Ja dat nieuwe foto-beoordelen is echt kut. Doet me denken aan de opticien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, terug naar de orde van de dag dan. Ik vind het maar roadkill wat ik met paiq moet foto-beoordelen steeds. Waarom is dat?
beperk jij jóuw wraakzucht dan ook tot buiten Facebook, sms en dergelijke? Thanxquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, zoals je nota bene persoonlijk hebt kunnen ervaren is Xennia wel voor rede vatbaar.
Muus trouwens ook, maar die zul je toch echt nooit ontmoeten.
En zou je nu dan weer even je wraakzucht willen beperken tot alles búiten fok? Thanx.
nee, ik heb je altijd al een trieste blaaskaak gevonden. en over logic en mij weet jij niks, kereltje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Met name toen ik Logic neukte terwijl jij al jaren tegen haar aan zat te slijmen werd het minder hé.
Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef love_sharon het volgende:
Ik vind de one-liners op paiq juist het fijnst. Heb door gekregen one-liners veel leukere mannen gesproken dan via speed/battledate.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is irritant veel werk en je ziet dezelfde fotos heel vaak voorbij komen.
En one-liners zijn niet echt handige dingen om te doen op Paiq volgens mij.
Omdat er ook niets ís, pathetisch zolderkamerdromertjequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef dawg het volgende:
en over logic en mij weet jij niks, kereltje.
als jij het zegt zal het wel zo zijn he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat er ook niets ís, pathetisch zolderkamerdromertje.
Ten eerste ben ik nooit wraakzuchtig geweest en zal ik het ook nooit worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
beperk jij jóuw wraakzucht dan ook tot buiten Facebook, sms en dergelijke? Thanx![]()
on topic idd
Al is het maar het samen eens zijn dat het weer zo'n achterlijke one-liner is. Saamhorigheid enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef love_sharon het volgende:
Ik vind de one-liners op paiq juist het fijnst. Heb door gekregen one-liners veel leukere mannen gesproken dan via speed/battledate.
Hmmmmmz... Dom gaan schelden... Dat zou inderdaad wel een heel zwakzinnige noodgreep zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef dawg het volgende:
en nu oprotten met je eeuwige betweterige domme gescheld.
quote:
Ik zou niet teveel vertrouwen op die IQ test van BNN. Er zaten flink wat vragen in over BNN programma's. Ik zou er bijna trotser op zijn dat ik daar een lage score heb. Ik wil helemaal niets alles weten over BNN programma's.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
Koekje erbij, iemand?
Kreeg dit op paiq:
2011-01-19, 23:44
Nou, dan ga ik maar even wat typen voor als je online komt.. Vond het interessant om met je te praten en je hebt trouwens een hoge -index, dus misschien moeten we maar een keer wat afsprekenDurf je dat aan? Ik ben wel benieuwd hoe bijdehand en sarcastisch je in het echt bent (ik denk dat ik namelijk wat minder bijdehand wanneer ik face-to-face in een gesprek met je zit) Goed, laat maar weten wat jouw gedachten hierover zijn. Oh ik heb trouwens net de IQ-test gedaan op BNN. Zat met mijn 112 maar net boven het gemiddelde. Maar ach, ik ben er niet rouwig om. xx
----------------------
112, moeten de alarmbellen nu gaan rinkelen?
Niet bij die 112. Wel bij het feit dat ze het nodig vindt om te melden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef Silenus het volgende:
112, moeten de alarmbellen nu gaan rinkelen?
lijkt mij meer een vrij onschuldige opening tot een gesprek dan een 'kijk mij eens gruwelijk slim zijn!'quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet bij die 112. Wel bij het feit dat ze het nodig vindt om te melden.
Zolang in dat gesprek dat volgt maar benadrukt wordt dat zo'n test een momentopname is van die test en derhalve betrekkelijk weinig zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Fabeldiertje het volgende:
lijkt mij meer een vrij onschuldige opening tot een gesprek dan een 'kijk mij eens gruwelijk slim zijn!'
Ik hecht er sowieso geen waarde aan, volgens mij staat zoiets standaard te hoog afgesteld ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zolang in dat gesprek dat volgt maar benadrukt wordt dat zo'n test een momentopname is van die test en derhalve betrekkelijk weinig zegt.
Gezien haar zinsopbouw een eerste jaars hoop ik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Maargoed, ze woont vlakbij en studeert Nederlands, dat vind ik wel twee pluspuntjes.
eerstejaars.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gezien haar zinsopbouw een eerste jaars hoop ik?.
That does it, mijn kinderen krijgen thuisonderwijsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:57 schreef Silenus het volgende:
eerstejaars.
En ze is 26, dus denk het niet.Ze schreef ook al een keer 'wordt je', dus ze is vast lekker onnozel.
Waarom worden wij niet gematched op Paiq? Goddommequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef Silenus het volgende:
Ik had eergisteren trouwens echt een megasuf wijf op paiq. Ze ontwikkelde theatervoorstellingen in Groningen, en hield heel erg van kleinkunst. Nou heb ik dus niks met die zweverige zichzelf-veel-te-serieus-nemende ongeschoren kunstlosers die in hun onderbroek over een podium rennen met een toverstok en zo het ontstaan van de aarde uitbeelden dus dat liet ik haar ook (subtiel, dat wel) merken.
Toen was ze meteen beledigd, maar ze vatte de hint niet op en bleef er echt tien minuten over doorpraten hoe mooi en intelligent het wel niet was. Op een gegeven moment zei ze dat ze zelfs ooit een voorstelling had gemaakt voor maar één persoon.
Ik: Wat dan, een lapdance?
Zij: Nou dit gesprek gaat helemaal nergens heen geloof ik, ik ga maar wat anders doen, doei!
Toen heb ik haar maar vliegensvlug uit m'n lijst gegooid, voordat zij dat bij mij zou doen. Je zou maar verwijderd worden door zo'n kleinkunst-tuttebel, stel je voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |