Jewskyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Was leuk ja, dat FOK! als eerste mocht!
Overigens verliep het contact met SBS via (Greys van) PR hoor, geen eer voor mij.
[..]
En SILICONEHOER
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
JewskyElke ochtend weer even goed beginnen met het vaste commentaar van Jewsky. Geweldig was dat
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om te starten als ik op vakantie ben
Yo!quote:
Net zo stom toen ze stopten met DGK toen ik op vakantie wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om te starten als ik op vakantie ben
Via een digitaal kanaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo!![]()
Daar gááán we weer, 24/7 streams.
Ja! Die klootzakken stopten toen ik begon aan 3 maanden doodziek op bed liggen! It's all a conspiracy!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo stom toen ze stopten met DGK toen ik op vakantie was
Dat of je bent ziek geworden omdat DGK stoptequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Die klootzakken stopten toen ik begon aan 3 maanden doodziek op bed liggen! It's all a conspiracy!
En HiDiHo maakt wel weer een mooie 4 in 1 paginaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend.
DGK stopte eigenlijk al op het moment dat Lieke eruit gingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat of je bent ziek geworden omdat DGK stopte
ja he Chanel, mocht ook wel weer eens tijd worden, stiekum verheug ik me er ook wel opquote:
Nee een digitale kanaal!quote:
Sushi eet je met stokjes niet met een vorkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee een digitale kanaal!
Sushi kanen jij.
Het was verder heel behoorlijk Nederlands, dus het kán die doos van DGK -waar ook ik de naam niet meer van weet- gewoon niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sushi eet je met stokjes niet met een vork![]()
Dat moet een stukje tekst van die donkere griet die voor DGK ook wel eens iets schreef, je weet wel dat donkeren grietje.
Waar is Beequeen als je haar nodig heb?
Was haar naam niet Poekie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was verder heel behoorlijk Nederlands, dus het kán die doos van DGK -waar ook ik de naam niet meer van weet- gewoon niet geweest zijn.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Marrije het volgende:
Een of andere sukkel, had al ff google gekeken wie t is, wilde zn foto hier plakken, maar na het zien van die zalvige kop heb ik de moeite niet eens genomen. En nog niemand tot nu toe
ow en hij doet het zo irritant slecht als V reporterquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Marrije het volgende:
Een of andere sukkel, had al ff google gekeken wie t is, wilde zn foto hier plakken, maar na het zien van die zalvige kop heb ik de moeite niet eens genomen. En nog niemand tot nu toe
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ook de harde kern van Nowlive is er helemaal klaar voor:
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd verwacht ik ook wel dat we moeten gaan betalen voor de streams. Het programma moet ergens van worden betaald tenslotte. En we kunnen sms-en om een deelnemer naar huis te sturen. Krijg je weer van die drama verhalen dat iemand niet op vakantie kan omdat al het geld is opgegaan aan sms-jesquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En Speknek heeft alweer zijn bronnen
[ afbeelding ]
Tja, die "primeur" had ik ook wel kunnen verzinnen, Alleen brengt hij het weer heel suggestief, alsof hij van de redactie de scoops toegespeeld krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik ook wel dat we moeten gaan betalen voor de streams. Het programma moet ergens van worden betaald tenslotte. En we kunnen sms-en om een deelnemer naar huis te sturen. Krijg je weer van die drama verhalen dat iemand niet op vakantie kan omdat al het geld is opgegaan aan sms-jes
Tja, dat had je van te voren kunnen weten. Zo'n productie kost niet zo'n klein beetje, dus logisch dat ze proberen op alles wat terug te pakken.quote:
Doe niet zo 2006.quote:
Laat Sly maar schuiven met zijn contacten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, die "primeur" had ik ook wel kunnen verzinnen, Alleen brengt hij het weer heel suggestief, alsof hij van de redactie de scoops toegespeeld krijgt
Ik ga met mun hooft op teevee, yèèèèèèèh!quote:
Och, die hadden toch ook hun charme hoor, lekker met z'n allen gissen hoeveel geld die tuinkabouter nu weer kwijt wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is wel te hopen dat we minder stream- en soundlocks krijgen dan tijdens de Gouden Kooi.
/care, ik betaal niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo 2006.![]()
Het doel van SS is niet: de samenleving verheffen of van gratis leuke streampjes voorzien, maar: winst maken.
Ik hoop van harte dat betaalde streams wél betekent dat er geen reclame door- en overheen wordt gekwakt.
Ik weet nog dat je in Duitsland zat en wel wilde betalen maar praktischerwijs niet kon.quote:
Euh, bullshit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je in Duitsland zat en wel wilde betalen maar praktischerwijs niet kon.
Ja, is hetzelfde hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Want voor je tv betaal je geen abo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |