Ben het wel eens met hemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
HJ slaat denk ik de spijker op zijn kop, het is het NET niet, misschien te saai?
Marc Marie dus.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef just me het volgende:
* just me komt op tijd binnengegleden
Dean op een kikker geplakt uit een doosjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn pa heeft hem niet versleten met pissen
Hij wilde doorgaan tot er een meisje kwam.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn pa heeft hem niet versleten met pissen
Ik wel maar ik vind dit niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef D. het volgende:
Niet om aan te horen, maar ik heb dan ook geen last van vrouwelijke hormonen
Halve finalequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef StephanL het volgende:
Is dit nu de finale of niet? TV kastje zegt halve finale
Tv kastje heeft gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef StephanL het volgende:
Is dit nu de finale of niet? TV kastje zegt halve finale
Beetje wel jaquote:
De mensen achter de schermen, begeleiding enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef just me het volgende:
Wie maakt de keuzes van de liedjes eigenlijk
Jaquote:
Echt? Dammit, ik vind het allebei leuk, lekker geregeld weer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Sterren dansen op het ijs tegenover X Factor![]()
The ongoing feud continues.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Yup... echt die strijd tussen die 2 om de kijkcijfersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt? Dammit, ik vind het allebei leuk, lekker geregeld weer.
sjonge jonge zeg, lijkt wel of SBS6 en RTL4 het erom doen, continu maar strijden tegen elkaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Het begint echt middelbareschool-pesterijen niveau te worden, niet meer normaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... echt die strijd tussen die 2 om de kijkcijfers
Ik kijk niet naar 'sterrenshows', dus geen problemen hierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt? Dammit, ik vind het allebei leuk, lekker geregeld weer.
Als ie het maar laatquote:
Ook niet naar schaatsen dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar 'sterrenshows', dus geen problemen hier
Er doen wel sporters mee andersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Sporters zijn geen 'sterren', die kunnen echt wat
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
sjonge jonge zeg, lijkt wel of SBS6 en RTL4 het erom doen, continu maar strijden tegen elkaar![]()
Zolang ze niet wielrennen, of zwemmen, kijk ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Er doen wel sporters mee andersEen wielrenner, een zwemster.
Dat domme programma met mensen die kunstjes doen toch? Lijkt me niets aan.quote:
Geen kunstjes, maar opdrachten, binnen een minuutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat domme programma met mensen die kunstjes doen toch? Lijkt me niets aan.
Gevalletje Fatima Moreira de Melo die gaat zingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ze niet wielrennen, of zwemmen, kijk ik niet
Schoenmaker blijf bij je leest
Ja met wcpapier vechten en zo zag ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geen kunstjes, maar opdrachten, binnen een minuut
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk nu in dat jouw eendje dat zegt.
zappen? Kijk je ook OZNZ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef D. het volgende:
2 achten, wat geloofwaardig weer
Ik ga zappen
k zap meequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Nou, de Zorro's zijn er klaar voor, ik zap!
Nee. Geen sterrenshows, én geen musicalshowsquote:
Kijk je Popstars niet af dan ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Geen sterrenshows, én geen musicalshows
Geen idee wat dan wel, maar de kans is er zelfs dat ik voor gordon ga
Binnenkort Gordon in de jury van XFAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Geen sterrenshows, én geen musicalshows
Geen idee wat dan wel, maar de kans is er zelfs dat ik voor gordon ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |