ja en hij doet het zo leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Gordon in de jury van XFA
Hij geeft EN ongezouten zijn mening EN hij is grappig (tenminste, ik vind hem grappig).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en hij doet het zo leuk
Nou die 2 keer dat ik naar de auditie ben geweest, deed hij leuk
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Binnenkort Gordon in de jury van XFA
ja alleen de cijfers zijn dan een beetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit jurycommentaar zoveel beter dan bij VOH.
Ik zag een voorstukje, Angela, Gordon, Stacey en de laatste weet ik even niet meer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat staat al vast? Is er al meer bekend?
Daar klopt werkelijkwaar geen ene moer vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja alleen de cijfers zijn dan een beetje
Oh ja Eric, die was ik vergeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.
Martijn en Wendy () presentatie
Beetje jammer ja, wel goede kritiek geven, maar dan de cijfers te hoog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt werkelijkwaar geen ene moer van__!
Wat een originele keuzes weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Stacey, Angela, Gordon en Eric in de jury.
Martijn en Wendy () presentatie
28 januariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een originele keuzes weer
Ook al een startdatum bekend?
Styling is beter dan bij VOHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef MissJ het volgende:
Sharon heeft echt een heeeeeeel erg mooi jurkje aan zeg
Zeker en dat voor SBS!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Styling is beter dan bij VOH
en naar 2 audities rondes geweestquote:
Nee, ik ook niet, 1 keer is genoeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik gun het haar gewoon weer niet om te winnen
quote:
Komt omdat die verkouwen isquote:
ja echt welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit een stuk beter dan het eerste nummer
Hij klinkt alsof ie moet poepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Al klinkt hij verkouden, ik vind het wel lekker klinken
You go girrrrrrrrrrrrrlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet niet poepen, hij moet zijn neus snuiten en knappe mannen poepen niet
ik denk dan aan Big Brotherquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Bij BB denk ik niet aan Bakker Bart eigenlijk.
Ja precies.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dan aan Big Brother
ik ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dan aan Big Brother
Er komt wel weer zoiets binnenkort.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook!
Goh, zou wel leuk zijn trouwens als ze daar weer een serie van gaan maken
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er komt wel weer zoiets binnenkort.
Ja daar ben ik wel weer aan toe zeg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja? Tof! Welke zender en hoe en wat enzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
O ja klopt heb ik me nog voor opgegeven al word ik er toch nooit voor uitgekozenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
Ik had me ook opgegeven... uitnodiging gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef Riann het volgende:
[..]
O ja klopt heb ik me nog voor opgegeven al word ik er toch nooit voor uitgekozen
Tof dat had ik nog niet gezien! Lijkt me leuk, Secret Story kende ik nog niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
[SCOOP] SBS6 variant op BB heet The Secret Story, in 2011 op TV
Hoeveel heb je er al versleten danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou liever niet, daar gaat weer een huwelijk van mij
Vertel ??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou liever niet, daar gaat weer een huwelijk van mij
Ik heb nog niet eens een uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven... uitnodiging gehad.
Maar niet gegaan
Mijn man vond het geen goed plan, omdat mijn baan nu op het spel staat![]()
Ik zag het juist als een kans
En er komt waarschijnlijk een combinatie van BB en VOH aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Tof dat had ik nog niet gezien! Lijkt me leuk, Secret Story kende ik nog niet eigenlijk.
Soort van Starmakerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
En er komt waarschijnlijk een combinatie van BB en VOH aan
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
Ja ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef MissJ het volgende:
huh?
ik dacht verstaan te hebben dat ze iets van MJ zou gaan zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |