Ah dan snap ik hetquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
moet wel, ik word altijd vroeg gewektvoor 9
das nie goe nie ... zoveel behoefte aan die knuffel?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I'm here, maar denk dat ik zo ff een potje janken ben
wat zei ik nou net?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
Oj jongens, leid mij eens fijn af, ik begin weer te piekeren en daar heb ik echt even geen zin in.
mja maar er zit veel meer aanleiding achter, tis gewoon stressperiode nu, verhuizing, oma overleden en nog wat gezeik en shitquote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef tralalalars het volgende:
[..]
das nie goe nie ... zoveel behoefte aan die knuffel?
Ik ga keihard worden, weg met die naieve b!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
zou ik ook doen. Niet intrappen hoor al die doorzichtige trucs![]()
trusten allemaal
hahaha ... ja soms ook wel ..quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat zei ik nou net?
Ik ga deze party verlaten. Trusten piepels!
dan een dikke digiknuffquote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar er zit veel meer aanleiding achter, tis gewoon stressperiode nu, verhuizing, oma overleden en nog wat gezeik en shit
Soms moet je gewoon even hard huilen, ik snap het.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar er zit veel meer aanleiding achter, tis gewoon stressperiode nu, verhuizing, oma overleden en nog wat gezeik en shit
idd ff gaan zitten midden in je ellende en laten gebeurenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon even hard huilen, ik snap het.
hangt er vanaf of ze van hard houdt of nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:51 schreef tralalalars het volgende:
[..]
hahaha ... ja soms ook wel ..maar niet hard dan
Jij snapt mij niet, jij bent een man!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ah .. ik snap ... en ik geloof ook dat ik eigenlijk alleen voor mezelf kan spreken
ik heb een groot empathisch vermogenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij snapt mij niet, jij bent een man!
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:54 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ik heb een groot empathisch vermogen... dammit wat zei ik nou net ook alweer over opscheppen? .. maar euh .. ja dus dat
Nee dat hebben we gemerkt ja ..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je hebt vanavond gewoon je geslacht niet zo mee. Ik heb een erg ongenuanceerde bui.
whahahaha .... laat je vooral niet tegenhoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je hebt vanavond gewoon je geslacht niet zo mee. Ik heb een erg ongenuanceerde bui.
Sommige mannen zijn best ok hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je het is ook niet echt om de hoek nee..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach en ik ben gewoon een stresskip en zo'n verhuizing is stress van de bovenste plank
jups .. verandering .. grote stressfactorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach en ik ben gewoon een stresskip en zo'n verhuizing is stress van de bovenste plank
Ja valt altijd tegen he.. een hoop geregel. Plus dat je vaak veel meer zooi hebt dan je dacht. Tenminste dat is mijn ervaringquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |