Ja, als je in de avond knuffelt zoals hier besproken dan is de ochtend er als eerste. Ga je in de avond al stoeien is het geen knuffelen meer en rustig tegen elkaar aanliggenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef tralalalars het volgende:
euh technisch gesproken is het nu ook vroeg in de ochtend![]()
ik voel een bepaalde druk nuquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, zoek jullie kloten en presteren!
Oke dan wordt het all night brute kinky sex overgoten met drank...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:33 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, dit gezwijmel is niet TT-waardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Uhuh can you handle it?quote:
Als jij opeens niet meer post dan bellen we de politie...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Gasol het volgende:
Ik wil drank
Ik heb nog een fles supercheape port die al sinds kerst open is, de kurk zit er weer in maar hij is niet vacuüm gezogen... denk niet dat ik het aandurf.
Kloten: checkquote:Op zondag 16 januari 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, zoek jullie kloten en presteren!
nou ga dan eens zoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Gasol het volgende:
[..]
Kloten: check
Vrouwelijk persoon om op te presteren: ..... niet aanwezig
tja de meest voor de hand liggende opmerking zou nu zijn dat ik goed presteer onder drukquote:
LDG?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel iemand die me wil maar die is ongeveer 100a150km hier vandaan
das lastig .. en zeer vervelendquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is wel iemand die me wil maar die is ongeveer 100a150km hier vandaan
tsss .. wat denk je wel nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
Mannen, allemaal meteen denken dat ze wb seks moeten presteren... Ik bedoelde natuurlijk tov de TT
Inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef tralalalars het volgende:
[..]
das lastig .. en zeer vervelend
Ik dacht dat we dit onderwerp al hadden behandeldquote:
niet zolang er geen duidelijk antwoord komtquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ik dacht dat we dit onderwerp al hadden behandeld
ik klaag niet over droog staan, seks, schmeksquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
Dus we staan allemaal droog...
Wel beetje tries.. Hier hangen en zeiken dat we droog staan..
ik zeik er niet over hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
tja .. nogal he ... al heb ik nog weinig mensen horen/lezen klagen over droog staan .. wel iets met mandarijnensap en drank ...quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef kres het volgende:
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter oplettenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet zolang er geen duidelijk antwoord komt
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter opletten
doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat antwoord is echt wel gegeven, moet je maar beter opletten
Ik zou het niet weten, ik ben nog relatief nieuw hierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Ik heb niks ontvangenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt zoiets niet algemeen rondgepm'd?
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe nog eens dan? ik kan niet al die topics terug lezen, ik werk ook nog enzo
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..... Ja, LDG en ik knuffelen met elkaar
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?quote:
moet wel, ik word altijd vroeg gewektquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, laat je me alleen bij dat manvolk?
quote:
Jij met mijquote:
Spreek voor je zelf aub !quote:
Oh dat is niet leuk..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan sprekenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Nee toch....quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
zou ik ook doen. Niet intrappen hoor al die doorzichtige trucsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wat huiverig om 'jullie' op jullie woord te geloven
Dat is wel heul vroeg ja. En ik baal al dat ik op zondag om 1u een afspraak hebquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
moet wel, ik word altijd vroeg gewektvoor 9
Op het juiste moment bijten kan best lekker zijn ..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |