Zal nog moeilijk worden met dat Silverlight..quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:55 schreef spapaars het volgende:
Eerste wat we moeten doen is de streams los koppelen van de net5 site, want ik vvermoed dat bij elke switch naar een andere stream (als er meer zijn) een reclame boodschap zal verschijnen.
Zoals het was op de Talpa site.
WB Nostalgistquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
Wow.. ! échte streams en alle geneugtes van RLS !
Verheug me er nu al op.. !
![]()
Good to see old familiar faces
Goed om jou ook weer ff te zien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Nice to see you too.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Ik weet het niet.. Je zou gelijk kunnen hebben.. "Constante live streams" is een rekbaar begrip..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
Eerst maar afwachten wat 't kost, en wat we er voor krijgen.... échte streams of low budget hakkelende bufferstreams of voorgekookte 2e hands "streams" uit de montagekamer!
hahaha! boetes hebben mij uiteindelijk 8K in echte mensen geld gekostquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, die hadden toch ook hun charme hoor, lekker met z'n allen gissen hoeveel geld die tuinkabouter nu weer kwijt was
Alle beetjes helpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha! boetes hebben mij uiteindelijk 8K in echte mensen geld gekostal dacht ik nooit dat ik ze echt zou krijgen!
enne denk maar niet dat je met betaalde streams de kosten van zo'n project er ook maar enigszins uit krijgt, kost werkelijk kapitalen!
Kan wel zijn, maar bij het maken van het business model is er mbt de streams heus wel een kosten/baten-analyse gedaan. Ze benne niet gek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
enne denk maar niet dat je met betaalde streams de kosten van zo'n project er ook maar enigszins uit krijgt, kost werkelijk kapitalen!
weet ik niet Gertje, kan ook om zuiver meer kijkers gaan, en het programma is al verkocht, dus meer kijkers levert niet meer geld op voor de producenten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar bij het maken van het business model is er mbt de streams heus wel een kosten/baten-analyse gedaan. Ze benne niet gek.
Wat ik dus bedoel: de verwachting is dat wél streams uiteindelijk meer geld op leveren -linksom of rechtsom- dan géén streams.
Het programma is verkocht inclusief streams. Da's letterlijk en figuurlijk niet voor niets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weet ik niet Gertje, kan ook om zuiver meer kijkers gaan, en het programma is al verkocht, dus meer kijkers levert niet meer geld op voor de producenten.
wie zegt dat SBS heeft besloten omdat ze verwachten dat daar meer geld uit te halen valt? Tuurlijk vraag je daar iets voor, want dan verdien je er tenminste nog iets aan. Maar dat is zo'n druppel op de gloeiende plaat, net als sms jes voor de winnaar. Dat levert echt zo weinig op, vaak zijn ideeen op fora dat daar enorm op verdiend wordt, en dat daar alles voor wordt gedaan, het gaat om maar om 1 ding, en dat is kijkcijfers, daar worden de makers op afgerekend!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het programma is verkocht inclusief streams. Da's letterlijk en figuurlijk niet voor niets.
Waarschijnlijk is er door de producent gesteld: mét streams kost het zoveel en zonder streams zoveel. SBS heeft besloten dat ze het geld voor die streams willen betalen omdat er de verwachting is dat daar méér geld uit te halen valt. Bijvoorbeeld door een combinatie van meer kijkers en abonnementen.
Hoe je het ook wendt of keert: we praten niet over liefdadigheid dus er is simpelweg de verwachting dat het progamma mét streams meer winst oplevert dan zonder.
Ik wil er verder niet te veel bij slepen. Mijn bewering is slechts dat er verwacht wordt dat de streams uiteindelijk meer geld op gaan leveren dan ze kosten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wie zegt dat SBS heeft besloten omdat ze verwachten dat daar meer geld uit te halen valt? Tuurlijk vraag je daar iets voor, want dan verdien je er tenminste nog iets aan. Maar dat is zo'n druppel op de gloeiende plaat, net als sms jes voor de winnaar. Dat levert echt zo weinig op, vaak zijn ideeen op fora dat daar enorm op verdiend wordt, en dat daar alles voor wordt gedaan, het gaat om maar om 1 ding, en dat is kijkcijfers, daar worden de makers op afgerekend!
Wat een service, ik verwacht er steeds meer vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
** Update **
• Er komen zowel gratis streams met reclame als reclameloze streams tegen een kleine vergoeding (exacte kosten nog niet bekend). Je kan dus kiezen.
• Ze zijn in vergevorderde onderhandelingen met meerdere kabelmaatschappijen over het digitale kanaal.
Thanx to Greys van FOK! PR
inderdaad, keuze uit gratis streams met reclame of betaalde streams zonder reclamequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een service, ik verwacht er steeds meer van
Ik weet wel waar ik voor kies.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef Marrije het volgende:
inderdaad, keuze uit gratis streams met reclame of betaalde streams zonder reclame
Daar zou Ziggo toch wel bij moeten zitten lijkt mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
** Update **
• Er komen zowel gratis streams met reclame als reclameloze streams tegen een kleine vergoeding (exacte kosten nog niet bekend). Je kan dus kiezen.
• Ze zijn in vergevorderde onderhandelingen met meerdere kabelmaatschappijen over het digitale kanaal.
Thanx to Greys van FOK! PR
zonder reclame?quote:
oh werkt dat zo, midden in een gesprek, pats reclame. . .quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
BB UK zat op een digitaal kanaal en dat was waar wij via Justin.tv. naar keken. Ik kan je verzekeren dat tien minuten reclame om de twintig minuten echt niet leuk was.
Ik zet gewoon de TV aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonder reclame?
Ik weet het niet, voorheen zou ik hebben gekozen voor betaalde streams, maar ik kan toch niet meer zo die hard streamen. . .dus dan maar de gratis variant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien hebben de gratis streams wel meer stream en soundlocks zonder dat de kijker dat doorheeft tov de betaalde streams![]()
zat ik ook al ff aan te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ga ik iig gewoon betalen, ws. mocht het digi kanaal ook bij Ziggo komen zal het ook wel los betaald moeten worden naast het gewone abonnement, net als destijds het geval was met de Mr.Zap box en BB2quote:
Yep of wat Dementor zegt. Maar ik weet niet of Ziggo uit gaat zenden. Afwachten maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Marrije het volgende:
zonder reclame?
Ik weet het niet, voorheen zou ik hebben gekozen voor betaalde streams, maar ik kan toch niet meer zo die hard streamen. . .dus dan maar de gratis variant?
Same here. Bij BB2 was het toch via een decoder?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
Daarom ga ik iig gewoon betalen, ws. mocht het digi kanaal ook bij Ziggo komen zal het ook wel los betaald moeten worden naast het gewone abonnement, net als destijds het geval was met de Mr.Zap box en BB2.
Klopt, dat was toen de Mr.Zap box, daarna hebben ze ook Starmaker uitgezonden via die decoder, helaas zijn ze daarna gestopt met het uitzenden van RLS via de decoder, dus ik hoop dat het nu ook voor Ziggo gebruikers toegankelijk zal zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here. Bij BB2 was het toch via een decoder?
quote:Hoi Bongetje.
Dat keek wel super relaxt, tijdens BB2.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar zou Ziggo toch wel bij moeten zitten lijkt mij
Hoopt dat er een digitaal kanaal komt bij Ziggo
Jep, 4 streams + nog een overzicht channel waar je alle streams tegelijk kon volgenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat keek wel super relaxt, tijdens BB2.
Zelfs analoog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef radio3fmfan het volgende:
Televisiekanaal Secret Story breed toegankelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Televisiezender Net5 wil het speciaal 24-uurs televisiekanaal dat rond
het nieuwe realityprogramma Secret Story wordt gemaakt breed toegankelijk maken. Daarbij bestaat voor kabelbedrijven zelfs de mogelijkheid om dit televisiekanaal analoog te verspreiden
Net5 zegt met vele kabelaars in Nederland in gesprek te zijn over de doorgifte van dit Secret Story televisiekanaal. Het lijkt zo goed als zeker dat UPC dit televisiekanaal gaat doorgeven. Of dit digitaal en/of analoog gaat gebeuren is op dit moment nog niet duidelijk. Beide partijen lijken elkaar in de onderhandelingen vrij dicht genaderd te zijn. Een definitieve, getekende, overeenkomst is er op dit moment nog niet. OokZiggo
heeft Totaal TV laten weten dat er gesprekken met Net5 over het Secret Story-televisiekanaal lopen. Maar stelt nadrukkelijk dat er wat betreft de doorgifte nog niets zeker is
![]()
![]()
We gaan er gewoon voor dat Ziggo het ook door gaat geven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
Hier Ziggo en zie wel hoe het gaat lopen.
Ik denk Secret 5thencounter en de jouwe?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En welke heeft de voorkeur Sjek? BB7 of Secret?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |