quote:Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.
Tegen jou raat ik niet meer met die rotquiz in je sigquote:
Whehehhe die heb ik zelf allang opgegeven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tegen jou raat ik niet meer met die rotquiz in je sig
Wat een ellende
Een COS idd,quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Noek het volgende:
Vanaf 13 februari ook al. Eindelijk weer een echte COS. Sv tel ik gewoon niet mee hoor, ik heb ook gevoel. Een COS!
Omdat de reklameblokken zo lang zijn, netto een 35 minuten dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Gewoon ook uitzendingen van een uur he?
Boeie, ik keek toch bijna nooit de uitzendingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat de reklameblokken zo lang zijn, netto een 35 minuten dus
Owja....dit wordt weer nachtwerkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
dat wordt weinig slapen en streams volgen, en hopen natuurlijk dat er leuke mensen in zitten, nou ben er klaar voor
Moeje nou alweer een scriptie. Dan sla je er maar eens eentje over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
Scriptie-technisch is het misschien wat minder goed nieuws.
Tenzij ze in het persbericht enorm aan het jokken zijn, komen er streams:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Komen er echt wel streams?
Niet dat ik mezelf blij zit te maken met een dooie mus.
De formulering "een digitale kanaal" is dus niet van mij.quote:Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend
10+quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeje nou alweer een scriptie. Dan sla je er maar eens eentje over.![]()
Werk-technisch is dit ook wat minder goed nieuws, en de week vakantie in maart wordt een hel want... o nee, ik heb daar wifi!![]()
En anders zorgen de huisvrouwtjes wel voor 10 COS'sen per dag.
Blij dat ik pas eind mei op vakantie ga, hoef ik de finale niet te missenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Moeje nou alweer een scriptie. Dan sla je er maar eens eentje over.![]()
Werk-technisch is dit ook wat minder goed nieuws, en de week vakantie in maart wordt een hel want... o nee, ik heb daar wifi!![]()
En anders zorgen de huisvrouwtjes wel voor 10 COS'sen per dag.
ja net de link bekeken van net 5, als ik het zo zie, was de franse versie maar wordt echt leuk, ook voor ons want we kunnen complotten en zo neerplempen, nee lijkt me erg leuk om te volgen, gelukkig, want heb toch geen levenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Komen er echt wel streams?
Niet dat ik mezelf blij zit te maken met een dooie mus.
owja.... zal ik nu alvast gaan voorslapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Toverheks het volgende:
dat wordt weinig slapen en streams volgen, en hopen natuurlijk dat er leuke mensen in zitten, nou ben er klaar voor
denk dat net5 iets meer geld op tafel heeft gelegd,quote:
Het is allemaal hetzelfde... SBS broadcasting, daaronder vallen SBS6, NET5 en Veronicaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat net5 iets meer geld op tafel heeft gelegd,
Werd SBS6 niet verkocht???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde... SBS broadcasting, daaronder vallen SBS6, NET5 en Veronica
Er staat een 'te koop'-bord in de tuin, zijn gesprekken over, maar voorlopig wordt het nog niet verkochtquote:
Rustig de tijd om FOK! bij te lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
zal natuurlijk wel veel reklame tussen door komen, ik gok op 3 reklameblokken van ieder 9 minuten, maar dat mag de pret niet drukken.
Hater.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Dale. het volgende:
ah weer zo'n verkapte big-brother-show
No thanks
nou zal je vertellen pietje, keek nooit DGK op tv, want die liepen achter he, wat wij al wisten werd pas de volgende dag netjes door de voice over vertelt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rustig de tijd om FOK! bij te lezen.
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Ja, lekker slim geprogrammeerd. Recht tegenover Wie is de Mol?.
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf meldt in het bericht over Secret Story dat ook RTL een nieuwe RLS overweegt:
Wie is de Mol? > Secret Storyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???
Tuurlijk kan je dat terugkijken maar Beaudelaire schrijft stukken over wie is de mol op de FP en het is dus wel prettig als die er vrij snel na de aflevering staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie is de mol kan je terug kijken gratis op uitzendinggemist. ja of je moet keuzes maken, en bestaat het hele leven niet uit keuzes maken???
Hier dus: http://www.net5.nl/secretstory.htmlquote:
ja dat begint ergens in April, en zal dat weinig volgen, hou niet zo van al dat gezing en gezang, daar hebben we toch al zat van op de buisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Zie Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
oh oke ik lees net Liesje, nou dat wordt het voor jou WIDM maar dan lees je daarna hier gewoon van wat er die avond is gebeurt in SS.quote:
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke ik lees net Liesje, nou dat wordt het voor jou WIDM maar dan lees je daarna hier gewoon van wat er die avond is gebeurt in SS.
Secret Story als je dat afkort staat er SS.......Remlof kom er maar in
Dat wordt waarschijnlijk een combinatie van Big Brother en The Voice of Holland.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat begint ergens in April, en zal dat weinig volgen, hou niet zo van al dat gezing en gezang, daar hebben we toch al zat van op de buis
met streams weet je eerder wat er gebeurt, net als DGK werd ook pas een dag later de ruzie`s enzo getoond van de dag ervoor, want ja de beelden moeten wel mooi geplakt en geknipt worden voor tv.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met streams weet je eerder wat er gebeurt, net als DGK werd ook pas een dag later de ruzie`s enzo getoond van de dag ervoor, want ja de beelden moeten wel mooi geplakt en geknipt worden voor tv.
Och.. WIDM is maar 1x per week.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet zo slim geprogrammeerd tegenover zo'n succesvol programma. Ik had dit wel graag willen zien, maar dan maar via internet.
Ongetwijfeld zal dat gebeuren denk ik, en streamverslagen enzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.
dat denk ik wel, en wij hebben PB hier dus die plakt en knipt en HiDiHo zal ook zijn steentje bijdragen, en we hebben Tuinfluiter Hoop dat ze weer komt, die maakte de leukste OP`s en heeft belooft komt er weer een stream dan ben ik van de partij. en er zullen ook wel andere komen die hun steentje bijdragen op RLSquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik volgde met DGK de COS altijd op het forum, dat was erg interessant. Ik hoop dat er dan ook weer mensen zijn die dan de leukste momenten van de dag op YouTube zetten.
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.quote:
Ik zou het echt heel leuk vinden als Tuinfluiter weer terug komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.
Stelletje addicts.![]()
Ik zie nu al bekende gezichten van eldersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wie er hier binnenkort weer allemaal meelezen en -posten.
Stelletje addicts.![]()
ach Noek, anders maken we hier toch Hysterie, of was het historyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:52 schreef Noek het volgende:
It better be good. Na DGK en dat vond ik toch leuker dan alle BB's bij elkaar, zijn mijn verwachtingen misschien wat hoog. Ik hoop dan ook echt op wat hysterie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |