maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diplomaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben jij zo handig dan? Knap vind ik dat, ik ben een nitwit
Een echte nerd dusquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diploma
Doe dan gewoon een lekker drankje ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!Ms iets met mandarijnsap wat ik erotisch over me heen laat lopen?
ach altijd leuk als je moet stappen,zolang degene die je verplicht opdraait voor de kostenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd gebeld. Ik MOET nu naar Zwolle komen om te stappen
Mijn beste vriendinnetje is gelukkig super-nerdinnetje, die heeft mij telefonisch door menig crisis geloodsd.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dat komt ook van een ict-beheerdster met diploma
Ja maar jij kwam met de keus ananas of mandarijnquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een lekker drankje ofzo
Ga door...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, als ik moet kiezen he! Niet uit ervaring!Ms iets met mandarijnsap wat ik erotisch over me heen laat lopen?
nerd-inquote:
Ik ben geen autistje die zich niet aan de omstandigheden kan aanpassenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij kwam met de keus ananas of mandarijn
Ze is gewoon niet zo slank geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Gasol het volgende:
Is Caro Emerald zwanger of heeft ze gewoon heel veel gegeten de laatste tijd?
mandarijnsap en erotishc? Ik mis de linkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Dat wist ik al maar ze staat nu te springen op het podium op NL3... en ze lijkt toch wat steviger dan ik dacht dat ze was. Ik zou haar nog wel doen hoor, leuk koppiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet zo slank geloof ik
Ja ik moet. Ik word gedwongen. En ik vind het helemaal niet erg. Ik heb dit soort dingen gemist in mn relatie. Gewoon lekker spontaan op stap gaan met vriendenquote:
Benzine en bier worden betaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach altijd leuk als je moet stappen,zolang degene die je verplicht opdraait voor de kosten
Voor de laatste keer, ik begon er niet over. En idd, drank over me heen gieten wat eraf gelikt dient te worden vind ik ook erotischer hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef cafpow het volgende:
mandarijnsap
[..]
mandarijnsap en erotishc? Ik mis de linkdoe liever slagroom of drank ofzo
Wat zit je hier dan nog te doen ???????quote:
volgens mij is ze in de loop van het afgelopen jaar juist afgevallen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar ze staat nu te springen op het podium op NL3... en ze lijkt toch wat steviger dan ik dacht dat ze was. Ik zou haar nog wel doen hoor, leuk koppie
ik gok op wachten tot ze opgehaald wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef kres het volgende:
[..]
Wat zit je hier dan nog te doen ???????
Dan had ik blijkbaar een verkeerd beeld van haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij is ze in de loop van het afgelopen jaar juist afgevallen.
quote:
Ohh dat wordt winst maken dan ..... Als de benzine wordt betaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik gok op wachten tot ze opgehaald wordt
Have fun...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest omkleden en mn haar doen, ga nu weg
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Met jouw lichaam maakt het ook niet uit wat je er overheen gooit
Ik zal mandarijnen nooit meer op dezelfde manier kunnen bekijken. Ze zijn voor altijd bezoedeld!quote:
Lekker toch .. ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal mandarijnen nooit meer op dezelfde manier kunnen bekijken. Ze zijn voor altijd bezoedeld!
Alleen tegenaan kruipen of heb je een verborgen agenda ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[zeikmodus]
Bah stomme drank, nu wil ik tegen iemand aan kruipen en knuffelen enzo maarja er is niemand, voel me dus alleen
[/zeikmodus]
Gaat wel weer over dus
Digitale knuffelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[zeikmodus]
Bah stomme drank, nu wil ik tegen iemand aan kruipen en knuffelen enzo maarja er is niemand, voel me dus alleen
[/zeikmodus]
Gaat wel weer over dus
nee ik ben niet geil neequote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef kres het volgende:
[..]
Alleen tegenaan kruipen of heb je een verborgen agenda ?
Ik doe wel of ik niks gezien hebquote:Op zondag 16 januari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ben niet geil nee
gewoon lekker een warm lijf om tegen aan te kruipen, arm om me heen, dat werk
maar goed we mochten hier niet meer zeuren dus
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef tralalalars het volgende:
is wel lekker idd .. gewoon lekker tegen elkaar aan kruipen
Oke okequote:Op zondag 16 januari 2011 00:31 schreef tralalalars het volgende:
is wel lekker idd .. gewoon lekker tegen elkaar aan kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef xFriendx het volgende:
Ja, fijn knuffelen nu.Dat werkt meestal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef xFriendx het volgende:
Ja, fijn knuffelen nu.'s ochtends pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |