Jewskyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Was leuk ja, dat FOK! als eerste mocht!
Overigens verliep het contact met SBS via (Greys van) PR hoor, geen eer voor mij.
[..]
En SILICONEHOER
Ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
JewskyElke ochtend weer even goed beginnen met het vaste commentaar van Jewsky. Geweldig was dat
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om te starten als ik op vakantie ben
Yo!quote:
Net zo stom toen ze stopten met DGK toen ik op vakantie wasquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om te starten als ik op vakantie ben
Via een digitaal kanaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo!![]()
Daar gááán we weer, 24/7 streams.
Ja! Die klootzakken stopten toen ik begon aan 3 maanden doodziek op bed liggen! It's all a conspiracy!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo stom toen ze stopten met DGK toen ik op vakantie was
Dat of je bent ziek geworden omdat DGK stoptequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Die klootzakken stopten toen ik begon aan 3 maanden doodziek op bed liggen! It's all a conspiracy!
En HiDiHo maakt wel weer een mooie 4 in 1 paginaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend.
DGK stopte eigenlijk al op het moment dat Lieke eruit gingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat of je bent ziek geworden omdat DGK stopte
ja he Chanel, mocht ook wel weer eens tijd worden, stiekum verheug ik me er ook wel opquote:
Nee een digitale kanaal!quote:
Sushi eet je met stokjes niet met een vorkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee een digitale kanaal!
Sushi kanen jij.
Het was verder heel behoorlijk Nederlands, dus het kán die doos van DGK -waar ook ik de naam niet meer van weet- gewoon niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sushi eet je met stokjes niet met een vork![]()
Dat moet een stukje tekst van die donkere griet die voor DGK ook wel eens iets schreef, je weet wel dat donkeren grietje.
Waar is Beequeen als je haar nodig heb?
Was haar naam niet Poekie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was verder heel behoorlijk Nederlands, dus het kán die doos van DGK -waar ook ik de naam niet meer van weet- gewoon niet geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |