Lousy timingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef MissJ het volgende:
ik hoop niet dat ik zoals gisteravond weer in slaap ga vallen vlak voordat de uitslag begint
Moet lukken, dit is maar tot half 11.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef MissJ het volgende:
ik hoop niet dat ik zoals gisteravond weer in slaap ga vallen vlak voordat de uitslag begint
quote:
Jawel komt wel goed vandaag denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet lukken, dit is maar tot half 11.
Volgende week... een dag na the voice :s0quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat het al de finale was vandaag.
Zijn laatste avondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef MissJ het volgende:
Zie Dean daar staan met zijn stoere outfit
Erg lekker weer inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef MissJ het volgende:
Zie Dean daar staan met zijn stoere outfit
NEEEEEEEEEEE! Dean gaat winnen!quote:
Geen commentaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef Cee het volgende:
Volgens mij speelt haar man 's nachts de hele tijd World of Warcraft. Vind het zo'n type.
whehe ja echt he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef Cee het volgende:
Volgens mij speelt haar man 's nachts de hele tijd World of Warcraft. Vind het zo'n type.
Dit ja.quote:
Vind ik ook ja, maar hij is vast heel lief.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een lelijkerd die vent van haar
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, maar hij is vast heel lief.
Sharon is leuk en ze zingt goed, maar ik wil ook niet dat ze wint.
Ik snap sowieso niet waarom ze weer meedoet, enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Ze heeft al een keer gewonnen, dus waarom weer, nee hoeft van mij niet
Ja mar Simone is dan weer slechter, slechte Engelse uitspraak, die verdient het ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik het ook niet leuk als Ben én Dean winnen
maar jong enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mar Simone is dan weer slechter, slechte Engelse uitspraak, die verdient het ook niet
de beste manquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Dean is gewoon de beste van het stel
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze weer meedoet, enzo
Vind ik ook (natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Dean is gewoon de beste van het stel
Iedereen verdient het even veel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mar Simone is dan weer slechter, slechte Engelse uitspraak, die verdient het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |