Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...quote:
ik heb 2 uit 3, jij?quote:
Hoi, hier ben ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...
Het hele leven is een drug!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb alleen t laatste, tenzij alcohol als drugs geldt
Uit de TTquote:
Oeh, jij maakt het helemaal spannend!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef Gasol het volgende:
Seks, drugs, rock&roll, en mandarijntjes!
quote:
Ik durf om verschillende redenen niet meer te posten hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja na al dat gezeur, als deze TT niet werkt...
Was het maar dat je hier niet kan posten omdat je het te druk hebt met seksen, dan heb je een puike reden.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf om verschillende redenen niet meer te posten hier
Ja eh, beetje bijblijven hequote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben een beetje langzaam
![]()
Ach ik heb geen een van de 3. Geen alcohol, geen seks en drugs hoef ik niet
kost me moeite..zit een beetje te stressen hierzo met die stomme pc'squote:
Meerder pc's nog welquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
kost me moeite..zit een beetje te stressen hierzo met die stomme pc'swaardoor ik weer stukjes mis
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij maakt het helemaal spannend!
Met bijna 7 miljard mensen op aarde is er geen moment dat er niet geneukt wordt.quote:
Ligt eraan aan wie je het vraagt denk ikquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Gasol het volgende:
[..]met mandarijntjes kan je niet zo veel spannends doen
Met ananas wel.....
Dat is een hele mooie ":wist je dat" voor op een verjaardagquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Met bijna 7 miljard mensen op aarde is er geen moment dat er niet geneukt wordt.
was het maar meerdere pc's van mezelf..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meerder pc's nog welIk heb vaak al stress van 1 laptop
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe liever iets spannends met mandarijntjes dan met ananas
Nou als die gene antwoordt dan weet ik wel zeker dat er niet wordt geneukt...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt denk ik
Nerdinnetjequote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
was het maar meerdere pc's van mezelf..een is de toekomstige laptop van een oom, die ik mee mag sjouwen op reis
![]()
en nog 3 andere pc's die ik mag reparen![]()
en dan heb ik deze dagen mijn eigen laptop een beetje verwaarloosd
dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?
Ben jij zo handig dan? Knap vind ik dat, ik ben een nitwitquote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
was het maar meerdere pc's van mezelf..een is de toekomstige laptop van een oom, die ik mee mag sjouwen op reis
![]()
en nog 3 andere pc's die ik mag reparen![]()
en dan heb ik deze dagen mijn eigen laptop een beetje verwaarloosd
preciesquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als die gene antwoordt dan weet ik wel zeker dat er niet wordt geneukt...![]()
of de sex moet echt heeeeeeel slecht zijn..
amenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Dan kun je ms nog beter geen seks hebben.
Als iedereen een computer heeft die even gefixt moet worden?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
preciesen er zijn zo van die momenten waarop ik wenste dat ik nooit een nerdinnetje was geworden
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij die mandarijntjes dan?
MOET?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd gebeld. Ik MOET nu naar Zwolle komen om te stappen
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diplomaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben jij zo handig dan? Knap vind ik dat, ik ben een nitwit
Een echte nerd dusquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diploma
Doe dan gewoon een lekker drankje ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!Ms iets met mandarijnsap wat ik erotisch over me heen laat lopen?
ach altijd leuk als je moet stappen,zolang degene die je verplicht opdraait voor de kostenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd gebeld. Ik MOET nu naar Zwolle komen om te stappen
Mijn beste vriendinnetje is gelukkig super-nerdinnetje, die heeft mij telefonisch door menig crisis geloodsd.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diploma
Ja maar jij kwam met de keus ananas of mandarijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een lekker drankje ofzo
Ga door...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!Ms iets met mandarijnsap wat ik erotisch over me heen laat lopen?
nerd-inquote:
Ik ben geen autistje die zich niet aan de omstandigheden kan aanpassenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam met de keus ananas of mandarijn
Ze is gewoon niet zo slank geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Gasol het volgende:
Is Caro Emerald zwanger of heeft ze gewoon heel veel gegeten de laatste tijd?
mandarijnsap en erotishc? Ik mis de linkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Dat wist ik al maar ze staat nu te springen op het podium op NL3... en ze lijkt toch wat steviger dan ik dacht dat ze was. Ik zou haar nog wel doen hoor, leuk koppiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet zo slank geloof ik
Ja ik moet. Ik word gedwongen. En ik vind het helemaal niet erg. Ik heb dit soort dingen gemist in mn relatie. Gewoon lekker spontaan op stap gaan met vriendenquote:
Benzine en bier worden betaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach altijd leuk als je moet stappen,zolang degene die je verplicht opdraait voor de kosten
Voor de laatste keer, ik begon er niet over. En idd, drank over me heen gieten wat eraf gelikt dient te worden vind ik ook erotischer hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef cafpow het volgende:
mandarijnsap
[..]
mandarijnsap en erotishc? Ik mis de linkdoe liever slagroom of drank ofzo
Wat zit je hier dan nog te doen ???????quote:
volgens mij is ze in de loop van het afgelopen jaar juist afgevallen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar ze staat nu te springen op het podium op NL3... en ze lijkt toch wat steviger dan ik dacht dat ze was. Ik zou haar nog wel doen hoor, leuk koppie
ik gok op wachten tot ze opgehaald wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef kres het volgende:
[..]
Wat zit je hier dan nog te doen ???????
Dan had ik blijkbaar een verkeerd beeld van haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij is ze in de loop van het afgelopen jaar juist afgevallen.
quote:
Ohh dat wordt winst maken dan ..... Als de benzine wordt betaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik gok op wachten tot ze opgehaald wordt
Have fun...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest omkleden en mn haar doen, ga nu weg
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Met jouw lichaam maakt het ook niet uit wat je er overheen gooit
Ik zal mandarijnen nooit meer op dezelfde manier kunnen bekijken. Ze zijn voor altijd bezoedeld!quote:
Lekker toch .. ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal mandarijnen nooit meer op dezelfde manier kunnen bekijken. Ze zijn voor altijd bezoedeld!
Alleen tegenaan kruipen of heb je een verborgen agenda ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[zeikmodus]
Bah stomme drank, nu wil ik tegen iemand aan kruipen en knuffelen enzo maarja er is niemand, voel me dus alleen
[/zeikmodus]
Gaat wel weer over dus
Digitale knuffelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[zeikmodus]
Bah stomme drank, nu wil ik tegen iemand aan kruipen en knuffelen enzo maarja er is niemand, voel me dus alleen
[/zeikmodus]
Gaat wel weer over dus
nee ik ben niet geil neequote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef kres het volgende:
[..]
Alleen tegenaan kruipen of heb je een verborgen agenda ?
Ik doe wel of ik niks gezien hebquote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ben niet geil nee
gewoon lekker een warm lijf om tegen aan te kruipen, arm om me heen, dat werk
maar goed we mochten hier niet meer zeuren dus
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef tralalalars het volgende:
is wel lekker idd .. gewoon lekker tegen elkaar aan kruipen
Oke okequote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef tralalalars het volgende:
is wel lekker idd .. gewoon lekker tegen elkaar aan kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef xFriendx het volgende:
Ja, fijn knuffelen nu.Dat werkt meestal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef xFriendx het volgende:
Ja, fijn knuffelen nu.'s ochtends pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, als je in de avond knuffelt zoals hier besproken dan is de ochtend er als eerste. Ga je in de avond al stoeien is het geen knuffelen meer en rustig tegen elkaar aanliggenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef tralalalars het volgende:
euh technisch gesproken is het nu ook vroeg in de ochtend![]()
ik voel een bepaalde druk nuquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, zoek jullie kloten en presteren!
Oke dan wordt het all night brute kinky sex overgoten met drank...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, dit gezwijmel is niet TT-waardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Uhuh can you handle it?quote:
Als jij opeens niet meer post dan bellen we de politie...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Gasol het volgende:
Ik wil drank
Ik heb nog een fles supercheape port die al sinds kerst open is, de kurk zit er weer in maar hij is niet vacuüm gezogen... denk niet dat ik het aandurf.
Kloten: checkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, zoek jullie kloten en presteren!
nou ga dan eens zoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Gasol het volgende:
[..]
Kloten: check
Vrouwelijk persoon om op te presteren: ..... niet aanwezig
tja de meest voor de hand liggende opmerking zou nu zijn dat ik goed presteer onder drukquote:
LDG?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel iemand die me wil maar die is ongeveer 100a150km hier vandaan
das lastig .. en zeer vervelendquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel iemand die me wil maar die is ongeveer 100a150km hier vandaan
tsss .. wat denk je wel nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
Mannen, allemaal meteen denken dat ze wb seks moeten presteren... Ik bedoelde natuurlijk tov de TT
Inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef tralalalars het volgende:
[..]
das lastig .. en zeer vervelend
Ik dacht dat we dit onderwerp al hadden behandeldquote:
niet zolang er geen duidelijk antwoord komtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik dacht dat we dit onderwerp al hadden behandeld
ik klaag niet over droog staan, seks, schmeksquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
Dus we staan allemaal droog...
Wel beetje tries.. Hier hangen en zeiken dat we droog staan..
ik zeik er niet over hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
tja .. nogal he ... al heb ik nog weinig mensen horen/lezen klagen over droog staan .. wel iets met mandarijnensap en drank ...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter oplettenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet zolang er geen duidelijk antwoord komt
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter opletten
doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter opletten
Ik zou het niet weten, ik ben nog relatief nieuw hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Ik heb niks ontvangenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzo
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaar
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?quote:
moet wel, ik word altijd vroeg gewektquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?
quote:
Jij met mijquote:
Spreek voor je zelf aub !quote:
Oh dat is niet leuk..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan sprekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Nee toch....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
zou ik ook doen. Niet intrappen hoor al die doorzichtige trucsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Dat is wel heul vroeg ja. En ik baal al dat ik op zondag om 1u een afspraak hebquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
moet wel, ik word altijd vroeg gewektvoor 9
Op het juiste moment bijten kan best lekker zijn ..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |