Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...quote:
ik heb 2 uit 3, jij?quote:
Hoi, hier ben ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...
Het hele leven is een drug!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb alleen t laatste, tenzij alcohol als drugs geldt
Uit de TTquote:
Oeh, jij maakt het helemaal spannend!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Gasol het volgende:
Seks, drugs, rock&roll, en mandarijntjes!
quote:
Ik durf om verschillende redenen niet meer te posten hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...
Was het maar dat je hier niet kan posten omdat je het te druk hebt met seksen, dan heb je een puike reden.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf om verschillende redenen niet meer te posten hier
Ja eh, beetje bijblijven hequote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben een beetje langzaam
![]()
Ach ik heb geen een van de 3. Geen alcohol, geen seks en drugs hoef ik niet
kost me moeite..zit een beetje te stressen hierzo met die stomme pc'squote:
Meerder pc's nog welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
kost me moeite..zit een beetje te stressen hierzo met die stomme pc'swaardoor ik weer stukjes mis
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij maakt het helemaal spannend!
Met bijna 7 miljard mensen op aarde is er geen moment dat er niet geneukt wordt.quote:
Ligt eraan aan wie je het vraagt denk ikquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Gasol het volgende:
[..]met mandarijntjes kan je niet zo veel spannends doen
Met ananas wel.....
Dat is een hele mooie ":wist je dat" voor op een verjaardagquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Met bijna 7 miljard mensen op aarde is er geen moment dat er niet geneukt wordt.
was het maar meerdere pc's van mezelf..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meerder pc's nog welIk heb vaak al stress van 1 laptop
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe liever iets spannends met mandarijntjes dan met ananas
Nou als die gene antwoordt dan weet ik wel zeker dat er niet wordt geneukt...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt denk ik
Nerdinnetjequote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
was het maar meerdere pc's van mezelf..een is de toekomstige laptop van een oom, die ik mee mag sjouwen op reis
![]()
en nog 3 andere pc's die ik mag reparen![]()
en dan heb ik deze dagen mijn eigen laptop een beetje verwaarloosd
dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?
Ben jij zo handig dan? Knap vind ik dat, ik ben een nitwitquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
was het maar meerdere pc's van mezelf..een is de toekomstige laptop van een oom, die ik mee mag sjouwen op reis
![]()
en nog 3 andere pc's die ik mag reparen![]()
en dan heb ik deze dagen mijn eigen laptop een beetje verwaarloosd
preciesquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als die gene antwoordt dan weet ik wel zeker dat er niet wordt geneukt...![]()
of de sex moet echt heeeeeeel slecht zijn..
amenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Dan kun je ms nog beter geen seks hebben.
Als iedereen een computer heeft die even gefixt moet worden?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
preciesen er zijn zo van die momenten waarop ik wenste dat ik nooit een nerdinnetje was geworden
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?
MOET?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd gebeld. Ik MOET nu naar Zwolle komen om te stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |