abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91424538
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpgicon.jpggobo-small.gif perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_91424591
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef danny130 het volgende:

[..]

Nee was ook niet verstandig / aardig van mij. Had het inderdaad verkeerd gebracht, maar ik heb netjes mijn excuses aangeboden en ze accepteerde het ook en heb haar veel succes gewenst verder met het zoeken.

Maar het is inderdaad niet netjes, want ze krijgt het waarschijnlijk wel vaker te horen, maar na een tijdje is het niet meer leuk voor die mensen.
Wat nou.. Die mensen? Kom op zeg!
pi_91424843
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat nou.. Die mensen? Kom op zeg!
Ik hou er verder maar over op. Het negatieve commentaar slaat soms nergens op.
Mensen met een wat minder uiterlijk, die vaker te horen krijgen dat ze niet heel aantrekkelijk zijn en dit keer op keer horen, dan snap ik dat het vervelend voor hun is. Dat vertelde ik net, kan jij mij dan vertellen wat ik verkeerd heb gezegd? :?
  zondag 16 januari 2011 @ 19:40:36 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425059
Hij snapt het echt niet ;(
pi_91425094
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef danny130 het volgende:

[..]

Ik hou er verder maar over op. Het negatieve commentaar slaat soms nergens op.
Mensen met een wat minder uiterlijk, die vaker te horen krijgen dat ze niet heel aantrekkelijk zijn en dit keer op keer horen, dan snap ik dat het vervelend voor hun is. Dat vertelde ik net, kan jij dan vertellen wat ik verkeerd heb gezegd? :?
Ja doordat je in jou post "die mensen" schrijft.. Zegt over jou dat je kortzichtig bent in mijn ogen. Maar goed!

Jij vind haar niet leuk, wilt niet zeggen dat zij dat vaker te horen krijgt he.. Smaken verschillen. Come on!

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 16-01-2011 19:42:06 (even verduidelijken) ]
pi_91425194
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:40 schreef Cue_ het volgende:
Hij snapt het echt niet ;(
Dat blijkt..
En in de bui die ik vandaag heb kan ik dat echt NIET uitstaan!
  zondag 16 januari 2011 @ 19:44:41 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425310
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat blijkt..
Bespaar je in ieder geval de moeite om het uit te leggen, want dat heeft echt geen zin. Ik mag voor hem hopen dat zijn toekomstige vriendin een ontzettend dom fotomodelletje is.. want anders komt ie nog in de problemen :)
pi_91425318
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat blijkt..
Maar genoeg over mij, laten we weer verder gaan tot de orde van de dag en lekker positief zijn ;)
Tuurlijk is er voor iedereen wel iemand te vinden, want niet alles draait om uiterlijk.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:45:45 #9
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_91425378
Zo, hoe is 't hier? :P Long time no see :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zondag 16 januari 2011 @ 19:46:06 #10
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91425408
Hailoo. Is het een beetje sip hier vandaag?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:46:56 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425462
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Mister1977 het volgende:
Hailoo. Is het een beetje sip hier vandaag?
Nee hoor :) Lekker zondagje :D
pi_91425616
Om het tij enigzins te keren, heb ik een derde vraag. Kun je iemand gewoon een bericht sturen als gratis lid? Ik wil iemand even een berichtje sturen, maar dan begint dat ding te zeuren over "Full member". Het knopje voor "geinteresseerd" drukken kan wel. Maar daar staat een hartje bij. Geinteresseerd oké... Maar om er nu gelijk een hartje tegenaan te gooien. Ik wil gewoon even een grappig berichtje sturen. Is dit mogelijk?

Oh... Dank je wel Cue_. Heb het maar gewoon geprobeerd om op favoriet te klikken :o. "Living on the edge..."
  zondag 16 januari 2011 @ 19:51:19 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425714
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef Marver8 het volgende:
Om het tijd enigzins te keren, heb ik een derde vraag. Kun je iemand gewoon een bericht sturen als gratis lid? Ik wil iemand even een berichtje sturen, maar dan begint dat ding te zeuren over "Full member". Het knopje voor "geinteresseerd" drukken kan wel. Maar daar staat een hartje bij. Geinteresseerd oké... Maar om er nu gelijk een hartje tegenaan te gooien. Ik wil gewoon even een grappig berichtje sturen. Is dit mogelijk?

Oh... Dank je wel Cue_. Heb het maar gewoon geprobeerd om op favoriet te klikken :o.
Verdiep je eens in de site, help functie ofzo ;)

Maar als gratis lid kan je alleen 'hartjes' sturen. Oftewel alleen die interesse-berichtjes.
Als fullmember (betalend) kan je ook echt berichtjes sturen naar de mensen.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:52:29 #14
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91425772
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor :) Lekker zondagje :D
Mooi! Wel jammer dat het weekend alweer bijna voorbij is he!
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_91425864
Wederom mijn dank Cue_.

Ja, de help heb ik al gebruikt. Alleen die is niet echt logisch opgebouwd. Hij zegt bijvoorbeeld wel dat je 10x een geinteresseerd bericht kunt sturen (aka het hartje), maar niet wat je vervolgens verder ermee kunt. Dan gaat het alleen om uiterlijke controle. Het stempel "knap" of "lelijk". Hoe kom je vervolgens in contact met iemand? Dat kan ik in de help niet vinden. Er zit ook geen zoekmogelijkheid -_-. Als je alleen een bordje met "jij bent leuk" omhoog kunt houden op basis van het uiterlijk kun je ook naar de kroeg gaan.
pi_91425971
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Marver8 het volgende:
Wederom mijn dank Cue_.

Ja, de help heb ik al gebruikt. Alleen die is niet echt logisch opgebouwd. Hij zegt bijvoorbeeld wel dat je 10x een geinteresseerd bericht kunt sturen (aka het hartje), maar niet wat je vervolgens verder ermee kunt. Dan gaat het alleen om uiterlijke controle. Het stempel "knap" of "lelijk". Hoe kom je vervolgens in contact met iemand? Dat kan ik in de help niet vinden. Er zit ook geen zoekmogelijkheid -_-. Als je alleen een bordje met "jij bent leuk" omhoog kunt houden op basis van het uiterlijk kun je ook naar de kroeg gaan.
Daar moet je dus betalend lid voor worden ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 19:59:56 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91425976
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Marver8 het volgende:
Wederom mijn dank Cue_.

Wil je meer doen dan moet je dus het spreekwoordelijke drankje kopen.. of te wel betalend lid worden ;)
Of je reageert alleen bij mensen die dus wel betalend lid zijn (weet alleen niet meer of je dat als gratis lid kan zien). Die zien dat je dan gratis lid bent en als ze met je in contact willen komen dan kunnen ze altijd dus een berichtje sturen met hun mailadres erin.
pi_91426422
Mijn dank,

Hopelijk de laatste vraag. Hoe kom je dan in contact met iemand anders? Stel zij is ook geen betalend lid en reageert door bij mij te klikken "hartje". Dan hebben we dus beide naar mekaar een hartje gestuurd. En dan? Betalen om met elkaar in contact te komen? Als je klikt op hartje, kun je dan nog wel een klein berichtje meesturen?

Dat is wel een heel erg gelimiteerde demo dan.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:08:42 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91426521
Allebei geen betalend lid? Dan is het wachten totdat er 1 betalend lid wordt. :) Je kan namelijk geen berichten versturen als gratis lid.

De gratisaccounts zijn om een kijkje in de keuken te nemen en te zien wat het aanbod is. En bevalt je dat, dan willen ze graag geld zien :)
  zondag 16 januari 2011 @ 20:11:22 #20
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91426695
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Allebei geen betalend lid? Dan is het wachten totdat er 1 betalend lid wordt. :) Je kan namelijk geen berichten versturen als gratis lid.

De gratisaccounts zijn om een kijkje in de keuken te nemen en te zien wat het aanbod is. En bevalt je dat, dan willen ze graag geld zien :)
Over welke site gaat het?
Je kunt natuurlijk ook je e-mailadres cryptisch in de profieltekst verwerken. Heb je meteen een intelligentietest.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:12:40 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_91426784
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Over welke site gaat het?
Je kunt natuurlijk ook je e-mailadres cryptisch in de profieltekst verwerken. Heb je meteen een intelligentietest.
RP (relatieplanet) Maar zo gaat het eigenlijk bij alle sites waar je betalend lid kan zijn.

Zou kunnen, maar dan moet je het wel heel cryptisch doen, want de meeste profielteksten worden volgens mij soort van gecontroleerd.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:21:36 #22
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91427383
Opeenvolgende priemgetallen vormen je emailadres. Zoiets.
pi_91428759
Hmmm, is iets als naam [at] chello [puntje] nederland te opzichtig?

Voorlopig ligt de site eruit. Wanneer die online is neem ik gewoon een abo voor 1 maand. Maar Cue_ één ding is nog niet helemaal duidelijk. Als ik betaal en zij niet. Kan ze dan wel antwoorden? Omdat je zei dat de andere niet kan versturen. Voordat ik zodadelijk een vraag stel waarop zij niet kan antwoorden.

Lastig, lastig allemaal...
  zondag 16 januari 2011 @ 20:39:57 #24
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91428772
Nou? Wordt er nog gedate?
pi_91429300
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Mister1977 het volgende:
Nou? Wordt er nog gedate?
Nee ben net gestopt, volgende week weer. Het is nu even tijd om lekker een goede film te kijken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')