abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 20:46:27 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91429325
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Marver8 het volgende:
Hmmm, is iets als naam [at] chello [puntje] nederland te opzichtig?

Voorlopig ligt de site eruit. Wanneer die online is neem ik gewoon een abo voor 1 maand. Maar Cue_ één ding is nog niet helemaal duidelijk. Als ik betaal en zij niet. Kan ze dan wel antwoorden? Omdat je zei dat de andere niet kan versturen. Voordat ik zodadelijk een vraag stel waarop zij niet kan antwoorden.

Lastig, lastig allemaal...
Gratis lid: Geen berichtjes, alleen interesse
Betalend lid: Berichtjes en interesse

Lijkt mij vrij duidelijk dat je dus als gratis lid ook niet kan reageren met een berichtje op een betalend lid. Dus kan je als betalend lid beter gelijk je mailadres meesturen bv.
(ze kan hoogstens reageren met een interesseberichtje op jouw gewone bericht)

Ow en je email zo opzichtig wordt nooit goedgekeurd dacht ik, maar je kan het altijd proberen. Je merkt het natuurlijk vanzelf wel.
pi_91430097
Nogmaals dank voor het opweg helpen van deze arme jongen. Ik heb maar gewoon een hartje gestuurd. Dus we zullen wel zien (of horen...).
  zondag 16 januari 2011 @ 20:56:43 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91430286
Zijn er ook datingsites voor typische nerds?

Of moet ik dit idee snel ten uitvoer gaan brengen in Nederland? :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  zondag 16 januari 2011 @ 21:02:41 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91430847
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef DustPuppy het volgende:
Zijn er ook datingsites voor typische nerds?

Of moet ik dit idee snel ten uitvoer gaan brengen in Nederland? :P
Wil je als typische nerd ook een typisch nerdische vriendin? ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 21:03:56 #30
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91430986
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wil je als typische nerd ook een typisch nerdische vriendin? ;)
Toch wel handig als je een beetje over dezelfde onderwerpen kunt praten :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_91431248
DP, het meisje waar ik zojuist heb gereageerd stelde dat ze "owned" met Call of Duty. Nuff said....
  zondag 16 januari 2011 @ 21:08:03 #32
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91431409
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Marver8 het volgende:
DP, het meisje waar ik zojuist heb gereageerd stelde dat ze "owned" met Call of Duty. Nuff said....
Why would anybody admit that in public? :P
pi_91432447
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Marver8 het volgende:
De nachtmerrie van elke jongen(in elk geval die van mij).
Schat kom we gaan naar buiten. Vriendin: Nee sorry nog maar 1 potje .. . Ik ownn ze allemaal

Brrr --> exit
pi_91433123
Ik ben meer iemand die denkt in termen als "en" in plaats van "of". Ik zoek iemand die samen leuke dingen wil doen, maar die zich ook binnen kan vermaken. Als we dan gelijke hobby's hebben is dat mooi meegenomen. Wie kan nou 7 dagen per week de deur uitgaan? Een strandwandeling is leuk, maar niet als het giet. Je gaat niet iedere dag naar de bios en 7 maal per week kroeg is nou ook niet helemaal van: laten we een dansje doen
\o/
o//
\\o
o//
\\o
pi_91440609
Net Paiq uitgeprobeerd, beetje wennen. Niet te ingewikkeld en niet teveel vragen. Wel jammer dat ik niet meteen fotos kan zien, dan zou ik sneller kunnen nexten... (of de anderen mij dan he,...)

Niet dat ik elk niet mooi meisje meteen next maar sommigen zijn gewoon meteen mijn type niet...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_91444336
TVP ondanks dat de koek eigelijk wel op is.
Heb geen zin meer om nog regelmatig berichten de deur uit te doen :{ log eigelijk ook nauwelijks nog in.

En de reacties die ik veelal hier in deze reeks krijg zijn ook al niet om over naar huis te schrijven ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 07:50:30 #37
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91449947
Wat zijn de goede gratis sites eigenlijk, want ik wil best eens kijken, maar om er nou geld voor neer te leggen.
pi_91451477
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:50 schreef DustPuppy het volgende:
Wat zijn de goede gratis sites eigenlijk, want ik wil best eens kijken, maar om er nou geld voor neer te leggen.
Paiq, Okcupid, Knuz (Als je geluk hebt, zit er weleens wat leuks tussen)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91457518
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Mister1977 het volgende:
Nou? Wordt er nog gedate?
ik wil daten
hey sexy, ooohhh you already know!
  maandag 17 januari 2011 @ 12:54:35 #40
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91458166
This is fucking brilliant:
The mathematics of beauty
pi_91458216
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
This is fucking brilliant:
The mathematics of beauty
Die was al eens voorbijgekomen.
  maandag 17 januari 2011 @ 12:56:56 #42
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91458272
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Die was al eens voorbijgekomen.
Maar ik zie 'm nu pas! :6
  maandag 17 januari 2011 @ 15:05:16 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91464388
quote:
Afzender: sweetcruz
Datum: 17/01/2011 02:50
Titel: Hallo
Inhoud:
Hi,i am Charlotte I really like all you wrote about yourself and i would like to know more what do you seek on here?

Hallo, ik ben Charlotte Ik hou echt van alles wat je schreef over jezelf en ik zou graag meer weten wat te doen hier in te winnen over?
Je zou zeggen: fake! Maar wel apart dat deze terroristische datingsite-groepering voor de verandering geen ultrastrakke Russische tienersletjes gebruikt, maar het wat vollere (vettige) segment. http://www.knuz.nl/fotos-prs/04/269504/3.jpg?493428

Verder kreeg ik vannacht ook nog het bericht van één of ander dronken geval. Denk ik. Haar titel kende een hoogpoëtisch karakter, dus ik verwachtte al veel toen ik dat in m'n inbox las. Een combinatie van humor, intelligentie, spontaniteit en gevoel voor traditie en cultuur, samengepakt in één zin:

quote:
Titel: omg wuahahahhahaha
Het bericht was erna volgde klopte op zich wel met de titel.

quote:
Inhoud:
Nou, good job dude... meestal lees ik geen lange profielen maar ik moet zeggen jouw profiel is te grappig....
en ja ik hou van honderd puntjes............................................... ennem wat wilde ik nou ook alweer zeggen ahahhaa... whatever dude ik weet het niet meer... het is te laat....
Nou, ik heb me kapot gelachen.... thx

Gr
R
Dan hebben we nog de iets minder positieve Loesoe, die vindt dat ik vrouwen maar gewoon thuis op moet gaan zoeken om mijn kritiekpunten tegen ze te vertellen. Helaas ontbreekt het me aan tijd en motivatie om deze tip daadwerkelijk ten uitvoer te brengen.

quote:
Afzender: loesoe
Datum: 13/01/2011 15:16
Titel: Haii
Inhoud:
Je kunt ook ergens anders mensen af gaan zeiken, mocht je dat persé willen.
Prima dat je kritiek heb, meld dat dan recht in het gezicht van mensen, en niet op deze manier.

xMarloes
Wel lief dat ik nog een 'x' krijg. O+
Gourmetten of steengrillen?
pi_91464642
quote:
Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je zou zeggen: fake! Maar wel apart dat deze terroristische datingsite-groepering voor de verandering geen ultrastrakke Russische tienersletjes gebruikt, maar het wat vollere (vettige) segment. http://www.knuz.nl/fotos-prs/04/269504/3.jpg?493428

Verder kreeg ik vannacht ook nog het bericht van één of ander dronken geval. Denk ik. Haar titel kende een hoogpoëtisch karakter, dus ik verwachtte al veel toen ik dat in m'n inbox las. Een combinatie van humor, intelligentie, spontaniteit en gevoel voor traditie en cultuur, samengepakt in één zin:

[..]

Het bericht was erna volgde klopte op zich wel met de titel.

[..]

Dan hebben we nog de iets minder positieve Loesoe, die vindt dat ik vrouwen maar gewoon thuis op moet gaan zoeken om mijn kritiekpunten tegen ze te vertellen. Helaas ontbreekt het me aan tijd en motivatie om deze tip daadwerkelijk ten uitvoer te brengen.

[..]

Wel lief dat ik nog een 'x' krijg. O+
Jij krijgt altijd wel leuke berichtjes he!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91468365
wow, ik ga ook lid worden, beetje afleiding en lol kan ik wel gebruiken :P
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_91484234
Ja hoi!

Dames, ik heb een vraag aan jullie. Vast al vaker gesteld maar ik heb niet zo'n trek om even 90 topics door te spitten :P
Jullie krijgen vast dagelijks bakken vol berichtjes van allerlei losgeslagen dekhengsten, en het logische gevolg is dan dat je aan de hand van het bericht zelf en eventueel de foto's gaat filteren. En dat zou ik ook doen, dus wat dat betreft is er niks aan de hand. Maar hoe vind je dan de goeie kerels die niet meteen met je tussen de lakens willen? Of anders gezegd: hoe scheid je het kaf van het koren?
Het punt is uiteraard dat ik weliswaar niet heel lelijk ben, maar wel hooguit een middenmoter wat betreft de looks. En dat is toch het eerste waar je tegenaan kijkt, ondanks dat dat ook maar de buitenkant is. Je moet er toch een beetje de kriebels van kunnen krijgen, nietwaar? Eigenlijk is de vraag van vandaag dus: hoe val ik tussen al die anderen toch op een positieve manier op, als ik niet net uit een of ander ondergoedmodeblad ontsnapt ben en niet altijd even vlot babbel?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91485998
Van de Knuz site:

en voordat je verder leest is het wel belangrijk om 1 ding van me te weten en dat is dat ik biseksueel ben en op dit moment een relatie heb met een vrouw die ook biseksueel is. maar ja omdat we allebei biseksueel zijn blijft het verlangen ook bestaan naar een man. tja en dat betekent eigenlijk dat je 2 vrouwen krijgt voor de prijs van 1 :)

wat zoek ik: een man die sterk in zijn schoenen staat en kan omgaan met een biseksuele vrouw en open minded genoeg is om zelfs voor een relatie met 2 vrouwen tegelijk te gaan. Een man die dit niet ziet als iets wat alleen maar spannend is en wiens fantasie op hol slaat bij de gedachte aan een trio maar die echt serieus denkt een relatie met 2 vrouwen aan te kunnen en liefde en intimiteit met 2 vrouwen wil delen en wel in is voor een spannend en enerverend leven.

Als dat geen vele reacties gaat opleveren :Y
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_91486130
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende: Eigenlijk is de vraag van vandaag dus: hoe val ik tussen al die anderen toch op een positieve manier op, als ik niet net uit een of ander ondergoedmodeblad ontsnapt ben en niet altijd even vlot babbel?
Waarom zou je willen opvallen? De meeste mensen die alleen beoordelen op basis van uiterlijk kun je beter omheen lopen. Soms zie ik knappe mensen, die toch niet mooi zijn. Er zit ook een wezenlijk verschil tussen. Een mooi meisje biedt een totaalbeeld.

Iemand valt bij mij op met humor, gelijke interesse's en normale informatie. Soms kom ik profielen tegen met allerlei informatie hoe populair ze wel niet zijn, hoeveel reacties ze wel niet krijgen, posten ze E-mail berichtjes die ze ervaren alszijnde "sneu". Doe toch normaal man o_O.

Ik heb nog foto's van een modellenshoot. Toch staan die er niet op. Andere mensen doen dat misschien wel. Helaas kan het dan alleen maar tegenvallen.

P.S. ligt het aan mij, of ligt die site er om de haverklap uit (RP).
pi_91487264
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Marver8 het volgende:

[..]

Waarom zou je willen opvallen? De meeste mensen die alleen beoordelen op basis van uiterlijk kun je beter omheen lopen. Soms zie ik knappe mensen, die toch niet mooi zijn. Er zit ook een wezenlijk verschil tussen. Een mooi meisje biedt een totaalbeeld.

Iemand valt bij mij op met humor, gelijke interesse's en normale informatie. Soms kom ik profielen tegen met allerlei informatie hoe populair ze wel niet zijn, hoeveel reacties ze wel niet krijgen, posten ze E-mail berichtjes die ze ervaren alszijnde "sneu". Doe toch normaal man o_O.

Ik heb nog foto's van een modellenshoot. Toch staan die er niet op. Andere mensen doen dat misschien wel. Helaas kan het dan alleen maar tegenvallen.

P.S. ligt het aan mij, of ligt die site er om de haverklap uit (RP).
Ik bedoel 'opvallen' vooral in de zin van er bovenuit steken op een of andere manier. Op zo'n manier dat er toch even nagedacht wordt voor er op 'next' geklikt wordt. Uiteraard is uiterlijk niet alles, maar als je het toch voor het kiezen hebt kan ik me voorstellen dat het meetelt in de overweging :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91490075
Betaalde leden (bijvoorbeeld op RP) komen hoger in de zoekresultaten. Bovendien zie je op RP ook direct informatie over iemand (vind ik wel prettig). Een paar pakkende zinnen is voldoende (in mijn geval) om me over te halen het profiel nader te bekijken. Humor is altijd goed. Niet te kritisch en kort maar krachtig.

Wat is je tekst nu? Dan kunnen wij beoordelen wat opvalt (positief of negatief).

Oh P.S. ben van het weekend pas begonnen, dus ben geenzins een expert. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')