streams weet je eerder wat er gebeurt, net als DGK werd ook pas een dag later de ruzie`s enzo getoond van de dag ervoor, want ja de beelden moeten wel mooi geplakt en geknipt worden voor tv.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met streams weet je eerder wat er gebeurt, net als DGK werd ook pas een dag later de ruzie`s enzo getoond van de dag ervoor, want ja de beelden moeten wel mooi geplakt en geknipt worden voor tv.
Och.. WIDM is maar 1x per week.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.
Ongetwijfeld zal dat gebeuren denk ik, en streamverslagen enzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.
dat denk ik wel, en wij hebben PB hier dus die plakt en knipt en HiDiHo zal ook zijn steentje bijdragen, en we hebben Tuinfluiter Hoop dat ze weer komt, die maakte de leukste OP`s en heeft belooft komt er weer een stream dan ben ik van de partij. en er zullen ook wel andere komen die hun steentje bijdragen op RLSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.quote:
Ik zou het echt heel leuk vinden als Tuinfluiter weer terug komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.
Stelletje addicts.![]()
Ik zie nu al bekende gezichten van eldersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.
Stelletje addicts.![]()
ach Noek, anders maken we hier toch Hysterie, of was het historyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
It better be good. Na DGK en dat vond ik toch leuker dan alle BB's bij elkaar, zijn mijn verwachtingen misschien wat hoog. Ik hoop dan ook echt op wat hysterie.
Het wordt in ieder geval groot aangepakt, en met die 24/7 streams gaat er in ieder geval hier op het forum al genoeg leven in de brouwerij komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
It better be good. Na DGK en dat vond ik toch leuker dan alle BB's bij elkaar, zijn mijn verwachtingen misschien wat hoog. Ik hoop dan ook echt op wat hysterie.
Dat is toch dezelfde als die Gert gepost had?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:43 schreef Toverheks het volgende:
Bron de Telegraaf
Geheimen ontrafelen in nieuwe 'Big Brother'
van onze redactie
AMSTERDAM - Het nieuwe Big Brother-achtige programma, dat op NET5 gaat verschijnen, gaat The Secret Story heten, draait om het ontrafelen van mysteries en wordt o.a. gepresenteerd door Renate Verbaan.
Een aantal mensen met allemaal een geheim laat zich opsluiten in een huis. Degene die dat het langst verborgen weet te houden voor de anderen wint. De kijkers weten wél welk geheim bij welke persoon hoort.
Deze Big Brother-variant, waar intussen al meer dan zesduizend mensen zich voor hebben aangemeld, is een groot succes geweest in Frankrijk. Naast Renate Verbaan is Bart Boonstra ingezet om de presentatie van de dagelijkse live uitzendingen en de wekelijkse live eliminatieshow voor hun rekening te nemen.
Er lijkt ook een kans dat RTL overstag gaat voor een nieuwe realityshow. Er ligt een voorstel voor een programma waarbij aanstormende djs zich laten opsluiten in een villa.
Tien mannen en tien vrouwen kunnen dan in een studio in het pand, maar helemaal afgesloten van de buitenwereld, hun kunsten vertonen. Of de omroep het daadwerkelijk wil gaan uitzenden, is nog niet duidelijk.
Disana doet vanzelfsprekend de SV , jij ook denk ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat denk ik wel, en wij hebben PB hier dus die plakt en knipt en HiDiHo zal ook zijn steentje bijdragen, en we hebben Tuinfluiter Hoop dat ze weer komt, die maakte de leukste OP`s en heeft belooft komt er weer een stream dan ben ik van de partij. en er zullen ook wel andere komen die hun steentje bijdragen op RLS
In Frankrijk, vier seizoenen (2007 - 2010). Was zeer succesvol.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:02 schreef Dalaii het volgende:
In frankrijk is het programma dus al op de televisie geweest? of iig in een franstalig land?
Maar de hysterie hier ken ik wel. Ik wil het daar!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Toverheks het volgende:
ach Noek, anders maken we hier toch Hysterie, of was het history
True! Zeg je nu CMBL?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt in ieder geval groot aangepakt, en met die 24/7 streams gaat er in ieder geval hier op het forum al genoeg leven in de brouwerij komen.
Hat as jeen Cee Bee aM aL!
Noo zaj! Je vegstaot me toj zekeg wal!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar de hysterie hier ken ik wel. Ik wil het daar!
[..]
True! Zeg je nu CMBL?
Hij heeft meegedaan aan Popstars, en is nu V Reporter bij Voice of Holland... En als reporter doet-ie het echt slechtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
Wie is Bart Boonstra? Ken hem nergens van.
Ik ga een poging wagen onder leiding van Disanaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Disana doet vanzelfsprekend de SV , jij ook denk ik?
BQ weer op de COS.
Gaat leuk worden
Oh leuk, een stuntelende presentator, beter dan dat geliktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft meegedaan aan Popstars, en is nu V Reporter bij Voice of Holland... En als reporter doet-ie het echt slecht
alles beter dan Ruud de wild of Beau van Erven D.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh leuk, een stuntelende presentator, beter dan dat gelikte
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk toch echt dat ze Secret Story wel een andere naam geven, want iedereen gaat het afkorten op SS, we gaan de SS bekijken, we gaan de SS eens beschrijven, vind het wel stom staan, dat daar niet over nagedacht is of zoek ik nu iets te ver.
ja als ik mijn post zo terug lees, is te ver gezocht.
ja, want steeds dat hele woord tikken, nee wordt gewoon de SSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral de internetters zullen gaan afkorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |