Ben het wel eens met hemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
HJ slaat denk ik de spijker op zijn kop, het is het NET niet, misschien te saai?
Marc Marie dus.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef just me het volgende:
* just me komt op tijd binnengegleden
Dean op een kikker geplakt uit een doosjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn pa heeft hem niet versleten met pissen
Hij wilde doorgaan tot er een meisje kwam.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn pa heeft hem niet versleten met pissen
Ik wel maar ik vind dit niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef D. het volgende:
Niet om aan te horen, maar ik heb dan ook geen last van vrouwelijke hormonen
Halve finalequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef StephanL het volgende:
Is dit nu de finale of niet? TV kastje zegt halve finale
Tv kastje heeft gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef StephanL het volgende:
Is dit nu de finale of niet? TV kastje zegt halve finale
Beetje wel jaquote:
De mensen achter de schermen, begeleiding enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef just me het volgende:
Wie maakt de keuzes van de liedjes eigenlijk
Jaquote:
Echt? Dammit, ik vind het allebei leuk, lekker geregeld weer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Sterren dansen op het ijs tegenover X Factor![]()
The ongoing feud continues.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Yup... echt die strijd tussen die 2 om de kijkcijfersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt? Dammit, ik vind het allebei leuk, lekker geregeld weer.
sjonge jonge zeg, lijkt wel of SBS6 en RTL4 het erom doen, continu maar strijden tegen elkaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Het begint echt middelbareschool-pesterijen niveau te worden, niet meer normaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... echt die strijd tussen die 2 om de kijkcijfers
Ik kijk niet naar 'sterrenshows', dus geen problemen hierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt? Dammit, ik vind het allebei leuk, lekker geregeld weer.
Als ie het maar laatquote:
Ook niet naar schaatsen dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar 'sterrenshows', dus geen problemen hier
Er doen wel sporters mee andersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Sporters zijn geen 'sterren', die kunnen echt wat
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
sjonge jonge zeg, lijkt wel of SBS6 en RTL4 het erom doen, continu maar strijden tegen elkaar![]()
Zolang ze niet wielrennen, of zwemmen, kijk ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Er doen wel sporters mee andersEen wielrenner, een zwemster.
Dat domme programma met mensen die kunstjes doen toch? Lijkt me niets aan.quote:
Geen kunstjes, maar opdrachten, binnen een minuutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat domme programma met mensen die kunstjes doen toch? Lijkt me niets aan.
Gevalletje Fatima Moreira de Melo die gaat zingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ze niet wielrennen, of zwemmen, kijk ik niet
Schoenmaker blijf bij je leest
Ja met wcpapier vechten en zo zag ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geen kunstjes, maar opdrachten, binnen een minuut
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk nu in dat jouw eendje dat zegt.
zappen? Kijk je ook OZNZ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef D. het volgende:
2 achten, wat geloofwaardig weer
Ik ga zappen
k zap meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Nou, de Zorro's zijn er klaar voor, ik zap!
Nee. Geen sterrenshows, én geen musicalshowsquote:
Kijk je Popstars niet af dan ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Geen sterrenshows, én geen musicalshows
Geen idee wat dan wel, maar de kans is er zelfs dat ik voor gordon ga
Binnenkort Gordon in de jury van XFAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Geen sterrenshows, én geen musicalshows
Geen idee wat dan wel, maar de kans is er zelfs dat ik voor gordon ga
ja en hij doet het zo leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Gordon in de jury van XFA
Hij geeft EN ongezouten zijn mening EN hij is grappig (tenminste, ik vind hem grappig).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en hij doet het zo leuk
Nou die 2 keer dat ik naar de auditie ben geweest, deed hij leuk
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Gordon in de jury van XFA
ja alleen de cijfers zijn dan een beetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit jurycommentaar zoveel beter dan bij VOH.
Ik zag een voorstukje, Angela, Gordon, Stacey en de laatste weet ik even niet meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?
Daar klopt werkelijkwaar geen ene moer vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja alleen de cijfers zijn dan een beetje
Oh ja Eric, die was ik vergeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.
Martijn en Wendy () presentatie
Beetje jammer ja, wel goede kritiek geven, maar dan de cijfers te hoog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt werkelijkwaar geen ene moer van__!
Wat een originele keuzes weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.
Martijn en Wendy () presentatie
28 januariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een originele keuzes weer
Ook al een startdatum bekend?
Styling is beter dan bij VOHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef MissJ het volgende:
Sharon heeft echt een heeeeeeel erg mooi jurkje aan zeg
Zeker en dat voor SBS!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Styling is beter dan bij VOH
en naar 2 audities rondes geweestquote:
Nee, ik ook niet, 1 keer is genoeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik gun het haar gewoon weer niet om te winnen
quote:
Komt omdat die verkouwen isquote:
ja echt welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit een stuk beter dan het eerste nummer
Hij klinkt alsof ie moet poepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Al klinkt hij verkouden, ik vind het wel lekker klinken
You go girrrrrrrrrrrrrlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet niet poepen, hij moet zijn neus snuiten en knappe mannen poepen niet
ik denk dan aan Big Brotherquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Bij BB denk ik niet aan Bakker Bart eigenlijk.
Ja precies.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dan aan Big Brother
ik ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dan aan Big Brother
Er komt wel weer zoiets binnenkort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Goh, zou wel leuk zijn trouwens als ze daar weer een serie van gaan maken
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er komt wel weer zoiets binnenkort.
Ja daar ben ik wel weer aan toe zeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Tof! Welke zender en hoe en wat enzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
O ja klopt heb ik me nog voor opgegeven al word ik er toch nooit voor uitgekozenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
Ik had me ook opgegeven... uitnodiging gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Riann het volgende:
[..]
O ja klopt heb ik me nog voor opgegeven al word ik er toch nooit voor uitgekozen
Tof dat had ik nog niet gezien! Lijkt me leuk, Secret Story kende ik nog niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
Hoeveel heb je er al versleten danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou liever niet, daar gaat weer een huwelijk van mij
Vertel ??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou liever niet, daar gaat weer een huwelijk van mij
Ik heb nog niet eens een uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven... uitnodiging gehad.
Maar niet gegaan
Mijn man vond het geen goed plan, omdat mijn baan nu op het spel staat![]()
Ik zag het juist als een kans
En er komt waarschijnlijk een combinatie van BB en VOH aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tof dat had ik nog niet gezien! Lijkt me leuk, Secret Story kende ik nog niet eigenlijk.
Soort van Starmakerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
En er komt waarschijnlijk een combinatie van BB en VOH aan
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
Ja ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
huh?
ik dacht verstaan te hebben dat ze iets van MJ zou gaan zingen?
heel vreemd ja.. een 9 is echt te hoog hoorquote:
Dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef Riann het volgende:
Sharon is ook wel goed maar die verdiend niet vind ik die is al ooit winnares geweest
En simone is niet zo goed als hun.
Conclusie: Dean moet winnen
Vanavond wel moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ze is wel beter dan Dean, maar ja...
Ja leuk gedaan en zij als kleine meidquote:
ja dat klopt....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Beter wil ik niet zeggen. Even goed maar ze heeft al ooit gewonnen. Ik hou niet zo van die sterretjes die nog een keer mee doen aan een tv talentenjacht. Die weten wat er te wachten staat die hebben daar al zoveel voorsprong op. Als de carrière niet lukt jammer dan. Gaat nu ook niet lukken kijk naar Dewi er staat nu ook geen liedje in de hitlijsten van haar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Maar bij Popstars waren ze gevraagd voor Mystery popstar toch, dat vind ik ook weer anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef Riann het volgende:
[..]
Beter wil ik niet zeggen. Even goed maar ze heeft al ooit gewonnen. Ik hou niet zo van die sterretjes die nog een keer mee doen aan een tv talentenjacht. Die weten wat er te wachten staat die hebben daar al zoveel voorsprong op. Als de carrière niet lukt jammer dan. Gaat nu ook niet lukken kijk naar Dewi er staat nu ook geen liedje in de hitlijsten van haar.
Ze willen er Dean uit hebben denk ik maar Dean is denk ik het populairst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Een 10 vind ik dan ook wel weer wat overdreven.
Is dat zo, dat ze gevraagd werden? Maar goed, dan nog, ik ben het met Riann eens, je hebt je kans gehad, het is niet helemaal gegaan zoals je wilde, helaas.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bij Popstars waren ze gevraagd voor Mystery popstar toch, dat vind ik ook weer anders.
Ik weet niet of ze gevraagd worden volgens mij geven ze zichzelf nog altijd opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bij Popstars waren ze gevraagd voor Mystery popstar toch, dat vind ik ook weer anders.
Ik vind Dean sowieso beter dan Simone vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Ze willen er Dean uit hebben denk ik maar Dean is denk ik het populairst.
Dat is 1 ding wat zeker is. Simone moet er vanavond ook uit daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Dean sowieso beter dan Simone vanavond.
eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Dean sowieso beter dan Simone vanavond.
ik gun het de gebroeders Saunders ook wel om beide winnaar te worden en ze zijn beide super goed.quote:
Deanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Dan gaat het tussen Dean en Sharon en dan weet ik wel wie ik wel dat er wint
Wat een zin![]()
Hij was vanaf het begin al mijn favoriet en ik denk ook wel dat hij wint.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Deangaat winnen ik denk dat veel mensen het met mij eens zijn en Dean sowieso een hogere gunfactor heeft.
ja ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Riann het volgende:
[..]
ik gun het de gebroeders Saunders ook wel om beide winnaar te worden en ze zijn beide super goed.
Hier is het rustig nu inderdaad, je moet maar niet posten tijdens Wegmisbruikers dan, want dan word je gekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Riann het volgende:
Ik kan dit topic wel beter bijhouden als bij voice of holland. Bij de voice of holland denk ik vaak nog laat maar zitten.
bij help mijn kind is dik word je ook gekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het rustig nu inderdaad, je moet maar niet posten tijdens Wegmisbruikers dan, want dan word je gek
Dat is soms te druk jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Riann het volgende:
Ik kan dit topic wel beter bijhouden als bij voice of holland. Bij de voice of holland denk ik vaak nog laat maar zitten.
quote:
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik denk dat hij dit wel goed gaat doen
Ik vind het ook altijd tof dat Ben bij Dean zit en Dean bij Ben. En hun jongere broertje is er ook altijd bij Jaimie heet hij toch. Terwijl hij ook auditie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
Die vader is wel een aandachtshoer, maar hij zit wel bij allebei zijn zoons steeds in het publiek dat is eigenlijk best wel tof van hem.
Ja he? Mooi nummer en verkouden bedoel ik, het is geen smoes, je hoort het ook echt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vidn dit zoooo mooi nummer
Maar je hoort wel dat hij verkouden is hoor
Ja Jaimie inderdaad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd tof dat Ben bij Dean zit en Dean bij Ben. En hun jongere broertje is er ook altijd bij Jaimie heet hij toch. Terwijl hij ook auditie heeft gedaan.
Plus dat ze denk ik wel weten dat beter had gezongen als hij niet verkouden was geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef ZaZoe het volgende:
Echt veel te hoog, zal de gunfactor wel zijn
Ik heb na simone mooi ff de tijd om mijn hondje nog voor de laatste keer te laten plassen en poepen. Want komt er eigenlijk in dat half uur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wilde al gaan zappen
Maar we hebben simone nog
Lachend het nieuwe jaar inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik heb na simone mooi ff de tijd om mijn hondje nog voor de laatste keer te laten plassen en poepen. Want komt er eigenlijk in dat half uur.
allebei....quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Riann het volgende:
Ik kan volgende keer ook mee doen ik zing ook vals maar ik kan echt wel emotie los maken.
Whehehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Riann het volgende:
Ik kan volgende keer ook mee doen ik zing ook vals maar ik kan echt wel emotie los maken.
Nee echt niet, Kinderen voor Kinderen hoor ik ook liever niet een half uur lang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ze moet als ze 20 is weer terug komen, ik kan geen hele cd van haar verdragen
Denk ook dat dit haar geluid is, sommige mensen houden zo'n meisjesstemmetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee echt niet, Kinderen voor Kinderen hoor ik ook liever niet een half uur lang.
Dan zeg ik mijn Fok! abo op. oh wacht, die heb ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef ZaZoe het volgende:
Volgens mij breken ze in deze draad de hut af mocht Dean moeten vertrekken
Ik denk dat Simone eruit mag vanavond en dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
Ik vind het heel lastig om te bedenken wie het publiek zal kiezen om door te gaan.
Bij VOH vond ik het makkelijk, had alle 4 goed geraden.
ik stem vanavond niet want ik ben niet bang dat Dean eruit moet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik blijf het lastig vinden, ik vind Sharon beter, maar, zoals eerder gezegd, die heeft haar kans gehad, ik gok toch Dean en Simone.
Simone gaat er niet uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk dat Simone eruit mag vanavond en dat hoop ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |