zonder reclame?quote:
oh werkt dat zo, midden in een gesprek, pats reclame. . .quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
BB UK zat op een digitaal kanaal en dat was waar wij via Justin.tv. naar keken. Ik kan je verzekeren dat tien minuten reclame om de twintig minuten echt niet leuk was.
Ik zet gewoon de TV aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonder reclame?
Ik weet het niet, voorheen zou ik hebben gekozen voor betaalde streams, maar ik kan toch niet meer zo die hard streamen. . .dus dan maar de gratis variant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien hebben de gratis streams wel meer stream en soundlocks zonder dat de kijker dat doorheeft tov de betaalde streams![]()
zat ik ook al ff aan te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ga ik iig gewoon betalen, ws. mocht het digi kanaal ook bij Ziggo komen zal het ook wel los betaald moeten worden naast het gewone abonnement, net als destijds het geval was met de Mr.Zap box en BB2quote:
Yep of wat Dementor zegt. Maar ik weet niet of Ziggo uit gaat zenden. Afwachten maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Marrije het volgende:
zonder reclame?
Ik weet het niet, voorheen zou ik hebben gekozen voor betaalde streams, maar ik kan toch niet meer zo die hard streamen. . .dus dan maar de gratis variant?
Same here. Bij BB2 was het toch via een decoder?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom ga ik iig gewoon betalen, ws. mocht het digi kanaal ook bij Ziggo komen zal het ook wel los betaald moeten worden naast het gewone abonnement, net als destijds het geval was met de Mr.Zap box en BB2.
Klopt, dat was toen de Mr.Zap box, daarna hebben ze ook Starmaker uitgezonden via die decoder, helaas zijn ze daarna gestopt met het uitzenden van RLS via de decoder, dus ik hoop dat het nu ook voor Ziggo gebruikers toegankelijk zal zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here. Bij BB2 was het toch via een decoder?
quote:Hoi Bongetje.
Dat keek wel super relaxt, tijdens BB2.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar zou Ziggo toch wel bij moeten zitten lijkt mij
Hoopt dat er een digitaal kanaal komt bij Ziggo
Jep, 4 streams + nog een overzicht channel waar je alle streams tegelijk kon volgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat keek wel super relaxt, tijdens BB2.
Zelfs analoog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef radio3fmfan het volgende:
Televisiekanaal Secret Story breed toegankelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Televisiezender Net5 wil het speciaal 24-uurs televisiekanaal dat rond
het nieuwe realityprogramma Secret Story wordt gemaakt breed toegankelijk maken. Daarbij bestaat voor kabelbedrijven zelfs de mogelijkheid om dit televisiekanaal analoog te verspreiden
Net5 zegt met vele kabelaars in Nederland in gesprek te zijn over de doorgifte van dit Secret Story televisiekanaal. Het lijkt zo goed als zeker dat UPC dit televisiekanaal gaat doorgeven. Of dit digitaal en/of analoog gaat gebeuren is op dit moment nog niet duidelijk. Beide partijen lijken elkaar in de onderhandelingen vrij dicht genaderd te zijn. Een definitieve, getekende, overeenkomst is er op dit moment nog niet. OokZiggo
heeft Totaal TV laten weten dat er gesprekken met Net5 over het Secret Story-televisiekanaal lopen. Maar stelt nadrukkelijk dat er wat betreft de doorgifte nog niets zeker is
![]()
![]()
We gaan er gewoon voor dat Ziggo het ook door gaat geven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
Hier Ziggo en zie wel hoe het gaat lopen.
Ik denk Secret 5thencounter en de jouwe?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En welke heeft de voorkeur Sjek? BB7 of Secret?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |