Ja het is geen quantumfysicaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik zie ineens al die opmerkingen over mannen in een perspectief![]()
There's no such thing as an alocoholverbod!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben dan
Haha heel goed, eerst indrinken voor je hier komt, slimquote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben dan
Ik zou zelfs iets langer door ademenquote:
Zet deze ff op .. Kijken of ze het nog niet kan horen ..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef Gasol het volgende:
Vandaag even de buurvrouw gesproken.. gevraagd of ze de bas van mijn muziek wel eens hoort. Niet dus
* Gasol zet de muziek nog wat harder (Rob Dougan)
ik heb geen badquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je bent je toch niet in de badkuip aan het verdrinken?
Ja durf het hier niet meer aan zonder drankquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha heel goed, eerst indrinken voor je hier komt, slim
Nee die moet ik nu echt niet luisterenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef kres het volgende:
[..]
Zet deze ff op .. Kijken of ze het nog niet kan horen ..![]()
Verstandigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja durf het hier niet meer aan zonder drank
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef Gasol het volgende:
Vandaag even de buurvrouw gesproken.. gevraagd of ze de bas van mijn muziek wel eens hoort. Niet dus
* Gasol zet de muziek nog wat harder (Rob Dougan)
Hard is relatief. Ik ben sociaal, netjes ende braef, dus wat voor mij hard is is voor een ander een normaal volume.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellen
Ja sorry, maar iemand aan de telefoon zei net dat ik tot 10 moest ademen en toen stikte ik ongeveer van het lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou zelfs iets langer door ademen
quote:
Nee deze had je idd ff niet mogen zien...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die moet ik nu echt niet luisteren
Voor mij is hard ook echt hardquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hard is relatief. Ik ben sociaal, netjes ende braef, dus wat voor mij hard is is voor een ander een normaal volume.
Wel gezellig ..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellen
Je gaat naar een ander topic ?quote:
Heb ik je een beetje laten schrikken?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
of triest. ben ik nog niet helemaal uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |