Hij staat sowieso in mijn favorieten hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Nee deze had je idd ff niet mogen zien...
Ja ik kon je niet filteren ... Sorry...
Heb je dat vaker? Dat zomaar iemand belt en dingen vraagt aan je ?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry, maar iemand aan de telefoon zei net dat ik tot 10 moest ademen en toen stikte ik ongeveer van het lachen
quote:
Géén idee, maar heb vanavond aan mn ouders wat advies/hulp/steun gevraagd en ik ga per 1 maart mijn woonruimte opzeggen, tot/rond die tijd al mijn spullen verkopen en dan bij mijn ouders logeren totdat ik een baan in een land ergens heb.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb ik je een beetje laten schrikken?![]()
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt wel heel zeker opeens, topquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
Géén idee, maar heb vanavond aan mn ouders wat advies/hulp/steun gevraagd en ik ga per 1 maart mijn woonruimte opzeggen, tot/rond die tijd al mijn spullen verkopen en dan bij mijn ouders logeren totdat ik een baan in een land ergens heb.
Waar vlucht je voor?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
Géén idee, maar heb vanavond aan mn ouders wat advies/hulp/steun gevraagd en ik ga per 1 maart mijn woonruimte opzeggen, tot/rond die tijd al mijn spullen verkopen en dan bij mijn ouders logeren totdat ik een baan in een land ergens heb.
Ik snap je head on approach maar is het niet slim om eerst een land uit te kiezen en dan verder daar op te handelen ?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel zeker opeens, top
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weg uit Nederland
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tha's my alcoholic boy
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik wist van je plannen, maar zo snel opeens al, dat had ik niet van je verwacht..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb het van de week mijn huisgenoten al gezegd, vanavond een paar hele goede vrienden en vanavond met mn ouders.
Als laatste hiero.
Mezelf, ik zit vast in patronen die niet goed zijn. Ik kan die rustig doorbreken door ergens anders te gaan wonen als ik een nieuwe baan heb (waar ik al naar aan het zoeken ben). Maar buiten Utrecht is er niet echt een stad waar ik wil wonen. Ik heb al een hele tijd in het buitenland gewoond en daar was ik super gelukkig, dat is nooit meer hetzelfde geweest toen ik terug kwam.quote:
Maakt niet uit, ik heb een aantal voorkeuren, maar heb geen specifiek land waar ik heen wil.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef kres het volgende:
[..]
Ik snap je head on approach maar is het niet slim om eerst een land uit te kiezen en dan verder daar op te handelen ?
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef kres het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? Dat zomaar iemand belt en dingen vraagt aan je ?
Daar hebben ze nu iets voor ... https://www.bel-me-niet.nl/
I say that in the nicest possible wayquote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nu klink ik als je alcoholische hond
Wij zijn altijd weer de laatstequote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb het van de week mijn huisgenoten al gezegd, vanavond een paar hele goede vrienden en vanavond met mn ouders.
Als laatste hiero.
Ik hoop dat het werkt voor jequote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf, ik zit vast in patronen die niet goed zijn. Ik kan die rustig doorbreken door ergens anders te gaan wonen als ik een nieuwe baan heb (waar ik al naar aan het zoeken ben). Maar buiten Utrecht is er niet echt een stad waar ik wil wonen. Ik heb al een hele tijd in het buitenland gewoond en daar was ik super gelukkig, dat is nooit meer hetzelfde geweest toen ik terug kwam.
[..]
Maakt niet uit, ik heb een aantal voorkeuren, maar heb geen specifiek land waar ik heen wil.
Niksquote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow, gaaf! Ik had je er idd al over gehoord, wist niet dat het zo snel zou gaan joh! Geeft je groot gelijk, wat houdt je tegen!
Ik had al vaak geroepen dat ik het wilde.quote:
Ik denk het wel, ik word hier niet genoeg uitgedaagd.quote:
dapper besluitquote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mezelf, ik zit vast in patronen die niet goed zijn. Ik kan die rustig doorbreken door ergens anders te gaan wonen als ik een nieuwe baan heb (waar ik al naar aan het zoeken ben). Maar buiten Utrecht is er niet echt een stad waar ik wil wonen. Ik heb al een hele tijd in het buitenland gewoond en daar was ik super gelukkig, dat is nooit meer hetzelfde geweest toen ik terug kwam.
[..]
Maakt niet uit, ik heb een aantal voorkeuren, maar heb geen specifiek land waar ik heen wil.
Dat ik een hond ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I say that in the nicest possible way
Time will tell.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dapper besluit... hoop dat je vindt wat je zoekt
Veel succes, wel tof.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik word hier niet genoeg uitgedaagd.
Thanks, uiteraard gaat iedereen hier uitgebreid meegenietenquote:
Nee een lieve jongenquote:
Singles yard-sale?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, uiteraard gaat iedereen hier uitgebreid meegenieten
en hebben we een slaapplek in een warm exotisch land, goed bezigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, uiteraard gaat iedereen hier uitgebreid meegenieten
Zoveel heb ik niet te verkopenquote:
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef kres het volgende:
PeuRac
Ik wens je veel geluk met je besluit..![]()
Ik begin er niet aan.. Kom al uit een ander land en heb vaak genoeg verhuisd..
Soms zou ik willen dat het kon, weg, opnieuw beginnen..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef kres het volgende:
PeuRac
Ik wens je veel geluk met je besluit..![]()
Ik begin er niet aan.. Kom al uit een ander land en heb vaak genoeg verhuisd..
Wat houdt je tegen? Waar een wil is, is een weg....quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat het kon, weg, opnieuw beginnen..
quote:
Wordt die auto niet wat lastig te verkopen? Speciaal model enzo..?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet te verkopenmn kasten vallen uit elkaar, mn bed gaat wel weg, mn bureau is te mooi, die wil ik houden voor als ik ooit terug kom. TV levert niks meer op gok ik, alleen mn koelkast en koffie apparatuur misschien nog wat wisselgeld. Alleen mn auto wel
Het is echt een hele grote stap, want ik weet dat ik een heleboel van mijn sociale leven wat ik de afgelopen 3 jaar met veel moeite heb opgebouwd. Ga verliezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat het kon, weg, opnieuw beginnen..
Toffe keuze.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik word hier niet genoeg uitgedaagd.
dit dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan een man net zo goed gelijk doodsteken als je dat zegt
Wat ben jij toch eigenlijk een lieve jongenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je kan een man net zo goed gelijk doodsteken als je dat zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Fanclubquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wordt die auto niet wat lastig te verkopen? Speciaal model enzo..?
Ja onmogelijk is het natuurlijk niet, maar ik heb niet alleen mezelf om aan te denken he.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Waar een wil is, is een weg....
* Spezza19 denkt ook vaak aan emigreren...
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ben jij toch eigenlijk een lieve jongenVan jou kan ik het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |