Dries Roelvink had zelfs meer dan 100, en dan gaan jubelen met je eigen score.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Ik hecht er sowieso geen waarde aan, volgens mij staat zoiets standaard te hoog afgesteld ofzo.
quote:Hey!
Wat een leuke profiel tekst heb jij! Ik kreeg er een glimlach van op mijn gezicht en zag mezelf al helemaal op de bank zitten over 10 jaar![]()
Je hebt me overtuigd, ik wil je graag leren kennen en weten of we samen een leuk gesprek zouden kunnen hebben!
Hopelijk is de interesse wederzijds en in dat geval ben ik te bereiken via; **************
Leuk!
Hehe nee, die stuur ik nooit. Ik bedoel dat ik nog wel regelmatig een interesseberichtje op RP krijg maar daar niks aan heb. (Want kan niet reageren)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Ordos20 het volgende:
?
Een hele string interesse berichtjes verstuurd naar de zelfde persoon?
Ja maar... Ja maar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik kreeg net via OKCupid een hele (copy-paste) verhandeling van een man, met een ellenlang verhaal over hoe dol hij is op golden showers en zichzelf onderpissen terwijl een vrouw kijkt![]()
gelukkig staan er meer normale berichten tegenover dat soort gekken
Die heb ik ook gehad... Dan krijg je vast ook nog wel eens een berichtje over een "exotische verrassing"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
kennelijk wil ie met alle geweld dat de gouden douches in het standaard relatiepakket horen..kun je er maar beter meteen eerlijk over zijn toch?
stbabylon?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik kreeg net via OKCupid een hele (copy-paste) verhandeling van een man, met een ellenlang verhaal over hoe dol hij is op golden showers en zichzelf onderpissen terwijl een vrouw kijkt![]()
gelukkig staan er meer normale berichten tegenover dat soort gekken
Dan is het zeker maar goed dat wij nooit gedate hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef Techno het volgende:
Dergelijke ranzige details wil ik helemaal niet weten.
Poep- en plasseks is inderdaad niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Dan is het zeker maar goed dat wij nooit gedate hebben
Ook de mijne nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:18 schreef Techno het volgende:
Poep- en plasseks is inderdaad niet echt mijn ding.
Ik vermoed dat de groei gestagneerd is, en ze nu hun best moeten doen voor hun piece of the pie. Ik denk dat we in een jaar ofzo wel een consolidatieslag gaan zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
What's up met al die reclame's op TV tegenwoordig? Parship, Lexa, Match.com, RP, nog meer?
Nah, dit zag je vorig jaar ook. Twijfelende singles zijn rond deze tijd van het jaar makkelijke doelwitten. De kerstperiode zit er op (*alleen thuis zitten met kerst is toch eigenlijk wel kut*), het nieuwe jaar is begonnen (*goed voornemen: dit jaar wil ik een leuk iemand vinden*).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de groei gestagneerd is, en ze nu hun best moeten doen voor hun piece of the pie. Ik denk dat we in een jaar ofzo wel een consolidatieslag gaan zien.
Een echte leeftijdsgrens kun je niet aan geven.. Er staan wel vragen tussen die test over wat je van leeftijdsverschil vind etc. Denk dat ze het daar een beetje op baseren.. Heb nog nooit echt een veel ouder iemand gehad als match.. Alleen een stuk jongerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Neelix het volgende:
Iets anders: met Paiq is het niet mogelijk om een leeftijdsgrens aan te geven denk ik, of wel?
Ik heb even zitten zoeken, maar volgens mij hebben ze alleen de "vind je het erg om een jonger/ouder iemand te daten" vraag waar je dan op een schaal kan aangeven hoe (on)eens je het daarmee bent toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |