doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter opletten
Ik zou het niet weten, ik ben nog relatief nieuw hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Ik heb niks ontvangenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzo
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaar
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?quote:
moet wel, ik word altijd vroeg gewektquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?
quote:
Jij met mijquote:
Spreek voor je zelf aub !quote:
Oh dat is niet leuk..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan sprekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Nee toch....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
zou ik ook doen. Niet intrappen hoor al die doorzichtige trucsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Dat is wel heul vroeg ja. En ik baal al dat ik op zondag om 1u een afspraak hebquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
moet wel, ik word altijd vroeg gewektvoor 9
Op het juiste moment bijten kan best lekker zijn ..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |