Nagenoeg hetzelfde. Zelfde soort muziek en dito bezoekers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:42 schreef _Loki het volgende:
Bwehe, dat is wel even wat anders dan De Amstelhoek
nee hoor ik was er niet of ben ik niet jong meer met mijn 27?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:57 schreef Vork het volgende:
Dus alle jonge en kleine meisjes zijn er bij morgenavond?
Er waren ook amper jonge meisjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:16 schreef voodoolady het volgende:
[..]
nee hoor ik was er niet of ben ik niet jong meer met mijn 27?
bronquote:Roltrap doet het weer
ARNHEM - De roltrap bij het tijdelijk station in Arnhem is hersteld. De voorziening bij de ingang vanaf de Nieuwe Stationsstraat was bijna drie maanden defect. Reizigers waren daardoor gedwongen de 33 treden tellende trap te nemen om het hoogteverschil te overbruggen.
Een woordvoerder van ProRail stelt dat nog even overwogen is de reparatie niet meer uit te voeren. De roltrap is over een half jaar overbodig omdat de nieuwe stationshal dan klaar is. "Toch hebben we het gedaan, om de toegankelijkheid die bij het station toch enigszins onder druk staat te verbeteren.
Vervelend was dat de hoofdas en lagers dermate kapot waren dat de trap terug naar de fabriek moest voor revisie.
Hebben ze ook 10 jaar over gedaan, stelletje prutsersquote:Roltrap doet het weer
ARNHEM - De roltrap bij het tijdelijk station in Arnhem is hersteld. De voorziening bij de ingang vanaf de Nieuwe Stationsstraat was bijna drie maanden defect. Reizigers waren daardoor gedwongen de 33 treden tellende trap te nemen om het hoogteverschil te overbruggen.
Een woordvoerder van ProRail stelt dat nog even overwogen is de reparatie niet meer uit te voeren. De roltrap is over een half jaar overbodig omdat de nieuwe stationshal dan klaar is. "Toch hebben we het gedaan, om de toegankelijkheid die bij het station toch enigszins onder druk staat te verbeteren.
Vervelend was dat de hoofdas en lagers dermate kapot waren dat de trap terug naar de fabriek moest voor revisie.
Daar moest ik ook om lachenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef _Loki het volgende:
"omdat de stationshal over een half jaar klaar is"
Right.
Hij zat er vanmorgen niet om 6 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef _Loki het volgende:
Dat filmpje trouwens, ook echt met de eeuwige accordeonspeler, geweldig
Die nog gebouwd moet wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef _Loki het volgende:
"omdat de stationshal over een half jaar klaar is"
Right.
Gisteren naar Doornroosje geweest, vanochtend eerste trein teruggepakt naar Arnhem (5.35 uur) en rond 6 uur zat ie er niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:32 schreef _Loki het volgende:
Maar dan heb je de Pers en die ander krant, die worden om 8 uur ook niet meer uitgedeeld
Oh trouwens, 6 uur 's ochtends, wat?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef _Loki het volgende:
Wah dat is echt heel vroeg!
En, http://www.omroepgelderla(...)-eind-2010-klaar.htm
Ik kan alleen maar zeggen: hahaha
Doornroosje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gisteren naar Doornroosje geweest, vanochtend eerste trein teruggepakt naar Arnhem (5.35 uur) en rond 6 uur zat ie er niet...
Gui Borattoquote:
Die is dus aan een stuk doorgegaan? Je hebt niet toevallig ergens een foto van hem?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gui Boratto
En Houniet ook nog even gezien/gesproken, die had vanochtend tentamen om 8.50 uur. Ik had aftrap voor afstuderen om 9 uur
Nee, want hij was al voor 3 uur wegquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is dus aan een stuk doorgegaan? Je hebt niet toevallig ergens een foto van hem?
Oh jij bent gek!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, want hij was al voor 3 uur weg, dus kon nog ongeveer 4,5 - 5 uur slaap pakken
Ik maar 1,5 uur
Helaas geen foto.
Ja, maar ik moest naar school. Vanmiddag nog wel een aantal uurtjes op de bank gelegenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh jij bent gek!ik ben dan altijd zo brak, en dan hoef ik niet eens gedronken te hebben.
En zo erg is het nu ook weer niet. Per wanneer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef _Loki het volgende:
Denk wel dat ik het ga doen, geld is geld.
Om zeven uur zit ie er ook nooit, maar het verdient dan ook vast nog niet zoveel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij zat er vanmorgen niet om 6 uur
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vorig weekend was ik sinds lange tijd (>1 jaar) weer in Arnhem en ik had al verwacht dat dat station er nog precies hetzelfde bij zou liggen.Net of je in een oostblokland komt.
Ach, ik train er elke dag m'n conditie weer een beetje mee. 't Went best wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vorig weekend was ik sinds lange tijd (>1 jaar) weer in Arnhem en ik had al verwacht dat dat station er nog precies hetzelfde bij zou liggen.Net of je in een oostblokland komt.
Ja zo kan je het ook zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ach, ik train er elke dag m'n conditie weer een beetje mee. 't Went best wel.
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
Dat is wel lang geledenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien had ie het gezien als er nog 'HERMAN' had gestaan
Dat word het voor mij wel vandaag. Ben wezen stappen en heb het gevoel alsof mijn voeten aan het afsterven zijn. En nu werd ik net wakker met een helse pijn, verstandskies presteert het weer om door te komen voor de 7e keer ofzo.quote:
Netjes!quote:Op zondag 30 januari 2011 09:55 schreef Adelante het volgende:
Lazy??? Heb al 10km gelopen over de Posbank
Ja de overkapping, verder weet ik het zo niet.quote:
Aauw!!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat word het voor mij wel vandaag. Ben wezen stappen en heb het gevoel alsof mijn voeten aan het afsterven zijn. En nu werd ik net wakker met een helse pijn, verstandskies presteert het weer om door te komen voor de 7e keer ofzo.
Wen er maar niet teveel aan. Winnen is niet heel erg gebruikelijk voor Vitesse.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef _Loki het volgende:
Hooo gister m'n eerste werkdag gehad bij Vitesse achter de bar, supervet, al helemaal omdat ze wonnen met 5-2Al die mensen blij, wat high fives uitgedeeld.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wen er maar niet teveel aan. Winnen is niet heel erg gebruikelijk voor Vitesse.
True.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Wen er maar niet teveel aan. Winnen is niet heel erg gebruikelijk voor Vitesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |