Mijn huisgenoot besteld daar wel eens, heb hem wel eens wat dingen voor mij laten bestellen. Kan zelf niet bestellen want geen creditcardquote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef tliciouz het volgende:
He Mich, jij bestelde toch wel eens bij asos. Ze hebben nu free delivery.
Ik bestel ook niet met een creditcard. Je kan gewoon met paypal betalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot besteld daar wel eens, heb hem wel eens wat dingen voor mij laten bestellen. Kan zelf niet bestellen want geen creditcardZijn moeder wel
Moet dat maar eens gaan activeren, heb al wel een accountquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bestel ook niet met een creditcard. Je kan gewoon met paypal betalen.
Ik heb al weer teveel in mijn mandje gegooid.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet dat maar eens gaan activeren, heb al wel een account
Ik woon nog maar 2 meter boven het waterquote:LOBITH - De Rijn bereikte maandagochtend bij Lobith een hoogste stand van meter 15,15 boven NAP. Dat meldde Rijkswaterstaat maandag. Vanaf dinsdag zakt het water geleidelijk, is de verwachting.
Heb er gisteren nog wat fotootjes van staan maken, maar is hij nu al weer veel hoger?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Michhas het volgende:
WOW, de rookruimte hier in de kelder op werk loopt helemaal onderHele tapijt is vochtig en supergrote natte vlekken in de hoeken
![]()
Dit loopt echt uit de hand
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef _Loki het volgende:
Hoogwater in Nijmegen
Dit is ook leuk
Oh je bent me net voor
Wtf. Je kan zo geen een restaurant of cafe meer in.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef _Loki het volgende:
Hoogwater in Nijmegen
Dit is ook leuk
Oh je bent me net voor
Nog een:
[ afbeelding ]
Ja godver, was ik weer te vroeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef _Loki het volgende:
Hoogwater in Nijmegen
Dit is ook leuk
Oh je bent me net voor
Nog een:
[ afbeelding ]
In De Waal?quote:
Wow, mooie fotoquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Spoorbrug van Arnhem dan?
[ link | afbeelding ]
Als je er een paar honderdduizend kilometer op hebt zitten wordt autorijden gewoon een noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef _Loki het volgende:
Ik heb weer rijles gehad en ik ga serieus bij hem lessen, hij is cool. Ik mocht meteen alles doen deze keerDus ook remmen en schakelen enzo en ik heb 2x te lang stil gestaan voor het stoplicht en een keer rolde ik terug
Maar het was leeuuk.
Mwah, het vroegere Bosch kwam in de buurt, maar dat is helaas failliet gegaan en nu omgetoverd in een tent met een interieur zo wit als een ziekenhuis waar niemand meer komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Doc het volgende:
Zijn er cafe's in Arnhem waar ze Hazes draaien maar niet te veel andere Hollandse meuk? Waar de sfeer relaxed is en gerokt mag worden?
Vroeger (dan heb ik het over meer dan 10 jaar terug) had je Cafe Mokum. Dat was niet alleen het beste cafe van Arnhem, maar ook bijna het beste cafe ooit ergens (nou, in ieder geval in de top 5). Het stond op de plek naast het Rembrandt Theater op de plek waar nu het blok staat met ook de Media Markt (alleen dan aan de kant van het RT). Het was volledig aftand, er was een pooltafel in de (vochtige) kelder die 2 meter hoog was waardoor de keu regelmatig tegen het plaffond knalde. Op de plaats waar een wasbak moest staan in het toilet stond onder de niet werkeden kraan een kaars. De wijn kreeg je geschonken in goed gevulde Duvel glazen. Als de barman trek had vertrok deze naar een snackgelegenheid en wees een stamgast aan om even dienst te doen. Het deed niet aan sluitingstijden. Af en toe een punkbandje (The Shaggable Sluts) dat een optreden deed. Etc. Oftwel - veruit het meest anarchistische puincafe waar ik ooit geweest ben. Maar wat een sfeer! Gezellig tot het bot.
Maar goed - zoiets (zij het waarschijnlijk niet minder anarchistisch) - bestaat dat nog?
Of anders: wat zijn andere toffe cafees in Arnhem (en kom niet met Nescio, want hoewel dat best OK is, is dat ook een beetje saai).
2014 alquote:Kwartet wil station Arnhem afbouwen
ARNHEM - Vier aannemersbedrijven en bouwconsortia hebben interesse in de bouw van de nieuwe OV Terminal van Station Arnhem, het belangrijkste openbaarvervoerknooppunt van Gelderland. De bouwers buigen zich momenteel over de gedetailleerde informatie van ProRail over het ontwerp van Ben van Berkels UNStudio.
Uiteindelijk gaat de spoorbeheerder, die de aanbesteding regelt, met één partij verder. In tegenstelling tot conventionele aanbestedingsprocedures is het beschikbare bedrag voor het stationsgebouw vooraf bekend gemaakt. De bouwer moet het neerzetten voor maximaal 41 miljoen euro. Begin 2014 moet de terminal klaar zijn.
Sjongejonge hey... Gemeente Arnhem pakt lekker uit, en ondertussen zijn met sneeuw de wegen in Arnhem nergens begaanbaar omdat ze niet genoeg zout en manschappen hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Adelante het volgende:
Dat is een schijntje bij wat ze al uitegeven hebben hoor![]()
Oh, Rijnboog zou geloof ik 400 miljoen kosten en Vitesse heeft ook al 27 miljoen gekost....
Nu al wel droog hoop ik?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef _Loki het volgende:
Wat een zeikregen hier. Doorweekt tot door m'n sokken heen
ja één kant, maar doek is nog zo schoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Omniej het volgende:
Hij hangt nog maar aan één kant dacht ik? Voor zover ik het in de gauwigheid heb kunnen zien tenminste.
Meen je niet belachelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik pis met m'n maandtrajectabonnement toch mooi buiten de pot. Nergens recht op, omdat het geen voordeelurenabonnement is, en geen jaarabonnement. Zeik-NS
Vanavond?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind dat we binnenkort even moeten gaan borrelen met zn alle. Een nieuwjaarsborrel.
Ik ben sowieso in de stad, biertjes doenquote:
Maar toen was het ook een hele andere buurt of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
Toen ik er woonde, 94/95, had je dat regelmatig
Maar dan kan niet iedereen.quote:
Arnhem heeft wel aardige junks inderdaad, ze kennen hun plaats hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:05 schreef remlof het volgende:
Ja, toen was het wel een andere buurt, met prostitutie en vooral veel junks. Die zaten regelmatig voor m'n deur te chinezen als ik thuiskwam. Maar ze gingen altijd heel gedwee weg als ik er wat van zei
Nam je er soms een mee naar binnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:05 schreef remlof het volgende:
Ja, toen was het wel een andere buurt, met prostitutie en vooral veel junks. Die zaten regelmatig voor m'n deur te chinezen als ik thuiskwam. Maar ze gingen altijd heel gedwee weg als ik er wat van zei
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nam je er soms een mee naar binnen?
Nee, maar toen ik er net twee dagen woonde was m'n videorecorder al gejat, ze zijn dus wel eens bij me binnen geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nam je er soms een mee naar binnen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik er net twee dagen woonde was m'n videorecorder al gejat, ze zijn dus wel eens bij me binnen geweest
Was in de Prins Hendrikstraat trouwens, toen Café Hendrik nog bestond.
Ahw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]supervet
Ik zat toen nog op de basisschool
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zat op Peuterspeelzaal Bibelebons
En ik zat toen al elke donderdagavond in The Move bier te drinken met dezelfde vrienden waarmee ik dat nu nog steeds doequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jep, als maandabonnementhouder wordt je niet gezien als vaste klant. Maar ik moet mijn abonnement per maand declareren aan m'n werkgever, dus tja. Ach, op het moment gaat het wel weer aardig met het treinen, ik ben dan weer fanatiek in het invullen in Geld terug bij Vertraging formulierenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:22 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Meen je niet belachelijk!
Nou ja misschien heb ik vanaf 1 juli helemaal geen ns abonnement meer nodig. Het afspiegelingsbeginsel gaat bij ons toegepast worden. Iemand nog een baan in de aanbieding?
De fietspaden waren vanmorgen wel goed gestrooid zeker weerergens zout gevonden.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Adelante het volgende:
Ik las BiblebonsZwaar christelijke kinderopvang
Haha!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
Voor wie nog geen plannen heeft voor zaterdagavond maar dan wel wil drinken voor weinig:
[ afbeelding ]
Ik drink mijn wijntje wel thuis op de bank dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
Voor wie nog geen plannen heeft voor zaterdagavond maar dan wel wil drinken voor weinig:
[ afbeelding ]
Maar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik drink mijn wijntje wel thuis op de bank dan.
Maar dan zie je mij nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik drink mijn wijntje wel thuis op de bank dan.
Misschien op een leukere locatie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan zie je mij niet
Is dit geen perfecte gelegenheid voor de nieuwjaarsborrel die je wou?
Ik denk dat er voor een High Tea bij Dudok minder mensen komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien op een leukere locatie?
Een high tea.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor een High Tea bij Dudok minder mensen komen
Wat mankeert er aan The Stage?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een high tea.Kom op, je weet dat ik zoiets verschrikkelijk vind.
Maar ik weet niet, die flyer geeft me een beetje het gevoel dat er alleen maar bejaarde rockers komen ofzo.![]()
Remlof? Uitleg is een vereistequote:
Fijn voor je, doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik woon er nu bijna 2 jaar en ik vind het helemaal niks, ben ik blij dat ik over een half jaartje in Utrecht zit.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik woon er nu bijna 2 jaar en ik vind het helemaal niks, ben ik blij dat ik over een half jaartje in Utrecht zit.
quote:
Sonsbeek, de kroegen buiten de Korenmarkt, de evenementen, de mooie omgeving etcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef Rotzak84 het volgende:
No offence, maar wat is er leuk aan Arnhem? De voetbalclub is niks, het uitgaansleven is niks, er gaat geen dag voorbij of er wordt wel gevochten daar, het deur beleid is niks, de reinste discriminatie daar bij sommige tenten, alle sub-culturele podia worden of gesloten of gaan mainstream, dat klote centraal station is een ware marteling en ga maar door.
Arnhem moet je voelen man, je moet het beleven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef Rotzak84 het volgende:
No offence, maar wat is er leuk aan Arnhem? De voetbalclub is niks, het uitgaansleven is niks, er gaat geen dag voorbij of er wordt wel gevochten daar, het deur beleid is niks, de reinste discriminatie daar bij sommige tenten, alle sub-culturele podia worden of gesloten of gaan mainstream, dat klote centraal station is een ware marteling en ga maar door.
Klinkt goed en ik heb niets te doen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, ik zal eens kijken, maar dan wil ik wel dat er veel meer komen!quote:
Echt? Ik woon er nu ook zo'n twee jaar, en heb het eigenlijk prima naar m'n zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet die rotzak wel een beetje gelijk geven hoor, ik woon er nu bijna 2 jaar en voel me nog steeds niet thuis hier.
Echt waar, ik had gehoopt dat ik mijn draai kon vinden hier maar kan er niet aan wennen. Sowieso niet aan een stad. En al helemaal niet deze.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt? Ik woon er nu ook zo'n twee jaar, en heb het eigenlijk prima naar m'n zin.
Alleen één dingetje, vanmorgen werd ik om 05:50 uur wakker, want er was iemand aan het ballen met z'n hond
Ik moet juist zeggen dat ik het heerlijk vind. Vanaf m'n zevende geboren en getogen in een durp, ben ik echt helemaal aan het genieten in de stad. Nu woon ik niet echt in het centrum, maar als ik wil ben ik er zo, en dat vind ik zo lekker. Er is van alles, en er is altijd wel wat te doen. Natuurlijk zijn er ook mindere punten, maar voorlopig ben ik hier nog niet weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar, ik had gehoopt dat ik mijn draai kon vinden hier maar kan er niet aan wennen. Sowieso niet aan een stad. En al helemaal niet deze.
Om 10 voor half 6 al?die had er zin in vandaag.
Tof, ik ben er zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Klinkt goed en ik heb niets te doen...
Goed, dan zijn we al met 2 'oude rockers'.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, ik ben er zeker
En tlic als zich nog wat meer jonkies aanmelden
Oke, cafe het Moortgat is gezellig, de concertjes af en toe in het Gelredome zijn te doen, het natuurgebied is mooi, maar is dit dan alles? Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk ik ben alleen blij dat ik over een half jaartje in de Dom stad woon;)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Sonsbeek, de kroegen buiten de Korenmarkt, de evenementen, de mooie omgeving etc
Dat zal niet zo gauw gebeuren in The Move / The Stagequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef _Loki het volgende:
Ik kom niet want dan voel ik me zo jong en klein![]()
Ik ben ook jong en klein.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef _Loki het volgende:
Ik kom niet want dan voel ik me zo jong en klein![]()
Checkquote:
quote:
Hoe ontzettend coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
In elke verdieping zit 1 hamster, aan fokken ga ik niet beginnen dan krioelt het binnenkort van die dingen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef -Willempie- het volgende:
Koel!
Is dat hele ding voor die ene hamster of ga je fokken?
Zuignappenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef tliciouz het volgende:
Nu zoek ik alleen nog een oplossing om het glas wat makkelijk te schuiven, een knopje of iets wat ik er op vast kan plakken ofzo, iemand een idee?
Ja dat zij mijn moeder dus ook al maar ik zoek een iets mooiere oplossing.quote:
Ja al geweest en gezocht naar knopjes maar daar hadden ze niet echt wat, nou ja dan maar zuignapjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
Effe naar een bouwmarkt of naar de Hubo ofzo dan, daar hebben ze vast wel kleefknopjes.
Ik dacht hetzelfde toen ik die poster zagquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een high tea.Kom op, je weet dat ik zoiets verschrikkelijk vind.
Maar ik weet niet, die flyer geeft me een beetje het gevoel dat er alleen maar bejaarde rockers komen ofzo.![]()
Is dit niks?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef _Loki het volgende:
He godver.
Ik heb bij 2 rijscholen gelest. Bij de ene zou ik minder vaak kunnen lessen (dacht ik, ging ervanuit omdat ik steeds op vrijdag gezet werd en hij begon er steeds over dat hij het zó druk had en er bleven maar mensen bijkomen, zei ie.) Dus, ik een andere rijschool ook benaderd en een proefles gehad. Ging veel beter en ik kan er vaak lessen. Dus ik die andere bellen dat ik daar niet ga lessen, begint ie helemaal van JA maar ik heb 75% slaginspercentage!! En die andere heeft misschien bij ons gewerkt en moest weg omdat ie slecht was!! EN je met het nog heroverwegen!! EN vind je mij slecht dan ofzo?
Ja jezus, nou heb ik er al helemaal geen zin in hoor.
Heet die rijschool soms "rijschool 69" en die instructeurs Don of Ad?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit niks?
Gratis rijles in ruil voor seks op achterbank
Haha brr, zulke types zullen dat wel zijn ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Heet die rijschool soms "rijschool 69" en die instructeurs Don of Ad?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha brr, zulke types zullen dat wel zijn ja.
Misschien, zit hier toch anders alleenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Michhas het volgende:
Gaat iemand vanavond nog naar The Stage?
Jij kon toch niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Michhas het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:49 schreef tliciouz het volgende:
Wij hebben net een frietpan gekocht, ik heb het 2 jaar uit kunnen stellen maar moet er toch echt aan geloven, schnitzel met frietjes.
Friet.quote:
eh ik?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Michhas het volgende:
Zit ook alleen, maar een filmavondje is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien, zit hier toch anders alleen
Om 20.45 uur begint nog een slapstick.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:28 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Zit ook alleen, maar een filmavondje is ook wel lekker
Ik ben er tussen half elf en elf.quote:
Daar ruikt het altijd zo lekker op straat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stroopwafels gescoord vanmiddag
Welke? Ik zie niks in de tv gids staan..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Om 20.45 uur begint nog een slapstick.
Feyenoord - De Graafschap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Welke? Ik zie niks in de tv gids staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
the_witch waarchijnlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben er tussen half elf en elf.
Neem je nog mensen mee? Behalve die paar lui van hier die lopen te misschienen?
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moet je ze daar ter plekke warm eten![]()
Ik heb liever de Drutense meisjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Adelante het volgende:
Arnhemse meisjes kun je er ook krijgen![]()
[ afbeelding ]
Zo lang ze maar in Arnhem wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb liever de Drutense meisjes.
Nee,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
Hej Tlic, ken jij de toko's die failliet zijn in Drutenland?
http://bva-auctions.com/auction/index/2819
http://bva-auctions.com/auction/index/2842
Tabbyquote:
Is gewoon een veilingsite, staan soms wel cheap ass koopjes opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee,die site zelf is ook nieuw voor me.
Oh wauw, je verteld waar je heen gaat! Ben je nu niet bang dat fokkers je spotten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Adelante het volgende:
Zo eens even naar Rembrandt, denk dat het The Tourist wordt: Angelina Lippy![]()
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat we niet alleen in die zaal zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wauw, je verteld waar je heen gaat! Ben je nu niet bang dat fokkers je spotten?
Dinsdag al gezien in de sneak, niet doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Adelante het volgende:
Zo eens even naar Rembrandt, denk dat het The Tourist wordt: Angelina Lippy![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me beter dan Love and Other Drugs, zo een romantische komediequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dinsdag al gezien in de sneak, niet doen.
quote:
Ik zou voor TRON: Legacy gaan, draait toch ook vanavond?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dan Love and Other Drugs, zo een romantische komedie![]()
Maar goed, we zien 't wel. Have fun @rnhemmers
En mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe hij er echt uitziet, alleen Sander/Slarioux en remlof weet ik
Ja, naast jouquote:
Hoezo? Heb je plannen om te verhuizen dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, naast jouDenk het wel, als ik dan nog in Arnhem woon
quote:Arnhemmer gaat plaatsgenoten met mes te lijf
AMSTERDAM - De politie heeft maandag aan het einde van de middag een Arnhemmer aangehouden die ervan wordt verdacht kort daarvoor in zijn woonplaats meerdere mensen met een mes te lijf te zijn gegaan. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De man zou rond 16.50 uur hebben geprobeerd twee bewoners van een flat aan de Hortensiastraat neer te steken. Een van de bewoners raakte gewond aan zijn hoofd en moest zich laten behandelen in een ziekenhuis.
Toen de politie op weg was naar de Hortensiastraat, zagen agenten een vechtpartij tussen drie mannen bij winkelcentrum De Drieslag.
Een van de mannen was door een ander met een mes in zijn hand gestoken. Hij moest zich laten behandelen op de huisartsenpost.
Steekwapens
De agenten hielden bij het winkelcentrum een man aan die meerdere steekwapens bij zich had. Hij is waarschijnlijk degene die ook aan de Hortensiastraat toesloeg.
De politie kreeg maandag aan het einde van de middag ook een melding over een man die in zijn rug was gestoken. De politie onderzoekt of er verband is met de andere steekpartijen.
De Arnhemmer zit vast. Wat hem bezielde is nog onduidelijk.
Jochem was toen net boodschappen doen daar en zag dat alles afgezet was met lint. Maar goed dat hij wat later klaar was met werken!quote:
Was wel aardig, maar de muziek kon beter. Heb iig even kunnen bijkletsen met vork onder het genot van de nodige liters bierquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef whosvegas het volgende:
Hoe was het in the Stage?
Als ik niet gaar was geweest van een nacht vliegen (ben gisteren terug gekomen van een weekje Dubai), was ik ook gekomen.
Gelukkig jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem was toen net boodschappen doen daar en zag dat alles afgezet was met lint. Maar goed dat hij wat later klaar was met werken!
Het lost misschien niets op, maar toen ik nog thuis woonde hoorde je zoiets 1 keer in het half jaar, nog geen eens. Hier is het de orde van de dag. Ik voel me daar gewoon niet goed bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Als het wat oploste... Nee, ik blijf lekker zitten, maar moet ook wel toegeven dat het de spuigaten uitloopt op het moment. Scary shit
De rivier oversteken bedoel je?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef tliciouz het volgende:
Vrijdag overval, zondag overval, maandag steekpartij. Ik ga verhuizen.
Het beste werkt om gewoon een agressieve houding aan te nemen, en desnoods zo snel mogelijk die gozer een goede tik tussen de ogen te geven, dat weerhoudt die gastjes ervan om weer zo stoer te doen, het klinkt misschien wat cru, maar zo zet je ze wel op hun plaats, ze gedragen zich meestal zo omdat iedereen het maar pikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef remlof het volgende:
Zuid is echt een andere wereld dan noord. Hoewel ik zaterdag ook nog een schop tegen m'n fiets kreeg van een bontkraagje omdat ik naar zijn mening iets te lang zijn agressieve gedrag aanschouwde
Gelukkig waren er een paar vrienden bij hem die wel voor rede vatbaar waren.
Ook nog tips voor een meisje van 1,65?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Het beste werkt om gewoon een agressieve houding aan te nemen, en desnoods zo snel mogelijk die gozer een goede tik tussen de ogen te geven, dat weerhoudt die gastjes ervan om weer zo stoer te doen, het klinkt misschien wat cru, maar zo zet je ze wel op hun plaats, ze gedragen zich meestal zo omdat iedereen het maar pikt.
Ik krab hem wel of ik gil zo hard dat hij er bang van word.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:49 schreef _Loki het volgende:
In z'n ogen prikken of tegen z'n keel slaandat doet al snel heul pijn.
Maar dat moet je ook maar durven
Ja maar die Marokkaantjes hebben zoveel gel in hun haren dat je die niet vast kan grijpen!quote:
Dat is alleen maar stoere praat waar je in de praktijk niks aan hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Het beste werkt om gewoon een agressieve houding aan te nemen, en desnoods zo snel mogelijk die gozer een goede tik tussen de ogen te geven, dat weerhoudt die gastjes ervan om weer zo stoer te doen, het klinkt misschien wat cru, maar zo zet je ze wel op hun plaats, ze gedragen zich meestal zo omdat iedereen het maar pikt.
Neih, ik zal nooit als eerste beginnen te slaan, maar ik loop ook niet weg. Maar z'n vrienden namen 'm dus al mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
http://healthclubheijenoord.nl/krav+maga/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook nog tips voor een meisje van 1,65?
Ik heb al 2 vechtsporten beoefend. Maar ik ga geen tik uit delen als er iemand met een mes in zijn handen staat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
http://healthclubheijenoord.nl/krav+maga/
Onzin natuurlijk, ik heb geleerd dat je voor jezelf dient op te komen, ik heb in Presikhaaf gewoond waar het tuig constant onder mijn woning stond te blowen, ik heb één keer vriendelijk gevraagd om weg te gaan, maar ik kreeg alleen maar woorden over mijn kanker moeder om mijn oren, daarna heb ik ze laten we maar zeggen een corrigerende tik verkocht, ik heb ze nooit weer gezien, ja één keer bij het winkelcentrum, toen durfden ze me amper aan te kijken. Ik zeg niet dat geweld de oplossing is, integendeel maar soms kan je niet anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is alleen maar stoere praat waar je in de praktijk niks aan hebt.
Nou ja, Krav maga is de methode om je te verweren tegen wapens, waaronder messen, natuurlijk zal het real life wel schrikken zijn, maar daar train je ook naar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al 2 vechtsporten beoefend. Maar ik ga geen tik uit delen als er iemand met een mes in zijn handen staat.
Ja weet ik, maar ik heb al vaker in een situatie gestaan waar je niets meer hebt aan vechtsporten of wat dan ook. Dan sta je gewoon helemaal verschrikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Nou ja, Krav maga is de methode om je te verweren tegen wapens, waaronder messen, natuurlijk zal het real life wel schrikken zijn, maar daar train je ook naar.
Ik wil jou nog wel eens horen als je in de loop van een vuurwapen kijkt. Been there, done that, en dan piep je wel andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, ik heb geleerd dat je voor jezelf dient op te komen, ik heb in Presikhaaf gewoond waar het tuig constant onder mijn woning stond te blowen, ik heb één keer vriendelijk gevraagd om weg te gaan, maar ik kreeg alleen maar woorden over mijn kanker moeder om mijn oren, daarna heb ik ze laten we maar zeggen een corrigerende tik verkocht, ik heb ze nooit weer gezien, ja één keer bij het winkelcentrum, toen durfden ze me amper aan te kijken. Ik zeg niet dat geweld de oplossing is, integendeel maar soms kan je niet anders.
Moortgat is idd wel OK. Jammer van het niet kunnen roken alleen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
't Moortgat is ok en heeft een behoorlijk alternatief publiek, maar je mag er (nog steeds) niet roken.
Idd wat jong. Bij de Stage hangt het af van het optreden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
Ik kom tegenwoordig (behalve in Nescio) vooral in The Move, daar mag je roken en komt alternatief publiek, alleen zijn ze wel erg jong daar, vooral op zaterdagavond.
Daar hoef je geen marokkaan voor te zijn:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar die Marokkaantjes hebben zoveel gel in hun haren dat je die niet vast kan grijpen!
In het Spijkerkwartier heb je wel leuke restaurantjes, Café vrijdag is wel leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Moortgat is idd wel OK. Jammer van het niet kunnen roken alleen.
[..]
Idd wat jong. Bij de Stage hangt het af van het optreden.
Zijn er geen toffe cafees in Klarendal dan wel het Spijkerkwartier?
Look is ook leuk, maar da's een restaurant. Goed Proeven is trouwens ook leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:30 schreef leonie-89 het volgende:
In het Spijkerkwartier heb je wel leuke restaurantjes, Café vrijdag is wel leuk
Tsja, best onbeleefd. Als mensen die plaatjes niet hoeven dan nemen ze het niet aan bij de kassa. Tenminste, dat doe ik (als ik ooit aan 15 euro kom).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef _Loki het volgende:
Mijn god, die voetbalplaatjes-actie bij de albert heijn is echt niet leuk. Ik werd net door 2 kiddo's gesmeekt om plaatjes, eentje kwam me zelfs achterna. En de manager kwam kijken. Én ze hebben zelfs een spandoek opgehangen bij de karretjes dat ze alleen dáár om plaatjes mogen vragen.
Ik snap wel dat mensen ervoor wegblijven
Nee hoor, die troep werd daarnet nog gewoon vrolijk uitgedeeld. Zonder bedelende kinderen overigens, die zullen nu wel bij AH staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Guppyfriend het volgende:
En daarbij, de voetbalactie van C1000 is nog maar net afgelopen geloof ik. Alleen heette het daar 'voetbalhelden' of zo
Bij mij in de buurt merk ik er anders niks van (behalve wat jeugd die wat herrie maakt, zomers)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef remlof het volgende:
Zuid is echt een andere wereld dan noord. Hoewel ik zaterdag ook nog een schop tegen m'n fiets kreeg van een bontkraagje omdat ik naar zijn mening iets te lang zijn agressieve gedrag aanschouwde
Gelukkig waren er een paar vrienden bij hem die wel voor rede vatbaar waren.
quote:Adidas-winkel in Arnhem
ARNHEM - Het sport- en lifestylemerk Adidas vestigt een 'Adidas Originals Store' in Arnhem. De winkel komt in het voormalige pand van Leershop 2000 aan het Land van de Markt. De beoogde opening is eind maart.
In de winkel (140 vierkante meter groot) zal niet het assortiment sportartikelen van het Duitse merk te koop zijn, maar de op sport geënte lijn Adidas Originals, zegt Axel Havers van Adidas. "Dat is meer mode en lifestyle."
De zaak wordt de achtste in Nederland. "We hebben ook gekeken naar Kleef en Nijmegen, maar Arnhem is meer een modestad ook door ArtEZ en alle belangrijke modezaken hebben er een vestiging", aldus Havers.
Dit was in de Varkensstraat op zaterdagavondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt merk ik er anders niks van (behalve wat jeugd die wat herrie maakt, zomers)
De als je het over zuid heb, heb je het over Malburgen, Lombok en Kronenburg, maar die wijken heb je in Noord ook
Bij mij in Zuid merk ik er ook niks van. Maar goed, je hebt overal rotte plekjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt merk ik er anders niks van (behalve wat jeugd die wat herrie maakt, zomers)
De als je het over zuid heb, heb je het over Malburgen, Lombok en Kronenburg, maar die wijken heb je in Noord ook
Café st. Marten is anders niet zo doodstil hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef _Loki het volgende:
Zo apart, hier is het altijd geschreeuw en gedoe, en bij jou gewoon niet, doodstil. Misschien moeten we ook maar daarheen verhuizen.
quote:Schultz moet nieuw besluit spoor Arnhem nemen
Minister van Infrastructuur Melanie Schultz (VVD) moet het besluit over de spooruitbreiding bij Arnhem aanpassen. Dat is nu onvoldoende onderbouwd, heeft de Raad van State woensdag besloten in een tussenuitspraak.
Schultz' voorganger Camiel Eurlings (CDA) stelde in mei 2009 het zogeheten tracébesluit vast, wat een uitbreiding van het bestaande spoor bij Arnhem mogelijk maakte. Hiertegen werd bezwaar aangetekend door een groot aantal inwoners. Zij vrezen onder meer een toename van de geluidsoverlast.
Het besluit moet op vijf punten worden aangepast, oordeelt de Raad van State. Zo is de minister uitgegaan van de ondergrens van de prognoses voor het verwachte reizigers- en goederenvervoer op het spoor bij Arnhem. De bewindsvrouw moet nu duidelijk maken waarom deze cijfers een realistisch toekomstbeeld weergeven.
Ook is onvoldoende duidelijk gemaakt waarom de maximumsnelheid 's nachts niet kan worden verlaagd van 60 naar 40 kilometer per uur, en moet de geluidsoverlast op een aantal locaties opnieuw worden berekend.
Schultz krijgt acht weken om de geconstateerde gebreken in het tracébesluit te herstellen. Dan volgt een definitieve uitspraak van de hoogste bestuursrechter.
Nagenoeg hetzelfde. Zelfde soort muziek en dito bezoekers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef _Loki het volgende:
Bwehe, dat is wel even wat anders dan De Amstelhoek
nee hoor ik was er niet of ben ik niet jong meer met mijn 27?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef Vork het volgende:
Dus alle jonge en kleine meisjes zijn er bij morgenavond?
Er waren ook amper jonge meisjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef voodoolady het volgende:
[..]
nee hoor ik was er niet of ben ik niet jong meer met mijn 27?
bronquote:Roltrap doet het weer
ARNHEM - De roltrap bij het tijdelijk station in Arnhem is hersteld. De voorziening bij de ingang vanaf de Nieuwe Stationsstraat was bijna drie maanden defect. Reizigers waren daardoor gedwongen de 33 treden tellende trap te nemen om het hoogteverschil te overbruggen.
Een woordvoerder van ProRail stelt dat nog even overwogen is de reparatie niet meer uit te voeren. De roltrap is over een half jaar overbodig omdat de nieuwe stationshal dan klaar is. "Toch hebben we het gedaan, om de toegankelijkheid die bij het station toch enigszins onder druk staat te verbeteren.
Vervelend was dat de hoofdas en lagers dermate kapot waren dat de trap terug naar de fabriek moest voor revisie.
Hebben ze ook 10 jaar over gedaan, stelletje prutsersquote:Roltrap doet het weer
ARNHEM - De roltrap bij het tijdelijk station in Arnhem is hersteld. De voorziening bij de ingang vanaf de Nieuwe Stationsstraat was bijna drie maanden defect. Reizigers waren daardoor gedwongen de 33 treden tellende trap te nemen om het hoogteverschil te overbruggen.
Een woordvoerder van ProRail stelt dat nog even overwogen is de reparatie niet meer uit te voeren. De roltrap is over een half jaar overbodig omdat de nieuwe stationshal dan klaar is. "Toch hebben we het gedaan, om de toegankelijkheid die bij het station toch enigszins onder druk staat te verbeteren.
Vervelend was dat de hoofdas en lagers dermate kapot waren dat de trap terug naar de fabriek moest voor revisie.
Daar moest ik ook om lachenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef _Loki het volgende:
"omdat de stationshal over een half jaar klaar is"
Right.
Hij zat er vanmorgen niet om 6 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef _Loki het volgende:
Dat filmpje trouwens, ook echt met de eeuwige accordeonspeler, geweldig
Die nog gebouwd moet wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef _Loki het volgende:
"omdat de stationshal over een half jaar klaar is"
Right.
Gisteren naar Doornroosje geweest, vanochtend eerste trein teruggepakt naar Arnhem (5.35 uur) en rond 6 uur zat ie er niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef _Loki het volgende:
Maar dan heb je de Pers en die ander krant, die worden om 8 uur ook niet meer uitgedeeld
Oh trouwens, 6 uur 's ochtends, wat?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef _Loki het volgende:
Wah dat is echt heel vroeg!
En, http://www.omroepgelderla(...)-eind-2010-klaar.htm
Ik kan alleen maar zeggen: hahaha
Doornroosje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gisteren naar Doornroosje geweest, vanochtend eerste trein teruggepakt naar Arnhem (5.35 uur) en rond 6 uur zat ie er niet...
Gui Borattoquote:
Die is dus aan een stuk doorgegaan? Je hebt niet toevallig ergens een foto van hem?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gui Boratto
En Houniet ook nog even gezien/gesproken, die had vanochtend tentamen om 8.50 uur. Ik had aftrap voor afstuderen om 9 uur
Nee, want hij was al voor 3 uur wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is dus aan een stuk doorgegaan? Je hebt niet toevallig ergens een foto van hem?
Oh jij bent gek!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, want hij was al voor 3 uur weg, dus kon nog ongeveer 4,5 - 5 uur slaap pakken
Ik maar 1,5 uur
Helaas geen foto.
Ja, maar ik moest naar school. Vanmiddag nog wel een aantal uurtjes op de bank gelegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jij bent gek!ik ben dan altijd zo brak, en dan hoef ik niet eens gedronken te hebben.
En zo erg is het nu ook weer niet. Per wanneer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef _Loki het volgende:
Denk wel dat ik het ga doen, geld is geld.
Om zeven uur zit ie er ook nooit, maar het verdient dan ook vast nog niet zoveel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij zat er vanmorgen niet om 6 uur
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vorig weekend was ik sinds lange tijd (>1 jaar) weer in Arnhem en ik had al verwacht dat dat station er nog precies hetzelfde bij zou liggen.Net of je in een oostblokland komt.
Ach, ik train er elke dag m'n conditie weer een beetje mee. 't Went best wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vorig weekend was ik sinds lange tijd (>1 jaar) weer in Arnhem en ik had al verwacht dat dat station er nog precies hetzelfde bij zou liggen.Net of je in een oostblokland komt.
Ja zo kan je het ook zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ach, ik train er elke dag m'n conditie weer een beetje mee. 't Went best wel.
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
Dat is wel lang geledenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien had ie het gezien als er nog 'HERMAN' had gestaan
Dat word het voor mij wel vandaag. Ben wezen stappen en heb het gevoel alsof mijn voeten aan het afsterven zijn. En nu werd ik net wakker met een helse pijn, verstandskies presteert het weer om door te komen voor de 7e keer ofzo.quote:
Netjes!quote:Op zondag 30 januari 2011 09:55 schreef Adelante het volgende:
Lazy??? Heb al 10km gelopen over de Posbank
Ja de overkapping, verder weet ik het zo niet.quote:
Aauw!!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat word het voor mij wel vandaag. Ben wezen stappen en heb het gevoel alsof mijn voeten aan het afsterven zijn. En nu werd ik net wakker met een helse pijn, verstandskies presteert het weer om door te komen voor de 7e keer ofzo.
Wen er maar niet teveel aan. Winnen is niet heel erg gebruikelijk voor Vitesse.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef _Loki het volgende:
Hooo gister m'n eerste werkdag gehad bij Vitesse achter de bar, supervet, al helemaal omdat ze wonnen met 5-2Al die mensen blij, wat high fives uitgedeeld.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wen er maar niet teveel aan. Winnen is niet heel erg gebruikelijk voor Vitesse.
True.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wen er maar niet teveel aan. Winnen is niet heel erg gebruikelijk voor Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |