Ik dáte niet eens met niet-rokersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:29 schreef Silenus het volgende:
Heel sneu.
Zet er maar gewoon in dat je niet rookt, en doe dat dan ook niet op een date. Mocht het ter sprake komen kun je tussen neus en lippen door zeggen dat je heel soms met het stappen een sigaretje aanraakt. Daarna kun je dat uitbreiden naar 'ach ééntje per dag, buiten' tot je een paar maanden later vertelt dat je een zwaarverslaafde kettingroker bent.
Of je stopt gewoon echt.
dus je zoekt een man?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik dáte niet eens met niet-rokers.
Maar dat komt ook grotendeels door de voornaamste regel op m'n "don'ts"-lijstje: Zeuren.
fully agreedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat onderwerp heb ik in 2004 al eens behandeld.
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:43 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik gok dat hij toch lichtelijk sarcastisch was
Het voelt verdorie alsof ik haar laatste reddingsboei ben!quote:Ik heb je verhaal al een paar keer gelezen en er om gelachen. Dus vandaar vandaag, mijn laatste dagje lid hier (ik ben niet zo principieel maar wel heel leuk natuurlijk) een berichtje.
Dus, niet zo romantisch, maar hier mijn email: ************ byeee
Wanneer ga je daten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het voelt verdorie alsof ik haar laatste reddingsboei ben!![]()
Gelukkig is ze lekker en laat ik dus mijn principes varen, ik ben benieuwd.
was haar profiel. Op zich wel okay/grappig.quote:Dit lieve, vrolijke en enthousiaste koffieboontje zoekt een ondernemende en sportieve jongeman. Ik sta open voor verschillende melanges...van robuust naar mild, van mokka tot espresso. Voel jij je aangesproken tot een van deze smaaksensaties? ;-) Schrijf dan even een leuk berichtje!
Ik zie een koffiedate voor me.quote:Laat me raden...je bent een koffieliefhebber!
Ik dacht eerst, is dit wel zuivere koffie?! Dat gevoel van 'my cup of tea'? En toen zag ik je profiel, je foto, een ongekende smaaksensatie, senseoationeel!
En toen ik BZV bij je favo programma's zag staan wist ik het al helemaal zeker. Wij zijn twee kopjes op één schoteltje. (zonder deksel.)
Ook zo benieuwd naar morgen? Wie gaat Annemarie wegsturen? Ik denk Adriaan, hij is niet te verstaan en wil eerst trouwen ipv samenwonen. En Richard, vind je hem ook zo eng?
In de hoop een leuke reactie op jouw reactie te hebben gegeven, opdat jij mij weer een reactie stuurt verblijf ik,
met vriendelijke groetjes,
en een kus,
uw baron.
Vanwaar nu de twijfel dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef Neelix het volgende:
Kleine update van mijn kant weer. Na een paar weken behoorlijk intensief daten begint de twijfel nu toch een beetje toe te slaan. Van beide kanten lijkt het ook.
Maar goed, het is iig uitgesproken. Als het blijft hangen is het ook zo wat. Wat mij betreft proberen we gewoon nog wat lol met elkaar te hebben en wel zien wat de toekomst brengt.
Misschien dat ik nu eindelijk begrijp wat macondo altijd roept over de friendzone.
Foute boel...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het voelt verdorie alsof ik haar laatste reddingsboei ben!![]()
Gelukkig is ze lekker en laat ik dus mijn principes varen, ik ben benieuwd.
Na de initiele rush van het iemand gevonden hebben waar je het goed mee kan vinden, blijft nu de echte verliefdheid uit denk ik.quote:
Elkaar teveel gezien in de eerste periode is ook niet bevorderlijk..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Na de initiele rush van het iemand gevonden hebben waar je het goed mee kan vinden, blijft nu de echte verliefdheid uit denk ik.
Ik weet het niet.
Het verlangen naar elkaar is nu voorbij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Na de initiele rush van het iemand gevonden hebben waar je het goed mee kan vinden, blijft nu de echte verliefdheid uit denk ik.
Ik weet het niet.
Is dat niet de friendzone dan? Of heeft dat alleen maar een negatieve connotatie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het verlangen naar elkaar is nu voorbij?
Denk dat dit los staat van de friendzone (of jij moet enorm willen maar zij niet). Maar denk eerder dat jullie richting vrienden gaan nu.. als ik het zo hoor.
Friendzone is in mijn belevenis dat de man (meestal dan) denkt een kans te maken bij de vrouw en daar ook nog veel werk van maakt.. maar de vrouw heeft allang besloten dat het niet meer wordt dan vriendschap. En vaak ziet de vrouw ook niet dat de man meer zou willen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Is dat niet de friendzone dan? Of heeft dat alleen maar een negatieve connotatie?
Dit snap ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:
Zij: dat ik met iemand een heel net gesprek heb en dat wanneer ik na 2 weken afspreek ineens Zij:een mij niet bekend uitziende man zegt met mij die date af te hebben gesproken en naar mijn geld vraagt; hij had een foto van een ander op de site gezet zei hij ook.
Nouja, wellicht kan jij haar ooit overtuigen naar jouw spetterende stad te komen. Maar overleef eerst de datingfase maarquote:Op zondag 23 januari 2011 01:29 schreef macondo het volgende:
Net terug van date. Ze was veel mooier dan op de foto's op rp, en was ook leuke avond. Wel jammer dat ze niet uit mijn stad komt maar een saai stadje verder op. Ze zoent goed, spreken zeker weer af.
Juist, ik snap hem. Maar dat is het dus niet, het komt meer van twee kanten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Friendzone is in mijn belevenis dat de man (meestal dan) denkt een kans te maken bij de vrouw en daar ook nog veel werk van maakt.. maar de vrouw heeft allang besloten dat het niet meer wordt dan vriendschap. En vaak ziet de vrouw ook niet dat de man meer zou willen.
Blijkbaar hebben die mannen veel zelfvertrouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Heb ik toch duidelijk in mijn profiel staan dat ik op zoek ben naar een woest aantrekkelijke man, reageren er alleen maar lelijkerds!! Mannen...
Dan kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die mannen veel zelfvertrouwen
Ze kunnen niet lezenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Heb ik toch duidelijk in mijn profiel staan dat ik op zoek ben naar een woest aantrekkelijke man, reageren er alleen maar lelijkerds!! Mannen...
Neem dan eens een abonnement en onderneem dan zelf eens iets naar de woest aantrekkelijke mannen i.p.v. te mauwen over de mannen die in ieder geval wel een poging doen (hartjes, en sexvoorstellen uitgezonderd).quote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Dat staat toch echt helemaal los van haar (en mijn) opmerkingquote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
Neem dan eens een abonnement en onderneem dan zelf eens iets naar de woest aantrekkelijke mannen i.p.v. te mauwen over de mannen die in ieder geval wel een poging doen (hartjes, en sexvoorstellen uitgezonderd).
Of ben je te bang dat je niets terugontvangt of een afwijzing krijgt
Waarom staat dat er los van ? De klacht is toch dat mannen niet lezen en daar ergeren jij en Spirit zich aan ? Iedereen weet toch dat de meeste mannen niet lezen en alleen op de foto afgaan. Is gewoon part of the deal. Net zoals vrouwen die alleen achteroverleunen en afwachten.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat toch echt helemaal los van haar (en mijn) opmerking
Maar wie zegt dat spirit (of ik dus) zelf niet reageert op mannen? (of dat heb ik dan gemist)quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waarom staat dat er los van ? De klacht is toch dat mannen niet lezen en daar ergeren jij en Spirit zich aan ? Iedereen weet toch dat de meeste mannen niet lezen en alleen op de foto afgaan. Is gewoon part of the deal. Net zoals vrouwen die alleen achteroverleunen en afwachten.
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat Spirit het principe "Ik stuur een hartje en de mannen nemen/hebben een abonnement en geven hun mail adres" heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat spirit (of ik dus) zelf niet reageert op mannen? (of dat heb ik dan gemist)
Woest aantrekkelijk is relatief blijkt maar weerquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
De afgelopen paar uur een stuk of 6 speeddates gedaan op paiq. Wat is dáár een ongelooflijke partij niks aan zeg..
In die 5 minuten? Het is steeds zo'n gejaagd "hoi waarwoonje hebjekinderen wafferwerkdoeje" en dan weet je nog niks. Leuke onderwerpen aansnijden of dom ouwehoeren is er niet meer bij, lijkt het.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
!!! Geen leuke diepzinnige gesprekken gevoerd?
Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi".quote:Op zondag 23 januari 2011 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In die 5 minuten? Het is steeds zo'n gejaagd "hoi waarwoonje hebjekinderen wafferwerkdoeje" en dan weet je nog niks. Leuke onderwerpen aansnijden of dom ouwehoeren is er niet meer bij, lijkt het.
Dat soort gesprekken krijg ik ook steeds vaker..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi".![]()
![]()
!!
Heb je dat dan niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi".![]()
![]()
!!
Wie zoekt, die vind niet. In de liefde dan. De sokken onder je bed heb je zo gevonden natuurlijkquote:
Iddquote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
De ware man zegt in ieder geval geen "hihi"
wat dan wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
De ware man zegt in ieder geval geen "hihi"
Misschien moet je 'woest aantrekkelijk' dan wat beter definiërenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Dat helpt nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Misschien moet je 'woest aantrekkelijk' dan wat beter definiëren
Goed idee ! Nu alleen nog iets vinden dat ze naar mijn profiel stuurt. De meeste kijken alleen als ik ze als eerste bekeken heb. Om daarna nog een bericht te sturen lijkt me dan weer niet zo een goed idee.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef macondo het volgende:
Wat mij inderdaad opvalt op RP is dat vrouwen maar weinig berichtjes sturen. Maar, aan de andere kant kijken ze wel actief naar profielen. Het enige dat ik doe is als een leuke vrouw mijn profiel bekeek en berichtje sturen. Dan zit het altijd wel goed, krijg altijd wel een leuke reactie.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie denk ik altijd dat je een vrouwtje bent
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Silenus het volgende:
Het zegt genoeg dat al die lelijkerds natuurlijk kans denken te maken bij je. Blijkbaar moet je zelf ook woest aantrekkelijk zijn om iets te eisen als woest aantrekkelijke mannen!
Maar aan de andere kant, het valt voor sommigen nog best tegen om hun eigen aantrekkelijkheid op woestheid te beoordelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Silenus het volgende:
Het zegt genoeg dat al die lelijkerds natuurlijk kans denken te maken bij je. Blijkbaar moet je zelf ook woest aantrekkelijk zijn om iets te eisen als woest aantrekkelijke mannen!
Taalkundig gezien zijn ze alleen aantrekkelijk op het moment dat ze woest zijn. Als ik woest aantrekkelijk ben, is mijn hoofd blijkbaar zo gevormd dat het alleen door vrouwen als mooi wordt ervaren wanneer ik heel boos kijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, het valt voor sommigen nog best tegen om hun eigen aantrekkelijkheid op woestheid te beoordelen.
Misschien worden ze er woest van dat ze altijd aantrekkelijk moeten zijn, en is vervolgens de misvatting geboren.
Kút.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Taalkundig gezien zijn ze alleen aantrekkelijk op het moment dat ze woest zijn. Als ik woest aantrekkelijk ben, is mijn hoofd blijkbaar zo gevormd dat het alleen door vrouwen als mooi wordt ervaren wanneer ik heel boos kijk.
Het kan ook zijn dat die mannen denken dat het een grapje is,bij mij verdwijnt iemand die een "woest aantrekkelijke" man zoekt in het bakje "sneu en oppervlakkig"quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef Silenus het volgende:
Ik moet er niet aan denken joh. Doe mij maar een girl-next-door met een normale leuke baan.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Ja,en bij mij heeft iemand die er uit ziet als Jessica Alba en miljonair is ook de voorkeur
Vertel, waarom was het geen succes? En waarom denk je dat het nu wel lukt? En waarom heb je elders geen kansen en zeg je "ik moet toch wat"??quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef moomoo het volgende:
Hm, toch maar weer eens een datingsite proberenVorige keer bepaald geen succes maar ik moet toch wat.
Dat is echt de meest kansloze insteek ever. Dan kan je het beter bij voorbaat al opgeven, want op deze manier wordt je er alleen maar verdrietiger en depressiever van.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef moomoo het volgende:
Hm, toch maar weer eens een datingsite proberenVorige keer bepaald geen succes maar ik moet toch wat.
Ik heb niet echt goeie smalltalk-skills en maak niet echt een sterke eerste indruk op mensen.quote:
Denk ik helemaal niet.quote:En waarom denk je dat het nu wel lukt?
Ontmoet zelden nieuwe mensen.quote:En waarom heb je elders geen kansen
Alleen zijn gaat vervelen na een jaar of wat.quote:en zeg je "ik moet toch wat"??
Als ik jou was zou ik eens iets met je tijd gaan doen waar je plezier in hebt, dat helpt denk ik al een heel eind.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik heb niet echt goeie smalltalk-skills en maak niet echt een sterke eerste indruk op mensen.
[..]
Denk ik helemaal niet.
[..]
Ontmoet zelden nieuwe mensen.
[..]
Alleen zijn gaat vervelen na een jaar of wat.
Och, ik heb toch altijd geweldige gesprekkenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
In die 5 minuten? Het is steeds zo'n gejaagd "hoi waarwoonje hebjekinderen wafferwerkdoeje" en dan weet je nog niks. Leuke onderwerpen aansnijden of dom ouwehoeren is er niet meer bij, lijkt het.
Die ben ik nog nooit tegengekomenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef kastanova het volgende:
Och, ik heb toch altijd geweldige gesprekken.
En na die 5 minuten hebben ze dan ook al een héle duidelijke mening over me; óf "Die gaan we daten!" of "WTF Just Happened??! Fucking Weirdo!"
Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef moomoo het volgende:In je eigen kringetje rond blijven lopen heeft geen zin en brengt je niet vooruit, praat er eens over met bv een psycholoog om te kijken of je wat kunt doen aan aan je moeizame omgang. Je comfort zone uitbreiden is het devies denk ik.quote:[..]
Ik heb niet echt goeie smalltalk-skills en maak niet echt een sterke eerste indruk op mensen.
Gelijk naar een psycholoog?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef moomoo het volgende:
[..]
In je eigen kringetje rond blijven lopen heeft geen zin en brengt je niet vooruit, praat er eens over met bv een psycholoog om te kijken of je wat kunt doen aan aan je moeizame omgang. Je comfort zone uitbreiden is het devies denk ik.
Dat is toch niet zo raar? Je hoeft geen psychopaat of gek te zijn om met een psycholoog te praten. Als zoiets je echt dwars zit en belemmert in je leven dan lijkt het mij geen verloren moeite.quote:
Heb ik al eens geprobeerd, maar hij kwam niet verder dan 'gewoon met mensen gaan praten, dan wordt het vanzelf makkelijker'.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar? Je hoeft geen psychopaat of gek te zijn om met een psycholoog te praten. Als zoiets je echt dwars zit en belemmert in je leven dan lijkt het mij geen verloren moeite.
Nouja het feit dat het inzicht er is dat er gepraat moet worden is al een hele stap natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef Cue_ het volgende:
Het is dan ook echt een kwestie van doen.. De Psych kan je alleen hulpmiddelen geven, maar je zal toch echt zelf op de mensen af moeten gaan en/of een gesprek houden met ze.
Zal je dat niet gewoon altijd al weten? Of de psych het nu zegt of niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:23 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja het feit dat het inzicht er is dat er gepraat moet worden is al een hele stap natuurlijk.
Nee je kunt problemen soms ook op hele andere manieren uitleggen, die voor jezelf rationeel zijn maar door een psych omgebogen kunnen worden tot het ware probleem.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je dat niet gewoon altijd al weten? Of de psych het nu zegt of niet?
Hij zal je hoogstens kunnen helpen daadwerkelijk dat stapje te zetten. Maar het is afstand van ver weg, hij gaat neit naast je staan. Vrienden kunnen je dan beter helpen en aanmoedigen lijkt me.
Trouwens net een speeddate met iemand uit de buurt.. blijkt ie niet interessant te zijn
Ja, daar had ik dus ook niet zo veel aan. Het gaat ook wel veel beter dan een paar jaar geleden maar echt makkelijk zal het wel nooit worden denk ik. En zoals gezegd ontmoet ik irl niet zo veel mensen dus valt er ook weinig te oefenen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal je dat niet gewoon altijd al weten? Of de psych het nu zegt of niet?
Wat het ware probleem ook is (en ja ben er mee eens dat daar dan wel wat aan gedaan dient te worden)quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef b4kl4p het volgende:
Nee je kunt problemen soms ook op hele andere manieren uitleggen, die voor jezelf rationeel zijn maar door een psych omgebogen kunnen worden tot het ware probleem.
In Nijmegen gaan stappen, de Compagnie, krijg je vijf minuten van mequote:
Wat een eerquote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef kastanova het volgende:
In Nijmegen gaan stappen, de Compagnie, krijg je vijf minuten van me.
En hé, als je je best doet, krijg je daarna misschien nog wel extra minutenquote:
Die ga ik wel krijgen, das geen probleemquote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef kastanova het volgende:
En hé, als je je best doet, krijg je daarna misschien nog wel extra minuten.
Kan het zijn dat ik je voorbij zag komen op paiq fotobeoordeling?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
Zegt kasta nu... dat we allemaal 5 minuten van zijn KOSTBARE tijd kunnen krijgen....
Tof....wel een drankje erbij he
Chattend kan je volgens mij best wel aardig small talk houden. Het enige serieuze gratis alternatief is Paiq, verder knuz voor tokkies. Zou ik niet doen - hou maar bij paiq.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef moomoo het volgende:
Anyway, ik ben hier niet om mijn beklag te doen over mijn sociale onkunde, maar om te kijken welke sites er zijn die zonder te betalen niet compleet nutteloos zijn. Ik vond paiq op zich wel een leuk systeem, maar ik zou het ook wel leuk vinden om gewoon wat profielen te kunnen lezen ofzo.
Bij paiq kwam het toen nooit verder dan zo'n vragenrondje van wat doe je/waar kom je vandaan/wat zijn je hobby'squote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Chattend kan je volgens mij best wel aardig small talk houden.
Dat is mogelijk....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik je voorbij zag komen op paiq fotobeoordeling?
Dat kan jaquote:Ook gek : had drie maanden geleden op piaq nog een chat met iemand, was allemaal wel aardig en date zat er wel in maar vond haar niet leuk genoeg (wel knap hoor, dat wel). Spreek ik haar toevallig gisterochtend op paiq. Staat er single = nee. Zegt ze "ik heb nu een vriend, ontmoet via paiq en gaat heel goed - we gaan trouwen!". Bleek het geen grapje, gaan ze écht trouwen. Na wat doorvragen en grappen maken van mijn kant bleek de Here een rol te spelen. Christenen
En dan iemand subtiel moeten lozen omdat je de zoveelste trol getroffen hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou dan ook paiq aanraden. Lekker vrijblijvend, beetje dom ouwehoeren of juist serieus. En eerst wordt je fotoloos beoordeeld (kan soms in je voordeel werken).
Nog geen trol gevonden, maar zo actief ben ik dan nog niet gewestquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef DrMarten het volgende:
En dan iemand subtiel moeten lozen omdat je de zoveelste trol getroffen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |