Juist, ik snap hem. Maar dat is het dus niet, het komt meer van twee kanten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Friendzone is in mijn belevenis dat de man (meestal dan) denkt een kans te maken bij de vrouw en daar ook nog veel werk van maakt.. maar de vrouw heeft allang besloten dat het niet meer wordt dan vriendschap. En vaak ziet de vrouw ook niet dat de man meer zou willen.
Blijkbaar hebben die mannen veel zelfvertrouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Heb ik toch duidelijk in mijn profiel staan dat ik op zoek ben naar een woest aantrekkelijke man, reageren er alleen maar lelijkerds!! Mannen...
Dan kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die mannen veel zelfvertrouwen
Ze kunnen niet lezenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Heb ik toch duidelijk in mijn profiel staan dat ik op zoek ben naar een woest aantrekkelijke man, reageren er alleen maar lelijkerds!! Mannen...
Neem dan eens een abonnement en onderneem dan zelf eens iets naar de woest aantrekkelijke mannen i.p.v. te mauwen over de mannen die in ieder geval wel een poging doen (hartjes, en sexvoorstellen uitgezonderd).quote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Dat staat toch echt helemaal los van haar (en mijn) opmerkingquote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
Neem dan eens een abonnement en onderneem dan zelf eens iets naar de woest aantrekkelijke mannen i.p.v. te mauwen over de mannen die in ieder geval wel een poging doen (hartjes, en sexvoorstellen uitgezonderd).
Of ben je te bang dat je niets terugontvangt of een afwijzing krijgt
Waarom staat dat er los van ? De klacht is toch dat mannen niet lezen en daar ergeren jij en Spirit zich aan ? Iedereen weet toch dat de meeste mannen niet lezen en alleen op de foto afgaan. Is gewoon part of the deal. Net zoals vrouwen die alleen achteroverleunen en afwachten.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat staat toch echt helemaal los van haar (en mijn) opmerking
Maar wie zegt dat spirit (of ik dus) zelf niet reageert op mannen? (of dat heb ik dan gemist)quote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waarom staat dat er los van ? De klacht is toch dat mannen niet lezen en daar ergeren jij en Spirit zich aan ? Iedereen weet toch dat de meeste mannen niet lezen en alleen op de foto afgaan. Is gewoon part of the deal. Net zoals vrouwen die alleen achteroverleunen en afwachten.
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat Spirit het principe "Ik stuur een hartje en de mannen nemen/hebben een abonnement en geven hun mail adres" heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat spirit (of ik dus) zelf niet reageert op mannen? (of dat heb ik dan gemist)
Woest aantrekkelijk is relatief blijkt maar weerquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
De afgelopen paar uur een stuk of 6 speeddates gedaan op paiq. Wat is dáár een ongelooflijke partij niks aan zeg..
In die 5 minuten? Het is steeds zo'n gejaagd "hoi waarwoonje hebjekinderen wafferwerkdoeje" en dan weet je nog niks. Leuke onderwerpen aansnijden of dom ouwehoeren is er niet meer bij, lijkt het.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
!!! Geen leuke diepzinnige gesprekken gevoerd?
Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi".quote:Op zondag 23 januari 2011 14:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In die 5 minuten? Het is steeds zo'n gejaagd "hoi waarwoonje hebjekinderen wafferwerkdoeje" en dan weet je nog niks. Leuke onderwerpen aansnijden of dom ouwehoeren is er niet meer bij, lijkt het.
Dat soort gesprekken krijg ik ook steeds vaker..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi".![]()
![]()
!!
Heb je dat dan niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hmm bij mij gaat het altijd ongevraagd snel richting "heb je zin in een spannend gesprek? Hihihi".![]()
![]()
!!
Wie zoekt, die vind niet. In de liefde dan. De sokken onder je bed heb je zo gevonden natuurlijkquote:
Iddquote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
De ware man zegt in ieder geval geen "hihi"
wat dan wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
De ware man zegt in ieder geval geen "hihi"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |