Hij is al open ...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zet maar weer terug dan, we gaan collectief aan de fris en sapjes!
Jij luistert ook niet he?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, mousserende wijn met creme de cassis. Niet eens mijn geliefde wodka dus ik zal er morgen wel last van hebben. Maar nood breekt wet
Oh dat ontken ik ook niet hoor, trust me, daar weet ik alles vanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:04 schreef tralalalars het volgende:
[..]
hoe fris ook ... dat begin is toch altijd wel ff lastig...
Omdat het niet voor jou bestemd wasquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef Gasol het volgende:
LDG is heul dronken. Waarom ben ik nou niet meegegaan naar dat feestje?
Ach ja .. Zit hier met bier .... Je moet wat..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, mousserende wijn met creme de cassis. Niet eens mijn geliefde wodka dus ik zal er morgen wel last van hebben. Maar nood breekt wet
daar vertrouw ik dan maar opquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat ontken ik ook niet hoor, trust me, daar weet ik alles van
Sinds wanneer moet ik naar jou luisteren dan?quote:
Ik had wel mee gemogen maar dan had ik ook haar ouders ontmoet enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het niet voor jou bestemd was
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef tralalalars het volgende:
[..]
daar vertrouw ik dan maar op.. en geloof je op je woord
Dat zou ik serieus awkward vinden eigenlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik had wel mee gemogen maar dan had ik ook haar ouders ontmoet enzo
oei ... lastige stap .. serieus enzquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Oj ja dat kan wat vroeg zijn hequote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Naja, dan niet naar mij, maar naar Yuki ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik naar jou luisteren dan?
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gek genoeg kan je dat doen ook.
Dat slaat nergens op jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
Maar wat is dat nu voor onzin dat er hier een algeheel alcoholverbod is?
Don't shoot the messengerquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
Ha, herkenbare kwaalquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef tralalalars het volgende:
[..]... ik ben ook gewoon goed van vertrouwen
Yuki hoeft zich geen zorgen te makenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naja, dan niet naar mij, maar naar Yuki ofzo
ik zie ineens al die opmerkingen over mannen in een perspectiefquote:
Thats the point.. Doet ze/doen we welquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yuki hoeft zich geen zorgen te maken
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben danquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef missbehavin het volgende:
Ja het is geen quantumfysicaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik zie ineens al die opmerkingen over mannen in een perspectief![]()
There's no such thing as an alocoholverbod!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben dan
Haha heel goed, eerst indrinken voor je hier komt, slimquote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alcoholverbod?Maar goed dat ik al aangeschoten ben dan
Ik zou zelfs iets langer door ademenquote:
Zet deze ff op .. Kijken of ze het nog niet kan horen ..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef Gasol het volgende:
Vandaag even de buurvrouw gesproken.. gevraagd of ze de bas van mijn muziek wel eens hoort. Niet dus
* Gasol zet de muziek nog wat harder (Rob Dougan)
ik heb geen badquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef Gasol het volgende:
[..]
Je bent je toch niet in de badkuip aan het verdrinken?
Ja durf het hier niet meer aan zonder drankquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha heel goed, eerst indrinken voor je hier komt, slim
Nee die moet ik nu echt niet luisterenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef kres het volgende:
[..]
Zet deze ff op .. Kijken of ze het nog niet kan horen ..![]()
Verstandigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja durf het hier niet meer aan zonder drank
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef Gasol het volgende:
Vandaag even de buurvrouw gesproken.. gevraagd of ze de bas van mijn muziek wel eens hoort. Niet dus
* Gasol zet de muziek nog wat harder (Rob Dougan)
Hard is relatief. Ik ben sociaal, netjes ende braef, dus wat voor mij hard is is voor een ander een normaal volume.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellen
Ja sorry, maar iemand aan de telefoon zei net dat ik tot 10 moest ademen en toen stikte ik ongeveer van het lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou zelfs iets langer door ademen
quote:
Nee deze had je idd ff niet mogen zien...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die moet ik nu echt niet luisteren
Voor mij is hard ook echt hardquote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Hard is relatief. Ik ben sociaal, netjes ende braef, dus wat voor mij hard is is voor een ander een normaal volume.
Wel gezellig ..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nu de muziek hard zet dan heb ik 4 buren die komen aanbellen
Je gaat naar een ander topic ?quote:
Heb ik je een beetje laten schrikken?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
of triest. ben ik nog niet helemaal uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |