_01.jpg)

Mijn huisgenoot besteld daar wel eens, heb hem wel eens wat dingen voor mij laten bestellen. Kan zelf niet bestellen want geen creditcardquote:Op maandag 17 januari 2011 13:56 schreef tliciouz het volgende:
He Mich, jij bestelde toch wel eens bij asos. Ze hebben nu free delivery.
Ik bestel ook niet met een creditcard. Je kan gewoon met paypal betalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot besteld daar wel eens, heb hem wel eens wat dingen voor mij laten bestellen. Kan zelf niet bestellen want geen creditcardZijn moeder wel
Moet dat maar eens gaan activeren, heb al wel een accountquote:Op maandag 17 januari 2011 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bestel ook niet met een creditcard. Je kan gewoon met paypal betalen.
Ik heb al weer teveel in mijn mandje gegooid.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet dat maar eens gaan activeren, heb al wel een account
Ik woon nog maar 2 meter boven het waterquote:LOBITH - De Rijn bereikte maandagochtend bij Lobith een hoogste stand van meter 15,15 boven NAP. Dat meldde Rijkswaterstaat maandag. Vanaf dinsdag zakt het water geleidelijk, is de verwachting.
Heb er gisteren nog wat fotootjes van staan maken, maar is hij nu al weer veel hoger?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef Michhas het volgende:
WOW, de rookruimte hier in de kelder op werk loopt helemaal onderHele tapijt is vochtig en supergrote natte vlekken in de hoeken
![]()
Dit loopt echt uit de hand
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef _Loki het volgende:
Hoogwater in Nijmegen
Dit is ook leuk
Oh je bent me net voor
Wtf. Je kan zo geen een restaurant of cafe meer in.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef _Loki het volgende:
Hoogwater in Nijmegen
Dit is ook leuk
Oh je bent me net voor
Nog een:
[ afbeelding ]
Ja godver, was ik weer te vroeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:10 schreef _Loki het volgende:
Hoogwater in Nijmegen
Dit is ook leuk
Oh je bent me net voor
Nog een:
[ afbeelding ]
In De Waal?quote:
Wow, mooie fotoquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Spoorbrug van Arnhem dan?
[ link | afbeelding ]
Als je er een paar honderdduizend kilometer op hebt zitten wordt autorijden gewoon een noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef _Loki het volgende:
Ik heb weer rijles gehad en ik ga serieus bij hem lessen, hij is cool. Ik mocht meteen alles doen deze keerDus ook remmen en schakelen enzo en ik heb 2x te lang stil gestaan voor het stoplicht en een keer rolde ik terug
Maar het was leeuuk.
Mwah, het vroegere Bosch kwam in de buurt, maar dat is helaas failliet gegaan en nu omgetoverd in een tent met een interieur zo wit als een ziekenhuis waar niemand meer komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Doc het volgende:
Zijn er cafe's in Arnhem waar ze Hazes draaien maar niet te veel andere Hollandse meuk? Waar de sfeer relaxed is en gerokt mag worden?
Vroeger (dan heb ik het over meer dan 10 jaar terug) had je Cafe Mokum. Dat was niet alleen het beste cafe van Arnhem, maar ook bijna het beste cafe ooit ergens (nou, in ieder geval in de top 5). Het stond op de plek naast het Rembrandt Theater op de plek waar nu het blok staat met ook de Media Markt (alleen dan aan de kant van het RT). Het was volledig aftand, er was een pooltafel in de (vochtige) kelder die 2 meter hoog was waardoor de keu regelmatig tegen het plaffond knalde. Op de plaats waar een wasbak moest staan in het toilet stond onder de niet werkeden kraan een kaars. De wijn kreeg je geschonken in goed gevulde Duvel glazen. Als de barman trek had vertrok deze naar een snackgelegenheid en wees een stamgast aan om even dienst te doen. Het deed niet aan sluitingstijden. Af en toe een punkbandje (The Shaggable Sluts) dat een optreden deed. Etc. Oftwel - veruit het meest anarchistische puincafe waar ik ooit geweest ben. Maar wat een sfeer! Gezellig tot het bot.
Maar goed - zoiets (zij het waarschijnlijk niet minder anarchistisch) - bestaat dat nog?
Of anders: wat zijn andere toffe cafees in Arnhem (en kom niet met Nescio, want hoewel dat best OK is, is dat ook een beetje saai).
2014 alquote:Kwartet wil station Arnhem afbouwen
ARNHEM - Vier aannemersbedrijven en bouwconsortia hebben interesse in de bouw van de nieuwe OV Terminal van Station Arnhem, het belangrijkste openbaarvervoerknooppunt van Gelderland. De bouwers buigen zich momenteel over de gedetailleerde informatie van ProRail over het ontwerp van Ben van Berkels UNStudio.
Uiteindelijk gaat de spoorbeheerder, die de aanbesteding regelt, met één partij verder. In tegenstelling tot conventionele aanbestedingsprocedures is het beschikbare bedrag voor het stationsgebouw vooraf bekend gemaakt. De bouwer moet het neerzetten voor maximaal 41 miljoen euro. Begin 2014 moet de terminal klaar zijn.
Sjongejonge hey... Gemeente Arnhem pakt lekker uit, en ondertussen zijn met sneeuw de wegen in Arnhem nergens begaanbaar omdat ze niet genoeg zout en manschappen hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Adelante het volgende:
Dat is een schijntje bij wat ze al uitegeven hebben hoor![]()
Oh, Rijnboog zou geloof ik 400 miljoen kosten en Vitesse heeft ook al 27 miljoen gekost....
Nu al wel droog hoop ik?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef _Loki het volgende:
Wat een zeikregen hier. Doorweekt tot door m'n sokken heen
ja één kant, maar doek is nog zo schoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Omniej het volgende:
Hij hangt nog maar aan één kant dacht ik? Voor zover ik het in de gauwigheid heb kunnen zien tenminste.
Meen je niet belachelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik pis met m'n maandtrajectabonnement toch mooi buiten de pot. Nergens recht op, omdat het geen voordeelurenabonnement is, en geen jaarabonnement. Zeik-NS
Vanavond?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind dat we binnenkort even moeten gaan borrelen met zn alle. Een nieuwjaarsborrel.
Ik ben sowieso in de stad, biertjes doenquote:
Maar toen was het ook een hele andere buurt of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef remlof het volgende:
Toen ik er woonde, 94/95, had je dat regelmatig
Maar dan kan niet iedereen.quote:
Arnhem heeft wel aardige junks inderdaad, ze kennen hun plaats hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:05 schreef remlof het volgende:
Ja, toen was het wel een andere buurt, met prostitutie en vooral veel junks. Die zaten regelmatig voor m'n deur te chinezen als ik thuiskwam. Maar ze gingen altijd heel gedwee weg als ik er wat van zei
Nam je er soms een mee naar binnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:05 schreef remlof het volgende:
Ja, toen was het wel een andere buurt, met prostitutie en vooral veel junks. Die zaten regelmatig voor m'n deur te chinezen als ik thuiskwam. Maar ze gingen altijd heel gedwee weg als ik er wat van zei
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nam je er soms een mee naar binnen?
Nee, maar toen ik er net twee dagen woonde was m'n videorecorder al gejat, ze zijn dus wel eens bij me binnen geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nam je er soms een mee naar binnen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik er net twee dagen woonde was m'n videorecorder al gejat, ze zijn dus wel eens bij me binnen geweest
Was in de Prins Hendrikstraat trouwens, toen Café Hendrik nog bestond.
Ahw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Michhas het volgende:
[..]supervet
Ik zat toen nog op de basisschool
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zat op Peuterspeelzaal Bibelebons
En ik zat toen al elke donderdagavond in The Move bier te drinken met dezelfde vrienden waarmee ik dat nu nog steeds doequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jep, als maandabonnementhouder wordt je niet gezien als vaste klant. Maar ik moet mijn abonnement per maand declareren aan m'n werkgever, dus tja. Ach, op het moment gaat het wel weer aardig met het treinen, ik ben dan weer fanatiek in het invullen in Geld terug bij Vertraging formulierenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:22 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Meen je niet belachelijk!
Nou ja misschien heb ik vanaf 1 juli helemaal geen ns abonnement meer nodig. Het afspiegelingsbeginsel gaat bij ons toegepast worden. Iemand nog een baan in de aanbieding?
De fietspaden waren vanmorgen wel goed gestrooid zeker weerergens zout gevonden.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Adelante het volgende:
Ik las BiblebonsZwaar christelijke kinderopvang
Haha!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
Voor wie nog geen plannen heeft voor zaterdagavond maar dan wel wil drinken voor weinig:
[ afbeelding ]
Ik drink mijn wijntje wel thuis op de bank dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
Voor wie nog geen plannen heeft voor zaterdagavond maar dan wel wil drinken voor weinig:
[ afbeelding ]
Maar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik drink mijn wijntje wel thuis op de bank dan.
Maar dan zie je mij nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik drink mijn wijntje wel thuis op de bank dan.
Misschien op een leukere locatie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan zie je mij niet
Is dit geen perfecte gelegenheid voor de nieuwjaarsborrel die je wou?
Ik denk dat er voor een High Tea bij Dudok minder mensen komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien op een leukere locatie?
Een high tea.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor een High Tea bij Dudok minder mensen komen
Wat mankeert er aan The Stage?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een high tea.Kom op, je weet dat ik zoiets verschrikkelijk vind.
Maar ik weet niet, die flyer geeft me een beetje het gevoel dat er alleen maar bejaarde rockers komen ofzo.![]()
Remlof? Uitleg is een vereistequote:
Fijn voor je, doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik woon er nu bijna 2 jaar en ik vind het helemaal niks, ben ik blij dat ik over een half jaartje in Utrecht zit.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik woon er nu bijna 2 jaar en ik vind het helemaal niks, ben ik blij dat ik over een half jaartje in Utrecht zit.
quote:
Sonsbeek, de kroegen buiten de Korenmarkt, de evenementen, de mooie omgeving etcquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef Rotzak84 het volgende:
No offence, maar wat is er leuk aan Arnhem? De voetbalclub is niks, het uitgaansleven is niks, er gaat geen dag voorbij of er wordt wel gevochten daar, het deur beleid is niks, de reinste discriminatie daar bij sommige tenten, alle sub-culturele podia worden of gesloten of gaan mainstream, dat klote centraal station is een ware marteling en ga maar door.
Arnhem moet je voelen man, je moet het beleven.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:04 schreef Rotzak84 het volgende:
No offence, maar wat is er leuk aan Arnhem? De voetbalclub is niks, het uitgaansleven is niks, er gaat geen dag voorbij of er wordt wel gevochten daar, het deur beleid is niks, de reinste discriminatie daar bij sommige tenten, alle sub-culturele podia worden of gesloten of gaan mainstream, dat klote centraal station is een ware marteling en ga maar door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |