Friet.quote:
eh ik?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Michhas het volgende:
Gaat iemand vanavond nog naar The Stage?
Zit ook alleen, maar een filmavondje is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien, zit hier toch anders alleen
Om 20.45 uur begint nog een slapstick.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:28 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Zit ook alleen, maar een filmavondje is ook wel lekker
Ik ben er tussen half elf en elf.quote:
Daar ruikt het altijd zo lekker op straat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker stroopwafels gescoord vanmiddag
Welke? Ik zie niks in de tv gids staan..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Om 20.45 uur begint nog een slapstick.
Feyenoord - De Graafschap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Welke? Ik zie niks in de tv gids staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
the_witch waarchijnlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben er tussen half elf en elf.
Neem je nog mensen mee? Behalve die paar lui van hier die lopen te misschienen?
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moet je ze daar ter plekke warm eten![]()
Ik heb liever de Drutense meisjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef Adelante het volgende:
Arnhemse meisjes kun je er ook krijgen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |