Ik vind het wel een mooi initiatief, hoop voor ze dat ze wel serieuze reacties krijgen. Klinkt ook wel gezellig, maar je moet maar net met zijn allen klikken natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Van de Knuz site:
en voordat je verder leest is het wel belangrijk om 1 ding van me te weten en dat is dat ik biseksueel ben en op dit moment een relatie heb met een vrouw die ook biseksueel is. maar ja omdat we allebei biseksueel zijn blijft het verlangen ook bestaan naar een man. tja en dat betekent eigenlijk dat je 2 vrouwen krijgt voor de prijs van 1
wat zoek ik: een man die sterk in zijn schoenen staat en kan omgaan met een biseksuele vrouw en open minded genoeg is om zelfs voor een relatie met 2 vrouwen tegelijk te gaan. Een man die dit niet ziet als iets wat alleen maar spannend is en wiens fantasie op hol slaat bij de gedachte aan een trio maar die echt serieus denkt een relatie met 2 vrouwen aan te kunnen en liefde en intimiteit met 2 vrouwen wil delen en wel in is voor een spannend en enerverend leven.
Als dat geen vele reacties gaat opleveren
Waar zie je dit dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ow great, nu kun je op paiq zien wie jouw foto een hoge beoordeling heeft gegeven. Ik wil het niet weten nadat ik er 1 heb gezien.
Van OKCupid kreeg ik een mailtje dat ik na een bepaald aantal positieve ratings via de Quickmatch en Quivers voortaan in de categorie bovengemiddeld aantrekkelijke users val, en derhalve zal ik ook meer matches krijgen die ook in deze categorie vallenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ow great, nu kun je op paiq zien wie jouw foto een hoge beoordeling heeft gegeven. Ik wil het niet weten nadat ik er 1 heb gezien.
heb je hem ingelijst en naast je andere papieren bewijzen van grootse overwinningen aan de muur gehangen? Je weet wel, je B-diploma zwemmen en veterstrikdiploma enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Silenus het volgende:
Oeh godver al m'n fotoscores van paiq zijn weg!![]()
Gelukkig had ik een printscreentje gemaakt toen ik twee 10'en en een paar hoge negens stond. (Op de schaal van kansloos ook een 10, trouwens)
Ik heb even in je fobo gekeken, maar ik val daar dus ook onderquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:36 schreef love_sharon het volgende:
Paiq, afstand: 8963 km
En al 4 dates met dezelfde. Moet het binnenkort maar afkappen.
Haha wel grappig om fokkers terug te zien in de rij van mannen die je foto hoog hebben beoordeelt![]()
Het lijkt eigenlijk dat je dit vanzelf na een tijdje wel krijgt. Volgens mij heeft iedereen hier die op OKCupid staat het wel een keer gehad...quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Van OKCupid kreeg ik een mailtje dat ik na een bepaald aantal positieve ratings via de Quickmatch en Quivers voortaan in de categorie bovengemiddeld aantrekkelijke users val, en derhalve zal ik ook meer matches krijgen die ook in deze categorie vallen![]()
..Nice, wel
Als ik zo even op je fobo kijk kan ik me voorstellen dat je stompzinnige reacties krijgt (die krijg je daar ook al zo te zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:53 schreef QueenR het volgende:
Hoi allemaal,
ben nieuw in dit topic en sta ook ingeschreven bij RP. Een grote ellende eerlijk gezegd, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Krijg zo goed als geen reacties, maar dat zal wel komen omdat ik mijn foto op aanvraag heb staan. Daarvoor werd ik beetje simpel van de stompzinnige berichten die gestuurd werden.
Er zitten hier dus een heel stel ervaringsdeskundigen. Welke site wordt als beste ervaren? en wat zijn nu goede do's en don'ts?
Is daar iets mis mee dan? Ik heb er behang van laten maken en heb m'n woonkamer ermee behangen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:08 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
heb je hem ingelijst en naast je andere papieren bewijzen van grootse overwinningen aan de muur gehangen? Je weet wel, je B-diploma zwemmen en veterstrikdiploma enzo
plop-dating.nl is dan wel wat voor jou denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef thaeastwood het volgende:
Ik ben opzoek naar een datingsite met kleinere vrouwen aangezien ik zelf niet zo groot ben. Welke raden jullie aan?
Zonder foto, daar begin ik ook niet aan. Als je een foto plaatst zal je nog veel méér idiote berichtjes krijgen, maar ook wat normale mensen. Het alternatief is dat je zelf berichtjes gaat sturen, dan hou je zelf de regie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:53 schreef QueenR het volgende:
Hoi allemaal,
ben nieuw in dit topic en sta ook ingeschreven bij RP. Een grote ellende eerlijk gezegd, weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Krijg zo goed als geen reacties, maar dat zal wel komen omdat ik mijn foto op aanvraag heb staan. Daarvoor werd ik beetje simpel van de stompzinnige berichten die gestuurd werden.
Er zitten hier dus een heel stel ervaringsdeskundigen. Welke site wordt als beste ervaren? en wat zijn nu goede do's en don'ts?
Ah, dat ben jij dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:36 schreef love_sharon het volgende:
Paiq, afstand: 8963 km
En al 4 dates met dezelfde. Moet het binnenkort maar afkappen.
Haha wel grappig om fokkers terug te zien in de rij van mannen die je foto hoog hebben beoordeelt![]()
Op jou wachten in dit topic?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
ik denk, ik kijk hier weer eens, zie ik de mij bekende namen weer terug. Mijn vertrouwen in datingsites, wat doen jullie!?
dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Op jou wachten in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |