Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...quote:
ik heb 2 uit 3, jij?quote:
Hoi, hier ben ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...
Het hele leven is een drug!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb alleen t laatste, tenzij alcohol als drugs geldt
Uit de TTquote:
Oeh, jij maakt het helemaal spannend!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Gasol het volgende:
Seks, drugs, rock&roll, en mandarijntjes!
quote:
Ik durf om verschillende redenen niet meer te posten hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...
Was het maar dat je hier niet kan posten omdat je het te druk hebt met seksen, dan heb je een puike reden.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf om verschillende redenen niet meer te posten hier
Ja eh, beetje bijblijven hequote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben een beetje langzaam
![]()
Ach ik heb geen een van de 3. Geen alcohol, geen seks en drugs hoef ik niet
kost me moeite..zit een beetje te stressen hierzo met die stomme pc'squote:
Meerder pc's nog welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
kost me moeite..zit een beetje te stressen hierzo met die stomme pc'swaardoor ik weer stukjes mis
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij maakt het helemaal spannend!
Met bijna 7 miljard mensen op aarde is er geen moment dat er niet geneukt wordt.quote:
Ligt eraan aan wie je het vraagt denk ikquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Gasol het volgende:
[..]met mandarijntjes kan je niet zo veel spannends doen
Met ananas wel.....
Dat is een hele mooie ":wist je dat" voor op een verjaardagquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Met bijna 7 miljard mensen op aarde is er geen moment dat er niet geneukt wordt.
was het maar meerdere pc's van mezelf..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meerder pc's nog welIk heb vaak al stress van 1 laptop
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe liever iets spannends met mandarijntjes dan met ananas
Nou als die gene antwoordt dan weet ik wel zeker dat er niet wordt geneukt...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt denk ik
Nerdinnetjequote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
was het maar meerdere pc's van mezelf..een is de toekomstige laptop van een oom, die ik mee mag sjouwen op reis
![]()
en nog 3 andere pc's die ik mag reparen![]()
en dan heb ik deze dagen mijn eigen laptop een beetje verwaarloosd
dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?
Ben jij zo handig dan? Knap vind ik dat, ik ben een nitwitquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
was het maar meerdere pc's van mezelf..een is de toekomstige laptop van een oom, die ik mee mag sjouwen op reis
![]()
en nog 3 andere pc's die ik mag reparen![]()
en dan heb ik deze dagen mijn eigen laptop een beetje verwaarloosd
preciesquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als die gene antwoordt dan weet ik wel zeker dat er niet wordt geneukt...![]()
of de sex moet echt heeeeeeel slecht zijn..
amenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Dan kun je ms nog beter geen seks hebben.
Als iedereen een computer heeft die even gefixt moet worden?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
preciesen er zijn zo van die momenten waarop ik wenste dat ik nooit een nerdinnetje was geworden
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?
MOET?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd gebeld. Ik MOET nu naar Zwolle komen om te stappen
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diplomaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben jij zo handig dan? Knap vind ik dat, ik ben een nitwit
Een echte nerd dusquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diploma
Doe dan gewoon een lekker drankje ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!Ms iets met mandarijnsap wat ik erotisch over me heen laat lopen?
ach altijd leuk als je moet stappen,zolang degene die je verplicht opdraait voor de kostenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd gebeld. Ik MOET nu naar Zwolle komen om te stappen
Mijn beste vriendinnetje is gelukkig super-nerdinnetje, die heeft mij telefonisch door menig crisis geloodsd.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diploma
Ja maar jij kwam met de keus ananas of mandarijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een lekker drankje ofzo
Ga door...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!Ms iets met mandarijnsap wat ik erotisch over me heen laat lopen?
nerd-inquote:
Ik ben geen autistje die zich niet aan de omstandigheden kan aanpassenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam met de keus ananas of mandarijn
Ze is gewoon niet zo slank geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Gasol het volgende:
Is Caro Emerald zwanger of heeft ze gewoon heel veel gegeten de laatste tijd?
mandarijnsap en erotishc? Ik mis de linkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Dat wist ik al maar ze staat nu te springen op het podium op NL3... en ze lijkt toch wat steviger dan ik dacht dat ze was. Ik zou haar nog wel doen hoor, leuk koppiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet zo slank geloof ik
Ja ik moet. Ik word gedwongen. En ik vind het helemaal niet erg. Ik heb dit soort dingen gemist in mn relatie. Gewoon lekker spontaan op stap gaan met vriendenquote:
Benzine en bier worden betaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach altijd leuk als je moet stappen,zolang degene die je verplicht opdraait voor de kosten
Voor de laatste keer, ik begon er niet over. En idd, drank over me heen gieten wat eraf gelikt dient te worden vind ik ook erotischer hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef cafpow het volgende:
mandarijnsap
[..]
mandarijnsap en erotishc? Ik mis de linkdoe liever slagroom of drank ofzo
Wat zit je hier dan nog te doen ???????quote:
volgens mij is ze in de loop van het afgelopen jaar juist afgevallen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar ze staat nu te springen op het podium op NL3... en ze lijkt toch wat steviger dan ik dacht dat ze was. Ik zou haar nog wel doen hoor, leuk koppie
ik gok op wachten tot ze opgehaald wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef kres het volgende:
[..]
Wat zit je hier dan nog te doen ???????
Dan had ik blijkbaar een verkeerd beeld van haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij is ze in de loop van het afgelopen jaar juist afgevallen.
quote:
Ohh dat wordt winst maken dan ..... Als de benzine wordt betaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik gok op wachten tot ze opgehaald wordt
Have fun...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest omkleden en mn haar doen, ga nu weg
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Met jouw lichaam maakt het ook niet uit wat je er overheen gooit
Ik zal mandarijnen nooit meer op dezelfde manier kunnen bekijken. Ze zijn voor altijd bezoedeld!quote:
Lekker toch .. ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal mandarijnen nooit meer op dezelfde manier kunnen bekijken. Ze zijn voor altijd bezoedeld!
Alleen tegenaan kruipen of heb je een verborgen agenda ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[zeikmodus]
Bah stomme drank, nu wil ik tegen iemand aan kruipen en knuffelen enzo maarja er is niemand, voel me dus alleen
[/zeikmodus]
Gaat wel weer over dus
Digitale knuffelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[zeikmodus]
Bah stomme drank, nu wil ik tegen iemand aan kruipen en knuffelen enzo maarja er is niemand, voel me dus alleen
[/zeikmodus]
Gaat wel weer over dus
nee ik ben niet geil neequote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef kres het volgende:
[..]
Alleen tegenaan kruipen of heb je een verborgen agenda ?
Ik doe wel of ik niks gezien hebquote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ben niet geil nee
gewoon lekker een warm lijf om tegen aan te kruipen, arm om me heen, dat werk
maar goed we mochten hier niet meer zeuren dus
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef tralalalars het volgende:
is wel lekker idd .. gewoon lekker tegen elkaar aan kruipen
Oke okequote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef tralalalars het volgende:
is wel lekker idd .. gewoon lekker tegen elkaar aan kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef xFriendx het volgende:
Ja, fijn knuffelen nu.Dat werkt meestal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef xFriendx het volgende:
Ja, fijn knuffelen nu.'s ochtends pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, als je in de avond knuffelt zoals hier besproken dan is de ochtend er als eerste. Ga je in de avond al stoeien is het geen knuffelen meer en rustig tegen elkaar aanliggenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef tralalalars het volgende:
euh technisch gesproken is het nu ook vroeg in de ochtend![]()
ik voel een bepaalde druk nuquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, zoek jullie kloten en presteren!
Oke dan wordt het all night brute kinky sex overgoten met drank...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, dit gezwijmel is niet TT-waardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Uhuh can you handle it?quote:
Als jij opeens niet meer post dan bellen we de politie...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Gasol het volgende:
Ik wil drank
Ik heb nog een fles supercheape port die al sinds kerst open is, de kurk zit er weer in maar hij is niet vacuüm gezogen... denk niet dat ik het aandurf.
Kloten: checkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, zoek jullie kloten en presteren!
nou ga dan eens zoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Gasol het volgende:
[..]
Kloten: check
Vrouwelijk persoon om op te presteren: ..... niet aanwezig
tja de meest voor de hand liggende opmerking zou nu zijn dat ik goed presteer onder drukquote:
LDG?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel iemand die me wil maar die is ongeveer 100a150km hier vandaan
das lastig .. en zeer vervelendquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel iemand die me wil maar die is ongeveer 100a150km hier vandaan
tsss .. wat denk je wel nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
Mannen, allemaal meteen denken dat ze wb seks moeten presteren... Ik bedoelde natuurlijk tov de TT
Inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef tralalalars het volgende:
[..]
das lastig .. en zeer vervelend
Ik dacht dat we dit onderwerp al hadden behandeldquote:
niet zolang er geen duidelijk antwoord komtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik dacht dat we dit onderwerp al hadden behandeld
ik klaag niet over droog staan, seks, schmeksquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
Dus we staan allemaal droog...
Wel beetje tries.. Hier hangen en zeiken dat we droog staan..
ik zeik er niet over hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
tja .. nogal he ... al heb ik nog weinig mensen horen/lezen klagen over droog staan .. wel iets met mandarijnensap en drank ...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter oplettenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet zolang er geen duidelijk antwoord komt
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter opletten
doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter opletten
Ik zou het niet weten, ik ben nog relatief nieuw hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Ik heb niks ontvangenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzo
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaar
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?quote:
moet wel, ik word altijd vroeg gewektquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?
quote:
Jij met mijquote:
Spreek voor je zelf aub !quote:
Oh dat is niet leuk..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan sprekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Nee toch....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zou ik ook doen. Niet intrappen hoor al die doorzichtige trucsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Dat is wel heul vroeg ja. En ik baal al dat ik op zondag om 1u een afspraak hebquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
moet wel, ik word altijd vroeg gewektvoor 9
Op het juiste moment bijten kan best lekker zijn ..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan spreken
Ah dan snap ik hetquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
moet wel, ik word altijd vroeg gewektvoor 9
das nie goe nie ... zoveel behoefte aan die knuffel?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat zei ik nou net?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
Oj jongens, leid mij eens fijn af, ik begin weer te piekeren en daar heb ik echt even geen zin in.
mja maar er zit veel meer aanleiding achter, tis gewoon stressperiode nu, verhuizing, oma overleden en nog wat gezeik en shitquote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
das nie goe nie ... zoveel behoefte aan die knuffel?
Ik ga keihard worden, weg met die naieve b!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
zou ik ook doen. Niet intrappen hoor al die doorzichtige trucs![]()
trusten allemaal
hahaha ... ja soms ook wel ..quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat zei ik nou net?
Ik ga deze party verlaten. Trusten piepels!
dan een dikke digiknuffquote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar er zit veel meer aanleiding achter, tis gewoon stressperiode nu, verhuizing, oma overleden en nog wat gezeik en shit
Soms moet je gewoon even hard huilen, ik snap het.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar er zit veel meer aanleiding achter, tis gewoon stressperiode nu, verhuizing, oma overleden en nog wat gezeik en shit
idd ff gaan zitten midden in je ellende en laten gebeurenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even hard huilen, ik snap het.
hangt er vanaf of ze van hard houdt of nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef tralalalars het volgende:
[..]
hahaha ... ja soms ook wel ..maar niet hard dan
Jij snapt mij niet, jij bent een man!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan spreken
ik heb een groot empathisch vermogenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij snapt mij niet, jij bent een man!
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik heb een groot empathisch vermogen... dammit wat zei ik nou net ook alweer over opscheppen? .. maar euh .. ja dus dat
Nee dat hebben we gemerkt ja ..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je hebt vanavond gewoon je geslacht niet zo mee. Ik heb een erg ongenuanceerde bui.
whahahaha .... laat je vooral niet tegenhoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je hebt vanavond gewoon je geslacht niet zo mee. Ik heb een erg ongenuanceerde bui.
Sommige mannen zijn best ok hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je het is ook niet echt om de hoek nee..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach en ik ben gewoon een stresskip en zo'n verhuizing is stress van de bovenste plank
jups .. verandering .. grote stressfactorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach en ik ben gewoon een stresskip en zo'n verhuizing is stress van de bovenste plank
Ja valt altijd tegen he.. een hoop geregel. Plus dat je vaak veel meer zooi hebt dan je dacht. Tenminste dat is mijn ervaringquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik schenk nog maar eens een drankje in.Veel te nuchter voor dit tijdstip.
Daar kunnen wij heul niet bij joh!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga toch ook maar een slokje port proberen, dit gaat echt niet goedquote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb nog niet eens gepakt maar ben wel makkelijk met troep wegdoen hoor en ben echt van plan al het overbodige weg te doen, morgen mee beginnen, heb verder nieuw bestek+servies gekocht van ikeabonnen, dus dat hoeft al niet mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja valt altijd tegen he.. een hoop geregel. Plus dat je vaak veel meer zooi hebt dan je dacht. Tenminste dat is mijn ervaring
quote:
Gewoon zuupenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oops, de controledienst is er stiekem toch.
You're being watchedquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oops, de controledienst is er stiekem toch.
Ik zou het ook doen als ik eerder wist dat het bier op was en dus nieuwe had kunnen halenquote:
Je oude behang bedoel je? Moet je dat zelfs nog fixen?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh ik heb nog niet eens gepakt maar ben wel makkelijk met troep wegdoen hoor en ben echt van plan al het overbodige weg te doen, morgen mee beginnen, heb verder nieuw bestek+servies gekocht van ikeabonnen, dus dat hoeft al niet mee.
Maar mn glasweefselbehang was gesloopt door kat, dus dat was wel stress hoe fix je dat maar goed heb mn best gedaan en meer kan ik niet doen. (oja en dat was ook nog duur, zo'n rol en een emmer lijm)
Nieuwe kamer moet eea aan gebeuren, verven ed (niet ingecalculeerde kosten)
verhuisbus, dubbele huur, nouja verhuizen is duur zeg maar
Wat drink je ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:59 schreef missbehavin het volgende:
Elk begin is eng maar wel erg lekker ..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je oude behang bedoel je? Moet je dat zelfs nog fixen?
En ja die kosten lopen snel op idd.
Voordeel is wel dat je straks heerlijk fris begint, dat vind ik altijd een fijn gevoel, de oude zooi weg, alles netjes (na de ergste rommel natuurlijk). En een nieuw begin, heerlijk lijkt me dat
hoe fris ook ... dat begin is toch altijd wel ff lastigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je straks heerlijk fris begint, dat vind ik altijd een fijn gevoel, de oude zooi weg, alles netjes (na de ergste rommel natuurlijk). En een nieuw begin, heerlijk lijkt me dat
ja de glasweefsel is van wbv, ik was de eerste bewoner dus dat moet er wel redelijk uitzien. ja deze week wordt chaos, donderdag verhuizen en 9fewb mn laatste huurdag hier,m dus dan kan ik echt Utrecht achter me laten en full focus op Maastricht en tis ook eng, want hier had ik zekerheid van werk, daar moet ik iets zoeken hoewel als bijbaan dat wel moet lukkenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wilde net een biertje open trekkenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik hoor net dat er helemaal niet meer gedronken gaat worden![]()
Dan maar aan een sapje
Zet maar weer terug dan, we gaan collectief aan de fris en sapjes!quote:
Heus niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zet maar weer terug dan, we gaan collectief aan de fris en sapjes!
Jij ook al?quote:
quote:
Hij is al open ...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zet maar weer terug dan, we gaan collectief aan de fris en sapjes!
Jij luistert ook niet he?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, mousserende wijn met creme de cassis. Niet eens mijn geliefde wodka dus ik zal er morgen wel last van hebben. Maar nood breekt wet
Oh dat ontken ik ook niet hoor, trust me, daar weet ik alles vanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef tralalalars het volgende:
[..]
hoe fris ook ... dat begin is toch altijd wel ff lastig...
Omdat het niet voor jou bestemd wasquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef Gasol het volgende:
LDG is heul dronken. Waarom ben ik nou niet meegegaan naar dat feestje?
Ach ja .. Zit hier met bier .... Je moet wat..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, mousserende wijn met creme de cassis. Niet eens mijn geliefde wodka dus ik zal er morgen wel last van hebben. Maar nood breekt wet
daar vertrouw ik dan maar opquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ontken ik ook niet hoor, trust me, daar weet ik alles van
Sinds wanneer moet ik naar jou luisteren dan?quote:
Ik had wel mee gemogen maar dan had ik ook haar ouders ontmoet enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het niet voor jou bestemd was
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef tralalalars het volgende:
[..]
daar vertrouw ik dan maar op.. en geloof je op je woord
Dat zou ik serieus awkward vinden eigenlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik had wel mee gemogen maar dan had ik ook haar ouders ontmoet enzo
oei ... lastige stap .. serieus enzquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Oj ja dat kan wat vroeg zijn hequote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Naja, dan niet naar mij, maar naar Yuki ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik naar jou luisteren dan?
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gek genoeg kan je dat doen ook.
Dat slaat nergens op jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat is dat nu voor onzin dat er hier een algeheel alcoholverbod is?
Don't shoot the messengerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
Ha, herkenbare kwaalquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef tralalalars het volgende:
[..]... ik ben ook gewoon goed van vertrouwen
Yuki hoeft zich geen zorgen te makenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naja, dan niet naar mij, maar naar Yuki ofzo
ik zie ineens al die opmerkingen over mannen in een perspectiefquote:
Thats the point.. Doet ze/doen we welquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki hoeft zich geen zorgen te maken
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben danquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
Ja het is geen quantumfysicaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik zie ineens al die opmerkingen over mannen in een perspectief![]()
There's no such thing as an alocoholverbod!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben dan
Haha heel goed, eerst indrinken voor je hier komt, slimquote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben dan
Ik zou zelfs iets langer door ademenquote:
Zet deze ff op .. Kijken of ze het nog niet kan horen ..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef Gasol het volgende:
Vandaag even de buurvrouw gesproken.. gevraagd of ze de bas van mijn muziek wel eens hoort. Niet dus
* Gasol zet de muziek nog wat harder (Rob Dougan)
ik heb geen badquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je bent je toch niet in de badkuip aan het verdrinken?
Ja durf het hier niet meer aan zonder drankquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha heel goed, eerst indrinken voor je hier komt, slim
Nee die moet ik nu echt niet luisterenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef kres het volgende:
[..]
Zet deze ff op .. Kijken of ze het nog niet kan horen ..![]()
Verstandigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja durf het hier niet meer aan zonder drank
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef Gasol het volgende:
Vandaag even de buurvrouw gesproken.. gevraagd of ze de bas van mijn muziek wel eens hoort. Niet dus
* Gasol zet de muziek nog wat harder (Rob Dougan)
Hard is relatief. Ik ben sociaal, netjes ende braef, dus wat voor mij hard is is voor een ander een normaal volume.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellen
Ja sorry, maar iemand aan de telefoon zei net dat ik tot 10 moest ademen en toen stikte ik ongeveer van het lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou zelfs iets langer door ademen
quote:
Nee deze had je idd ff niet mogen zien...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die moet ik nu echt niet luisteren
Voor mij is hard ook echt hardquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hard is relatief. Ik ben sociaal, netjes ende braef, dus wat voor mij hard is is voor een ander een normaal volume.
Wel gezellig ..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellen
Je gaat naar een ander topic ?quote:
Heb ik je een beetje laten schrikken?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
of triest. ben ik nog niet helemaal uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja? Waarheen??quote:
Hij staat sowieso in mijn favorieten hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Nee deze had je idd ff niet mogen zien...
Ja ik kon je niet filteren ... Sorry...
Heb je dat vaker? Dat zomaar iemand belt en dingen vraagt aan je ?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry, maar iemand aan de telefoon zei net dat ik tot 10 moest ademen en toen stikte ik ongeveer van het lachen
quote:
Géén idee, maar heb vanavond aan mn ouders wat advies/hulp/steun gevraagd en ik ga per 1 maart mijn woonruimte opzeggen, tot/rond die tijd al mijn spullen verkopen en dan bij mijn ouders logeren totdat ik een baan in een land ergens heb.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik je een beetje laten schrikken?![]()
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt wel heel zeker opeens, topquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
Géén idee, maar heb vanavond aan mn ouders wat advies/hulp/steun gevraagd en ik ga per 1 maart mijn woonruimte opzeggen, tot/rond die tijd al mijn spullen verkopen en dan bij mijn ouders logeren totdat ik een baan in een land ergens heb.
Waar vlucht je voor?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
Géén idee, maar heb vanavond aan mn ouders wat advies/hulp/steun gevraagd en ik ga per 1 maart mijn woonruimte opzeggen, tot/rond die tijd al mijn spullen verkopen en dan bij mijn ouders logeren totdat ik een baan in een land ergens heb.
Ik snap je head on approach maar is het niet slim om eerst een land uit te kiezen en dan verder daar op te handelen ?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel zeker opeens, top
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tha's my alcoholic boy
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik wist van je plannen, maar zo snel opeens al, dat had ik niet van je verwacht..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb het van de week mijn huisgenoten al gezegd, vanavond een paar hele goede vrienden en vanavond met mn ouders.
Als laatste hiero.
Mezelf, ik zit vast in patronen die niet goed zijn. Ik kan die rustig doorbreken door ergens anders te gaan wonen als ik een nieuwe baan heb (waar ik al naar aan het zoeken ben). Maar buiten Utrecht is er niet echt een stad waar ik wil wonen. Ik heb al een hele tijd in het buitenland gewoond en daar was ik super gelukkig, dat is nooit meer hetzelfde geweest toen ik terug kwam.quote:
Maakt niet uit, ik heb een aantal voorkeuren, maar heb geen specifiek land waar ik heen wil.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik snap je head on approach maar is het niet slim om eerst een land uit te kiezen en dan verder daar op te handelen ?
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef kres het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? Dat zomaar iemand belt en dingen vraagt aan je ?
Daar hebben ze nu iets voor ... https://www.bel-me-niet.nl/
I say that in the nicest possible wayquote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nu klink ik als je alcoholische hond
Wij zijn altijd weer de laatstequote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb het van de week mijn huisgenoten al gezegd, vanavond een paar hele goede vrienden en vanavond met mn ouders.
Als laatste hiero.
Ik hoop dat het werkt voor jequote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf, ik zit vast in patronen die niet goed zijn. Ik kan die rustig doorbreken door ergens anders te gaan wonen als ik een nieuwe baan heb (waar ik al naar aan het zoeken ben). Maar buiten Utrecht is er niet echt een stad waar ik wil wonen. Ik heb al een hele tijd in het buitenland gewoond en daar was ik super gelukkig, dat is nooit meer hetzelfde geweest toen ik terug kwam.
[..]
Maakt niet uit, ik heb een aantal voorkeuren, maar heb geen specifiek land waar ik heen wil.
Niksquote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow, gaaf! Ik had je er idd al over gehoord, wist niet dat het zo snel zou gaan joh! Geeft je groot gelijk, wat houdt je tegen!
Ik had al vaak geroepen dat ik het wilde.quote:
Ik denk het wel, ik word hier niet genoeg uitgedaagd.quote:
dapper besluitquote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf, ik zit vast in patronen die niet goed zijn. Ik kan die rustig doorbreken door ergens anders te gaan wonen als ik een nieuwe baan heb (waar ik al naar aan het zoeken ben). Maar buiten Utrecht is er niet echt een stad waar ik wil wonen. Ik heb al een hele tijd in het buitenland gewoond en daar was ik super gelukkig, dat is nooit meer hetzelfde geweest toen ik terug kwam.
[..]
Maakt niet uit, ik heb een aantal voorkeuren, maar heb geen specifiek land waar ik heen wil.
Dat ik een hond ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I say that in the nicest possible way
Time will tell.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dapper besluit... hoop dat je vindt wat je zoekt
Veel succes, wel tof.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik word hier niet genoeg uitgedaagd.
Thanks, uiteraard gaat iedereen hier uitgebreid meegenietenquote:
Nee een lieve jongenquote:
Singles yard-sale?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, uiteraard gaat iedereen hier uitgebreid meegenieten
en hebben we een slaapplek in een warm exotisch land, goed bezigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, uiteraard gaat iedereen hier uitgebreid meegenieten
Zoveel heb ik niet te verkopenquote:
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef kres het volgende:
PeuRac
Ik wens je veel geluk met je besluit..![]()
Ik begin er niet aan.. Kom al uit een ander land en heb vaak genoeg verhuisd..
Soms zou ik willen dat het kon, weg, opnieuw beginnen..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef kres het volgende:
PeuRac
Ik wens je veel geluk met je besluit..![]()
Ik begin er niet aan.. Kom al uit een ander land en heb vaak genoeg verhuisd..
Wat houdt je tegen? Waar een wil is, is een weg....quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat het kon, weg, opnieuw beginnen..
quote:
Wordt die auto niet wat lastig te verkopen? Speciaal model enzo..?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet te verkopenmn kasten vallen uit elkaar, mn bed gaat wel weg, mn bureau is te mooi, die wil ik houden voor als ik ooit terug kom. TV levert niks meer op gok ik, alleen mn koelkast en koffie apparatuur misschien nog wat wisselgeld. Alleen mn auto wel
Het is echt een hele grote stap, want ik weet dat ik een heleboel van mijn sociale leven wat ik de afgelopen 3 jaar met veel moeite heb opgebouwd. Ga verliezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat het kon, weg, opnieuw beginnen..
Toffe keuze.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik word hier niet genoeg uitgedaagd.
dit dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan een man net zo goed gelijk doodsteken als je dat zegt
Wat ben jij toch eigenlijk een lieve jongenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan een man net zo goed gelijk doodsteken als je dat zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Fanclubquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt die auto niet wat lastig te verkopen? Speciaal model enzo..?
Ja onmogelijk is het natuurlijk niet, maar ik heb niet alleen mezelf om aan te denken he.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Waar een wil is, is een weg....
* Spezza19 denkt ook vaak aan emigreren...
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ben jij toch eigenlijk een lieve jongenVan jou kan ik het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien ga ik wel naar Canada, is niet zo warm hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en hebben we een slaapplek in een warm exotisch land, goed bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |