ja en hij doet het zo leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Gordon in de jury van XFA
Hij geeft EN ongezouten zijn mening EN hij is grappig (tenminste, ik vind hem grappig).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en hij doet het zo leuk
Nou die 2 keer dat ik naar de auditie ben geweest, deed hij leuk
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Gordon in de jury van XFA
ja alleen de cijfers zijn dan een beetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit jurycommentaar zoveel beter dan bij VOH.
Ik zag een voorstukje, Angela, Gordon, Stacey en de laatste weet ik even niet meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?
Daar klopt werkelijkwaar geen ene moer vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja alleen de cijfers zijn dan een beetje
Oh ja Eric, die was ik vergeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.
Martijn en Wendy () presentatie
Beetje jammer ja, wel goede kritiek geven, maar dan de cijfers te hoog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt werkelijkwaar geen ene moer van__!
Wat een originele keuzes weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.
Martijn en Wendy () presentatie
28 januariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een originele keuzes weer
Ook al een startdatum bekend?
Styling is beter dan bij VOHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef MissJ het volgende:
Sharon heeft echt een heeeeeeel erg mooi jurkje aan zeg
Zeker en dat voor SBS!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Styling is beter dan bij VOH
en naar 2 audities rondes geweestquote:
Nee, ik ook niet, 1 keer is genoeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik gun het haar gewoon weer niet om te winnen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |