Friet.quote:
eh ik?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Michhas het volgende:
Gaat iemand vanavond nog naar The Stage?
Zit ook alleen, maar een filmavondje is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien, zit hier toch anders alleen
Om 20.45 uur begint nog een slapstick.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:28 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Zit ook alleen, maar een filmavondje is ook wel lekker
Ik ben er tussen half elf en elf.quote:
Daar ruikt het altijd zo lekker op straat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stroopwafels gescoord vanmiddag
Welke? Ik zie niks in de tv gids staan..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Om 20.45 uur begint nog een slapstick.
Feyenoord - De Graafschap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Welke? Ik zie niks in de tv gids staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
the_witch waarchijnlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben er tussen half elf en elf.
Neem je nog mensen mee? Behalve die paar lui van hier die lopen te misschienen?
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moet je ze daar ter plekke warm eten![]()
Ik heb liever de Drutense meisjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Adelante het volgende:
Arnhemse meisjes kun je er ook krijgen![]()
[ afbeelding ]
Zo lang ze maar in Arnhem wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb liever de Drutense meisjes.
Nee,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
Hej Tlic, ken jij de toko's die failliet zijn in Drutenland?
http://bva-auctions.com/auction/index/2819
http://bva-auctions.com/auction/index/2842
Tabbyquote:
Is gewoon een veilingsite, staan soms wel cheap ass koopjes opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee,die site zelf is ook nieuw voor me.
Oh wauw, je verteld waar je heen gaat! Ben je nu niet bang dat fokkers je spotten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Adelante het volgende:
Zo eens even naar Rembrandt, denk dat het The Tourist wordt: Angelina Lippy![]()
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat we niet alleen in die zaal zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wauw, je verteld waar je heen gaat! Ben je nu niet bang dat fokkers je spotten?
Dinsdag al gezien in de sneak, niet doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Adelante het volgende:
Zo eens even naar Rembrandt, denk dat het The Tourist wordt: Angelina Lippy![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me beter dan Love and Other Drugs, zo een romantische komediequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dinsdag al gezien in de sneak, niet doen.
quote:
Ik zou voor TRON: Legacy gaan, draait toch ook vanavond?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het lijkt me beter dan Love and Other Drugs, zo een romantische komedie![]()
Maar goed, we zien 't wel. Have fun @rnhemmers
En mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe hij er echt uitziet, alleen Sander/Slarioux en remlof weet ik
Ja, naast jouquote:
Hoezo? Heb je plannen om te verhuizen dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, naast jouDenk het wel, als ik dan nog in Arnhem woon
quote:Arnhemmer gaat plaatsgenoten met mes te lijf
AMSTERDAM - De politie heeft maandag aan het einde van de middag een Arnhemmer aangehouden die ervan wordt verdacht kort daarvoor in zijn woonplaats meerdere mensen met een mes te lijf te zijn gegaan. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De man zou rond 16.50 uur hebben geprobeerd twee bewoners van een flat aan de Hortensiastraat neer te steken. Een van de bewoners raakte gewond aan zijn hoofd en moest zich laten behandelen in een ziekenhuis.
Toen de politie op weg was naar de Hortensiastraat, zagen agenten een vechtpartij tussen drie mannen bij winkelcentrum De Drieslag.
Een van de mannen was door een ander met een mes in zijn hand gestoken. Hij moest zich laten behandelen op de huisartsenpost.
Steekwapens
De agenten hielden bij het winkelcentrum een man aan die meerdere steekwapens bij zich had. Hij is waarschijnlijk degene die ook aan de Hortensiastraat toesloeg.
De politie kreeg maandag aan het einde van de middag ook een melding over een man die in zijn rug was gestoken. De politie onderzoekt of er verband is met de andere steekpartijen.
De Arnhemmer zit vast. Wat hem bezielde is nog onduidelijk.
Jochem was toen net boodschappen doen daar en zag dat alles afgezet was met lint. Maar goed dat hij wat later klaar was met werken!quote:
Was wel aardig, maar de muziek kon beter. Heb iig even kunnen bijkletsen met vork onder het genot van de nodige liters bierquote:Op zondag 23 januari 2011 21:19 schreef whosvegas het volgende:
Hoe was het in the Stage?
Als ik niet gaar was geweest van een nacht vliegen (ben gisteren terug gekomen van een weekje Dubai), was ik ook gekomen.
Gelukkig jaquote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem was toen net boodschappen doen daar en zag dat alles afgezet was met lint. Maar goed dat hij wat later klaar was met werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |