Destijds met BB2 was het via de Mr.Zap box te ontvangen maar daar moest wel apart voor betaald worden dus ben bang dat het nu ook het geval zal zijn, heb iig nog geen berichten gelezen of er überhaupt een kanaal komt bij Ziggo (daar zit ik namelijk bij)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, en hoe ze dat dan gaan regelen met de kabelmaatschappijen. Kan me niet voorstellen dat er een hele eredivisie-live-constructie komt met aparte abo's.
En dan maar een of twee types met wie we ons wel kunnen identificeren maar die dan natuurlijk vreselijk benadeeld worden enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zo dat er veel types in zitten waar we ons enorm aan kunnen gaan ergeren!
Wel slim van ze, aangezien Fok altijd goed scoort bij Google en hier toch de doelgroep zit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Was leuk ja, dat FOK! als eerste mocht!
Overigens verliep het contact met SBS via (Greys van) PR hoor, geen eer voor mij.
Secret Story is niet alleen op televisie te volgen. Op net5.nl/secretstory en op een digitaal kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Destijds met BB2 was het via de Mr.Zap box te ontvangen maar daar moest wel apart voor betaald worden dus ben bang dat het nu ook het geval zal zijn, heb iig nog geen berichten gelezen of er überhaupt een kanaal komt bij Ziggo (daar zit ik namelijk bij)
En welke heeft de voorkeur Sjek? BB7 of Secret?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik ga ook weer streamen. Heb ook alle bigbrothers gekeken ,En natuurlijk de goudenkooi gestreamd tot in de late uurtjes
Alleen via UPCquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik lees net dat het Digitale Kanaal 'Secret Story' via UPC te zien is.
Driemaal raden wat wij hier thuis voor digi ontvanger hebben.
Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend.quote:
ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:58 schreef Juud79 het volgende:
Ow, ik lees net dat het Digitale Kanaal 'Secret Story' via UPC te zien is.
Driemaal raden wat wij hier thuis voor digi ontvanger hebben.
Is leuk toch! Weer eens wat anders! Meespeuren naar de geheimen van de kandidaten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
nu op de radio, ze maken wel geheimen bekend dus je kan ook thuis op de bank **meespelen**.
Renate verbaan maakt nu reklame.
Kom op zeg beetje tijd verspillen naar het kijken naar andere mensen die in een huis leven en een "geeheim"moeten bewarenquote:
is nog een jong jongetje dus, met geen ervaring, maar ik geef hem een kans, ben benieuwt.quote:
Leest iedereen nu over mijn post heen?quote:
Juist daarom is het zo lekker, gewoon dom aapjes kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:34 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kom op zeg beetje tijd verspillen naar het kijken naar andere mensen die in een huis leven en een "geeheim"moeten bewaren![]()
Hoezo onintellectuele televisie
Neehoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leest iedereen nu over mijn post heen?
Hoi Bongetje.![]()
Ah,oke. Jij vind het prettiger om het via je tv te bekijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:53 schreef BONG4002 het volgende:
NeehoorHet gaat erom dat ik het jammer vindt dat de streams alleen op I-net te volgen zijn in mijn geval en niet daarnaast ook nog via digitale tv
En hoi terug![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah,oke. Jij vind het prettiger om het via je tv te bekijken.
quote:Zo vinden we elkaar toch weer terug.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
Met daarnaast FOK! open natuurlijk om te COSSEN
Zeg dat...
[..][DGK COS #1] En Vast!Ik kijk er echt enorm naar uit, zeker ook om al die users weer terug te zien komen die ook destijds veelvuldig meeposten tijdens DGK/BB enz. + uiteraard de nieuwe aanwas die ook het FOK!forum zullen weten te vinden als SecretStory gaat lopen
.
Weet niet wat ik over die persoon kan vertellen, die persoon is vorige maand op auditie geweest en heeft nu meerdere gesprekken gehad. Het enige wat in de weg staat is de werkgever of die persoon onbetaald verlof kan krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
Vertel?![]()
Ik hoorde net bij shownieuws trouwens dat je je nog kon opgeven.
Ja domme TV voor het domme volk wel te verstaan...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Juist daarom is het zo lekker, gewoon dom aapjes kijken.
Hoe dommer hoe beter, ik zie je als het van start gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja domme TV voor het domme volk wel te verstaan...
Maar wel met de laptop in de buurt, want ik vind de combinatie met FOK! juist zo leuk. Alleen maar de hele tijd naar streams kijken, dat gaat gauw vervelen. Mij wel tenminste.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Dementor het volgende:
Wel leuk, gewoon streams kunnen kijken vanaf de bank.
Ik was dat voor de monitor hangen toch al beu.
Dat is ook zo, wellicht dat ik 's avonds een uurtje pak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel met de laptop in de buurt, want ik vind de combinatie met FOK! juist zo leuk. Alleen maar de hele tijd naar streams kijken, dat gaat gauw vervelen. Bij mij tenminste.
Dat had ik ook al bedacht, dat gaat mij ook niet meer lukken. Die tijden zijn voorbijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Echt extreem volgen kan ik niet meer.
Met je tablet op de bank voor de stream op je tv, wordt zo 2011.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel met de laptop in de buurt, want ik vind de combinatie met FOK! juist zo leuk. Alleen maar de hele tijd naar streams kijken, dat gaat gauw vervelen. Mij wel tenminste.
Klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met je tablet op de bank voor de stream op je tv, wordt zo 2011.
Ik moet eerst een andere laptop want die van m'n werk is totaal dichtgetimmerd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met je tablet op de bank voor de stream op je tv, wordt zo 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |