De meeste zijn niet van internet, en als ze het al zijn dan natuurlijk van Paiqquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bedoelt al die mannen waarbij je al na 1 of 2 dates een nieuwe RP zoektocht op touw zet?.
[..]
Dat zeg ik [ afbeelding ]
M'n punt blijft echter fier overeindquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef love_sharon het volgende:
[..]
De meeste zijn niet van internet, en als ze het al zijn dan natuurlijk van Paiq
Nou, nu hoef je hem niet benaderen via RPquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeur! Ik vind em leuk zo en niks mis met ICT etc
Je weet het adagium van mannen he? Zolang vrouwen zich niet als gewillig relatiemateriaal opstellen worden ze juist interessanter als relatiemateriaal...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef love_sharon het volgende:
Jep.
Overmorgen 5e date. Hij begon laatst over een NAP, Niet Aanvals Pack zoals het in mijn vriendinnengroep genoemd wordt, maar heb er maar over heen gepraat. Ik weet niet wat ik wil en zolang ik er niet zeker van ben begin ik geen relatie. Maar blijkbaar kies ik altijd de verkeerde mannen daarvoor uit
Wat was je punt dan? Die heb ik serieus niet meegekregen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
M'n punt blijft echter fier overeind.
Hm ik dacht dat mannen in de afgelopen jaren toch wel wijzer waren gewordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je weet het adagium van mannen he? Zolang vrouwen zich niet als gewillig relatiemateriaal opstellen worden ze juist interessanter als relatiemateriaal...
Fixed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je weet het adagium van mannen he? Zolang vrouwen zich niet als gewillig neukmateriaal opstellen worden ze juist interessanter als relatiemateriaal...
Nevermind, het schuldgevoel is hiermee eerder toe- dan afgenomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef love_sharon het volgende:
Wat was je punt dan? Die heb ik serieus niet meegekregen.
Maar goed dat je dat schuldgevoel dan nooit in de praktijk zal hoeven voelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nevermind, het schuldgevoel is hiermee eerder toe- dan afgenomen.
schuldgevoel in het algemeen is toch al bepaald geen sterk punt van hemquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat schuldgevoel dan nooit in de praktijk zal hoeven voelen
Ik zou willen dat ik hetzelfde zou kunnen zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef love_sharon het volgende:
Maar goed dat je dat schuldgevoel dan nooit in de praktijk zal hoeven voelen
Come on...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Fabeldiertje het volgende:
schuldgevoel in het algemeen is toch al bepaald geen sterk punt van hem
geen idee want dat interesseert me niet zo. maar dat geouwehoer op fok tussen elkaar daarmee zou je zomaar xennia of muus kunnen heten. zo dik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
Als dat betekent dat Xennia en Muus de heer kastanova ook hebben weggestuurd na een achterbakse hondenstreek..ja![]()
'nuff said.
Ik ken de situatie niet, maar durf toch zomaar wat in te zetten op uit de hand gelopen verwachtingen. Jouwerzijds dan hè.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
Als dat betekent dat Xennia en Muus de heer kastanova ook hebben weggestuurd na een achterbakse hondenstreek..ja![]()
'nuff said.
mwoa, van iemand die prat gaat op zijn eerlijkheid en betrouwbaarheid is het niet heel raar dat dan ook enigzins te verwachten. Hoort ook een beetje bij relaties, immers. Maar het is goed zo, bigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet, maar durf toch zomaar wat in te zetten op uit de hand gelopen verwachtingen. Jouwerzijds dan hè.
Je vergeet Anastasia, Lette, miss.cutie4you, Mokster, Heksehiel en Logicianquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef dawg het volgende:
is fabeldiertje de tweede xennia, of muus?
Nah nee, zoals je nota bene persoonlijk hebt kunnen ervaren is Xennia wel voor rede vatbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
'nuff said.
OK, terug naar de orde van de dag dan. Ik vind het maar roadkill wat ik met paiq moet foto-beoordelen steeds. Waarom is dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Fabeldiertje het volgende:
mwoa, van iemand die prat gaat op zijn eerlijkheid en betrouwbaarheid is het niet heel raar dat dan ook enigzins te verwachten. Hoort ook een beetje bij relaties, immers. Maar het is goed zo, big
Met name toen ik Logic neukte terwijl jij al jaren tegen haar aan zat te slijmen werd het minder héquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
ik heb kasta nooit leuk gevonden op het forum trouwens
Kunnen we nou weer on-topic?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met name toen ik Logic neukte terwijl jij al jaren tegen haar aan zat te slijmen werd het minder hé.
Het is irritant veel werk en je ziet dezelfde fotos heel vaak voorbij komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, terug naar de orde van de dag dan. Ik vind het maar roadkill wat ik met paiq moet foto-beoordelen steeds. Waarom is dat?
Ja dat nieuwe foto-beoordelen is echt kut. Doet me denken aan de opticien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, terug naar de orde van de dag dan. Ik vind het maar roadkill wat ik met paiq moet foto-beoordelen steeds. Waarom is dat?
beperk jij jóuw wraakzucht dan ook tot buiten Facebook, sms en dergelijke? Thanxquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, zoals je nota bene persoonlijk hebt kunnen ervaren is Xennia wel voor rede vatbaar.
Muus trouwens ook, maar die zul je toch echt nooit ontmoeten.
En zou je nu dan weer even je wraakzucht willen beperken tot alles búiten fok? Thanx.
nee, ik heb je altijd al een trieste blaaskaak gevonden. en over logic en mij weet jij niks, kereltje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met name toen ik Logic neukte terwijl jij al jaren tegen haar aan zat te slijmen werd het minder hé.
Ik vind de one-liners op paiq juist het fijnst. Heb door gekregen one-liners veel leukere mannen gesproken dan via speed/battledate.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is irritant veel werk en je ziet dezelfde fotos heel vaak voorbij komen.
En one-liners zijn niet echt handige dingen om te doen op Paiq volgens mij.
Omdat er ook niets ís, pathetisch zolderkamerdromertjequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef dawg het volgende:
en over logic en mij weet jij niks, kereltje.
als jij het zegt zal het wel zo zijn he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat er ook niets ís, pathetisch zolderkamerdromertje.
Ten eerste ben ik nooit wraakzuchtig geweest en zal ik het ook nooit worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
beperk jij jóuw wraakzucht dan ook tot buiten Facebook, sms en dergelijke? Thanx![]()
on topic idd
Al is het maar het samen eens zijn dat het weer zo'n achterlijke one-liner is. Saamhorigheid enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef love_sharon het volgende:
Ik vind de one-liners op paiq juist het fijnst. Heb door gekregen one-liners veel leukere mannen gesproken dan via speed/battledate.
Hmmmmmz... Dom gaan schelden... Dat zou inderdaad wel een heel zwakzinnige noodgreep zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef dawg het volgende:
en nu oprotten met je eeuwige betweterige domme gescheld.
quote:
Ik zou niet teveel vertrouwen op die IQ test van BNN. Er zaten flink wat vragen in over BNN programma's. Ik zou er bijna trotser op zijn dat ik daar een lage score heb. Ik wil helemaal niets alles weten over BNN programma's.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Koekje erbij, iemand?
Kreeg dit op paiq:
2011-01-19, 23:44
Nou, dan ga ik maar even wat typen voor als je online komt.. Vond het interessant om met je te praten en je hebt trouwens een hoge -index, dus misschien moeten we maar een keer wat afsprekenDurf je dat aan? Ik ben wel benieuwd hoe bijdehand en sarcastisch je in het echt bent (ik denk dat ik namelijk wat minder bijdehand wanneer ik face-to-face in een gesprek met je zit) Goed, laat maar weten wat jouw gedachten hierover zijn. Oh ik heb trouwens net de IQ-test gedaan op BNN. Zat met mijn 112 maar net boven het gemiddelde. Maar ach, ik ben er niet rouwig om. xx
----------------------
112, moeten de alarmbellen nu gaan rinkelen?
Niet bij die 112. Wel bij het feit dat ze het nodig vindt om te melden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
112, moeten de alarmbellen nu gaan rinkelen?
lijkt mij meer een vrij onschuldige opening tot een gesprek dan een 'kijk mij eens gruwelijk slim zijn!'quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet bij die 112. Wel bij het feit dat ze het nodig vindt om te melden.
Zolang in dat gesprek dat volgt maar benadrukt wordt dat zo'n test een momentopname is van die test en derhalve betrekkelijk weinig zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Fabeldiertje het volgende:
lijkt mij meer een vrij onschuldige opening tot een gesprek dan een 'kijk mij eens gruwelijk slim zijn!'
Ik hecht er sowieso geen waarde aan, volgens mij staat zoiets standaard te hoog afgesteld ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang in dat gesprek dat volgt maar benadrukt wordt dat zo'n test een momentopname is van die test en derhalve betrekkelijk weinig zegt.
Gezien haar zinsopbouw een eerste jaars hoop ik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Maargoed, ze woont vlakbij en studeert Nederlands, dat vind ik wel twee pluspuntjes.
eerstejaars.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gezien haar zinsopbouw een eerste jaars hoop ik?.
That does it, mijn kinderen krijgen thuisonderwijsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef Silenus het volgende:
eerstejaars.
En ze is 26, dus denk het niet.Ze schreef ook al een keer 'wordt je', dus ze is vast lekker onnozel.
Waarom worden wij niet gematched op Paiq? Goddommequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren trouwens echt een megasuf wijf op paiq. Ze ontwikkelde theatervoorstellingen in Groningen, en hield heel erg van kleinkunst. Nou heb ik dus niks met die zweverige zichzelf-veel-te-serieus-nemende ongeschoren kunstlosers die in hun onderbroek over een podium rennen met een toverstok en zo het ontstaan van de aarde uitbeelden dus dat liet ik haar ook (subtiel, dat wel) merken.
Toen was ze meteen beledigd, maar ze vatte de hint niet op en bleef er echt tien minuten over doorpraten hoe mooi en intelligent het wel niet was. Op een gegeven moment zei ze dat ze zelfs ooit een voorstelling had gemaakt voor maar één persoon.
Ik: Wat dan, een lapdance?
Zij: Nou dit gesprek gaat helemaal nergens heen geloof ik, ik ga maar wat anders doen, doei!
Toen heb ik haar maar vliegensvlug uit m'n lijst gegooid, voordat zij dat bij mij zou doen. Je zou maar verwijderd worden door zo'n kleinkunst-tuttebel, stel je voor.
Dries Roelvink had zelfs meer dan 100, en dan gaan jubelen met je eigen score.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Ik hecht er sowieso geen waarde aan, volgens mij staat zoiets standaard te hoog afgesteld ofzo.
quote:Hey!
Wat een leuke profiel tekst heb jij! Ik kreeg er een glimlach van op mijn gezicht en zag mezelf al helemaal op de bank zitten over 10 jaar![]()
Je hebt me overtuigd, ik wil je graag leren kennen en weten of we samen een leuk gesprek zouden kunnen hebben!
Hopelijk is de interesse wederzijds en in dat geval ben ik te bereiken via; **************
Leuk!
Hehe nee, die stuur ik nooit. Ik bedoel dat ik nog wel regelmatig een interesseberichtje op RP krijg maar daar niks aan heb. (Want kan niet reageren)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Ordos20 het volgende:
?
Een hele string interesse berichtjes verstuurd naar de zelfde persoon?
Ja maar... Ja maar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik kreeg net via OKCupid een hele (copy-paste) verhandeling van een man, met een ellenlang verhaal over hoe dol hij is op golden showers en zichzelf onderpissen terwijl een vrouw kijkt![]()
gelukkig staan er meer normale berichten tegenover dat soort gekken
Die heb ik ook gehad... Dan krijg je vast ook nog wel eens een berichtje over een "exotische verrassing"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
kennelijk wil ie met alle geweld dat de gouden douches in het standaard relatiepakket horen..kun je er maar beter meteen eerlijk over zijn toch?
stbabylon?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik kreeg net via OKCupid een hele (copy-paste) verhandeling van een man, met een ellenlang verhaal over hoe dol hij is op golden showers en zichzelf onderpissen terwijl een vrouw kijkt![]()
gelukkig staan er meer normale berichten tegenover dat soort gekken
Dan is het zeker maar goed dat wij nooit gedate hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef Techno het volgende:
Dergelijke ranzige details wil ik helemaal niet weten.
Poep- en plasseks is inderdaad niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Dan is het zeker maar goed dat wij nooit gedate hebben
Ook de mijne nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:18 schreef Techno het volgende:
Poep- en plasseks is inderdaad niet echt mijn ding.
Ik vermoed dat de groei gestagneerd is, en ze nu hun best moeten doen voor hun piece of the pie. Ik denk dat we in een jaar ofzo wel een consolidatieslag gaan zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
What's up met al die reclame's op TV tegenwoordig? Parship, Lexa, Match.com, RP, nog meer?
Nah, dit zag je vorig jaar ook. Twijfelende singles zijn rond deze tijd van het jaar makkelijke doelwitten. De kerstperiode zit er op (*alleen thuis zitten met kerst is toch eigenlijk wel kut*), het nieuwe jaar is begonnen (*goed voornemen: dit jaar wil ik een leuk iemand vinden*).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de groei gestagneerd is, en ze nu hun best moeten doen voor hun piece of the pie. Ik denk dat we in een jaar ofzo wel een consolidatieslag gaan zien.
Een echte leeftijdsgrens kun je niet aan geven.. Er staan wel vragen tussen die test over wat je van leeftijdsverschil vind etc. Denk dat ze het daar een beetje op baseren.. Heb nog nooit echt een veel ouder iemand gehad als match.. Alleen een stuk jongerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Neelix het volgende:
Iets anders: met Paiq is het niet mogelijk om een leeftijdsgrens aan te geven denk ik, of wel?
Ik heb even zitten zoeken, maar volgens mij hebben ze alleen de "vind je het erg om een jonger/ouder iemand te daten" vraag waar je dan op een schaal kan aangeven hoe (on)eens je het daarmee bent toch?
Er gaat blijkbaar aardig wat geld in om, als ze tv reclame kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nah, dit zag je vorig jaar ook. Twijfelende singles zijn rond deze tijd van het jaar makkelijke doelwitten. De kerstperiode zit er op (*alleen thuis zitten met kerst is toch eigenlijk wel kut*), het nieuwe jaar is begonnen (*goed voornemen: dit jaar wil ik een leuk iemand vinden*).
Is over een maandje of wat alweer afgelopen.
Die cijfertjes neem ik niet zo serieus van RP. 4 miljoen leden, yeah rightquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef .Pas het volgende:
[..]
Er gaat blijkbaar aardig wat geld in om, als ze tv reclame kunnen maken.
Hoeveel % van het aantal leden (op rp bijvoorbeeld) zou betalend lid zijn?
Bij 1% zit je toch al op een slordige 400.000 ¤...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, 2011 gaat het jaar worden waarin ik een leuke vent ga vinden, dus dan moet ik wel wat doen
True true true, alhoewel ik echt ver ga om niemand ermee lastig te vallen. Een rebound-vriendin na mijn scheiding had er ook niks mee, ik hield er gewoon een dag voor ik bij haar langs zou ermee op, en pas toen ik weer aan het werk was (na het weekend) ging ik weer verder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef Silenus het volgende:
Tsja, het is in elk opzicht beter om niet te roken. Het is gezonder, je spaart onwijs veel geld uit (je kunt er vrij veel dates per jaar van bekostigen) en je ligt beter op de markt.
En je stinkt niet uit je waffel als ze dan toch met je wil zoenen.
quote:luci025 schreef op 18/01/2011 01:57:
"kansloos"
Die leeftijdsgrenzen klopppen nooit bij mij. Er staat idd een vraag over hoeveel jaar leeftijdsverschil je accepteert. Maar ook toen ik 29 was, kreeg ik al 35 jarige matches toegewezen. Toen was ik er wel voor in, nu nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Een echte leeftijdsgrens kun je niet aan geven.. Er staan wel vragen tussen die test over wat je van leeftijdsverschil vind etc. Denk dat ze het daar een beetje op baseren.. Heb nog nooit echt een veel ouder iemand gehad als match.. Alleen een stuk jonger
TIETEN BIER TIETEN!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef Silenus het volgende:
Ik zou als ik jou was snel benadrukken dat je wel echt gewoon op vrouwen valt.
Mooi profiel. Zo mooi. Echt heel mooi.quote:Jij zoek tocht naar mij
Mijn zoektocht naar jou
Is net als een bloem die zich
opent in ochtend dauw
De kleuren zo mooi,
de geuren zo fris
Zo zoek ik naar jou, die ik zo mis
Altijd leuk van die gedichtjes :pquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooi profiel. Zo mooi. Echt heel mooi.
quote:Hai hai...
Lieve, gezellige, spontane, goedlachse, gekke, sportieve dame zou graag een leuke stoere lieve vent tegen willen komen.
Liefst ook sportief... en een dieren/natuurliefhebber..
p.s. helaas komen toch aardig wat mannen blijkbaar uit regio R'dam,
zeg bij voorbaat even, dat ik echt een verschrikkelijke hekel aan R'dam heb, dus daar niet graag heen ga, vind er niets aan, een betonnen stad, zonder charme...
Dus..........
Jij zoek tocht naar mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, misschien maar eens een nieuw profiel aanmaken op paiq. Kijken of er nog iemand gek genoeg is om morgen mee te gaan naar mary poppins
vind jij het echt serieus mooi als iemand zo gaat zitten dichten? :Squote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik gok dat hij toch lichtelijk sarcastisch wasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
vind jij het echt serieus mooi als iemand zo gaat zitten dichten? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |