Klinkt goed en ik heb niets te doen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
Voor wie nog geen plannen heeft voor zaterdagavond maar dan wel wil drinken voor weinig:
[ afbeelding ]
Oke, ik zal eens kijken, maar dan wil ik wel dat er veel meer komen!quote:
Echt? Ik woon er nu ook zo'n twee jaar, en heb het eigenlijk prima naar m'n zin.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:25 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet die rotzak wel een beetje gelijk geven hoor, ik woon er nu bijna 2 jaar en voel me nog steeds niet thuis hier.
Echt waar, ik had gehoopt dat ik mijn draai kon vinden hier maar kan er niet aan wennen. Sowieso niet aan een stad. En al helemaal niet deze.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Echt? Ik woon er nu ook zo'n twee jaar, en heb het eigenlijk prima naar m'n zin.
Alleen één dingetje, vanmorgen werd ik om 05:50 uur wakker, want er was iemand aan het ballen met z'n hond
Ik moet juist zeggen dat ik het heerlijk vind. Vanaf m'n zevende geboren en getogen in een durp, ben ik echt helemaal aan het genieten in de stad. Nu woon ik niet echt in het centrum, maar als ik wil ben ik er zo, en dat vind ik zo lekker. Er is van alles, en er is altijd wel wat te doen. Natuurlijk zijn er ook mindere punten, maar voorlopig ben ik hier nog niet weg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt waar, ik had gehoopt dat ik mijn draai kon vinden hier maar kan er niet aan wennen. Sowieso niet aan een stad. En al helemaal niet deze.
Om 10 voor half 6 al?die had er zin in vandaag.
Tof, ik ben er zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Klinkt goed en ik heb niets te doen...
Goed, dan zijn we al met 2 'oude rockers'.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, ik ben er zeker
En tlic als zich nog wat meer jonkies aanmelden
Oke, cafe het Moortgat is gezellig, de concertjes af en toe in het Gelredome zijn te doen, het natuurgebied is mooi, maar is dit dan alles? Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk ik ben alleen blij dat ik over een half jaartje in de Dom stad woon;)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Sonsbeek, de kroegen buiten de Korenmarkt, de evenementen, de mooie omgeving etc
Dat zal niet zo gauw gebeuren in The Move / The Stagequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef _Loki het volgende:
Ik kom niet want dan voel ik me zo jong en klein![]()
Ik ben ook jong en klein.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef _Loki het volgende:
Ik kom niet want dan voel ik me zo jong en klein![]()
Checkquote:
quote:
Hoe ontzettend coolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
In elke verdieping zit 1 hamster, aan fokken ga ik niet beginnen dan krioelt het binnenkort van die dingen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:22 schreef -Willempie- het volgende:
Koel!
Is dat hele ding voor die ene hamster of ga je fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |