In De Waal?quote:
Wow, mooie fotoquote:Op maandag 17 januari 2011 14:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Spoorbrug van Arnhem dan?
[ link | afbeelding ]
Als je er een paar honderdduizend kilometer op hebt zitten wordt autorijden gewoon een noodzakelijk kwaadquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef _Loki het volgende:
Ik heb weer rijles gehad en ik ga serieus bij hem lessen, hij is cool. Ik mocht meteen alles doen deze keerDus ook remmen en schakelen enzo en ik heb 2x te lang stil gestaan voor het stoplicht en een keer rolde ik terug
Maar het was leeuuk.
Mwah, het vroegere Bosch kwam in de buurt, maar dat is helaas failliet gegaan en nu omgetoverd in een tent met een interieur zo wit als een ziekenhuis waar niemand meer komt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Doc het volgende:
Zijn er cafe's in Arnhem waar ze Hazes draaien maar niet te veel andere Hollandse meuk? Waar de sfeer relaxed is en gerokt mag worden?
Vroeger (dan heb ik het over meer dan 10 jaar terug) had je Cafe Mokum. Dat was niet alleen het beste cafe van Arnhem, maar ook bijna het beste cafe ooit ergens (nou, in ieder geval in de top 5). Het stond op de plek naast het Rembrandt Theater op de plek waar nu het blok staat met ook de Media Markt (alleen dan aan de kant van het RT). Het was volledig aftand, er was een pooltafel in de (vochtige) kelder die 2 meter hoog was waardoor de keu regelmatig tegen het plaffond knalde. Op de plaats waar een wasbak moest staan in het toilet stond onder de niet werkeden kraan een kaars. De wijn kreeg je geschonken in goed gevulde Duvel glazen. Als de barman trek had vertrok deze naar een snackgelegenheid en wees een stamgast aan om even dienst te doen. Het deed niet aan sluitingstijden. Af en toe een punkbandje (The Shaggable Sluts) dat een optreden deed. Etc. Oftwel - veruit het meest anarchistische puincafe waar ik ooit geweest ben. Maar wat een sfeer! Gezellig tot het bot.
Maar goed - zoiets (zij het waarschijnlijk niet minder anarchistisch) - bestaat dat nog?
Of anders: wat zijn andere toffe cafees in Arnhem (en kom niet met Nescio, want hoewel dat best OK is, is dat ook een beetje saai).
2014 alquote:Kwartet wil station Arnhem afbouwen
ARNHEM - Vier aannemersbedrijven en bouwconsortia hebben interesse in de bouw van de nieuwe OV Terminal van Station Arnhem, het belangrijkste openbaarvervoerknooppunt van Gelderland. De bouwers buigen zich momenteel over de gedetailleerde informatie van ProRail over het ontwerp van Ben van Berkels UNStudio.
Uiteindelijk gaat de spoorbeheerder, die de aanbesteding regelt, met één partij verder. In tegenstelling tot conventionele aanbestedingsprocedures is het beschikbare bedrag voor het stationsgebouw vooraf bekend gemaakt. De bouwer moet het neerzetten voor maximaal 41 miljoen euro. Begin 2014 moet de terminal klaar zijn.
Sjongejonge hey... Gemeente Arnhem pakt lekker uit, en ondertussen zijn met sneeuw de wegen in Arnhem nergens begaanbaar omdat ze niet genoeg zout en manschappen hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:45 schreef Adelante het volgende:
Dat is een schijntje bij wat ze al uitegeven hebben hoor![]()
Oh, Rijnboog zou geloof ik 400 miljoen kosten en Vitesse heeft ook al 27 miljoen gekost....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |