abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91424538
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpgicon.jpggobo-small.gif perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91424591
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef danny130 het volgende:

[..]

Nee was ook niet verstandig / aardig van mij. Had het inderdaad verkeerd gebracht, maar ik heb netjes mijn excuses aangeboden en ze accepteerde het ook en heb haar veel succes gewenst verder met het zoeken.

Maar het is inderdaad niet netjes, want ze krijgt het waarschijnlijk wel vaker te horen, maar na een tijdje is het niet meer leuk voor die mensen.
Wat nou.. Die mensen? Kom op zeg!
pi_91424843
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat nou.. Die mensen? Kom op zeg!
Ik hou er verder maar over op. Het negatieve commentaar slaat soms nergens op.
Mensen met een wat minder uiterlijk, die vaker te horen krijgen dat ze niet heel aantrekkelijk zijn en dit keer op keer horen, dan snap ik dat het vervelend voor hun is. Dat vertelde ik net, kan jij mij dan vertellen wat ik verkeerd heb gezegd? :?
  zondag 16 januari 2011 @ 19:40:36 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425059
Hij snapt het echt niet ;(
pi_91425094
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef danny130 het volgende:

[..]

Ik hou er verder maar over op. Het negatieve commentaar slaat soms nergens op.
Mensen met een wat minder uiterlijk, die vaker te horen krijgen dat ze niet heel aantrekkelijk zijn en dit keer op keer horen, dan snap ik dat het vervelend voor hun is. Dat vertelde ik net, kan jij dan vertellen wat ik verkeerd heb gezegd? :?
Ja doordat je in jou post "die mensen" schrijft.. Zegt over jou dat je kortzichtig bent in mijn ogen. Maar goed!

Jij vind haar niet leuk, wilt niet zeggen dat zij dat vaker te horen krijgt he.. Smaken verschillen. Come on!

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 16-01-2011 19:42:06 (even verduidelijken) ]
pi_91425194
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:40 schreef Cue_ het volgende:
Hij snapt het echt niet ;(
Dat blijkt..
En in de bui die ik vandaag heb kan ik dat echt NIET uitstaan!
  zondag 16 januari 2011 @ 19:44:41 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425310
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat blijkt..
Bespaar je in ieder geval de moeite om het uit te leggen, want dat heeft echt geen zin. Ik mag voor hem hopen dat zijn toekomstige vriendin een ontzettend dom fotomodelletje is.. want anders komt ie nog in de problemen :)
pi_91425318
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat blijkt..
Maar genoeg over mij, laten we weer verder gaan tot de orde van de dag en lekker positief zijn ;)
Tuurlijk is er voor iedereen wel iemand te vinden, want niet alles draait om uiterlijk.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:45:45 #9
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_91425378
Zo, hoe is 't hier? :P Long time no see :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 16 januari 2011 @ 19:46:06 #10
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91425408
Hailoo. Is het een beetje sip hier vandaag?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:46:56 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425462
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Mister1977 het volgende:
Hailoo. Is het een beetje sip hier vandaag?
Nee hoor :) Lekker zondagje :D
pi_91425616
Om het tij enigzins te keren, heb ik een derde vraag. Kun je iemand gewoon een bericht sturen als gratis lid? Ik wil iemand even een berichtje sturen, maar dan begint dat ding te zeuren over "Full member". Het knopje voor "geinteresseerd" drukken kan wel. Maar daar staat een hartje bij. Geinteresseerd oké... Maar om er nu gelijk een hartje tegenaan te gooien. Ik wil gewoon even een grappig berichtje sturen. Is dit mogelijk?

Oh... Dank je wel Cue_. Heb het maar gewoon geprobeerd om op favoriet te klikken :o. "Living on the edge..."
  zondag 16 januari 2011 @ 19:51:19 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425714
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Marver8 het volgende:
Om het tijd enigzins te keren, heb ik een derde vraag. Kun je iemand gewoon een bericht sturen als gratis lid? Ik wil iemand even een berichtje sturen, maar dan begint dat ding te zeuren over "Full member". Het knopje voor "geinteresseerd" drukken kan wel. Maar daar staat een hartje bij. Geinteresseerd oké... Maar om er nu gelijk een hartje tegenaan te gooien. Ik wil gewoon even een grappig berichtje sturen. Is dit mogelijk?

Oh... Dank je wel Cue_. Heb het maar gewoon geprobeerd om op favoriet te klikken :o.
Verdiep je eens in de site, help functie ofzo ;)

Maar als gratis lid kan je alleen 'hartjes' sturen. Oftewel alleen die interesse-berichtjes.
Als fullmember (betalend) kan je ook echt berichtjes sturen naar de mensen.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:52:29 #14
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91425772
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor :) Lekker zondagje :D
Mooi! Wel jammer dat het weekend alweer bijna voorbij is he!
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_91425864
Wederom mijn dank Cue_.

Ja, de help heb ik al gebruikt. Alleen die is niet echt logisch opgebouwd. Hij zegt bijvoorbeeld wel dat je 10x een geinteresseerd bericht kunt sturen (aka het hartje), maar niet wat je vervolgens verder ermee kunt. Dan gaat het alleen om uiterlijke controle. Het stempel "knap" of "lelijk". Hoe kom je vervolgens in contact met iemand? Dat kan ik in de help niet vinden. Er zit ook geen zoekmogelijkheid -_-. Als je alleen een bordje met "jij bent leuk" omhoog kunt houden op basis van het uiterlijk kun je ook naar de kroeg gaan.
pi_91425971
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Marver8 het volgende:
Wederom mijn dank Cue_.

Ja, de help heb ik al gebruikt. Alleen die is niet echt logisch opgebouwd. Hij zegt bijvoorbeeld wel dat je 10x een geinteresseerd bericht kunt sturen (aka het hartje), maar niet wat je vervolgens verder ermee kunt. Dan gaat het alleen om uiterlijke controle. Het stempel "knap" of "lelijk". Hoe kom je vervolgens in contact met iemand? Dat kan ik in de help niet vinden. Er zit ook geen zoekmogelijkheid -_-. Als je alleen een bordje met "jij bent leuk" omhoog kunt houden op basis van het uiterlijk kun je ook naar de kroeg gaan.
Daar moet je dus betalend lid voor worden ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 19:59:56 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425976
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Marver8 het volgende:
Wederom mijn dank Cue_.

Wil je meer doen dan moet je dus het spreekwoordelijke drankje kopen.. of te wel betalend lid worden ;)
Of je reageert alleen bij mensen die dus wel betalend lid zijn (weet alleen niet meer of je dat als gratis lid kan zien). Die zien dat je dan gratis lid bent en als ze met je in contact willen komen dan kunnen ze altijd dus een berichtje sturen met hun mailadres erin.
pi_91426422
Mijn dank,

Hopelijk de laatste vraag. Hoe kom je dan in contact met iemand anders? Stel zij is ook geen betalend lid en reageert door bij mij te klikken "hartje". Dan hebben we dus beide naar mekaar een hartje gestuurd. En dan? Betalen om met elkaar in contact te komen? Als je klikt op hartje, kun je dan nog wel een klein berichtje meesturen?

Dat is wel een heel erg gelimiteerde demo dan.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:08:42 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91426521
Allebei geen betalend lid? Dan is het wachten totdat er 1 betalend lid wordt. :) Je kan namelijk geen berichten versturen als gratis lid.

De gratisaccounts zijn om een kijkje in de keuken te nemen en te zien wat het aanbod is. En bevalt je dat, dan willen ze graag geld zien :)
  zondag 16 januari 2011 @ 20:11:22 #20
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91426695
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Allebei geen betalend lid? Dan is het wachten totdat er 1 betalend lid wordt. :) Je kan namelijk geen berichten versturen als gratis lid.

De gratisaccounts zijn om een kijkje in de keuken te nemen en te zien wat het aanbod is. En bevalt je dat, dan willen ze graag geld zien :)
Over welke site gaat het?
Je kunt natuurlijk ook je e-mailadres cryptisch in de profieltekst verwerken. Heb je meteen een intelligentietest.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:12:40 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91426784
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Over welke site gaat het?
Je kunt natuurlijk ook je e-mailadres cryptisch in de profieltekst verwerken. Heb je meteen een intelligentietest.
RP (relatieplanet) Maar zo gaat het eigenlijk bij alle sites waar je betalend lid kan zijn.

Zou kunnen, maar dan moet je het wel heel cryptisch doen, want de meeste profielteksten worden volgens mij soort van gecontroleerd.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:21:36 #22
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91427383
Opeenvolgende priemgetallen vormen je emailadres. Zoiets.
pi_91428759
Hmmm, is iets als naam [at] chello [puntje] nederland te opzichtig?

Voorlopig ligt de site eruit. Wanneer die online is neem ik gewoon een abo voor 1 maand. Maar Cue_ één ding is nog niet helemaal duidelijk. Als ik betaal en zij niet. Kan ze dan wel antwoorden? Omdat je zei dat de andere niet kan versturen. Voordat ik zodadelijk een vraag stel waarop zij niet kan antwoorden.

Lastig, lastig allemaal...
  zondag 16 januari 2011 @ 20:39:57 #24
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91428772
Nou? Wordt er nog gedate?
pi_91429300
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Mister1977 het volgende:
Nee ben net gestopt, volgende week weer. Het is nu even tijd om lekker een goede film te kijken O+
  zondag 16 januari 2011 @ 20:46:27 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91429325
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Marver8 het volgende:
Hmmm, is iets als naam [at] chello [puntje] nederland te opzichtig?

Voorlopig ligt de site eruit. Wanneer die online is neem ik gewoon een abo voor 1 maand. Maar Cue_ één ding is nog niet helemaal duidelijk. Als ik betaal en zij niet. Kan ze dan wel antwoorden? Omdat je zei dat de andere niet kan versturen. Voordat ik zodadelijk een vraag stel waarop zij niet kan antwoorden.

Lastig, lastig allemaal...
Gratis lid: Geen berichtjes, alleen interesse
Betalend lid: Berichtjes en interesse

Lijkt mij vrij duidelijk dat je dus als gratis lid ook niet kan reageren met een berichtje op een betalend lid. Dus kan je als betalend lid beter gelijk je mailadres meesturen bv.
(ze kan hoogstens reageren met een interesseberichtje op jouw gewone bericht)

Ow en je email zo opzichtig wordt nooit goedgekeurd dacht ik, maar je kan het altijd proberen. Je merkt het natuurlijk vanzelf wel.
pi_91430097
Nogmaals dank voor het opweg helpen van deze arme jongen. Ik heb maar gewoon een hartje gestuurd. Dus we zullen wel zien (of horen...).
  zondag 16 januari 2011 @ 20:56:43 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91430286
Zijn er ook datingsites voor typische nerds?

Of moet ik dit idee snel ten uitvoer gaan brengen in Nederland? :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 16 januari 2011 @ 21:02:41 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91430847
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef DustPuppy het volgende:
Zijn er ook datingsites voor typische nerds?

Of moet ik dit idee snel ten uitvoer gaan brengen in Nederland? :P
Wil je als typische nerd ook een typisch nerdische vriendin? ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 21:03:56 #30
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91430986
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wil je als typische nerd ook een typisch nerdische vriendin? ;)
Toch wel handig als je een beetje over dezelfde onderwerpen kunt praten :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_91431248
DP, het meisje waar ik zojuist heb gereageerd stelde dat ze "owned" met Call of Duty. Nuff said....
  zondag 16 januari 2011 @ 21:08:03 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91431409
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Marver8 het volgende:
DP, het meisje waar ik zojuist heb gereageerd stelde dat ze "owned" met Call of Duty. Nuff said....
Why would anybody admit that in public? :P
pi_91432447
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Marver8 het volgende:
De nachtmerrie van elke jongen(in elk geval die van mij).
Schat kom we gaan naar buiten. Vriendin: Nee sorry nog maar 1 potje .. . Ik ownn ze allemaal

Brrr --> exit
pi_91433123
Ik ben meer iemand die denkt in termen als "en" in plaats van "of". Ik zoek iemand die samen leuke dingen wil doen, maar die zich ook binnen kan vermaken. Als we dan gelijke hobby's hebben is dat mooi meegenomen. Wie kan nou 7 dagen per week de deur uitgaan? Een strandwandeling is leuk, maar niet als het giet. Je gaat niet iedere dag naar de bios en 7 maal per week kroeg is nou ook niet helemaal van: laten we een dansje doen
\o/
o//
\\o
o//
\\o
pi_91440609
Net Paiq uitgeprobeerd, beetje wennen. Niet te ingewikkeld en niet teveel vragen. Wel jammer dat ik niet meteen fotos kan zien, dan zou ik sneller kunnen nexten... (of de anderen mij dan he,...)

Niet dat ik elk niet mooi meisje meteen next maar sommigen zijn gewoon meteen mijn type niet...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_91444336
TVP ondanks dat de koek eigelijk wel op is.
Heb geen zin meer om nog regelmatig berichten de deur uit te doen :{ log eigelijk ook nauwelijks nog in.

En de reacties die ik veelal hier in deze reeks krijg zijn ook al niet om over naar huis te schrijven ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 07:50:30 #37
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91449947
Wat zijn de goede gratis sites eigenlijk, want ik wil best eens kijken, maar om er nou geld voor neer te leggen.
pi_91451477
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:50 schreef DustPuppy het volgende:
Wat zijn de goede gratis sites eigenlijk, want ik wil best eens kijken, maar om er nou geld voor neer te leggen.
Paiq, Okcupid, Knuz (Als je geluk hebt, zit er weleens wat leuks tussen)
pi_91457518
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Mister1977 het volgende:
ik wil daten
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 17 januari 2011 @ 12:54:35 #40
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91458166
This is fucking brilliant:
The mathematics of beauty
pi_91458216
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
This is fucking brilliant:
The mathematics of beauty
Die was al eens voorbijgekomen.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:56:56 #42
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91458272
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Die was al eens voorbijgekomen.
Maar ik zie 'm nu pas! :6
  maandag 17 januari 2011 @ 15:05:16 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91464388
quote:
Afzender: sweetcruz
Datum: 17/01/2011 02:50
Titel: Hallo
Inhoud:
Hi,i am Charlotte I really like all you wrote about yourself and i would like to know more what do you seek on here?

Hallo, ik ben Charlotte Ik hou echt van alles wat je schreef over jezelf en ik zou graag meer weten wat te doen hier in te winnen over?
Je zou zeggen: fake! Maar wel apart dat deze terroristische datingsite-groepering voor de verandering geen ultrastrakke Russische tienersletjes gebruikt, maar het wat vollere (vettige) segment. http://www.knuz.nl/fotos-prs/04/269504/3.jpg?493428

Verder kreeg ik vannacht ook nog het bericht van één of ander dronken geval. Denk ik. Haar titel kende een hoogpoëtisch karakter, dus ik verwachtte al veel toen ik dat in m'n inbox las. Een combinatie van humor, intelligentie, spontaniteit en gevoel voor traditie en cultuur, samengepakt in één zin:

quote:
Titel: omg wuahahahhahaha
Het bericht was erna volgde klopte op zich wel met de titel.

quote:
Inhoud:
Nou, good job dude... meestal lees ik geen lange profielen maar ik moet zeggen jouw profiel is te grappig....
en ja ik hou van honderd puntjes............................................... ennem wat wilde ik nou ook alweer zeggen ahahhaa... whatever dude ik weet het niet meer... het is te laat....
Nou, ik heb me kapot gelachen.... thx

Gr
R
Dan hebben we nog de iets minder positieve Loesoe, die vindt dat ik vrouwen maar gewoon thuis op moet gaan zoeken om mijn kritiekpunten tegen ze te vertellen. Helaas ontbreekt het me aan tijd en motivatie om deze tip daadwerkelijk ten uitvoer te brengen.

quote:
Afzender: loesoe
Datum: 13/01/2011 15:16
Titel: Haii
Inhoud:
Je kunt ook ergens anders mensen af gaan zeiken, mocht je dat persé willen.
Prima dat je kritiek heb, meld dat dan recht in het gezicht van mensen, en niet op deze manier.

xMarloes
Wel lief dat ik nog een 'x' krijg. O+
Gourmetten of steengrillen?
pi_91464642
quote:
Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je zou zeggen: fake! Maar wel apart dat deze terroristische datingsite-groepering voor de verandering geen ultrastrakke Russische tienersletjes gebruikt, maar het wat vollere (vettige) segment. http://www.knuz.nl/fotos-prs/04/269504/3.jpg?493428

Verder kreeg ik vannacht ook nog het bericht van één of ander dronken geval. Denk ik. Haar titel kende een hoogpoëtisch karakter, dus ik verwachtte al veel toen ik dat in m'n inbox las. Een combinatie van humor, intelligentie, spontaniteit en gevoel voor traditie en cultuur, samengepakt in één zin:

[..]

Het bericht was erna volgde klopte op zich wel met de titel.

[..]

Dan hebben we nog de iets minder positieve Loesoe, die vindt dat ik vrouwen maar gewoon thuis op moet gaan zoeken om mijn kritiekpunten tegen ze te vertellen. Helaas ontbreekt het me aan tijd en motivatie om deze tip daadwerkelijk ten uitvoer te brengen.

[..]

Wel lief dat ik nog een 'x' krijg. O+
Jij krijgt altijd wel leuke berichtjes he!
pi_91468365
wow, ik ga ook lid worden, beetje afleiding en lol kan ik wel gebruiken :P
pi_91484234
Ja hoi!

Dames, ik heb een vraag aan jullie. Vast al vaker gesteld maar ik heb niet zo'n trek om even 90 topics door te spitten :P
Jullie krijgen vast dagelijks bakken vol berichtjes van allerlei losgeslagen dekhengsten, en het logische gevolg is dan dat je aan de hand van het bericht zelf en eventueel de foto's gaat filteren. En dat zou ik ook doen, dus wat dat betreft is er niks aan de hand. Maar hoe vind je dan de goeie kerels die niet meteen met je tussen de lakens willen? Of anders gezegd: hoe scheid je het kaf van het koren?
Het punt is uiteraard dat ik weliswaar niet heel lelijk ben, maar wel hooguit een middenmoter wat betreft de looks. En dat is toch het eerste waar je tegenaan kijkt, ondanks dat dat ook maar de buitenkant is. Je moet er toch een beetje de kriebels van kunnen krijgen, nietwaar? Eigenlijk is de vraag van vandaag dus: hoe val ik tussen al die anderen toch op een positieve manier op, als ik niet net uit een of ander ondergoedmodeblad ontsnapt ben en niet altijd even vlot babbel?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91485998
Van de Knuz site:

en voordat je verder leest is het wel belangrijk om 1 ding van me te weten en dat is dat ik biseksueel ben en op dit moment een relatie heb met een vrouw die ook biseksueel is. maar ja omdat we allebei biseksueel zijn blijft het verlangen ook bestaan naar een man. tja en dat betekent eigenlijk dat je 2 vrouwen krijgt voor de prijs van 1 :)

wat zoek ik: een man die sterk in zijn schoenen staat en kan omgaan met een biseksuele vrouw en open minded genoeg is om zelfs voor een relatie met 2 vrouwen tegelijk te gaan. Een man die dit niet ziet als iets wat alleen maar spannend is en wiens fantasie op hol slaat bij de gedachte aan een trio maar die echt serieus denkt een relatie met 2 vrouwen aan te kunnen en liefde en intimiteit met 2 vrouwen wil delen en wel in is voor een spannend en enerverend leven.

Als dat geen vele reacties gaat opleveren :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_91486130
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende: Eigenlijk is de vraag van vandaag dus: hoe val ik tussen al die anderen toch op een positieve manier op, als ik niet net uit een of ander ondergoedmodeblad ontsnapt ben en niet altijd even vlot babbel?
Waarom zou je willen opvallen? De meeste mensen die alleen beoordelen op basis van uiterlijk kun je beter omheen lopen. Soms zie ik knappe mensen, die toch niet mooi zijn. Er zit ook een wezenlijk verschil tussen. Een mooi meisje biedt een totaalbeeld.

Iemand valt bij mij op met humor, gelijke interesse's en normale informatie. Soms kom ik profielen tegen met allerlei informatie hoe populair ze wel niet zijn, hoeveel reacties ze wel niet krijgen, posten ze E-mail berichtjes die ze ervaren alszijnde "sneu". Doe toch normaal man o_O.

Ik heb nog foto's van een modellenshoot. Toch staan die er niet op. Andere mensen doen dat misschien wel. Helaas kan het dan alleen maar tegenvallen.

P.S. ligt het aan mij, of ligt die site er om de haverklap uit (RP).
pi_91487264
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Marver8 het volgende:

[..]

Waarom zou je willen opvallen? De meeste mensen die alleen beoordelen op basis van uiterlijk kun je beter omheen lopen. Soms zie ik knappe mensen, die toch niet mooi zijn. Er zit ook een wezenlijk verschil tussen. Een mooi meisje biedt een totaalbeeld.

Iemand valt bij mij op met humor, gelijke interesse's en normale informatie. Soms kom ik profielen tegen met allerlei informatie hoe populair ze wel niet zijn, hoeveel reacties ze wel niet krijgen, posten ze E-mail berichtjes die ze ervaren alszijnde "sneu". Doe toch normaal man o_O.

Ik heb nog foto's van een modellenshoot. Toch staan die er niet op. Andere mensen doen dat misschien wel. Helaas kan het dan alleen maar tegenvallen.

P.S. ligt het aan mij, of ligt die site er om de haverklap uit (RP).
Ik bedoel 'opvallen' vooral in de zin van er bovenuit steken op een of andere manier. Op zo'n manier dat er toch even nagedacht wordt voor er op 'next' geklikt wordt. Uiteraard is uiterlijk niet alles, maar als je het toch voor het kiezen hebt kan ik me voorstellen dat het meetelt in de overweging :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91490075
Betaalde leden (bijvoorbeeld op RP) komen hoger in de zoekresultaten. Bovendien zie je op RP ook direct informatie over iemand (vind ik wel prettig). Een paar pakkende zinnen is voldoende (in mijn geval) om me over te halen het profiel nader te bekijken. Humor is altijd goed. Niet te kritisch en kort maar krachtig.

Wat is je tekst nu? Dan kunnen wij beoordelen wat opvalt (positief of negatief).

Oh P.S. ben van het weekend pas begonnen, dus ben geenzins een expert. :o
pi_91495486
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Van de Knuz site:

en voordat je verder leest is het wel belangrijk om 1 ding van me te weten en dat is dat ik biseksueel ben en op dit moment een relatie heb met een vrouw die ook biseksueel is. maar ja omdat we allebei biseksueel zijn blijft het verlangen ook bestaan naar een man. tja en dat betekent eigenlijk dat je 2 vrouwen krijgt voor de prijs van 1 :)

wat zoek ik: een man die sterk in zijn schoenen staat en kan omgaan met een biseksuele vrouw en open minded genoeg is om zelfs voor een relatie met 2 vrouwen tegelijk te gaan. Een man die dit niet ziet als iets wat alleen maar spannend is en wiens fantasie op hol slaat bij de gedachte aan een trio maar die echt serieus denkt een relatie met 2 vrouwen aan te kunnen en liefde en intimiteit met 2 vrouwen wil delen en wel in is voor een spannend en enerverend leven.

Als dat geen vele reacties gaat opleveren :Y
Ik vind het wel een mooi initiatief, hoop voor ze dat ze wel serieuze reacties krijgen. Klinkt ook wel gezellig, maar je moet maar net met zijn allen klikken natuurlijk :)
pi_91504758
Ow great, nu kun je op paiq zien wie jouw foto een hoge beoordeling heeft gegeven. Ik wil het niet weten nadat ik er 1 heb gezien :X.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:15:04 #53
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91506267
Jemig, ik heb een keer zo'n stapel van 100 doorgewerkt, maar je krijgt er praktisch niets voor terug. Je krijgt een samenvatting van je beoordelingen: wie op de site het beste scoort, wie jij hoger hebt geranked dan anderen, en wie bij jou de hoogste index hebben.

Die middelste categorie zou je nog wat mee kunnen omdat je daar misschien wat meer kans maakt ofzo.

Maar het is best veel werk om 100 van die fotos te ranken en elke keer weer dezelfde fotos voorbij te zien komen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:35:45 #54
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_91520890
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ow great, nu kun je op paiq zien wie jouw foto een hoge beoordeling heeft gegeven. Ik wil het niet weten nadat ik er 1 heb gezien :X.
Waar zie je dit dan?
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_91524555
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef Skele_Wiewou het volgende:

[..]

Waar zie je dit dan?
Bij de openstaande V&A/icebreakers/ongelezen berichten-schermpje.
pi_91545301
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Van OKCupid kreeg ik een mailtje dat ik na een bepaald aantal positieve ratings via de Quickmatch en Quivers voortaan in de categorie bovengemiddeld aantrekkelijke users val, en derhalve zal ik ook meer matches krijgen die ook in deze categorie vallen :+

..Nice, wel :D
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  woensdag 19 januari 2011 @ 00:48:45 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91547199
Oeh godver al m'n fotoscores van paiq zijn weg! :(

Gelukkig had ik een printscreentje gemaakt toen ik twee 10'en en een paar hoge negens stond. (Op de schaal van kansloos ook een 10, trouwens :'))
pi_91547732
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Silenus het volgende:
Oeh godver al m'n fotoscores van paiq zijn weg! :(

Gelukkig had ik een printscreentje gemaakt toen ik twee 10'en en een paar hoge negens stond. (Op de schaal van kansloos ook een 10, trouwens :'))
heb je hem ingelijst en naast je andere papieren bewijzen van grootse overwinningen aan de muur gehangen? Je weet wel, je B-diploma zwemmen en veterstrikdiploma enzo (8>
  woensdag 19 januari 2011 @ 01:36:02 #59
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_91548203
Paiq, afstand: 8963 km :')

En al 4 dates met dezelfde. Moet het binnenkort maar afkappen.
Haha wel grappig om fokkers terug te zien in de rij van mannen die je foto hoog hebben beoordeelt :P

[ Bericht 24% gewijzigd door love_sharon op 19-01-2011 04:07:00 ]
pi_91552441
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:36 schreef love_sharon het volgende:

Haha wel grappig om fokkers terug te zien in de rij van mannen die je foto hoog hebben beoordeelt :P
Ik heb even in je fobo gekeken, maar ik val daar dus ook onder :P Je stond bij mij op de 1e plaats zelf haha en je had ook nog de hoogste paiq index :9~
pi_91552475
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Van OKCupid kreeg ik een mailtje dat ik na een bepaald aantal positieve ratings via de Quickmatch en Quivers voortaan in de categorie bovengemiddeld aantrekkelijke users val, en derhalve zal ik ook meer matches krijgen die ook in deze categorie vallen :+

..Nice, wel :D
Het lijkt eigenlijk dat je dit vanzelf na een tijdje wel krijgt. Volgens mij heeft iedereen hier die op OKCupid staat het wel een keer gehad...
Mooie truc van ze wel ;)
pi_91554574
Zo net zo'n stapel van 100 doorgewerkt op Paiq, wat een werk!

Wel grappig degene die ik het hoogst beoordeeld had, hadden ze net daar voor aan mij gematcht..

*Goed tijdverdrijf :P*
pi_91561692
En erg grappig dat ik foto's tegenkom van fokkers!
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:53:13 #64
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_91562526
Hoi allemaal,

ben nieuw in dit topic en sta ook ingeschreven bij RP. Een grote ellende eerlijk gezegd, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Krijg zo goed als geen reacties, maar dat zal wel komen omdat ik mijn foto op aanvraag heb staan. Daarvoor werd ik beetje simpel van de stompzinnige berichten die gestuurd werden.
Er zitten hier dus een heel stel ervaringsdeskundigen. Welke site wordt als beste ervaren? en wat zijn nu goede do's en don'ts?
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:07:15 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_91565881
Als je geen foto hebt is het niet meer dan logisch dat je alleen reacties krijgt van de meest wanhopige "als het maar een kut heeft" types...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_91566506
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:53 schreef QueenR het volgende:
Hoi allemaal,

ben nieuw in dit topic en sta ook ingeschreven bij RP. Een grote ellende eerlijk gezegd, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Krijg zo goed als geen reacties, maar dat zal wel komen omdat ik mijn foto op aanvraag heb staan. Daarvoor werd ik beetje simpel van de stompzinnige berichten die gestuurd werden.
Er zitten hier dus een heel stel ervaringsdeskundigen. Welke site wordt als beste ervaren? en wat zijn nu goede do's en don'ts?
Als ik zo even op je fobo kijk kan ik me voorstellen dat je stompzinnige reacties krijgt (die krijg je daar ook al zo te zien :') ). Zonder foto ga je inderdaad weinig reacties krijgen, misschien iets serieuzer, maar waarschijnlijk ook niet waar je op zit te wachten.

Je zou Paiq kunnen proberen, daar wordt je automatisch gekoppeld en begin je met chatten en wordt later de foto pas zichtbaar. Of je zou e-matching kunnen proberen?

OKCupid is een andere populaire site hier, maar het gemiddelde publiek daar is wat jonger dan jij ben ik bang.
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:24:38 #67
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_91566896
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:08 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

heb je hem ingelijst en naast je andere papieren bewijzen van grootse overwinningen aan de muur gehangen? Je weet wel, je B-diploma zwemmen en veterstrikdiploma enzo (8>
Is daar iets mis mee dan? Ik heb er behang van laten maken en heb m'n woonkamer ermee behangen. 8-)
It's about being boss, not being the boss...
pi_91567694
Ik ben opzoek naar een datingsite met kleinere vrouwen aangezien ik zelf niet zo groot ben. Welke raden jullie aan?
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:27:00 #69
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_91572192
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef thaeastwood het volgende:
Ik ben opzoek naar een datingsite met kleinere vrouwen aangezien ik zelf niet zo groot ben. Welke raden jullie aan?
plop-dating.nl is dan wel wat voor jou denk ik.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 14:53 schreef QueenR het volgende:
Hoi allemaal,

Zonder foto, daar begin ik ook niet aan. Als je een foto plaatst zal je nog veel méér idiote berichtjes krijgen, maar ook wat normale mensen. Het alternatief is dat je zelf berichtjes gaat sturen, dan hou je zelf de regie.

Mijn lange afstand date is op de lange baan geschoven. Dan kom je al snel in weekenden terecht, en die zitten nu eenmaal vaak vol. Laat het nu aan haar om met een datum te komen.

Zaterdag date met leuk meisje van rp.

En hebben we nu al verslag van Spirit?
Overal verstand van.
pi_91576884
quote:

Ah, dat ben jij dus.
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:20:32 #71
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_91578779
Bedankt voor de tips. Uiteraard snap ik zelf ook wel dat het zonder foto een stuk minder aantrekkelijk is. Ik heb gewoon niet zoveel zin in al die domme opmerkingen die ik dan kreeg. Wilde eens kijken wat voor berichten je krijgt als ze enkel de omschrijving hebben. Zal binnenkort eens een tijdje foto zichtbaar maken, kijken of dat scheelt.

E-matching kan ik wel proberen, dat Paiq ken ik niet. Zal eens kijken!! :)
pi_91585909
ik denk, ik kijk hier weer eens, zie ik de mij bekende namen weer terug. Mijn vertrouwen in datingsites, wat doen jullie!? :'(
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_91586190
quote:
9s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik denk, ik kijk hier weer eens, zie ik de mij bekende namen weer terug. Mijn vertrouwen in datingsites, wat doen jullie!? :'(
Op jou wachten in dit topic? :P
pi_91590304
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Op jou wachten in dit topic? :P
dat spreekt voor zich 8-)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_91591302
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat spreekt voor zich 8-)
Natuurlijk. Heb je nog wat date-verhalen?
pi_91591883
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ben mijn positieve date-eraringen aan het delen :D
pi_91593476
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Natuurlijk. Heb je nog wat date-verhalen?
Ik vind het vinden van een baan ietsje belangrijker en dat is al moeilijk zat. -O-
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_91593681
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:45 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Ik vind het vinden van een baan ietsje belangrijker en dat is al moeilijk zat. -O-
Nog niks kunnen vinden? Dat is wel heel naar zeg -O-.
pi_91593842
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Nog niks kunnen vinden? Dat is wel heel naar zeg -O-.
zacht uitgedrukt :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_91598752
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Marver8 het volgende:

Nu ben ik bezig met mijn verhaaltje voor op RP en zoek eigenlijk wat tips van de pro's. Hebben jullie op- of aanmerkingen naar aanleiding van de volgende tekst? En komt het dikgedrukte stuk over alszijnde "issues"? Want dat is niet de bedoeling namelijk o_O.

Hallo, mijn naam is Marcel en ik woon in een 23-onder-1 kap appartementcomplex in de regio Rotterdam.

In het dagelijks leven ben ik ICT consultant. Dat maakt mij wellicht een beetje een nerd, maar ik hou er geen dubbele levens op na in virtuele (online) werelden, Star Trek is niet aan mij besteed en mijn appartement bevindt zich op de 5e (in plaats van in de kelder van mijn oudelijk huis).

Eén dag in de week studeer ik daarnaast aan de universiteit van Leiden. Ik ben ambitieus en wil best een paar uurtjes vrije tijd besteden aan mijn studie in de hoop dat dat later een goede baan oplevert. Dat maakt het leven toch iets makkelijker. Mijn motto: "Als ik morgen niet onder een bus lig, moet ik nog 50 jaar". Uiteraard moet er ook geleefd worden.

Ik zoek een lieve, spontane en leuke meid die er graag opuit gaat, maar zich ook gewoon binnenhuis kan vermaken.

Afknappers zijn vrouwen die ziektes als bijvoegelijk naamwoord gebruiken, vaste bezoeker zijn van het VIVA forum om te klagen over mannen - terwijl vrij evident is dat zij gewoon op de verkeerde types vallen of fixeren op het uiterlijk -, of sletjes. Daarnaast graag ook geen vrouwen (of meisjes) van ~20 die al meerdere kinderen hebben, vaak ook nog met een cultureel diversiteitsbeleid waar de gemiddelde PVDA-stemmert alleen maar van kan dromen.

Bedankt voor de lachbui die je mij hebt gegeven _O-
Ik dacht eerst: het begint weer zo typisch nerderig onzeker, dit verhaaltje maar daarna je motto en je diversiteitsbeleid :')

Anyway, toch gaat het hem niet worden. Haal dat ICT eruit, en je voorkeuren kan je ook beetje in het midden laten. Wel zeggen dat je voorkeuren hebt, maar dat de ander dat snel genoeg merkt :P

Ohja, en anders probeer je Paiq ook, hoef je geen profielen te brouwen lekker simpel :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:26:50 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91601252
Ik stap officieel van de relatiesites af. Merk dat ik daar niet voor ben weggelegd. Heb zelden de zin erin om daar actief mee bezig te zijn en dat is toch wel nodig bij een site als paiq enzo.
En het is mij allemaal te geforceerd op het daten. Mocht ik het via het internet regelen dan werkt een site als fok toch stukken beter voor mij.

Natuurlijk blijf ik het hier wel volgen, zitten gelukkig wel eens leuke verhalen tussen :P
pi_91601846
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 02:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bedankt voor de lachbui die je mij hebt gegeven _O-
Ik dacht eerst: het begint weer zo typisch nerderig onzeker, dit verhaaltje maar daarna je motto en je diversiteitsbeleid :')

Anyway, toch gaat het hem niet worden. Haal dat ICT eruit, en je voorkeuren kan je ook beetje in het midden laten. Wel zeggen dat je voorkeuren hebt, maar dat de ander dat snel genoeg merkt :P

Ohja, en anders probeer je Paiq ook, hoef je geen profielen te brouwen lekker simpel :D
Zeur! Ik vind em leuk zo en niks mis met ICT etc :)
Sarcasme. Herken het.
pi_91602728
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik stap officieel van de relatiesites af. Merk dat ik daar niet voor ben weggelegd. Heb zelden de zin erin om daar actief mee bezig te zijn en dat is toch wel nodig bij een site als paiq enzo.
En het is mij allemaal te geforceerd op het daten. Mocht ik het via het internet regelen dan werkt een site als fok toch stukken beter voor mij.

Natuurlijk blijf ik het hier wel volgen, zitten gelukkig wel eens leuke verhalen tussen :P
Mjah... ben het wel met je eens. Ook al ben ik net lid van Paiq, het boeit me nog niet echt. 13 min lang chatten en eindelijk zie ik de foto en is ze totaal mijn type niet.

Ik kan nog meer sites proberen maar eerlijk gezegd probeer ik het liever via real. Weet niet goed waarom ik datesites overwoog, denk dat ik het (te) makkelijk vond klinken. Zo vanaf je pc onbekende vrouwen scoren. Maar het blijkt toch veel werk of veel (nou ja) geld te kosten.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:38:11 #84
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_91607093
Het valt me op dat er de laatste tijd echt bizar veel reclames op TV zijn voor datingsites.

quote:

Dit begin ik ook een beetje te krijgen. Sowieso spreek ik liever sneller af dan eerst lang moeten chatten/mailen/msn'en. Dan weet je gelijk of er een klik is.

Maar goed, het is af en toe wel prima voor verloren uurtjes. :)
pi_91608153
Ola,

Al een tijdje weer niet geweest hiero, maar weer eens tijd om terug te komen en gezellig een beetje mee te kletsen.

Ben een tijdje betalend lid geweest van RP, een bak berichten eruit gestuurd, maar ja, ben niet zo heel goed in een eerste berichtje sturen. En de hele partij aan gebroken hartjes die je dan terug krijgt, daar wordt je ook niet vrolijk van. Zo slecht zie ik er ook weer niet uit :P Dat ik een beetje introvert naar dames to ben, en zelf niet zo heel veel zin heb om de extrovert uit te gaan hangen en al het initiatief te moeten ondernemen, zal ook niet veel geholpen hebben.

Maar goed, ik weet niet goed wat ik met die datingsites aan moet. Ik heb zelf een beetje het gevoel dat de dames liever achteruithangen en wachten op die ene lekkere gast met een luke babbel, en de rest (die eigenlijk ontzettend aardig is!!) aan de kant schuift.

Of misschien ben ik soms wel een beetje cynisch!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:05:43 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91608165
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:38 schreef T3rr0r het volgende:
Het valt me op dat er de laatste tijd echt bizar veel reclames op TV zijn voor datingsites.

Dit begin ik ook een beetje te krijgen. Sowieso spreek ik liever sneller af dan eerst lang moeten chatten/mailen/msn'en. Dan weet je gelijk of er een klik is.

Maar goed, het is af en toe wel prima voor verloren uurtjes. :)
Dat snel afspreken kan natuurlijk altijd he. Doe een gesprekje, bevalt dat, spreek iets af. De vraag is dan of die ander er hetzelfde over denkt. En je merkt dat het online toch vaak wat afwachtender (is dat een woord? :') ) is.
pi_91610495
quote:

Bij zo'n onschuldig smoeltje zou ik me voornamelijk schuldig voelen als ik je zou daten :o.
I was an atheist until I realized I was God
pi_91610718
quote:
Mocht ik het via het internet regelen dan werkt een site als fok toch stukken beter voor mij.
:').
pi_91610838
quote:
8s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bij zo'n onschuldig smoeltje zou ik me voornamelijk schuldig voelen als ik je zou daten :o.
had je bij mij anders ook geen last van.. :{w
pi_91610948
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef Fabeldiertje het volgende:
had je bij mij anders ook geen last van.. :{w
Volgens mij heb ik zelfs letterlijk zoiets in 1 van de eerste smsjes naar je gezet :X.
pi_91611170
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik zelfs letterlijk zoiets in 1 van de eerste smsjes naar je gezet :X.
zou kunnen..stom dat ik de bijgaande waarschuwing in de wind heb geslagen |:(
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:18:19 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91611462
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef kastanova het volgende:

:').
Oke, zit hier al wat langer, maar als je kijkt hoeveel mensen ik ontmoet heb en zelfs twee officiele dates gehad.
Maar wat ik meer bedoel te zeggen is dat het gewone contact waar eventueel een afspraak uit voortkomt beter bij mij werkt dan echt op zoek te gaan naar datemateriaal om vervolgens zo'n echte date te hebben, waarbij je meer bezig bent om de ander te keuren (voor mijn gevoel dan) dan een gezellige tijd te hebben, zonder al die poespas.

Lijkt mij een mooie lange zin :')
pi_91611552
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oke, zit hier al wat langer, maar als je kijkt hoeveel mensen ik ontmoet heb en zelfs twee officiele dates gehad.
Maar wat ik meer bedoel te zeggen is dat het gewone contact waar eventueel een afspraak uit voortkomt beter bij mij werkt dan echt op zoek te gaan naar datemateriaal om vervolgens zo'n echte date te hebben, waarbij je meer bezig bent om de ander te keuren (voor mijn gevoel dan) dan een gezellige tijd te hebben, zonder al die poespas.

Lijkt mij een mooie lange zin :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_91612048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef Fabeldiertje het volgende:
zou kunnen..stom dat ik de bijgaande waarschuwing in de wind heb geslagen |:(
Tja, vrouwen en naar me luisteren, het zal vrees ik altijd een problematische combinatie blijven...
pi_91612119
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Dan zou ik toch dringend eens andere criteria gaan hanteren qua datepartners :o.
pi_91612124
quote:
15s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef kastanova het volgende:
Tja, vrouwen en luisteren, het zal altijd een problematische combinatie blijven...
Fixed. ;)
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:02:28 #97
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_91613474
quote:
8s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar goed dat andere mannen daar geen last van hebben :7

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:31 schreef danny130 het volgende:

[..]

Ik heb even in je fobo gekeken, maar ik val daar dus ook onder :P Je stond bij mij op de 1e plaats zelf haha en je had ook nog de hoogste paiq index :9~
Beetje jammer van de ' :9~ '. Verpest toch wel het indirecte compliment doordat ik nu het gevoel heb dat je een oversekste tiener bent ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ah, dat ben jij dus.
Jep.

Overmorgen 5e date. Hij begon laatst over een NAP, Niet Aanvals Pack zoals het in mijn vriendinnengroep genoemd wordt :P , maar heb er maar over heen gepraat. Ik weet niet wat ik wil en zolang ik er niet zeker van ben begin ik geen relatie. Maar blijkbaar kies ik altijd de verkeerde mannen daarvoor uit :')

[ Bericht 0% gewijzigd door love_sharon op 20-01-2011 15:08:04 ]
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:04:28 #98
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_91613558
Wat is een NAP nou weer?
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:06:55 #99
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_91613640
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef T3rr0r het volgende:
Wat is een NAP nou weer?
Simpel gezegd: exclusief daten.
Maar iedereen zegt hier altijd NAP. :P
pi_91613820
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef love_sharon het volgende:
Maar goed dat andere mannen daar geen last van hebben :7
Je bedoelt al die mannen waarbij je al na 1 of 2 dates een nieuwe RP zoektocht op touw zet? :7.

quote:
Maar blijkbaar kies ik altijd de verkeerde mannen daarvoor uit :')
Dat zeg ik 14.gif
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:12:34 #101
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_91613886
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je bedoelt al die mannen waarbij je al na 1 of 2 dates een nieuwe RP zoektocht op touw zet? :7.

[..]

Dat zeg ik [ afbeelding ]
De meeste zijn niet van internet, en als ze het al zijn dan natuurlijk van Paiq 8-)
pi_91613929
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef love_sharon het volgende:

[..]

De meeste zijn niet van internet, en als ze het al zijn dan natuurlijk van Paiq 8-)
M'n punt blijft echter fier overeind :Y).
pi_91613990
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zeur! Ik vind em leuk zo en niks mis met ICT etc :)
Nou, nu hoef je hem niet benaderen via RP :P Weer een fokdate erbij? c_/
pi_91614041
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef love_sharon het volgende:

Jep.

Overmorgen 5e date. Hij begon laatst over een NAP, Niet Aanvals Pack zoals het in mijn vriendinnengroep genoemd wordt :P , maar heb er maar over heen gepraat. Ik weet niet wat ik wil en zolang ik er niet zeker van ben begin ik geen relatie. Maar blijkbaar kies ik altijd de verkeerde mannen daarvoor uit :')
Je weet het adagium van mannen he? Zolang vrouwen zich niet als gewillig relatiemateriaal opstellen worden ze juist interessanter als relatiemateriaal...
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:27:00 #105
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_91614456
Ik loop al mijn paiq-matches steeds mis. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:34:26 #106
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_91614755
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

M'n punt blijft echter fier overeind :Y).
Wat was je punt dan? Die heb ik serieus niet meegekregen.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je weet het adagium van mannen he? Zolang vrouwen zich niet als gewillig relatiemateriaal opstellen worden ze juist interessanter als relatiemateriaal...
Hm ik dacht dat mannen in de afgelopen jaren toch wel wijzer waren geworden ;)
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:42:27 #107
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91615139
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je weet het adagium van mannen he? Zolang vrouwen zich niet als gewillig neukmateriaal opstellen worden ze juist interessanter als relatiemateriaal...
Fixed.
pi_91615233
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef love_sharon het volgende:
Wat was je punt dan? Die heb ik serieus niet meegekregen.
Nevermind, het schuldgevoel is hiermee eerder toe- dan afgenomen ;(.
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:51:29 #109
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_91615539
quote:
9s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nevermind, het schuldgevoel is hiermee eerder toe- dan afgenomen ;(.
Maar goed dat je dat schuldgevoel dan nooit in de praktijk zal hoeven voelen :7
pi_91615991
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef love_sharon het volgende:

[..]

schuldgevoel in het algemeen is toch al bepaald geen sterk punt van hem :{w
pi_91616061
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef love_sharon het volgende:
Ik zou willen dat ik hetzelfde zou kunnen zeggen :*.
pi_91616087
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Fabeldiertje het volgende:
schuldgevoel in het algemeen is toch al bepaald geen sterk punt van hem :{w
Come on... :{.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:03:23 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91616132
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:03:46 #114
94676 Garisson72
pi_91616150
Wat een geile wrokkigheid hierzo. _O- Ik kom vaker.
pi_91616387
is fabeldiertje de tweede xennia, of muus?
pi_91616528
Als dat betekent dat Xennia en Muus de heer kastanova ook hebben weggestuurd na een achterbakse hondenstreek..ja :P

'nuff said.
pi_91616626
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
Als dat betekent dat Xennia en Muus de heer kastanova ook hebben weggestuurd na een achterbakse hondenstreek..ja :P

'nuff said.
geen idee want dat interesseert me niet zo. maar dat geouwehoer op fok tussen elkaar daarmee zou je zomaar xennia of muus kunnen heten. zo dik.

ik heb kasta nooit leuk gevonden op het forum trouwens, dus de details boeien me ook niet.
kut voor je wel. ~:)
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:14:28 #118
94676 Garisson72
pi_91616693
quote:

'nuff said.
Ik ken de situatie niet, maar durf toch zomaar wat in te zetten op uit de hand gelopen verwachtingen. Jouwerzijds dan hč.
pi_91616826
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik ken de situatie niet, maar durf toch zomaar wat in te zetten op uit de hand gelopen verwachtingen. Jouwerzijds dan hč.
mwoa, van iemand die prat gaat op zijn eerlijkheid en betrouwbaarheid is het niet heel raar dat dan ook enigzins te verwachten. Hoort ook een beetje bij relaties, immers. Maar het is goed zo, big :7
pi_91616923
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef dawg het volgende:
is fabeldiertje de tweede xennia, of muus?
Je vergeet Anastasia, Lette, miss.cutie4you, Mokster, Heksehiel en Logician :*.
pi_91617053
quote:

'nuff said.
Nah nee, zoals je nota bene persoonlijk hebt kunnen ervaren is Xennia wel voor rede vatbaar.
Muus trouwens ook, maar die zul je toch echt nooit ontmoeten.

En zou je nu dan weer even je wraakzucht willen beperken tot alles búiten fok? Thanx :*.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:24:43 #122
94676 Garisson72
pi_91617173
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Fabeldiertje het volgende:
mwoa, van iemand die prat gaat op zijn eerlijkheid en betrouwbaarheid is het niet heel raar dat dan ook enigzins te verwachten. Hoort ook een beetje bij relaties, immers. Maar het is goed zo, big :7
OK, terug naar de orde van de dag dan. Ik vind het maar roadkill wat ik met paiq moet foto-beoordelen steeds. Waarom is dat?
pi_91617179
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
ik heb kasta nooit leuk gevonden op het forum trouwens
Met name toen ik Logic neukte terwijl jij al jaren tegen haar aan zat te slijmen werd het minder hé :').
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:25:28 #124
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91617215
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Met name toen ik Logic neukte terwijl jij al jaren tegen haar aan zat te slijmen werd het minder hé :').
Kunnen we nou weer on-topic?
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:27:39 #125
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91617312
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

OK, terug naar de orde van de dag dan. Ik vind het maar roadkill wat ik met paiq moet foto-beoordelen steeds. Waarom is dat?
Het is irritant veel werk en je ziet dezelfde fotos heel vaak voorbij komen.

En one-liners zijn niet echt handige dingen om te doen op Paiq volgens mij.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:29:32 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91617432
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja dat nieuwe foto-beoordelen is echt kut. Doet me denken aan de opticien.

"En wat is beter? Dit of dit?
- Eh jaa die eerste.
"Ok. En deze?"
- Ja deze is beter.
"En weer even terug naar deze, is dit scherper?
- Euhhhhh, geen verschil eigenlijk.

MAN dat is toch veel te complex voor mijn simpele bier&tieten-brein! Ik wil gewoon héél simpel: twee lekkere wijven, diegene met de dikste tieten klik ik aan. Klaar. Niks meer, niks minder.
pi_91617449
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah nee, zoals je nota bene persoonlijk hebt kunnen ervaren is Xennia wel voor rede vatbaar.
Muus trouwens ook, maar die zul je toch echt nooit ontmoeten.

En zou je nu dan weer even je wraakzucht willen beperken tot alles búiten fok? Thanx :*.
beperk jij jóuw wraakzucht dan ook tot buiten Facebook, sms en dergelijke? Thanx :*

on topic idd :)
pi_91617554
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

nee, ik heb je altijd al een trieste blaaskaak gevonden. en over logic en mij weet jij niks, kereltje. ~:)
pi_91617719
[quote]1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef love_sharon het volgende:

Beetje jammer van de ' :9~ '. Verpest toch wel het indirecte compliment doordat ik nu het gevoel heb dat je een oversekste tiener bent ;)

Haha moest wel even lachen toen ik het las, mensen kunnen hier soms van die grappige conclusies trekken :P Maar als ik oversekst was dan had ik eerder voor deze gekozen ~O> :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:35:01 #130
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_91617722
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Neelix het volgende:

[..]

Het is irritant veel werk en je ziet dezelfde fotos heel vaak voorbij komen.

En one-liners zijn niet echt handige dingen om te doen op Paiq volgens mij.
Ik vind de one-liners op paiq juist het fijnst. Heb door gekregen one-liners veel leukere mannen gesproken dan via speed/battledate. :)
pi_91617791
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef dawg het volgende:
en over logic en mij weet jij niks, kereltje. ~:)
Omdat er ook niets ís, pathetisch zolderkamerdromertje :*.
pi_91617842
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Omdat er ook niets ís, pathetisch zolderkamerdromertje :*.
als jij het zegt zal het wel zo zijn he? :') en nu oprotten met je eeuwige betweterige domme gescheld. ~:)
pi_91617880
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

beperk jij jóuw wraakzucht dan ook tot buiten Facebook, sms en dergelijke? Thanx :*

on topic idd :)
Ten eerste ben ik nooit wraakzuchtig geweest en zal ik het ook nooit worden.
Ten tweede respecteerde ik daarbij je privacy in plaats van het er op een publiek forum met wildvreemden aan de haren bij te slepen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:43:49 #134
94676 Garisson72
pi_91618085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef love_sharon het volgende:
Ik vind de one-liners op paiq juist het fijnst. Heb door gekregen one-liners veel leukere mannen gesproken dan via speed/battledate. :)
Al is het maar het samen eens zijn dat het weer zo'n achterlijke one-liner is. Saamhorigheid enzo.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:44:11 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91618110
Koekje erbij, iemand? :')

Kreeg dit op paiq:

2011-01-19, 23:44
Nou, dan ga ik maar even wat typen voor als je online komt.. Vond het interessant om met je te praten en je hebt trouwens een hoge -index, dus misschien moeten we maar een keer wat afspreken ;) Durf je dat aan? Ik ben wel benieuwd hoe bijdehand en sarcastisch je in het echt bent (ik denk dat ik namelijk wat minder bijdehand wanneer ik face-to-face in een gesprek met je zit) Goed, laat maar weten wat jouw gedachten hierover zijn. Oh ik heb trouwens net de IQ-test gedaan op BNN. Zat met mijn 112 maar net boven het gemiddelde. Maar ach, ik ben er niet rouwig om. xx
----------------------

112, moeten de alarmbellen nu gaan rinkelen? :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:46:10 #136
94676 Garisson72
pi_91618210
Ja, dan nog eens wat hč. Hoe serieus moet die index nou genomen worden op paiq?
pi_91618239
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef dawg het volgende:
en nu oprotten met je eeuwige betweterige domme gescheld. ~:)
Hmmmmmz... Dom gaan schelden... Dat zou inderdaad wel een heel zwakzinnige noodgreep zijn.

Oh wacht :').

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef dawg het volgende:
trieste blaaskaak
pi_91618241
mediocre-alarm! ;)

Ik vind het een leuk bericht :)

(heb ook meegedaan met de BNN-IQ test..131 voor mij :D)
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:47:24 #139
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91618269
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Koekje erbij, iemand? :')

Kreeg dit op paiq:

2011-01-19, 23:44
Nou, dan ga ik maar even wat typen voor als je online komt.. Vond het interessant om met je te praten en je hebt trouwens een hoge -index, dus misschien moeten we maar een keer wat afspreken ;) Durf je dat aan? Ik ben wel benieuwd hoe bijdehand en sarcastisch je in het echt bent (ik denk dat ik namelijk wat minder bijdehand wanneer ik face-to-face in een gesprek met je zit) Goed, laat maar weten wat jouw gedachten hierover zijn. Oh ik heb trouwens net de IQ-test gedaan op BNN. Zat met mijn 112 maar net boven het gemiddelde. Maar ach, ik ben er niet rouwig om. xx
----------------------

Ik zou niet teveel vertrouwen op die IQ test van BNN. Er zaten flink wat vragen in over BNN programma's. Ik zou er bijna trotser op zijn dat ik daar een lage score heb. Ik wil helemaal niets alles weten over BNN programma's.
Maar beetje triest dat ze het uberhaupt noemt.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:47:45 #140
94676 Garisson72
pi_91618291
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Niet bij die 112. Wel bij het feit dat ze het nodig vindt om te melden.
pi_91618313
Ik wil dat Paiq ook eens proberen, lijkt me heel leuk :P
pi_91618373
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Niet bij die 112. Wel bij het feit dat ze het nodig vindt om te melden.
lijkt mij meer een vrij onschuldige opening tot een gesprek dan een 'kijk mij eens gruwelijk slim zijn!' :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:52:28 #143
94676 Garisson72
pi_91618506
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Fabeldiertje het volgende:
lijkt mij meer een vrij onschuldige opening tot een gesprek dan een 'kijk mij eens gruwelijk slim zijn!' :)
Zolang in dat gesprek dat volgt maar benadrukt wordt dat zo'n test een momentopname is van die test en derhalve betrekkelijk weinig zegt.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:54:21 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91618587
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Zolang in dat gesprek dat volgt maar benadrukt wordt dat zo'n test een momentopname is van die test en derhalve betrekkelijk weinig zegt.
Ik hecht er sowieso geen waarde aan, volgens mij staat zoiets standaard te hoog afgesteld ofzo.

Maargoed, ze woont vlakbij en studeert Nederlands, dat vind ik wel twee pluspuntjes.
pi_91618689
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Maargoed, ze woont vlakbij en studeert Nederlands, dat vind ik wel twee pluspuntjes.
Gezien haar zinsopbouw een eerste jaars hoop ik? :+.
  donderdag 20 januari 2011 @ 16:57:46 #146
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91618748
quote:
9s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef kastanova het volgende:

[..]

Gezien haar zinsopbouw een eerste jaars hoop ik? :+.
eerstejaars.

En ze is 26, dus denk het niet. :') Ze schreef ook al een keer 'wordt je', dus ze is vast lekker onnozel. :+
pi_91618810
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef Silenus het volgende:
eerstejaars.

En ze is 26, dus denk het niet. :') Ze schreef ook al een keer 'wordt je', dus ze is vast lekker onnozel. :+
That does it, mijn kinderen krijgen thuisonderwijs :{w.
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:14:33 #148
92279 N.icka
Windforce 11
pi_91619565
Wat een lief topic O+
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:17:53 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91619740
Ik had eergisteren trouwens echt een megasuf wijf op paiq. Ze ontwikkelde theatervoorstellingen in Groningen, en hield heel erg van kleinkunst. Nou heb ik dus niks met die zweverige zichzelf-veel-te-serieus-nemende ongeschoren kunstlosers die in hun onderbroek over een podium rennen met een toverstok en zo het ontstaan van de aarde uitbeelden dus dat liet ik haar ook (subtiel, dat wel) merken.

Toen was ze meteen beledigd, maar ze vatte de hint niet op en bleef er echt tien minuten over doorpraten hoe mooi en intelligent het wel niet was. Op een gegeven moment zei ze dat ze zelfs ooit een voorstelling had gemaakt voor maar één persoon.
Ik: Wat dan, een lapdance?
Zij: Nou dit gesprek gaat helemaal nergens heen geloof ik, ik ga maar wat anders doen, doei!

Toen heb ik haar maar vliegensvlug uit m'n lijst gegooid, voordat zij dat bij mij zou doen. Je zou maar verwijderd worden door zo'n kleinkunst-tuttebel, stel je voor. :{w
pi_91619881
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren trouwens echt een megasuf wijf op paiq. Ze ontwikkelde theatervoorstellingen in Groningen, en hield heel erg van kleinkunst. Nou heb ik dus niks met die zweverige zichzelf-veel-te-serieus-nemende ongeschoren kunstlosers die in hun onderbroek over een podium rennen met een toverstok en zo het ontstaan van de aarde uitbeelden dus dat liet ik haar ook (subtiel, dat wel) merken.

Toen was ze meteen beledigd, maar ze vatte de hint niet op en bleef er echt tien minuten over doorpraten hoe mooi en intelligent het wel niet was. Op een gegeven moment zei ze dat ze zelfs ooit een voorstelling had gemaakt voor maar één persoon.
Ik: Wat dan, een lapdance?
Zij: Nou dit gesprek gaat helemaal nergens heen geloof ik, ik ga maar wat anders doen, doei!

Toen heb ik haar maar vliegensvlug uit m'n lijst gegooid, voordat zij dat bij mij zou doen. Je zou maar verwijderd worden door zo'n kleinkunst-tuttebel, stel je voor. :{w
Waarom worden wij niet gematched op Paiq? Goddomme :(
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:48:49 #151
94676 Garisson72
pi_91621030
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Ik hecht er sowieso geen waarde aan, volgens mij staat zoiets standaard te hoog afgesteld ofzo.
Dries Roelvink had zelfs meer dan 100, en dan gaan jubelen met je eigen score.
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:11:09 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91624443
kan de popcorn weer gewoon weg enzo en onderlinge vetes ergens anders worden beslecht?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:28:15 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91629146
Eeeinnnnnnnnnndelijk werpt mijn RP-profiel vruchten af. Na maanden een eerste reactie (interesseberichtjes niet meegeteld)

quote:
Hey!

Wat een leuke profiel tekst heb jij! Ik kreeg er een glimlach van op mijn gezicht en zag mezelf al helemaal op de bank zitten over 10 jaar ;)

Je hebt me overtuigd, ik wil je graag leren kennen en weten of we samen een leuk gesprek zouden kunnen hebben!

Hopelijk is de interesse wederzijds en in dat geval ben ik te bereiken via; **************

Leuk!
*O* Oh en ze heeft zelf ook een leuk profiel en mooie foto's, ik ben enthousiast.
pi_91629316
?

Een hele string interesse berichtjes verstuurd naar de zelfde persoon?
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:39:36 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91629790
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Ordos20 het volgende:
?

Een hele string interesse berichtjes verstuurd naar de zelfde persoon?
Hehe nee, die stuur ik nooit. Ik bedoel dat ik nog wel regelmatig een interesseberichtje op RP krijg maar daar niks aan heb. (Want kan niet reageren)
Nu dus eindelijk een 'normale' reactie.
pi_91629927
Dan is er nog hoop :P (who am i kidding!)

Maar gratuliere man!
pi_91639953
Ik kreeg net via OKCupid een hele (copy-paste) verhandeling van een man, met een ellenlang verhaal over hoe dol hij is op golden showers en zichzelf onderpissen terwijl een vrouw kijkt :{w

gelukkig staan er meer normale berichten tegenover dat soort gekken :P
pi_91643032
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik kreeg net via OKCupid een hele (copy-paste) verhandeling van een man, met een ellenlang verhaal over hoe dol hij is op golden showers en zichzelf onderpissen terwijl een vrouw kijkt :{w

Ja maar... Ja maar...

Weet je, soms begrijp ik mensen niet :P Dacht ie niet ergens halverwege "Nee HIER ga ik punten mee scoren" ofzo?

Dan kom ik maar liever saai over!
pi_91643407
kennelijk wil ie met alle geweld dat de gouden douches in het standaard relatiepakket horen..kun je er maar beter meteen eerlijk over zijn toch? :P
pi_91643497
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
kennelijk wil ie met alle geweld dat de gouden douches in het standaard relatiepakket horen..kun je er maar beter meteen eerlijk over zijn toch? :P
Die heb ik ook gehad... Dan krijg je vast ook nog wel eens een berichtje over een "exotische verrassing" _O-
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:54:30 #161
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_91643675
Zo, ik ga me ook maar weer 's op het datingpad wagen. Heb een tijdje niks gedaan, heerlijk rustig wel :)
Maar goed, 2011 gaat het jaar worden waarin ik een leuke vent ga vinden, dus dan moet ik wel wat doen :)

Net een profiel gemaakt op RP.
Ik denk dat ik maar 's een fullmembership tegenaan ga gooien. 's Kijken of dat gaat werken :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 21 januari 2011 @ 02:44:55 #162
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_91645842
Als je er een beetje normaal uitziet hoef je al die moeite niet te doen,je zult genoeg aandacht krijgen.
I used to believe in Faith and Destiny,but then I realized those are just stripper names.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day.
pi_91646350
God, gaat over IQ's, kasta zijn harem en kleinkunst hier...

Het niveau wordt hier wel hoog :')

Ik vind dat fotobeoordelen wel aardig, zeker nu je meiden ziet staan waar je 90% match mee hebt. Daar kan je makkelijk een Oneliner naar sturen vanwege de hoge matching :)
pi_91646605
Ik vind die foto beoordelen voornamelijk een leuk tijdverdrijf. Helaas is het op het werk geblokkeerd dus zal ik een andere bezigheid moeten gaan zoeken straks ik mijn vrije uurtjes!
pi_91648483
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Fabeldiertje het volgende:

stbabylon? :o
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:13:56 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91649363
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:40 schreef Techno het volgende:

[..]

stbabylon? :o
Volgens mij pist hij zichzelf niet onder :N
pi_91649411
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij pist hij zichzelf niet onder :N
Dergelijke ranzige details wil ik helemaal niet weten. :{w
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:17:22 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91649455
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef Techno het volgende:

Dergelijke ranzige details wil ik helemaal niet weten. :{w
Dan is het zeker maar goed dat wij nooit gedate hebben :7
pi_91649496
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Dan is het zeker maar goed dat wij nooit gedate hebben :7
Poep- en plasseks is inderdaad niet echt mijn ding. :{w
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:19:31 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91649524
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:18 schreef Techno het volgende:

Poep- en plasseks is inderdaad niet echt mijn ding. :{w
Ook de mijne niet ^O^
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:38:45 #171
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91652243
What's up met al die reclame's op TV tegenwoordig? Parship, Lexa, Match.com, RP, nog meer? :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:47:13 #172
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_91652523
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
What's up met al die reclame's op TV tegenwoordig? Parship, Lexa, Match.com, RP, nog meer? :P
Ik vermoed dat de groei gestagneerd is, en ze nu hun best moeten doen voor hun piece of the pie. Ik denk dat we in een jaar ofzo wel een consolidatieslag gaan zien.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:43:59 #173
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91654495
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de groei gestagneerd is, en ze nu hun best moeten doen voor hun piece of the pie. Ik denk dat we in een jaar ofzo wel een consolidatieslag gaan zien.
Nah, dit zag je vorig jaar ook. Twijfelende singles zijn rond deze tijd van het jaar makkelijke doelwitten. De kerstperiode zit er op (*alleen thuis zitten met kerst is toch eigenlijk wel kut*), het nieuwe jaar is begonnen (*goed voornemen: dit jaar wil ik een leuk iemand vinden*).

Is over een maandje of wat alweer afgelopen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:45:54 #174
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91654568
Iets anders: met Paiq is het niet mogelijk om een leeftijdsgrens aan te geven denk ik, of wel?

Ik heb even zitten zoeken, maar volgens mij hebben ze alleen de "vind je het erg om een jonger/ouder iemand te daten" vraag waar je dan op een schaal kan aangeven hoe (on)eens je het daarmee bent toch?
pi_91656087
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Neelix het volgende:
Iets anders: met Paiq is het niet mogelijk om een leeftijdsgrens aan te geven denk ik, of wel?

Ik heb even zitten zoeken, maar volgens mij hebben ze alleen de "vind je het erg om een jonger/ouder iemand te daten" vraag waar je dan op een schaal kan aangeven hoe (on)eens je het daarmee bent toch?
Een echte leeftijdsgrens kun je niet aan geven.. Er staan wel vragen tussen die test over wat je van leeftijdsverschil vind etc. Denk dat ze het daar een beetje op baseren.. Heb nog nooit echt een veel ouder iemand gehad als match.. Alleen een stuk jonger :(
pi_91658181
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nah, dit zag je vorig jaar ook. Twijfelende singles zijn rond deze tijd van het jaar makkelijke doelwitten. De kerstperiode zit er op (*alleen thuis zitten met kerst is toch eigenlijk wel kut*), het nieuwe jaar is begonnen (*goed voornemen: dit jaar wil ik een leuk iemand vinden*).

Is over een maandje of wat alweer afgelopen.
Er gaat blijkbaar aardig wat geld in om, als ze tv reclame kunnen maken.
Hoeveel % van het aantal leden (op rp bijvoorbeeld) zou betalend lid zijn?
Bij 1% zit je toch al op een slordige 400.000 p/m ¤...

[ Bericht 0% gewijzigd door .Pas op 21-01-2011 14:56:19 ]
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:13:14 #177
57047 macondo
pi_91658597
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef .Pas het volgende:

[..]

Er gaat blijkbaar aardig wat geld in om, als ze tv reclame kunnen maken.
Hoeveel % van het aantal leden (op rp bijvoorbeeld) zou betalend lid zijn?
Bij 1% zit je toch al op een slordige 400.000 ¤...
Die cijfertjes neem ik niet zo serieus van RP. 4 miljoen leden, yeah right :D Maar enfin, bij 50k betalende leden kom je ongeveer op een jaaromzet van 9 miljoen. Dat kan dus wel uit voor moedermaatschappij de Telegraaf lijkt mij zo.

Ik twijfel of ik mijn lidmaatschap ga verlengen of niet. Voorlopig wel genoeg lijntjes lopen - dus eerst maar niet. Later misschien dan..
Overal verstand van.
pi_91660701
15 ¤ p/m per betalend lid? Dat lijkt me redelijk hoog gegrepen.
Als dat zo is, doen ze het erg goed.
pi_91661292
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Turbomuis het volgende:

Maar goed, 2011 gaat het jaar worden waarin ik een leuke vent ga vinden, dus dan moet ik wel wat doen :)

;)

Anyway. Ik denk dat het misschien een verstandige keus is om het raken maar eens af te gaan leren. Op de een of andere manier heb ik de indruk dat (zelfs bij rokende dames) dat toch als gigantisch minpunt gezien wordt.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:14:38 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91661593
Tsja, het is in elk opzicht beter om niet te roken. Het is gezonder, je spaart onwijs veel geld uit (je kunt er vrij veel dates per jaar van bekostigen :P) en je ligt beter op de markt.

En je stinkt niet uit je waffel als ze dan toch met je wil zoenen.
pi_91662184
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Silenus het volgende:
Tsja, het is in elk opzicht beter om niet te roken. Het is gezonder, je spaart onwijs veel geld uit (je kunt er vrij veel dates per jaar van bekostigen :P) en je ligt beter op de markt.

En je stinkt niet uit je waffel als ze dan toch met je wil zoenen.
True true true, alhoewel ik echt ver ga om niemand ermee lastig te vallen. Een rebound-vriendin na mijn scheiding had er ook niks mee, ik hield er gewoon een dag voor ik bij haar langs zou ermee op, en pas toen ik weer aan het werk was (na het weekend) ging ik weer verder.

Maar zet dat maar eens in je contact advertentie, hoe sneu klink je dan?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:29:56 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91662307
Heel sneu. :P

Zet er maar gewoon in dat je niet rookt, en doe dat dan ook niet op een date. Mocht het ter sprake komen kun je tussen neus en lippen door zeggen dat je heel soms met het stappen een sigaretje aanraakt. Daarna kun je dat uitbreiden naar 'ach ééntje per dag, buiten' tot je een paar maanden later vertelt dat je een zwaarverslaafde kettingroker bent.

Of je stopt gewoon echt. ;)
pi_91662378
toen ik nog rookte deed ik dat gewoon als ik op date ging. dat hoorde toen bij me, dus graag of niet. ~:)

nu al een hele tijd gestopt trouwens. ik heb ooit een vriendinnetje gehad die eiste dat ik zou stoppen. didn't really work out :')
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:45:58 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91663029
Ik had weer een gastenboekberichtje op kneuz! :D Tenminste, zo dacht ik toen ik dat opmerkte. Totdat ik in m'n gb zelf keek.

quote:
luci025 schreef op 18/01/2011 01:57:
"kansloos"
:'(
pi_91678546
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Een echte leeftijdsgrens kun je niet aan geven.. Er staan wel vragen tussen die test over wat je van leeftijdsverschil vind etc. Denk dat ze het daar een beetje op baseren.. Heb nog nooit echt een veel ouder iemand gehad als match.. Alleen een stuk jonger :(
Die leeftijdsgrenzen klopppen nooit bij mij. Er staat idd een vraag over hoeveel jaar leeftijdsverschil je accepteert. Maar ook toen ik 29 was, kreeg ik al 35 jarige matches toegewezen. Toen was ik er wel voor in, nu niet :')

Daarom heb ik de automatische matching stopgezet en stuur oneliners of kijk wat de speeddate mij te bieden heeft (niks de laatste tijd :{ )
pi_91684257
neeh, speeddate schiet bij mij ook niet op.. :(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:39:22 #187
66083 Platina
78th Element
pi_91697957
Sinds lange tijd maar weer eens ingelogd. Deze keer met foto! Dus ben benieuwd
pi_91698859
Hmmm, misschien maar eens een nieuw profiel aanmaken op paiq. Kijken of er nog iemand gek genoeg is om morgen mee te gaan naar mary poppins :7
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:25:18 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91698964
Ik zou als ik jou was snel benadrukken dat je wel echt gewoon op vrouwen valt.
pi_91699063
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef Silenus het volgende:
Ik zou als ik jou was snel benadrukken dat je wel echt gewoon op vrouwen valt.
TIETEN BIER TIETEN!! :9~
pi_91699302
Nou ook maar even mijn ervaring tot nu toe posten dan ? :)

Iets meer dan 2 jaar terug was er hier op fok een topic over Paiq, via dat topic heb ik me toen geregistreerd. Wilde wel zien wat het nou was, een leuk gesprek is ook niet weg en wie weet wel meer.

Heb er een maand of 3 sporadisch zitten chatten tot ik een meisje leerde kennen waar er een beetje een klik mee leek te zijn. Al snel werd het van paiq naar msn, smsen, bellen, tot ik een keertje langs ging bij haar :)

Van het een kwam het ander en uiteindelijk hebben we toch meer dan anderhalf jaar een relatie gehad, helaas zijn er wat heftige dingen voorgevallen waardoor ik nogal van haar afgegroeid ben.. Die relatie is nu een paar maanden over.

Aan de ene kant is het hartstikke handig/leuk om zo anderen te leren kennen, aan de andere kant zitten er ook wel wat nadelen aan. Al heb ik het meer over de afstand in dit geval.. Nu geef ik eigenlijk liever de voorkeur om iemand gewoon IRL te ontmoeten die ook wat meer in de buurt woont. Dat lijkt me toch wat praktischer voor de gehele relatie :P

Misschien kijk ik wel weer eens op een datingsite, maar nu heb daar geen behoefte aan.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:19:15 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91700420
quote:
Jij zoek tocht naar mij
Mijn zoektocht naar jou
Is net als een bloem die zich
opent in ochtend dauw
De kleuren zo mooi,
de geuren zo fris
Zo zoek ik naar jou, die ik zo mis
Mooi profiel. Zo mooi. Echt heel mooi.
pi_91701903
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Altijd leuk van die gedichtjes :p
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:20:53 #194
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91702678
quote:
Hai hai...
Lieve, gezellige, spontane, goedlachse, gekke, sportieve dame zou graag een leuke stoere lieve vent tegen willen komen.
Liefst ook sportief... en een dieren/natuurliefhebber..

p.s. helaas komen toch aardig wat mannen blijkbaar uit regio R'dam,
zeg bij voorbaat even, dat ik echt een verschrikkelijke hekel aan R'dam heb, dus daar niet graag heen ga, vind er niets aan, een betonnen stad, zonder charme...
Dus..........

O+ Een vrouw naar mijn hart!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:38:07 #195
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_91703437
quote:

[..]

Jij zoek tocht naar mij.

Prachtig inderdaad, heel erg poëtische vrijheid enzo.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:42:28 #196
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_91703650
Fabeldiertje gepompt en gedumpt door kastanova
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:43:00 #197
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_91703675
Ik wil ook wel een keer of 2
pi_91705864
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, misschien maar eens een nieuw profiel aanmaken op paiq. Kijken of er nog iemand gek genoeg is om morgen mee te gaan naar mary poppins :7
...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:41:28 #199
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_91705989
quote:

[..]

vind jij het echt serieus mooi als iemand zo gaat zitten dichten? :S
pi_91706064
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef QueenR het volgende:

[..]

vind jij het echt serieus mooi als iemand zo gaat zitten dichten? :S
Ik gok dat hij toch lichtelijk sarcastisch was :')
pi_91707112
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Heel sneu. :P

Zet er maar gewoon in dat je niet rookt, en doe dat dan ook niet op een date. Mocht het ter sprake komen kun je tussen neus en lippen door zeggen dat je heel soms met het stappen een sigaretje aanraakt. Daarna kun je dat uitbreiden naar 'ach ééntje per dag, buiten' tot je een paar maanden later vertelt dat je een zwaarverslaafde kettingroker bent.

Of je stopt gewoon echt. ;)
Ik dáte niet eens met niet-rokers :o.

Maar dat komt ook grotendeels door de voornaamste regel op m'n "don'ts"-lijstje: Zeuren.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:40:35 #202
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_91709888
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik dáte niet eens met niet-rokers :o.

Maar dat komt ook grotendeels door de voornaamste regel op m'n "don'ts"-lijstje: Zeuren.
dus je zoekt een man? ;)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_91710100
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus je zoekt een man? ;)

Dat onderwerp heb ik in 2004 al eens behandeld
:+.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:03:02 #204
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_91710749
quote:
fully agreed :)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_91712674
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:37 schreef -Engel- het volgende:

[..]

...
too old.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:03:57 #206
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_91713676
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ik gok dat hij toch lichtelijk sarcastisch was :')
Oh :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:15:44 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91714233
quote:
Ik heb je verhaal al een paar keer gelezen en er om gelachen. Dus vandaar vandaag, mijn laatste dagje lid hier (ik ben niet zo principieel maar wel heel leuk natuurlijk) een berichtje.
Dus, niet zo romantisch, maar hier mijn email: ************ byeee
Het voelt verdorie alsof ik haar laatste reddingsboei ben! :{w

Gelukkig is ze lekker en laat ik dus mijn principes varen, ik ben benieuwd.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:17:04 #208
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_91714283
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wanneer ga je daten?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:20:53 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91714440
Laat ik haar eerst maar eens een mailtje sturen. :P Met die ander (waar ik laatst al de reactie van postte) staat 'ie gepland voor woensdag.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:30:20 #210
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_91714761
Dat gaat goed! Veel plezier dan ;)
Ik heb nog niets afgesproken. Zit dan ook nog niet zo lang op RP.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:35:47 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91714957
Daar hoef je ook niet lang voor op RP te zitten, het kan in 2 dagen gepiept zijn. Althans, bij mij was het na 2 uurtjes chatten wel geregeld.

Ze woont ook op 5 minuten fietsen, dus da's lekker relaxed.

edit: najaaa alweer een reactie inclusief emailadres! :o
Ik heb ze verdomme aan m'n kont hangen vandaag, misschien moet ik toch maar de kroeg in.

quote:
Dit lieve, vrolijke en enthousiaste koffieboontje zoekt een ondernemende en sportieve jongeman. Ik sta open voor verschillende melanges...van robuust naar mild, van mokka tot espresso. Voel jij je aangesproken tot een van deze smaaksensaties? ;-) Schrijf dan even een leuk berichtje!
was haar profiel. Op zich wel okay/grappig.

Heb dit teruggestuurd. :')

quote:
Laat me raden...je bent een koffieliefhebber!

Ik dacht eerst, is dit wel zuivere koffie?! Dat gevoel van 'my cup of tea'? En toen zag ik je profiel, je foto, een ongekende smaaksensatie, senseoationeel!

En toen ik BZV bij je favo programma's zag staan wist ik het al helemaal zeker. Wij zijn twee kopjes op één schoteltje. (zonder deksel.)
Ook zo benieuwd naar morgen? Wie gaat Annemarie wegsturen? Ik denk Adriaan, hij is niet te verstaan en wil eerst trouwen ipv samenwonen. En Richard, vind je hem ook zo eng?

In de hoop een leuke reactie op jouw reactie te hebben gegeven, opdat jij mij weer een reactie stuurt verblijf ik,

met vriendelijke groetjes,

en een kus,

uw baron.
Ik zie een koffiedate voor me.

[ Bericht 49% gewijzigd door Silenus op 22-01-2011 18:49:44 ]
pi_91715956
Toch wel makkelijk dat er in een digitale foto meer informatie zit als dat vrouwen weten. :)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_91717127
Hahhaha die reactie van jou silenus! Geweldig!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:24:07 #214
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91720055
Kleine update van mijn kant weer. Na een paar weken behoorlijk intensief daten begint de twijfel nu toch een beetje toe te slaan. Van beide kanten lijkt het ook.

Maar goed, het is iig uitgesproken. Als het blijft hangen is het ook zo wat. Wat mij betreft proberen we gewoon nog wat lol met elkaar te hebben en wel zien wat de toekomst brengt.

Misschien dat ik nu eindelijk begrijp wat macondo altijd roept over de friendzone.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:09:38 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91722447
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef Neelix het volgende:
Kleine update van mijn kant weer. Na een paar weken behoorlijk intensief daten begint de twijfel nu toch een beetje toe te slaan. Van beide kanten lijkt het ook.

Maar goed, het is iig uitgesproken. Als het blijft hangen is het ook zo wat. Wat mij betreft proberen we gewoon nog wat lol met elkaar te hebben en wel zien wat de toekomst brengt.

Misschien dat ik nu eindelijk begrijp wat macondo altijd roept over de friendzone.
Vanwaar nu de twijfel dan?
pi_91723194
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Foute boel...

Als je haar geen "romantische date" bezorgt, is ze meteen boos op je.. :')
In ieder geval, zo'n gevoel krijg ik erbij... Laat het ons weten hoe het afloopt iig ( ook die koffieboon (beter dan een snijboon, dat wel)) c_/
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:28:36 #217
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91727047
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vanwaar nu de twijfel dan?
Na de initiele rush van het iemand gevonden hebben waar je het goed mee kan vinden, blijft nu de echte verliefdheid uit denk ik.
Ik weet het niet.
pi_91727363
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Neelix het volgende:

[..]

Na de initiele rush van het iemand gevonden hebben waar je het goed mee kan vinden, blijft nu de echte verliefdheid uit denk ik.
Ik weet het niet.
Elkaar teveel gezien in de eerste periode is ook niet bevorderlijk..
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:41:15 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91727745
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Het verlangen naar elkaar is nu voorbij?
Denk dat dit los staat van de friendzone (of jij moet enorm willen maar zij niet). Maar denk eerder dat jullie richting vrienden gaan nu.. als ik het zo hoor.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:52:52 #220
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91728473
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het verlangen naar elkaar is nu voorbij?
Denk dat dit los staat van de friendzone (of jij moet enorm willen maar zij niet). Maar denk eerder dat jullie richting vrienden gaan nu.. als ik het zo hoor.
Is dat niet de friendzone dan? Of heeft dat alleen maar een negatieve connotatie?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:54:58 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91728581
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Neelix het volgende:

[..]

Is dat niet de friendzone dan? Of heeft dat alleen maar een negatieve connotatie?
Friendzone is in mijn belevenis dat de man (meestal dan) denkt een kans te maken bij de vrouw en daar ook nog veel werk van maakt.. maar de vrouw heeft allang besloten dat het niet meer wordt dan vriendschap. En vaak ziet de vrouw ook niet dat de man meer zou willen.
pi_91734097
Op Paiq:

Zij: heb al rare dingen meegemaakt hier
Zij: dus ik ben voorzichtig
Ik: ah maar ik wil weten hoe de ander eruitziet
Ik: mijn oog heeft ook voorkeuren
Ik: wat voor rare dingen heb je dan meegemaakt?
Ik: wat doe je eigenlijk zelf voor de kost?
Zij: dat ik met iemand een heel net gesprek heb en dat wanneer ik na 2 weken afspreek ineens Zij:een mij niet bekend uitziende man zegt met mij die date af te hebben gesproken en naar mijn geld vraagt; hij had een foto van een ander op de site gezet zei hij ook.
Ik: lol ja dat kan gebeuren
Ik: als je dat niet wil, kan je beter gewoon iemand bij de bushalte afspreken
Ik: das het risico van Internetdating
Ik: als man maak je dat ook mee
Ik: posten vrouwen foto's van 6 jaar terug
Ik: date je
Ik: blijken ze toch wat dikker en rimpeliger te zijn :')
Zij: blijkbaar vind jij het grappig, maar ik niet
Ik: mwah, zij hebben lekker zichzelf ermee
Ik: ik vind het wel een domper
Ik: maar als ze denken mij alsnog te kunnen krijgen, dan hebben ze pech
Ik: éen wijf werd hysterisch omdat ik niet verder et haar wilde praten
Zij: wijf?
Ik: ja dag, jij post foto's van 5 jaar terug
Zij: zo praat ik niet over mensen
Ik: ik wel als ze zo dom doen...

<Je bent verwijderd door XX uit haar contactenlijstje>

_O-

Gelul ook, ze dacht lekker uniek te zijn. Dag...
  zondag 23 januari 2011 @ 01:10:03 #223
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91734843
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:

Zij: dat ik met iemand een heel net gesprek heb en dat wanneer ik na 2 weken afspreek ineens Zij:een mij niet bekend uitziende man zegt met mij die date af te hebben gesproken en naar mijn geld vraagt; hij had een foto van een ander op de site gezet zei hij ook.
Dit snap ik niet. :')

Maar een wijf dat moeilijk doet omdat je wijf zegt. Dan ben je pas écht een stom wijf.
  zondag 23 januari 2011 @ 01:29:01 #224
57047 macondo
pi_91735169
Net terug van date. Ze was veel mooier dan op de foto's op rp, en was ook leuke avond. Wel jammer dat ze niet uit mijn stad komt maar een saai stadje verder op. Ze zoent goed, spreken zeker weer af.

En @Neelix, wat jammer - meestal zegt je gevoel dan wel genoeg als ik eerlijk ben. Maar geef het niet te snel op samen. En mijn friendship zone met die ene dame is nu gewoon vrienden hoor. Cue had wel een fraaie definitie inderdaad.
Overal verstand van.
pi_91735836
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 01:29 schreef macondo het volgende:
Net terug van date. Ze was veel mooier dan op de foto's op rp, en was ook leuke avond. Wel jammer dat ze niet uit mijn stad komt maar een saai stadje verder op. Ze zoent goed, spreken zeker weer af.
Nouja, wellicht kan jij haar ooit overtuigen naar jouw spetterende stad te komen. Maar overleef eerst de datingfase maar ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 04:42:09 #226
66083 Platina
78th Element
pi_91737695
Wat houd dat leuk bevonden in? Krijg ik dat iedere keer als iemand mijn foto als leuker dan iemand anders zijn foto beoordeeld of hoe zit dat?
  zondag 23 januari 2011 @ 08:09:48 #227
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91738050
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Friendzone is in mijn belevenis dat de man (meestal dan) denkt een kans te maken bij de vrouw en daar ook nog veel werk van maakt.. maar de vrouw heeft allang besloten dat het niet meer wordt dan vriendschap. En vaak ziet de vrouw ook niet dat de man meer zou willen.
Juist, ik snap hem. Maar dat is het dus niet, het komt meer van twee kanten.
pi_91739117
Heb ik toch duidelijk in mijn profiel staan dat ik op zoek ben naar een woest aantrekkelijke man, reageren er alleen maar lelijkerds!! Mannen... :{w
Sarcasme. Herken het.
  zondag 23 januari 2011 @ 10:46:58 #229
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91739339
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Heb ik toch duidelijk in mijn profiel staan dat ik op zoek ben naar een woest aantrekkelijke man, reageren er alleen maar lelijkerds!! Mannen... :{w
Blijkbaar hebben die mannen veel zelfvertrouwen :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_91739421
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben die mannen veel zelfvertrouwen :P
Dan kan ik me niet voorstellen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_91739727
boefjes zijn het Spirit! ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 11:23:44 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91740178
quote:
Ze kunnen niet lezen :N
Heb zelf ook aangegeven wat ik zou willen.. maar alleen alles daarbuiten reageert :')
En dan ook nog eens met een hartje.. terwijl je dan zou verwachten dat ze met een heel verhaal zouden komen om aan te geven waarom ik ze wel zou moeten kiezen :+
pi_91740522
quote:
Neem dan eens een abonnement en onderneem dan zelf eens iets naar de woest aantrekkelijke mannen i.p.v. te mauwen over de mannen die in ieder geval wel een poging doen (hartjes, en sexvoorstellen uitgezonderd).

Of ben je te bang dat je niets terugontvangt of een afwijzing krijgt :{
  zondag 23 januari 2011 @ 11:42:02 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91740697
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef Provinciaaltje het volgende:

Neem dan eens een abonnement en onderneem dan zelf eens iets naar de woest aantrekkelijke mannen i.p.v. te mauwen over de mannen die in ieder geval wel een poging doen (hartjes, en sexvoorstellen uitgezonderd).

Of ben je te bang dat je niets terugontvangt of een afwijzing krijgt :{
Dat staat toch echt helemaal los van haar (en mijn) opmerking :?
pi_91741724
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat staat toch echt helemaal los van haar (en mijn) opmerking :?
Waarom staat dat er los van ? De klacht is toch dat mannen niet lezen en daar ergeren jij en Spirit zich aan ? Iedereen weet toch dat de meeste mannen niet lezen en alleen op de foto afgaan. Is gewoon part of the deal. Net zoals vrouwen die alleen achteroverleunen en afwachten.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:11:14 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91741863
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Provinciaaltje het volgende:

Waarom staat dat er los van ? De klacht is toch dat mannen niet lezen en daar ergeren jij en Spirit zich aan ? Iedereen weet toch dat de meeste mannen niet lezen en alleen op de foto afgaan. Is gewoon part of the deal. Net zoals vrouwen die alleen achteroverleunen en afwachten.
Maar wie zegt dat spirit (of ik dus) zelf niet reageert op mannen? (of dat heb ik dan gemist)
pi_91742701
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat spirit (of ik dus) zelf niet reageert op mannen? (of dat heb ik dan gemist)
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat Spirit het principe "Ik stuur een hartje en de mannen nemen/hebben een abonnement en geven hun mail adres" heeft.

p.s.
Is overigens niet mijn ervaring op RP. Veel vrouwen hebben daar een membership.
Veel vrouwen op Lexa niet maar daar kunnen dames reageren als ik ze als member een mail stuur.

[ Bericht 14% gewijzigd door Provinciaaltje op 23-01-2011 12:34:01 ]
  zondag 23 januari 2011 @ 13:23:36 #238
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91745229
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dan kan ik me niet voorstellen :@
Woest aantrekkelijk is relatief blijkt maar weer ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 13:25:26 #239
94676 Garisson72
pi_91745323
De afgelopen paar uur een stuk of 6 speeddates gedaan op paiq. Wat is dáár een ongelooflijke partij niks aan zeg. :').
pi_91747637
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
De afgelopen paar uur een stuk of 6 speeddates gedaan op paiq. Wat is dáár een ongelooflijke partij niks aan zeg. :').
:') !!! Geen leuke diepzinnige gesprekken gevoerd?
  zondag 23 januari 2011 @ 14:19:17 #241
57047 macondo
pi_91747972
Wat mij inderdaad opvalt op RP is dat vrouwen maar weinig berichtjes sturen. Maar, aan de andere kant kijken ze wel actief naar profielen. Het enige dat ik doe is als een leuke vrouw mijn profiel bekeek en berichtje sturen. Dan zit het altijd wel goed, krijg altijd wel een leuke reactie.

Dus, ergens nemen ze wél het initiatief door te kijken - maar de man mag het eerste het berichtje sturen. Net als in de kroeg, dus. ;)
Overal verstand van.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:20:32 #242
94676 Garisson72
pi_91748034
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
:') !!! Geen leuke diepzinnige gesprekken gevoerd?
In die 5 minuten? Het is steeds zo'n gejaagd "hoi waarwoonje hebjekinderen wafferwerkdoeje" en dan weet je nog niks. Leuke onderwerpen aansnijden of dom ouwehoeren is er niet meer bij, lijkt het.
pi_91748148
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

In die 5 minuten? Het is steeds zo'n gejaagd "hoi waarwoonje hebjekinderen wafferwerkdoeje" en dan weet je nog niks. Leuke onderwerpen aansnijden of dom ouwehoeren is er niet meer bij, lijkt het.
Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi". ;( ;( ;( !!
pi_91748265
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi". ;( ;( ;( !!
Dat soort gesprekken krijg ik ook steeds vaker..
pi_91748269
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Heb je dat dan niet? -O-
pi_91748289
quote:
11s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je dat dan niet? -O-
Ik zoek de ware man!!
pi_91748383
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik zoek de ware man!!
Wie zoekt, die vind niet. In de liefde dan. De sokken onder je bed heb je zo gevonden natuurlijk :P
  zondag 23 januari 2011 @ 14:29:01 #248
57047 macondo
pi_91748395
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik zoek de ware man!!
De ware man zegt in ieder geval geen "hihi"
Overal verstand van.
pi_91748413
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef macondo het volgende:

[..]

Idd :')
pi_91748427
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef macondo het volgende:

[..]

wat dan wel?
roflkabofl?
pi_91748467
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

wat dan wel?
roflkabofl?
Die laat een harde boer nadat hij zijn biertje in 1 teug achterover heeft weggetikt :{w . Duh!
  zondag 23 januari 2011 @ 14:48:49 #252
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_91749371
quote:
Misschien moet je 'woest aantrekkelijk' dan wat beter definiëren ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 14:51:30 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91749495
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Misschien moet je 'woest aantrekkelijk' dan wat beter definiëren ;)
Dat helpt niet ;(
  zondag 23 januari 2011 @ 14:53:12 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91749593
Het zegt genoeg dat al die lelijkerds natuurlijk kans denken te maken bij je. Blijkbaar moet je zelf ook woest aantrekkelijk zijn om iets te eisen als woest aantrekkelijke mannen!
pi_91749659
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef macondo het volgende:
Wat mij inderdaad opvalt op RP is dat vrouwen maar weinig berichtjes sturen. Maar, aan de andere kant kijken ze wel actief naar profielen. Het enige dat ik doe is als een leuke vrouw mijn profiel bekeek en berichtje sturen. Dan zit het altijd wel goed, krijg altijd wel een leuke reactie.
Goed idee ! Nu alleen nog iets vinden dat ze naar mijn profiel stuurt. De meeste kijken alleen als ik ze als eerste bekeken heb. Om daarna nog een bericht te sturen lijkt me dan weer niet zo een goed idee.
Valt me overigens op dat het meestal wel dezelfde zijn die mijn profiel bezoeken. Nadeel is dat ze te ver weg wonen.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:59:27 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91749975
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:54 schreef Provinciaaltje het volgende:

Als ik jouw naam zie denk ik altijd dat je een vrouwtje bent :@
pi_91751004
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik jouw naam zie denk ik altijd dat je een vrouwtje bent :@
:|W
pi_91751963
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Silenus het volgende:
Het zegt genoeg dat al die lelijkerds natuurlijk kans denken te maken bij je. Blijkbaar moet je zelf ook woest aantrekkelijk zijn om iets te eisen als woest aantrekkelijke mannen!
}:|
Sarcasme. Herken het.
  zondag 23 januari 2011 @ 15:37:47 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91752216
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

:|W
Ja.. kan ik ook niks aan doen.. :N
  zondag 23 januari 2011 @ 15:39:18 #260
94676 Garisson72
pi_91752291
quote:
Maar aan de andere kant, het valt voor sommigen nog best tegen om hun eigen aantrekkelijkheid op woestheid te beoordelen.

Misschien worden ze er woest van dat ze altijd aantrekkelijk moeten zijn, en is vervolgens de misvatting geboren.
  zondag 23 januari 2011 @ 15:42:45 #261
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91752428
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant, het valt voor sommigen nog best tegen om hun eigen aantrekkelijkheid op woestheid te beoordelen.

Misschien worden ze er woest van dat ze altijd aantrekkelijk moeten zijn, en is vervolgens de misvatting geboren.
Taalkundig gezien zijn ze alleen aantrekkelijk op het moment dat ze woest zijn. Als ik woest aantrekkelijk ben, is mijn hoofd blijkbaar zo gevormd dat het alleen door vrouwen als mooi wordt ervaren wanneer ik heel boos kijk.

Kortom, misschien moet ik toch gewoon daten als Ajax verloren heeft. Vandaag is een mooie dag!
  zondag 23 januari 2011 @ 15:46:35 #262
94676 Garisson72
pi_91752593
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Taalkundig gezien zijn ze alleen aantrekkelijk op het moment dat ze woest zijn. Als ik woest aantrekkelijk ben, is mijn hoofd blijkbaar zo gevormd dat het alleen door vrouwen als mooi wordt ervaren wanneer ik heel boos kijk.
Kút.

Want mij werd vroeger altijd toegevoegd dat ik eens niet zo boos moest kijken, wat ik als iets negatiefs opvatte, en heb vervolgens veel moeite gestoken in een niet-(al-te)-boze basisuitdrukking. En nu zeg jij dus dat dat wellicht juist mooi gevonden werd. Of, godbetert, woest aantrekkelijk zelfs.

Kút.
  zondag 23 januari 2011 @ 17:19:28 #263
329757 Skele_Wiewou
Da was goeie handel.
pi_91757051
quote:
Het kan ook zijn dat die mannen denken dat het een grapje is,bij mij verdwijnt iemand die een "woest aantrekkelijke" man zoekt in het bakje "sneu en oppervlakkig" :')
Hetzelfde bij een profiel wat ik laatst las "Ik ben niet veeleisend maar een knap en gespierd iemand heeft de voorkeur"
Ja,en bij mij heeft iemand die er uit ziet als Jessica Alba en miljonair is ook de voorkeur :')
  zondag 23 januari 2011 @ 18:11:43 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91758993
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Ja,en bij mij heeft iemand die er uit ziet als Jessica Alba en miljonair is ook de voorkeur :')
Ik moet er niet aan denken joh. Doe mij maar een girl-next-door met een normale leuke baan.
pi_91762890
Stomme battledates op paiq :P ik ben veels te sociaal om te battlen!
  zondag 23 januari 2011 @ 19:48:46 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91763280
Wel stom.. geef je aan bij paiq dat je het absoluut verschrikkelijk vind dat de ander meer dan 100 km van je afwoont.. krijg je nog berichten/battledates enzo van mensen van ruimm 100 km :')
Heeft zeker alleen effect bij je matches..
  zondag 23 januari 2011 @ 19:51:09 #267
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_91763411
Hm, toch maar weer eens een datingsite proberen ;( Vorige keer bepaald geen succes maar ik moet toch wat.
  zondag 23 januari 2011 @ 19:53:24 #268
57047 macondo
pi_91763535
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef moomoo het volgende:
Hm, toch maar weer eens een datingsite proberen ;( Vorige keer bepaald geen succes maar ik moet toch wat.
Vertel, waarom was het geen succes? En waarom denk je dat het nu wel lukt? En waarom heb je elders geen kansen en zeg je "ik moet toch wat"??
Overal verstand van.
  zondag 23 januari 2011 @ 19:55:48 #269
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_91763683
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef moomoo het volgende:
Dat is echt de meest kansloze insteek ever. Dan kan je het beter bij voorbaat al opgeven, want op deze manier wordt je er alleen maar verdrietiger en depressiever van.
pi_91763713
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Internet dates voor jullie echt dramatisch maken. Mijn idee is dat ik in het ergste geval iemand leer kennen die totaal anders in het leven staat en dat het misschien wat sneller klaar is en het eten wat eerder op is, maar 'dramatisch' kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
  zondag 23 januari 2011 @ 19:56:44 #271
127457 moomoo
pi_91763729
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef macondo het volgende:
Vertel, waarom was het geen succes?
Ik heb niet echt goeie smalltalk-skills en maak niet echt een sterke eerste indruk op mensen.
quote:
En waarom denk je dat het nu wel lukt?
Denk ik helemaal niet.
quote:
En waarom heb je elders geen kansen
Ontmoet zelden nieuwe mensen.
quote:
en zeg je "ik moet toch wat"??
Alleen zijn gaat vervelen na een jaar of wat.
pi_91763998
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef moomoo het volgende:

[..]

Ik heb niet echt goeie smalltalk-skills en maak niet echt een sterke eerste indruk op mensen.

[..]

Denk ik helemaal niet.

[..]

Ontmoet zelden nieuwe mensen.

[..]

Alleen zijn gaat vervelen na een jaar of wat.
Als ik jou was zou ik eens iets met je tijd gaan doen waar je plezier in hebt, dat helpt denk ik al een heel eind.
pi_91764249
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
Och, ik heb toch altijd geweldige gesprekken :D.
En na die 5 minuten hebben ze dan ook al een héle duidelijke mening over me; óf "Die gaan we daten!" of "WTF Just Happened??! Fucking Weirdo!"

Maar ben er eigenlijk meestal te lam voor; steevast krijg je gezeik over trage reacties als je ondertussen even wat anders gaat doen...
  zondag 23 januari 2011 @ 20:09:29 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91764438
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef kastanova het volgende:

Och, ik heb toch altijd geweldige gesprekken :D.
En na die 5 minuten hebben ze dan ook al een héle duidelijke mening over me; óf "Die gaan we daten!" of "WTF Just Happened??! Fucking Weirdo!"
Die ben ik nog nooit tegengekomen ;(
  zondag 23 januari 2011 @ 20:13:42 #275
57047 macondo
pi_91764701
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef moomoo het volgende:
quote:
[..]

In je eigen kringetje rond blijven lopen heeft geen zin en brengt je niet vooruit, praat er eens over met bv een psycholoog om te kijken of je wat kunt doen aan aan je moeizame omgang. Je comfort zone uitbreiden is het devies denk ik.
Overal verstand van.
pi_91764757
Hoe kom ik het snelst aan een date?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:15:38 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91764827
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef moomoo het volgende:

[..]

In je eigen kringetje rond blijven lopen heeft geen zin en brengt je niet vooruit, praat er eens over met bv een psycholoog om te kijken of je wat kunt doen aan aan je moeizame omgang. Je comfort zone uitbreiden is het devies denk ik.
Gelijk naar een psycholoog? :')
  zondag 23 januari 2011 @ 20:18:48 #278
57047 macondo
pi_91765017
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelijk naar een psycholoog? :')
Dat is toch niet zo raar? Je hoeft geen psychopaat of gek te zijn om met een psycholoog te praten. Als zoiets je echt dwars zit en belemmert in je leven dan lijkt het mij geen verloren moeite.
Overal verstand van.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:20:46 #279
127457 moomoo
pi_91765137
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo raar? Je hoeft geen psychopaat of gek te zijn om met een psycholoog te praten. Als zoiets je echt dwars zit en belemmert in je leven dan lijkt het mij geen verloren moeite.
Heb ik al eens geprobeerd, maar hij kwam niet verder dan 'gewoon met mensen gaan praten, dan wordt het vanzelf makkelijker'.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:22:28 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91765251
Het is dan ook echt een kwestie van doen.. De Psych kan je alleen hulpmiddelen geven, maar je zal toch echt zelf op de mensen af moeten gaan en/of een gesprek houden met ze.
pi_91765302
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Cue_ het volgende:
Het is dan ook echt een kwestie van doen.. De Psych kan je alleen hulpmiddelen geven, maar je zal toch echt zelf op de mensen af moeten gaan en/of een gesprek houden met ze.
Nouja het feit dat het inzicht er is dat er gepraat moet worden is al een hele stap natuurlijk.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:32:03 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91765919
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:23 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nouja het feit dat het inzicht er is dat er gepraat moet worden is al een hele stap natuurlijk.
Zal je dat niet gewoon altijd al weten? Of de psych het nu zegt of niet?
Hij zal je hoogstens kunnen helpen daadwerkelijk dat stapje te zetten. Maar het is afstand van ver weg, hij gaat neit naast je staan. Vrienden kunnen je dan beter helpen en aanmoedigen lijkt me.

Trouwens net een speeddate met iemand uit de buurt.. blijkt ie niet interessant te zijn :(
pi_91766095
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij zal je hoogstens kunnen helpen daadwerkelijk dat stapje te zetten. Maar het is afstand van ver weg, hij gaat neit naast je staan. Vrienden kunnen je dan beter helpen en aanmoedigen lijkt me.

Trouwens net een speeddate met iemand uit de buurt.. blijkt ie niet interessant te zijn :(
Nee je kunt problemen soms ook op hele andere manieren uitleggen, die voor jezelf rationeel zijn maar door een psych omgebogen kunnen worden tot het ware probleem.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:37:18 #284
127457 moomoo
pi_91766326
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, daar had ik dus ook niet zo veel aan. Het gaat ook wel veel beter dan een paar jaar geleden maar echt makkelijk zal het wel nooit worden denk ik. En zoals gezegd ontmoet ik irl niet zo veel mensen dus valt er ook weinig te oefenen.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:37:42 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91766359
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef b4kl4p het volgende:
Nee je kunt problemen soms ook op hele andere manieren uitleggen, die voor jezelf rationeel zijn maar door een psych omgebogen kunnen worden tot het ware probleem.
Wat het ware probleem ook is (en ja ben er mee eens dat daar dan wel wat aan gedaan dient te worden)

Je zal toch echt met mensen moeten gaan praten, en dat zal je toch echt zelf moeten doen. Wat je probleem werkelijk dan ook zal zijn.
Oefening baart kunst enzo. Natuurlijk helpt het wel als je je lekker in je vel voelt :) .
pi_91766469
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef Cue_ het volgende:
Die ben ik nog nooit tegengekomen ;(
In Nijmegen gaan stappen, de Compagnie, krijg je vijf minuten van me :P.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:40:41 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91766586
quote:
6s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef kastanova het volgende:

In Nijmegen gaan stappen, de Compagnie, krijg je vijf minuten van me :P.
Wat een eer O+
pi_91766711
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat een eer O+
En hé, als je je best doet, krijg je daarna misschien nog wel extra minuten :o.
  zondag 23 januari 2011 @ 20:43:12 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91766788
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef kastanova het volgende:
En hé, als je je best doet, krijg je daarna misschien nog wel extra minuten :o.
Die ga ik wel krijgen, das geen probleem *)
pi_91767209
Zegt kasta nu... dat we allemaal 5 minuten van zijn KOSTBARE tijd kunnen krijgen....

Tof.... c_/ wel een drankje erbij he
  zondag 23 januari 2011 @ 21:01:40 #291
57047 macondo
pi_91768296
quote:
6s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
Zegt kasta nu... dat we allemaal 5 minuten van zijn KOSTBARE tijd kunnen krijgen....

Tof.... c_/ wel een drankje erbij he
Kan het zijn dat ik je voorbij zag komen op paiq fotobeoordeling?

Vandaag loopt mijn rp abonnement af. Verlengen is even niet zo nodig geloof ik, nu wel voldoende lijntjes dat ik niet meer in contact hoef te komen met nieuwe vrouwen. En misschien wordt het sowieso wel wat met dame van gisteren.

Ook gek : had drie maanden geleden op piaq nog een chat met iemand, was allemaal wel aardig en date zat er wel in maar vond haar niet leuk genoeg (wel knap hoor, dat wel). Spreek ik haar toevallig gisterochtend op paiq. Staat er single = nee. Zegt ze "ik heb nu een vriend, ontmoet via paiq en gaat heel goed - we gaan trouwen!". Bleek het geen grapje, gaan ze écht trouwen. Na wat doorvragen en grappen maken van mijn kant bleek de Here een rol te spelen. Christenen :N
Overal verstand van.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:02:14 #292
127457 moomoo
pi_91768347
Anyway, ik ben hier niet om mijn beklag te doen over mijn sociale onkunde, maar om te kijken welke sites er zijn die zonder te betalen niet compleet nutteloos zijn. Ik vond paiq op zich wel een leuk systeem, maar ik zou het ook wel leuk vinden om gewoon wat profielen te kunnen lezen ofzo.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:04:33 #293
57047 macondo
pi_91768570
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef moomoo het volgende:
Anyway, ik ben hier niet om mijn beklag te doen over mijn sociale onkunde, maar om te kijken welke sites er zijn die zonder te betalen niet compleet nutteloos zijn. Ik vond paiq op zich wel een leuk systeem, maar ik zou het ook wel leuk vinden om gewoon wat profielen te kunnen lezen ofzo.
Chattend kan je volgens mij best wel aardig small talk houden. Het enige serieuze gratis alternatief is Paiq, verder knuz voor tokkies. Zou ik niet doen - hou maar bij paiq.
Overal verstand van.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:06:36 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91768755
Ik zou dan ook paiq aanraden. Lekker vrijblijvend, beetje dom ouwehoeren of juist serieus. En eerst wordt je fotoloos beoordeeld (kan soms in je voordeel werken).
  zondag 23 januari 2011 @ 21:09:05 #295
127457 moomoo
pi_91768962
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Chattend kan je volgens mij best wel aardig small talk houden.
Bij paiq kwam het toen nooit verder dan zo'n vragenrondje van wat doe je/waar kom je vandaan/wat zijn je hobby's :') Ja, soms 'oh, dat vind ik ook leuk' - 'oh, leuk' - 'ja' - '...'
pi_91769102
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik je voorbij zag komen op paiq fotobeoordeling?
Dat is mogelijk....

quote:
Ook gek : had drie maanden geleden op piaq nog een chat met iemand, was allemaal wel aardig en date zat er wel in maar vond haar niet leuk genoeg (wel knap hoor, dat wel). Spreek ik haar toevallig gisterochtend op paiq. Staat er single = nee. Zegt ze "ik heb nu een vriend, ontmoet via paiq en gaat heel goed - we gaan trouwen!". Bleek het geen grapje, gaan ze écht trouwen. Na wat doorvragen en grappen maken van mijn kant bleek de Here een rol te spelen. Christenen :N
Dat kan ja
pi_91769895
Cue_ en -Engel- solliciteren naar een plaatsje op het Kasta lijstje })
pi_91770100
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou dan ook paiq aanraden. Lekker vrijblijvend, beetje dom ouwehoeren of juist serieus. En eerst wordt je fotoloos beoordeeld (kan soms in je voordeel werken).
En dan iemand subtiel moeten lozen omdat je de zoveelste trol getroffen hebt :')
A mind with a heart of it's own
  zondag 23 januari 2011 @ 21:24:52 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91770314
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef DrMarten het volgende:

En dan iemand subtiel moeten lozen omdat je de zoveelste trol getroffen hebt :')
Nog geen trol gevonden, maar zo actief ben ik dan nog niet gewest :)
pi_91770332
Ok ik ben eruit wat is dat battledaten kut! of ik heb mijn dag gewoon niet dat is ook een optie!
  zondag 23 januari 2011 @ 21:27:48 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91770574
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Cue_ en -Engel- solliciteren naar een plaatsje op het Kasta lijstje })
Nee dank je :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')