Het lost misschien niets op, maar toen ik nog thuis woonde hoorde je zoiets 1 keer in het half jaar, nog geen eens. Hier is het de orde van de dag. Ik voel me daar gewoon niet goed bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Als het wat oploste... Nee, ik blijf lekker zitten, maar moet ook wel toegeven dat het de spuigaten uitloopt op het moment. Scary shit
De rivier oversteken bedoel je?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef tliciouz het volgende:
Vrijdag overval, zondag overval, maandag steekpartij. Ik ga verhuizen.
Het beste werkt om gewoon een agressieve houding aan te nemen, en desnoods zo snel mogelijk die gozer een goede tik tussen de ogen te geven, dat weerhoudt die gastjes ervan om weer zo stoer te doen, het klinkt misschien wat cru, maar zo zet je ze wel op hun plaats, ze gedragen zich meestal zo omdat iedereen het maar pikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef remlof het volgende:
Zuid is echt een andere wereld dan noord. Hoewel ik zaterdag ook nog een schop tegen m'n fiets kreeg van een bontkraagje omdat ik naar zijn mening iets te lang zijn agressieve gedrag aanschouwde
Gelukkig waren er een paar vrienden bij hem die wel voor rede vatbaar waren.
Ook nog tips voor een meisje van 1,65?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Het beste werkt om gewoon een agressieve houding aan te nemen, en desnoods zo snel mogelijk die gozer een goede tik tussen de ogen te geven, dat weerhoudt die gastjes ervan om weer zo stoer te doen, het klinkt misschien wat cru, maar zo zet je ze wel op hun plaats, ze gedragen zich meestal zo omdat iedereen het maar pikt.
Ik krab hem wel of ik gil zo hard dat hij er bang van word.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:49 schreef _Loki het volgende:
In z'n ogen prikken of tegen z'n keel slaandat doet al snel heul pijn.
Maar dat moet je ook maar durven
Ja maar die Marokkaantjes hebben zoveel gel in hun haren dat je die niet vast kan grijpen!quote:
Dat is alleen maar stoere praat waar je in de praktijk niks aan hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Het beste werkt om gewoon een agressieve houding aan te nemen, en desnoods zo snel mogelijk die gozer een goede tik tussen de ogen te geven, dat weerhoudt die gastjes ervan om weer zo stoer te doen, het klinkt misschien wat cru, maar zo zet je ze wel op hun plaats, ze gedragen zich meestal zo omdat iedereen het maar pikt.
Neih, ik zal nooit als eerste beginnen te slaan, maar ik loop ook niet weg. Maar z'n vrienden namen 'm dus al mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:08 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
http://healthclubheijenoord.nl/krav+maga/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook nog tips voor een meisje van 1,65?
Ik heb al 2 vechtsporten beoefend. Maar ik ga geen tik uit delen als er iemand met een mes in zijn handen staat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
http://healthclubheijenoord.nl/krav+maga/
Onzin natuurlijk, ik heb geleerd dat je voor jezelf dient op te komen, ik heb in Presikhaaf gewoond waar het tuig constant onder mijn woning stond te blowen, ik heb één keer vriendelijk gevraagd om weg te gaan, maar ik kreeg alleen maar woorden over mijn kanker moeder om mijn oren, daarna heb ik ze laten we maar zeggen een corrigerende tik verkocht, ik heb ze nooit weer gezien, ja één keer bij het winkelcentrum, toen durfden ze me amper aan te kijken. Ik zeg niet dat geweld de oplossing is, integendeel maar soms kan je niet anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is alleen maar stoere praat waar je in de praktijk niks aan hebt.
Nou ja, Krav maga is de methode om je te verweren tegen wapens, waaronder messen, natuurlijk zal het real life wel schrikken zijn, maar daar train je ook naar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al 2 vechtsporten beoefend. Maar ik ga geen tik uit delen als er iemand met een mes in zijn handen staat.
Ja weet ik, maar ik heb al vaker in een situatie gestaan waar je niets meer hebt aan vechtsporten of wat dan ook. Dan sta je gewoon helemaal verschrikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Nou ja, Krav maga is de methode om je te verweren tegen wapens, waaronder messen, natuurlijk zal het real life wel schrikken zijn, maar daar train je ook naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |