Gratis lid: Geen berichtjes, alleen interessequote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Marver8 het volgende:
Hmmm, is iets als naam [at] chello [puntje] nederland te opzichtig?
Voorlopig ligt de site eruit. Wanneer die online is neem ik gewoon een abo voor 1 maand. Maar Cue_ één ding is nog niet helemaal duidelijk. Als ik betaal en zij niet. Kan ze dan wel antwoorden? Omdat je zei dat de andere niet kan versturen. Voordat ik zodadelijk een vraag stel waarop zij niet kan antwoorden.
Lastig, lastig allemaal...
Wil je als typische nerd ook een typisch nerdische vriendin?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef DustPuppy het volgende:
Zijn er ook datingsites voor typische nerds?
Of moet ik dit idee snel ten uitvoer gaan brengen in Nederland?
Toch wel handig als je een beetje over dezelfde onderwerpen kunt pratenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je als typische nerd ook een typisch nerdische vriendin?
Why would anybody admit that in public?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Marver8 het volgende:
DP, het meisje waar ik zojuist heb gereageerd stelde dat ze "owned" met Call of Duty. Nuff said....
De nachtmerrie van elke jongen(in elk geval die van mij).quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef Marver8 het volgende:
DP, het meisje waar ik zojuist heb gereageerd stelde dat ze "owned" met Call of Duty. Nuff said....
Paiq, Okcupid, Knuz (Als je geluk hebt, zit er weleens wat leuks tussen)quote:Op maandag 17 januari 2011 07:50 schreef DustPuppy het volgende:
Wat zijn de goede gratis sites eigenlijk, want ik wil best eens kijken, maar om er nou geld voor neer te leggen.
Die was al eens voorbijgekomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef DustPuppy het volgende:
This is fucking brilliant:
The mathematics of beauty
Maar ik zie 'm nu pas!quote:
Je zou zeggen: fake! Maar wel apart dat deze terroristische datingsite-groepering voor de verandering geen ultrastrakke Russische tienersletjes gebruikt, maar het wat vollere (vettige) segment. http://www.knuz.nl/fotos-prs/04/269504/3.jpg?493428quote:Afzender: sweetcruz
Datum: 17/01/2011 02:50
Titel: Hallo
Inhoud:
Hi,i am Charlotte I really like all you wrote about yourself and i would like to know more what do you seek on here?
Hallo, ik ben Charlotte Ik hou echt van alles wat je schreef over jezelf en ik zou graag meer weten wat te doen hier in te winnen over?
Het bericht was erna volgde klopte op zich wel met de titel.quote:Titel: omg wuahahahhahaha
Dan hebben we nog de iets minder positieve Loesoe, die vindt dat ik vrouwen maar gewoon thuis op moet gaan zoeken om mijn kritiekpunten tegen ze te vertellen. Helaas ontbreekt het me aan tijd en motivatie om deze tip daadwerkelijk ten uitvoer te brengen.quote:Inhoud:
Nou, good job dude... meestal lees ik geen lange profielen maar ik moet zeggen jouw profiel is te grappig....
en ja ik hou van honderd puntjes............................................... ennem wat wilde ik nou ook alweer zeggen ahahhaa... whatever dude ik weet het niet meer... het is te laat....
Nou, ik heb me kapot gelachen.... thx
Gr
R
Wel lief dat ik nog een 'x' krijg.quote:Afzender: loesoe
Datum: 13/01/2011 15:16
Titel: Haii
Inhoud:
Je kunt ook ergens anders mensen af gaan zeiken, mocht je dat persé willen.
Prima dat je kritiek heb, meld dat dan recht in het gezicht van mensen, en niet op deze manier.
xMarloes
Jij krijgt altijd wel leuke berichtjes he!quote:Op maandag 17 januari 2011 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je zou zeggen: fake! Maar wel apart dat deze terroristische datingsite-groepering voor de verandering geen ultrastrakke Russische tienersletjes gebruikt, maar het wat vollere (vettige) segment. http://www.knuz.nl/fotos-prs/04/269504/3.jpg?493428
Verder kreeg ik vannacht ook nog het bericht van één of ander dronken geval. Denk ik. Haar titel kende een hoogpoëtisch karakter, dus ik verwachtte al veel toen ik dat in m'n inbox las. Een combinatie van humor, intelligentie, spontaniteit en gevoel voor traditie en cultuur, samengepakt in één zin:
[..]
Het bericht was erna volgde klopte op zich wel met de titel.
[..]
Dan hebben we nog de iets minder positieve Loesoe, die vindt dat ik vrouwen maar gewoon thuis op moet gaan zoeken om mijn kritiekpunten tegen ze te vertellen. Helaas ontbreekt het me aan tijd en motivatie om deze tip daadwerkelijk ten uitvoer te brengen.
[..]
Wel lief dat ik nog een 'x' krijg.
Waarom zou je willen opvallen? De meeste mensen die alleen beoordelen op basis van uiterlijk kun je beter omheen lopen. Soms zie ik knappe mensen, die toch niet mooi zijn. Er zit ook een wezenlijk verschil tussen. Een mooi meisje biedt een totaalbeeld.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende: Eigenlijk is de vraag van vandaag dus: hoe val ik tussen al die anderen toch op een positieve manier op, als ik niet net uit een of ander ondergoedmodeblad ontsnapt ben en niet altijd even vlot babbel?
Ik bedoel 'opvallen' vooral in de zin van er bovenuit steken op een of andere manier. Op zo'n manier dat er toch even nagedacht wordt voor er op 'next' geklikt wordt. Uiteraard is uiterlijk niet alles, maar als je het toch voor het kiezen hebt kan ik me voorstellen dat het meetelt in de overwegingquote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Waarom zou je willen opvallen? De meeste mensen die alleen beoordelen op basis van uiterlijk kun je beter omheen lopen. Soms zie ik knappe mensen, die toch niet mooi zijn. Er zit ook een wezenlijk verschil tussen. Een mooi meisje biedt een totaalbeeld.
Iemand valt bij mij op met humor, gelijke interesse's en normale informatie. Soms kom ik profielen tegen met allerlei informatie hoe populair ze wel niet zijn, hoeveel reacties ze wel niet krijgen, posten ze E-mail berichtjes die ze ervaren alszijnde "sneu". Doe toch normaal man o_O.
Ik heb nog foto's van een modellenshoot. Toch staan die er niet op. Andere mensen doen dat misschien wel. Helaas kan het dan alleen maar tegenvallen.
P.S. ligt het aan mij, of ligt die site er om de haverklap uit (RP).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |