ja echt welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit een stuk beter dan het eerste nummer
Hij klinkt alsof ie moet poepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Al klinkt hij verkouden, ik vind het wel lekker klinken
You go girrrrrrrrrrrrrlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet niet poepen, hij moet zijn neus snuiten en knappe mannen poepen niet
ik denk dan aan Big Brotherquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Bij BB denk ik niet aan Bakker Bart eigenlijk.
Ja precies.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dan aan Big Brother
ik ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dan aan Big Brother
Er komt wel weer zoiets binnenkort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Goh, zou wel leuk zijn trouwens als ze daar weer een serie van gaan maken
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er komt wel weer zoiets binnenkort.
Ja daar ben ik wel weer aan toe zeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Tof! Welke zender en hoe en wat enzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
O ja klopt heb ik me nog voor opgegeven al word ik er toch nooit voor uitgekozenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
Ik had me ook opgegeven... uitnodiging gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Riann het volgende:
[..]
O ja klopt heb ik me nog voor opgegeven al word ik er toch nooit voor uitgekozen
Tof dat had ik nog niet gezien! Lijkt me leuk, Secret Story kende ik nog niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
Hoeveel heb je er al versleten danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou liever niet, daar gaat weer een huwelijk van mij
Vertel ??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou liever niet, daar gaat weer een huwelijk van mij
Ik heb nog niet eens een uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven... uitnodiging gehad.
Maar niet gegaan
Mijn man vond het geen goed plan, omdat mijn baan nu op het spel staat![]()
Ik zag het juist als een kans
En er komt waarschijnlijk een combinatie van BB en VOH aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tof dat had ik nog niet gezien! Lijkt me leuk, Secret Story kende ik nog niet eigenlijk.
Soort van Starmakerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
En er komt waarschijnlijk een combinatie van BB en VOH aan
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
Ja ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
huh?
ik dacht verstaan te hebben dat ze iets van MJ zou gaan zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |